@milla : zal voor je duimen morgen meis ! @pooh zo dan ...wat een dikke buik ...hihi ik vind het allemaal zo ontzettend snel gaan ...al die beebjes die al geboren zijn ....mensen die al zo ver zwanger zijn ....als ik naar pooh dr banner kijk schrik ik nog hihi maar voor de meiden bij wie het allemaal nog niet gaat vind ik het zo ontzettend moeilijk , wou dat ik er wat aan kan doen ....maar dat valt niet mee ... heb wel voor jullie allemaal een dikke KNUFFEL !
Pooh, je foto is wel een beetje lastig bekijken, maar wat ik ervan kan zien, mooi hoor! Je ziet al echt een bolletje! Hoe was het behangtrekken vandaag? Beetje kunnen opschieten? Milla, veel succes morgen in het ziekenhuis! Jammer dat je ei waarschijnlijk een gemeen fopei was..... ik ga keihard voor je duimen als je aan de volgende ronde begint! En ja, het rare menstruatieachtige gevoel is weg.... zal er wel bij horen! Debjes, leuk speelkleed! Ik wil ook zoiets! Ik ben 3 weken voor de uitgerekende datum jarig, dus dan ga ik zulke dingen nog vragen aan de opa's en oma's (speelkleed, wipstoelje, mobiel)
hai lieve meiden, pfft wat is er een hoop geschreven, slecht weer zeker @ chantje, poehee, 5 maanden alweer! ben blij dat alles goed met je gaat! @ makkie, gelukkig zijn de pijntjes weer meest over! Gezellig dat je mams komt! @ linda, 8 eitjes, dat is toch een flinke oogst he1! nu hopen dat ze lekker gaan knuffelen met de eitjes! Lekker bijkomen nu meid! @sybje, ik snap je helemaal! ben het ook erg zat! hoop dat die van ons ook snel komt! Maar meid, je loopt iig niet door tot de 42 weken(ff positief he) @ debjes, haha, lieve kleine hooligan @Pooh, zoooooo, flinke buik joh!en mooi van voren.. @Lot, jij ook hele mooie buik! @ 1e kindje, je hebt geen verwijzing nodig voor de fysio hoor! kun je gewoon heen gaan(als je geen ernstige medische "afwijkingen" hebt!) succes ermee iig! @all, ben geheid een heleboel mensen "vergeten". Heb een drukke dag gehad.. Idd nog even lekker geshowed met mn buik. En dr is goed voor me gezorgd! En ik ben lekker verwend! Heb van mn hubbie een nieuwe camera gehad, een roze! hihi, hoe lief! dus nu kan ik dalijk ook foto's maken en plaatsen! Ff iets vies: vanmorgen voelde t erg nat tussen mn benen, dus ik naar de WC, maar was "gewoon" afscheiding, bah...Wordt steeds meer, maar ben zo anti inlegkruisjes, bahbah... Maja, hoort erbij toch? Hihi, we hebben gister het bed verhoogd, ben nu echt een prinses mannetje slaapt op de bank, dus ik lig erg eenzaam op mn planeet. Ik snap erg goed dat kleinere mensen er lastig in kunnen komen, maar voor mij is het wel fijn eigenlijk Nou, ik ga lekker nog wat surfen en dalijk Expeditie R kijken! Fijne avond allemaal nog! Liefss, Taliaa ohhh, Mila, moest ineens aan je denken! Succes morgen meid in het zkh! Ik hoop stiekum op toch een eisprong! mag wel he? Oja, als mn suiker niet goed is, krijg ik morgen de uitslag, anders woensdag bij de vk, dus nu maar hopen dat ik niet gebeld ga worden! (ben morgen ook de hele dag niet thuis, mn mams is jarig.... )
