Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, wat een verhaal weer zeg... maar het hoeft toch niet zo te zijn de ELKE eisprong niet goed is geweest? Mss nu juist deze omdat er geen goed eitje zat, wat de kans op spuiten ook weer vergroot. Ik had ook de ene keer een lage waarde, maar soms ook gewoon een goede. Maar wel jammer dat je zo heen en weer wordt/bent geslingerd, niet eerlijk! Wel super goed van je lijf, zomaar toch een verrassingsei! Wel raar dat je dat nu via de telefoon ineens hoort, als je dat niet had geweten had je geen actie ondernomen misschien... maar nu vanaf lekker klussen meid, mss heeft het wel zo moeten zijn!

Pooh, succes met je hoofdpijn, erg irri!

Thamara, geen ervaring met extra afscheiding hiero (gelukkig maar). Hoorde dat een inlegkruisje juist het erger maakt, maar kan me voorstellen dat je ook niet wilt dat je slip steeds onder zit.... anders morgen aan de vlos vragen? Veel plezier daar!

Cira, wat een enorme bikkel is die zoon van jou zeg! Echt goed! Nu ook maar hopen dat hij achteraf geen last krijgt en er goed doorheen komt. Fijn dat alles verder goed gaat en wat is ie mooi gegroeid zeg!

Taliaa, van harte met je moeder. Heb je een leuke middag gehad? En groot gelijk hoor van dat apart slapen.... is hier pas 1 keer gebeurd, maar toen konden we allebei wel slapen... dus als het niet anders is? Straks weer lekker saampjes in bed toch?

Hier weer de hele middag op de bank liggen pitten :oops: Ben niet echt moe ofzo, maar als ik ga liggen dan ben ik zo weg... niet meer doen dus hahaha. Morgen naar de tandarts, heb echt megalast van mijn verstandskies die doorkomt, kan niet eens normaal eten au au au! Straks ff een uurtje op de kleintjes van mijn zus passen en gezellig bijbeppen. Fijne avond meiden!

Liefs, makkie

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Milla!

Even over die mw. van E. he.
    Zij is echt SUPER aardig, kan niet anders zeggen.
    Maar ze is wel nog heel jong, en mijn gevoel zegt dat zij niet zo heel veel verstand van zaken heeft (en dat vind ik eigenlijk best sneu te moeten zeggen want ze bedoelt het wel echt goed). Bovendien mag zij zelf helemaal geen beslissingen nemen geloof ik, bij mij moest zij ook iedere keer alles met de gyn overleggen.
    Pfff.... wat een klotige situatie zeg, vind ook echt dat dit niet echt goed beleid is van het ziekenhuis. Maar goed dat je zelf zo assertief bent geweest, anders wist je nu nog niet waar je aan toe bent.

X

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hihi, als ik lees mevrouw van E, moet ik aan mezelf denken... Zo "heet" ik ook! hehehe

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ milla, sjonge.... heftig hoor! maar voor de zekerheid nog maar even klussen vandaag en morgen! krijg je nu nog wel een echo en prog. onderzoek om te kijken of dit ei dan wel goed is gesprongen?
    Goed iig dat je zo voor jezelf opkomt, ik vind dat altijd heel lastig!

@ all, pfft. kheb een leuke dag gehad. Maar ben helemaal op. Ben ook misselijk, teveel gegeten. En het vervelende is dat ik dat nu alleen maar achteraf voel!
    Vlos heeft niet gebeld, dus suiker was goed:):)
    Was toch best benieuwd, maar gelukkig!
    En achja, dat apart slapen... t went.

Oja, over dat maatje 50.. ik heb eigenlijk héél weinig maatje 50, 2 pakjes en wat losse truitjes broekjes.. Ik ging er eigenlijk vanuit dat 56 normaal was, moet ik nog maatje 50 halen?

Liefss, Taliaa

ps mn bed is opgemaakt, met matje. Dr zaten 2 kraammatrassen in, maar hoeft er maar 1 onder toch? Heb hem overdwars onder mn kont gelegd zeg maar. Tussen de molton en t hoeslaken, is dit een beetje de bedoeling?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ja zo moet het idd .....tenminste zo doe ik het ook op mijn werk ....
    ik verwacht hier dus echt geen maatje 50 kind , de meeste kleren zijn maat 50/56 ....maar vrees dat die van korte duur zullen zijn .....

@milla : he wat gek ....jeetje zeg snap best dat je daar een punthoofd van krijgt .....maar wel klusze vanavond hoor !

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje Milla wat een dag zo en je gevoel had gelijk, wie weet toch stiekem een mooie eisprong hoop het voor je succes!

Thamara succes morgen bij de vk.

Linda voel je je al wat beter?

Meisje hoe is het met jouw?

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Haai meiden!

