erg rustig, wahahaha heey dames een vraag, ik ben vandaag echt niet misselijk en maak me meteen zorgen, herkennen jullie dit? Dat je symptomen wisselen? sjonge zeg, hoe druk kun je je maken... Liefss, Taliaa
@talia hier ook wisselende symptonen ....... meiden ik ben even jullie hulp nodig ... mijn buuv was hier net ..en die vroeg voor de 2e keer of ik wel zeker weet dat ik zwanger ben .....zij vroeg zich diot af omdat toen zei zwanger was direct de volgende dag naar het zh moest voor echo ....... ze had ook zoiets van ja voor de clomid was je ook bijna nooit ongi ....... nu kan ik haar wel overtuigen maar ondertussen begin ik zelf weer te twijfelen aan alles ......ik heb 1 goede positefe test gehad ik ben niet ongi geworden......en ik heb last van mijn borsten , misselijk moe zijn ...emo uitvallen .....ze zegt dat ik de lichamelijke dingetjes ook in mijn hoofd kan halen .... weet het echt niet meer voel me weer even zo onzeker
ja hoor meissie, je bent échtéchtécht zwanger! al kon ik het ook pas geloven na de echo! Maar geloof die test en je lichaam nu maar gewoon! En laat die buuv maar kletsen! Ennuh, kul, want als je met 4 weken weet dat je zwanger bent, dan hoef je echt niet de volgende dag voor een echo, want dan zien ze helemaal niks! Maak je niet druk! hup, die roze wolk op!
dankje wel talia ....ben inmiddels wel weer wat gekalmeerd ....maar goed je kan niet alles hebben he .....ik ga nu weer snel mijn roze wolk op ....
Sybje, slaat idd nergens op, ik ging ook pas met 6 en een halve week voor de eerste echo. Relax en geniet 8) Het is nog wat vroeg, maar ik denk echt dat ik het kindje vandaag gevoeld heb. Boven in mn baarmoeder leek het net of er een klein bruisballetje zat een paar seconden maar. Het waren in ieder geval zeker niet mn darmen. Verder begint mn buikje nu echt een beetje te groeien.
Ja heerlijk! Ik weet het niet helemaal zeker (mn gevoel zegt van wel) maar werd er in ieder geval wel heel blij van!
@Bloemtje..dat zou gaaf zijn! Ik zit ook steeds op te letten of ik iets voel Al ga ik zelf van 20 weken uit..(pfff nog 4,5 week haha). @Sybje..hoezo rare buurvrouw! Laat haar lekker kletsen, volg je gevoel en probeer lekker te genieten. Vandaag de afspraak voor de 3D echo gemaakt met 27 weken..bijna alles zat al vol, wist niet wat ik hoorde! Eerst op naar de 20 weken echo
bloemetje; dat is waarschijnlijk echt de baby! Ik voelde het ook al erg vroeg en de acupuncturist wist zeker dat het de baby was toen ik vertelde dat ik twijfelde.... Fijn gevoel he?!
@bloemetje dat is gewoon het beebje geweest. Ik voelde de mijne al met 13 weken. Een soort van borrelbrom. Erg leuk. En je voelt het met de week sterker worden. Ik voel de kleine van mij nu echt schoppen, naveltouwtje springen, handstand, radslag enz. Erg vermoeiend maar wel leuk. Mn mannetje kan het sinds 2 weken ook voelen, en die vind het geweldig. En als ik meezing met de radio, dan springt ie binnenin helemaal mee. Erg grappig, maar het maakt concentreren wel weer moeilijker. Chantje bijna verlof heerlijk hoor. Ik nog 11 weken.
Bloemetje Super he! Ik heb sinds twee dagen ook echt dat ik de baby af en toe goed voel is echt een heerlijk gevoijn mannetjel. Me baalt ervan dat hij het niet kan voelen maar dat komt nog wel. Sybje laat je niet gek maken hoor ik ging pas met 7 weken zwanger naar de gyn voor de eerste echo. Geniet er lekker van!
Hey Dames! Genieten jullie allemaal nog een beetje, daar op die roze wolk! Veel plezier, en hopelijk tot gauw! xx
Krisstel, goh dat je al zolang van te voren moet afspreken voor een echo! Ga ik hier ook maar eens navragen hoe dat zit. Ik ging trouwens ook uit van 20 weken, je weet maar nooit...! Chantje, ja heel fijn! Vanochtend voelde ik het weer even, alleen iets minder duidelijk dan gisteren. Ik hoop dat je het nog volhoud op je werk, bijna klaar toch? Succes! Sas, haha een kleine sportman in je buik! Cira, fijn dat je het goed voelt! Nog ff en je mannetje kan het ook voelen. Dat zal bij mij nog wel wat langer duren. Meisje, ik hoop je heel snel hier te zien met mooi nieuws! Hou vol he!
Hoi meiden, Hier terug van de gyn... Alles in orde met ons kleintje, het weegt nu 150 gram. Heb ook even gevraagt of ie al zag wat het ging worden en......... Het zal waarschijnlijk een MEISJE zijn Kben zo blij hé! Volgende echo is voor 10 april, dus maar 4 weken aftellen Normaal is het steeds om de 5 weken maar m'n gyn is dan juist die week en de week daarop in verlof... Dus ik mocht kiezen, een week eerder of maar na z'n verlof. Heb natuurlijk voor de 4 weken gekozen want pffff anders 7 weken wachten zie ik echt niet zitten hoor Hoop natuurlijk dat ie zich niet vergist heeft
Mariska wat fijn dat alles er goed uit zag en waarschijnlijk een meisje super zeg! Dames geniet van jullie zwangerschap en voor chantje begint het al op te schieten toch....
Mijn ventje had altijd gezegt dat het een meisje zou zijn... Eindelijk al van het begin van onze relatie toen dat we over kindjes begonnen te praten... En ik had gehoopt op een meisje maar dacht dat het een jongetje ging zijn omdat ik te graag een meisje wou En en en Cira? Weet je al wat het wordt? Je houdt ons in spanning hoor
Wat grappig! Gaan ze over 4 weken nog een keer kijken? @Cira..ja vertel, we zijn echt niet nieuwsgierig
Ja over 4 weken gaat de gyn voor de zekerheid nog es zien naar het geslacht... Maar het zal wel een meisje zijn hoor, heb alle vertrouwen in de gyn. Ze hebben daar voor gestudeerd hé