@linda. Wat goed zeg 8 eitjes. Ik hoop dat ze alle 8 bevrucht worden, zodat je een voorraadje hebt. Maar hopelijk is het voorraadje niet nodig. Hoeveel laat je er terug plaatsen? @mila spannend voor jou morgen. Hopelijk was het toch een mooi ei. @all er is een hoop geschreven zeg. Dus al die mensen die ik vergeten ben, sorry, maar ik hoop dat het goed gaat met jullie. Ik heb namelijk nog steeds last van die zwangerschaps dementie. Afgelopen donderdag voor het eerst de hele dag gewerkt en Thijs de hele dag naar het KDV. Dat ging super. IK had in het boekje geschreven dat Thijs de laatste week alleen maar hazeslaapjes deed. Kreeg ik bij het afhalen te horen dat die knurft 3 uur geslapen heeft. Ze zijn een paar keer ongerust bij hem gaan kijken of het wel goed ging met hem. Ik ga hem nu maar door de week vroeger uit bed halen. Wie weet slaapt ie dan overdag beter. Dit weekend lekker met hem uitgeslapen tot 10.30 uur. OK hij krijgt dan wel om 7 uur een flesje en dan weer terug in bed. Debjes ik ken het gevoel hoor, als je kleertjes weg bergt. Ik stond bijna te huilen toen wij een nieuw bedje voor Thijs gingen bestellen. Zucht hij gaat bijna uit zn wiegje. snik snik. Dan is het geen kleine baby meer, maar een baby reusje. Maar al zn spulletjes bewaren we voor hopelijk een tweede. Trouwens gisteren nog een discussie met mn man gehad, toen ik maandverband kocht (ja ja zomaar spontaan ongesteld geworden, huh kan dat ook zomaar? wie had dat gedacht) want ik had toch nog een voorraad liggen. Ja maar dat zijn grote nog van de bevalling. Je hebt verschillende nodig voor verschillende hoeveelheden. Ik geloof niet dat ie het helemaal snapte. Maar ja tijdens het kraambed had hij ook verkeerde gekocht. Tja leg een man maar eens uit wat je nodig hebt. hi hi. Dus meiden die moeten bevallen zorg ervoor dat je alle soorten en maten in huis hebt. Deze week voor het eerst een volle week werken. Ik ben benieuwd hoe het me bevalt. Ik vond het wel fijn om weer te gaan werken. Lekker even niet zo op de tijd letten en vieze luiers.
Sas, fijn dat het goed ging met Thijs op het kdv! Grappig dat je zegt tijdens jouw werk even niet op vieze luiers en de tijd letten, ik werk op een kdv en krijg daar voor betaald hahaha......
@sas : haha wat een grapjas joh die thijs ...hihi 3 uur pitten ..... ik ga expres geen alle soorten maandverband halen ....laat hem maar eens lekker zweten hihi
@ Linda: Ik lees net hoe het in het zh is gegaan. Nou, 8 eitjes is toch een prima score!?! Dan kun je er mooi 1 of 2 terug laten plaatsen (weet je zelf al wat daar het beleid in is?) en dan kunnen er nog een boel in de diepvries want deze mooie eitjes worden zéker bevrucht! Ik duim voor jullie! X
Thanx meiden voor jullie lieve woorden! Hier lekker uitgeslapen en nog lekker rustig aan doen. Ook wel een gevoel van heen en weer hoop en vrees hoor! @sas en meisje: terugplaatsingsaantal is afhankelijk van de kwaliteit. bovengemiddelde emryos kunnen worden ingevroren en er wordt er 1 teruggeplaatst. gemiddelde embryos kunnen niet worden ingevroren en daarvan worden er twee teruggeplaatst. de kwaliteit heeft te maken met de kans op innesteling. maar goed ik merk nu dat ik vooral denk ALS er maar een embryo wordt teruggeplaatst! pppfff snap nu echt waarom het een zwaar traject is, er zijn zoveel stappen tijdens de behandeling die goed moeten gaan!