Milla jeetje meid wat een gedoe en onduidelijkheid! Maar zla toch maar even klussen vandaag, je weet het nooit! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Taliaa ik had dus ook maar 2 pakjes van maat 50, ik heb toen 2 weken voor ik beviel nog 2 setjes erbij gekocht, omdat mijn nichtje en neefje er binnen week uit waren! Maar goed na week bevallen te zijn, moest mijn moeder toch echt even shoppen voor jes, voor maat 50! Ik zal als ik jouw was het even aankijken en misschien nog 2 pakjes erbij kopen en kan je daarna altijd zien of je meer nodig heb of dat hij/zij er al uit is groeid!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Fijn dat ze aardig is, maar daar heb ik natuurlijk niet zo veel aan.. Eveneens aan het feit dat ze er blijkbaar niet zo veel vanaf weet en meer een tussenstation is tussen de gyn.. Heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben met assertief zijn en op mijn strepen staan, voelt helemaal niet lekker allemaal.
    Maar hoe gaat het met jou?

@ all, Meiden bedankt voor al jullie lieve steun, ben blij met jullie allemaal. Doet me goed, voel me weer een stuk sterker. Enneh natuurlijk laten we deze kans niet schieten :oops: :D

9. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    hoi meiden,

Linda@ M'n duimen draaien overuren voor jou hoor, hopelijk kan je woensdag terugplaatsing krijgen meid....

Milla@ Lekker klussen geblazen, ik blijf duimen voor jou ook hoor ;)
    Kan wel inkomen dat je er zelf soms niets meer van kan begrijpen ivm de eisprongen enzo...
    Zou het zelf ook soms niet meer weten.

Taliaa@ Hier veel kleedjes van maat 50 gekocht en dan ook 50/56... Malika kan nog steeds in de kleertjes van 50, juist niet meer in de 3 jeansbroekjes omdat die rekkers om haar middel echt smal zijn...
    Je zal wel zien bij de geboorte hoeveel je beebje nu weegt en er zijn vlug wat pakjes bijgekocht hé ;)

Cira@ Wat is je ventje goed gegroeit zeg... Hopelijk heeft ie nu niet veel last van de prikjes.... Brrr donderdag voor de prikjes van m'n klein meisje :(

Thamara@ Had ook wel last van extra afscheiding hoor... Had toch wel een inlegkruisje ingedaan hoor...

Makkie@ Geniet er maar van dat je nog kan slapen :) tmoet toch zijn dat je lichaam het nodig heeft om te rusten hoor.

Poohbear@ Hopelijk ben je al van je hoofdpijn vanaf meid...

Lot@ Wat een mooie buik zeg, geniet er nog maar lekker van...

Chantje@ Wat gaat de tijd inderdaad snel hé, Suze al 5 maanden zeg... De tijd vliegt echt voorbij, merk het hier ook met ons meisje hoor.

Meisje@Hoe gaat het met jou meid?

Sas@ Wat goed zeg dat je kereltje zolang slaapt op het KDV

Krisstel en Fleurrebel@ Hoe gaat het met jullie meiden en met de kleintjes?

Debjes@ Hier ook zo'n speelkleed voor Malika... Zijn altijd leuke foto's met al die kleurtjes hé :)

Als ik iemand vergeten ben sorry dan...

Hier een lastige avond gehad, Malika maakt terug een sprongetje... Een hele avond wil ze alleen maar bij haar mama zijn. Ze wou echt niet slapen in haar bedje hoor. Hield haar wiegend bij me tot ze in slaap viel en legde haar dan in bed. Twee seconden daarna al terug huilend wakker. Gelukkig slaapt ze nu toch al een uurtje in haar bedje. Ben deze namiddag om het boek "Oei ik groei" geweest en herken inderdaad heel veel dingen erin.. Ze begint geluidjes te maken ( precies aan het vertellen ) en deze nacht had ik haar op haar zij gelegt om te slapen en vanmorgen was ze op haar rug gerold... Ze kijkt ook voordurend naar alles als ik haar oppak en rondwandel met haar. Ze begon vandaag ook al naar haar speeltje op haar wipstoel te slaan... Ze grijpt wel nog niet hoor, maar dat zal wel niet lang meer duren denk ik :)
    Benieuwd wat ze nog gaat leren...

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Thalia, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag vandaag!

@ Linda, voor jou is het een hele spannende dag, ik ben heel erg benieuwd. Hoop op een prachtuitslag! Moet ook bijna wel toch, anders hadden ze je vast wel eerder gebeld, spannend hoor, wie weet ben jij morgen al een beetje zwanger! Ik hoop het zo!

@ Mariska, heerlijk die stapjes, er zullen er zeker nog duizenden komen!
    Geniet er van.