@ Meisje, hoe gaat het met jou? Ben zojuist in het ziekenhuis geweest en krijg vanmiddag om 15.00 de uitslag van de progesteron test.. De echo was raar.. het follikeltje/cyste rechts was geslonken maar nog wel steeds 1,2-1,5cm. Nu zat er ineens links ook een follikel, maar weet niet meer precies hoe groot.. (ook al een duidelijk teken dat de progesteronwaarde niet goed is, want met progesteron groeit er niks, toch?) Ik heb aan de echoscopiste gevraagd wat het te betekenen had maar zoals gewoonlijk wilde zij 'er geen uitspraak over doen'. Hoe vaak ik dat al gehoord heb! Weet ik dus weer niks.. Vanmiddag krijg ik de uitslag en aan de hand daarvan gaan we weer verder kijken. Ik wordt hier zo moedeloos van. Ik weet bijna zeker dat de test negatief zal zijn. Ik wil graag een passende behandeling anders ga ik echt ergens anders naar toe. Ze blijven ook maar volhouden dat ik goede cyclussen heb, hoe kan een cyclus nou goed zijn als je geen goede eisprong hebt? Sorry voor mijn lange verhaal, maar wordt er echt niet goed van. Ik kom straks nog wel even terug met de uitslag.
hmmm mila, pfft... raar hoor.. Ik ben trouwens blij dat bij mij de echo;s door de gyn werden gemaakt. Nadeel was dat ik geen fert. arts had.. zo heeft alles wat! Nou iig spannend wat de arts vanmiddag gaat zeggen, je laat het ons wel even weten he? Tuuuurlijk. Ik ben er vanavond pas weer, maar dan lees ik meteen weer! @ sybje, ,mn mannetje slaapt op de bank omdat we elkaar wakker houden.. Ik hem vooral Maar ik slaap ook beter zonder hem (vreselijk om te zeggen!) Maar goed, we hebben afgesproken dat hij als ons meissie er is meteen weer in ons bedje komt @Sas, hoe was het voor jou om te werken? en hoeveel werk je dalijk? Ennuh, uit jezelf ongi.. goed hoor doen jullie nog iets aan anticonceptie? @ all, was vanochtend weer vroeg dag kon niet meer slapen toen ik mn kusje van mn hubbie kreeg Dus tja.. Dalijk nog een tukkie doen en daarna naar mn moeders verjaardag! Liefss, Taliaa
@milla, ik joop toch dat je straks een mooie progesteron uitslag krijgt! Wat een stress! @all, heb net anderhalf uur gekroelt met de tweeling van mn vriendin. Zijn nu 7 weken oud geloof ik..heerlijk. Gelijk 2 pakken new born luiers meegekregen die ze over had.Altijd handig! Ga zoeerst wat eten, uitrusten en vanmiddag mn eerste "blije doos" ophalen bij de Etos! Ben benieuwd wat er in zit!
Deborah wat een lekker ventje heb je toch. Hier is maatje 50 al weer ruim een week uit de kast het ging echt niet meer de broeken en shirts waren gewoon veel te kort. Maat 56 past nu perfect. Lot/Pooh mooie buik dames! Chantje jeetje Suze alweer 5 maanden. De tijd vliegt echt voorbij! Milla Wat een gedoe allemaal zeg hoop dat je echt supersnel zwanger mag zijn. Dikke knuffel! Linda wat een super score! Broedkipje . Ik ga heel erg hard duimen dat er allemaal mooie embrio's uitkomen! Meisje hoop dat het weer redelijk goed met je gaat! ook voor jou nog een Knuffel! Taliaa JIPPIEE je mag thuis gaan bevallen! Sybje kan best begrijpen dat je het zat bent! nog even en dan komt ook jullie hummeltje! Sas fijn dat het goed bevallen is je eerste volle werkdag! En wat een boef zeg op het KDV zolang slapen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel je nu werkt. Ik ga zelf zodadelijk voor 4 dagen in de week aan de slag. Meiden ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Mariska/Krisstel/Fleurebel hoe is het met jullie? Nou de eerste prikjes heeft mijn ventje vandaag gehad. En wat een Bikkel is het toch na het eerste prikje alleen van de schrik een paar schreeuwen gelaten en meneer begon daarna gelijk te lachen. Na het tweede prikje heeft hij wat langer gehuild,l maar voordat ik hem goe en wel had aangekleed was hij alweer stil. Hij kan alleen nog even niet lachen. Hij ligt nu lekker op bed te slapen. Hij weegt overigens alweer 4,5 kilo en is al 56 cm lang. Nu op naar de volgende prikjes .