@ Makkie, wat een mooie 30 weken buik, ik zag m gister maar echt prachtig, gek dat ie nog groter kan worden, ik vind m al zo mooi en mega groot!

@ Lot, hoe gaat het met je, hoe voel je je, voor jou ook niet meer zo lang.. spannend!

@ Sybje, hoe gaat het met jou, zie je nog steeds tegen de bevalling op?

@ taliaa, ik zou nog een pakje in 50 kopen, mijn meiden hebben toch echt een week of 3-4 maat 50 gehad. Koop trowens niet te veel in grotere maten, vaak krijg je heel veel cadeau. Je hebt inderdaad maar 1 kraammatras nodig die ander is een reserve, stel je voor dat je vliezen erop breken, dan hoef je in ieder geval niet op een nat bed te bevallen.

@ Poohbear, ofwel mevrouw van E. heb jij toevallig een dubbelleven als gyn? :D

@ Chantje, wat fijn dat het zo goed gaat met Suze, ze is al bijna een half jaar.. jeetje wat gaat het snel!

@ Thamara, veel succes bij de vk vandaag, ik schrik er van als ik zie hoe ver je al bent, wat gaat dat snel zeg!

@ Cira, fijn dat het mee viel met de prikjes, stoer mannetje hoor!

@ Debjes, mooie foto's heb je altijd, lief dat ado-slabbetje, en wat heeft jesse al mooi krullend haar, heeft ie vast van zijn mama!

@ Sas, fijn dat alles goed gaat met Thijs. Snap heel goed hoor dat je minder tijd hebt om hier te schrijven. Het is ook zo druk met een kleintje.

Sorry als ik iemand vergeten ben..

Hier zitten we onverwacht toch nog in de wachtweken, spannend hoop alsnog dat mijn temp stijgt en ik een progesteron onderzoek ga krijgenk ik houd jullie op de hoogte. Moet trouwens nog wel even mijn banner aanpassen, ik blijf aan het aanpassen..

Fijne dag allemaal!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dat oie ik groei boek heb ik ook gehad van een vriendin van me. Ze zei dat ze er zelf ook veel in herkende. Opeens zal Malika dan iets kunnen...iets geleerd hebben.
    Grappig is dat toch!

@milla, nee geen dubbel leven hier..hihi!
    De koppijn is iets gezakt,als is mn nek nog welwat stijf. Achja, ga maar werken...

Fijne dag allemaal

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla de weken gaan zeker hard hier. De kleine ligt met zijn billen hoog dus dat voelt soms niet zo aangenaam en heb een geirriteerd gevoel boven mijn buik en onder mijn borsten zeg maar zit vast een beetje knel allemaal van binnen maar het is geen prettig gevoel. verder gaat het goed heb bijna verlof en begin erg nieuwsgierig naar de kleine te worden.
    Jullie toch in de wachtweken hoop dat je waardes en temp stijgen.

Linda succes vandaag!

Pooh rustig aan he!

taliaa gefeliciteerd een fijne dag!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, van harte met je verjaardag! Hele fijne dag toegewenst! Toevallig dat je zo snel na je moeder jarig bent!

Milla, dank je wel... ben ook wel trots op mijn buik hoor.... en hij zal vast nog wel wat groter worden! Jij heeeeel veel succes op de wachtbank, toch nog onverwachts. Mss is dat juist wel een teken!

Pooh en Thamara, ja ik 'schrok' gister ook toen ik ineens jullie banners goed bekeek... allebei alweer in de 4e maand beland.. dat gaat toch belachelijk snel! pffffffff.... Pooh, balen van je hoofdpijn.... Thamara, veel plezier bij de vlos!

Mariska, leuk weer wat van je te horen! Fijn dat het zo goed gaat met Malika en dat je wat aan dat boek hebt.. mss moet ik hem ook maar alvast gaan halen. Valt me op dat bij sprongetjes de beebjes het liefste bij mama zijn.....geweldig gevoel lijkt me dat! (niet dat de kleine zich niet toppie voelt natuurlijk, maar dat aanhankelijke... jullie snappen me wel he?)

Ik vergeet wellicht weer de helft vergeten, maar hopelijk gaat alles met iedereen goed!

Hier balen, mijn verstandkies moet eruit gehaald worden bij de kaakchirurg.... dit gebeurde een paar jaar geleden ook al en dit was een ramp... verdoving die het niet goed deed, heel veel pijn gevoeld en dagen koorts en ziek ervan geweest....dus ik zie er HEEL ERG tegen op... :cry:

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Zo er is weer een hoop geschreven.

Alles was goed bij de VK.
    Baby was goed gegroeid, baarmoeder zat iets onder navel.
    Dus ze was heel tevreden :D
    Voor de afscheiding mag ik een inlegkruisje gebruiken, maar moet hem dan wel vaker verschonen en dan was het geen probleem.
    Ze zei met een 2de zwangerschap heb je daar eerder last van :(
    En heb last van mijn rug en been/knie, dat moest ik van haar in de gaten houden want kon een voorteken zijn van bekken klachten
    Over 5 weken weer terug komen.

@ Milla hebben jullie het nog gezellig gehad gisteren avond ;)
    Ja ik vind het zelf ook snel gaan, morgen ben ik alweer 17 weken.

@ Taliaa gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Pooh hoe gaat het nou met je hoofdpijn ?

@ Linda ga voor je duimen meid

@ Cira stoere knul heb je hoor.
    Heeft die er nog last van gehad na de tijd ?

@ Makkie heel veel succes bij de kaakchirurg.
    Wanneer moet je er heen ?

Fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hieperdepiep HOERAAAA! Gefeliciteerd met je verjaardag Taliaa!
    X

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa van harte!

Mariska leuk he dat je, je kindje zo herkent! Heb ik ook hoor! En die sprongetjes gaan straks ineens zo snel!

Thamara ik had ook erge afscheiden nu nog steeds na de zwangerschap.

Nou hier alles goed, Jesse gaat ineens met sprongen vooruit! Als ik zijjn handje vast pak probeert hij zich naar voren te buigen, met en beetje hulp zit hij dan recht op en giert het uit! *Zucht* het echt kleine babymensje is dus voorbij! Maar dit is ook weer heel leuk om te zien!
    Jesse zit goed in zijjn ritme al zeg ik het zelf! Slaapt heerlijk in zijn bedje, komt daar ook echt tot rust! Als hij heel moe is begint hij te huilen, en dan denk ik vaak even lekker nog bij mama zitten of papa, nou nee hoor meneertje wil dan lekker op zich zelf veilig in zijn eigen bedje!
    Nog 4,5 week dan moet ik helaas weer werken! Dus nog even volop genieten!
    Vanmiddag gaat jesse op de foto, bij ons is er bij de Jumbo (supermarkt) een actie, komt daar een fotograaf en maakt een paar foto's van je kindje (net als in foto studio) ben heel benieuwd!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    goede morgen meiden,

dank voor alle felicitaties. haha, ja ben idd de dag na mn mam jarig. Zou leuk zijn als die van ons morgen kom: oma, mama, dochter..:) Maja, dat is vergeefse hoop denk ik!

@ Linda: ben zoooo benieuwd! sterkte vandaag met de spanning!

@ Debjes, ja dat klinkt niet meer als een baby..

@ mama's: thnx voor de tips. Ik zal nog een pakje maat 50 halen. Als ze eerder komt zal ze dat toch nodig hebben. Bedacht me dat ik ook veel 50/56 heb, is dan maar net hoe het uitvalt he? Haha, bij ons in de familie hebben we niet veel ervaring met kleine baby's. Ik paste slechts de eerste week in 56 en daarna al lekker in 62, maar goed, was dan ook een halve kleuter:)

@ sybje, dank je, ik dacht al dat dat bed zo moest. Nee, die van jou zal niet in maat 50 passen... Hey moet jullie kleintje op de kinderafdeling? of mag die bij jullie blijven en gecontroleerd worden?

@ makkie: oei, dat klinkt als mijn verhaal. En mijn verstandskies moet er nu ook weer uit. Ik ga 12 december en heb nu al buikpijn! Ga jij voor of na de bevalling?

@ all, vandaag ga ik lekker niks doen. Behalve balen van mn maagzuur, want dat is weer flink:( (zal wel van t gesnoep gister komen...*shame*). En vanavond gaan we lekker uit eten als ik energie heb! Dus.. ik wens jullie een wonderschone dag op mijn verjaardag:)

Liefss, Taliaa

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : gefeliciteerd met je verjaardag !

ik weet niet of ons kleintje naar de kinderafdeling moet ,daar hoor je verschillende verhalen over .....

ben vanmorgen weer naar de gyn geweest , heb niks bijzonders te melden eigenlijk , gyn heeft liever dat ik de hele dag op de bank ga zitten niksen .....not dus ....heb hier nog genoeg te doen ...maar goed zal het met mate doen

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden............

We hebben 6 embryo'tjes !
    Waaahhh ben helemaal van slag, ben echt aan het shaken!
    Morgen om 11.15 uur terugplaatsing en dan horen we ook of er 1 of 2 worden teruggeplaatst (afhankelijk van de kwaliteit) en of er nog embryo'tjes kunnen worden ingevroren.

Na vele maanden een echte testdatum [-o<
    15 dgn na de tp wordt er bij ons gezegd

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa LInda, wat goed!
    En morgen hoor je dus van welke kwaliteit? dan duimen we nog even door! Goed hoor! HUPHUP babietjes van Linda!

Dikke knuffel voor jullie!

Deel Deze Pagina