Potverdorie... de uitslag is 8.2.. en moet minimaal 30 zijn om te kunnen spreken over een goede eisprong Ik heb het gevoel van ZIE JE NOU WEL.. Mijn gevoel is dus al die tijd juist geweest! Ik heb dus geen goede eisprongen of te weinig progesteron en dus kan ik op deze manier ook niet zwanger worden.. Het geeft een heel dubbel gevoel, aan de ene kant ben ik blij dat dat nu duidelijk is, aan de andere kant is het heel zuur dat ik al die tijd voor niks bezig ben gewest en gespoten heb. Als ik zelf niet heel hard aan de bel getrokken had, was het over een half jaar nog niet bekent geweest.. Het ziekenhuis heeft in dat opzicht dus gefaald, want volgens hen is het zo dat als de echo's goed zijn, de cyclussen ook goed zijn.. en ik kreeg alleen maar echo's totdat ik een bloedtest eiste..! De echoscopiste belt me zo terug over het verdere verloop.. ik hoop dat ze met iets zinnigs komt. Ben blij, boos en verdrietig tegelijkertijd.
Het wordt steeds gekker.. De echoscopiste heeft terug gebeld en inderdaad toegegeven dat er ergens wat mis is gegaan.. Het gekke is dat ze nu ook zei dat ze vanmorgen links een follikel heeft gezien van 20mm! En dat er kans is dat deze vandaag of morgen springt.. Ik snap er niks meer van want vorige week heb ik nog pregnyl gezet omdat er rechts een follikel van 19mm zat.. Dit was dan volgens haar misschien een oude follikel. Ik vind het allemaal zo gek, moet het even laten bezinken hoor. Vandaag dus onverwacht toch klussen.. Aan het eind van de week moet ik terug komen om te kijken wat er gebeurd is én heb ik een gesprek met de gyn. (voor meisje, mevrouw v E.) Ik snap het niet meer hoor, ik wil voortaan extra echo's en ook iedere ronde die nog komt een progesteron onderzoek. Sorry voor het lange ego verhaal, maar het zit me allemaal zo hoog. Ik kom later nog even terug om op jullie te reageren..
Heb zojuist een ovulatietest gedaan en jawel hoor.. hardstikke positief. Mijn mannetje komt rond etenstijd pas thuis.Ik hoop maar dat we niet te laat zijn.. zo maf dit.
@ Milla Jeetje wat een gedoe allemaal zeg. Hopelijk ben je nog op tijd met klussen en heb je over 2 weken alsnog goed nieuws. @ Pooh En hoe is de doos van de etos, ik heb hier ook nog een bon liggen. Kan hem ook ophalen @Taliaa Met de 1ste zwangerschap hebben mijn man en ik ook de laatste weken apart geslapen. Baalde er wel van, maar een goeie nachtrust is ook heel belangrijk. Nog even en dan liggen jullie weer saampies in 1 bed. @ Linda heel veel succes. Zo morgen weer naar de VK, heb er heel veel zin in. Heb sinds week heel heel erg veel last van afscheiding, vind het gewoon vies. Heb het gevoel dat ik mijzelf ruik BAH Hebben jullie daar ook zo last van ? En kan het kwaad als ik een inlegkruisje gebruik ? Voel de kleine steeds vaker en geniet daar helemaal van. Hopelijk kan ik het binnenkort ook aan mijn zoon laten voelen, ben zo benieuwd hoe die daar op reageerd. Fijne middag/avond allemaal. Liefs Thamara
@thamara, ben niet meer gegaan. Heb een knoeperd van een koppijn. Al paracetamol in genomen en met een warme kruik in mn nek gelegen,niets helpt! Ik ga hem van het weekend dan maar halen!