Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thanx en jij nog van harte!

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    LINDA>>>>>>>SUPER WOW! HELEMAAL TE GEK!

Taliaa van harte!

Makkie; vervelend van je verstandskies!

Heb blz. 281(nog) niet gelezen......

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohhh lieve, lieve Linda!

NU OP NAAR MEER GOED NIEUWS MEID!

Ik duim voor je mee!

X

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Taliaa van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid...

Linda wat een fantastisch nieuws zeg! We zullen nu nog meer duimen voor jou hoor

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    WOWWWW
    Wat super nieuws zeg.
    Heel veel succes morgen.
    Ga heel hard voor je duimen.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Thanx voor jullie lieve woorden! :D :D :D

7. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw Linda wat GEWELDIG.. Een 6-ling ;) :D
    Nu maar hopen dat het allemaal toppertjes zijn en een aantal van hen jullie complete gezin zal gaan vormen de komende jaren.
    Maareh.. de eerste (of eerste twee) moet dan wel in juni/juli 2009 geboren worden hoor!
    Super zeg.. misschien heb ik het even niet meegekregen, maar hoe laat heb je morgen de terugplaatsing? Ik ben zo super blij voor jou!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wauw Linda, echt mega rillingen hier over mijn hele lijf! Wat een super super super nieuws! Ik ga natuurlijk ook heeeeeel hard duimen morgenochtend voor je! JOEHOE!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hihi Milla: idd nog niet bedacht dat we ze natuurlijk allemaal terug kunnen krijgen (nouja niet tegelijk idd) :D ze zijn dan wel van hetzelfde bouwjaar hihi.

Morgen om 11.15 spannend hoor, we hebben ook echt zoiets van we gaan onze-mini ophalen.

Ook wel weer heel erg eng nu hoor, kan me gewoon niet voorstellen dat het ook ECHT kan lukken, maar de blijdschap overheerst en we gaan er gewoon voor!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Supoer Linda krijg er kippenvel van meid!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Makkie: ik zag op hyves dat je naar ons zkh komt, hihi gelukkig wel voor iets anders. misschien een gekke vraag maar ik dacht altijd dat je niet geopereerd mocht worden als je zwanger bent? nou heel veel sterkte, want het is niet bepaald leuk, bij mij zijn ze ook alle 4 weg gehaald!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, ik moet daar naar de kaakchirurg... en volgens de tandarts kan verdoven geen kwaad voor de beeb (zei de verloskundige van deze site ook) Verder worden er waarschijnlijk vooraf foto's gemaakt. Als dit echt moet mag dat alleen met een speciaal schort voor mijn buik. Ze weten daar dat ik zwanger ben, dus ik neem aan dat ze daarvoor zorgen. Ben blij als ie er donderdag uitgehaald wordt, heb echt pijn en kan haast niets eten! En dat is wel belangrijk voor de kleine natuurlijk....

Zie alleen op tegen de dagen er na.... de vorige keer werd ik behoorlijk ziek met koorts en ben dan bang dat dat voor de kleine niet goed zal zijn.... en de pijnstilling, mag nu alleen paracetamol, daar redde ik het alleen de vorige keer echt niet mee....

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    oh Makkie; dat klinkt allemaal niet fijn! Maar je moet niet van het ergste uit gaan hoor! Mijne zijn er ook al uit. De ene keer had ik heeeel veel last en de andere keer helemaal niet! Misschien gaat het wel mee vallen!... Ik hoop het voor je!

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje heftig zeg, ik had idd ook zwaardere pijnstillers, in ieder geval het max. aantal nemen wat je mag want die pijn is ook niet goed voor je lijf en beebje.

Tip: veel drinken, veel spoelen, vraag of het met van dat desinfecterende spul mag, en een sjaal voor je mond als je naar buiten gaat, dat deed ik altijd. Alles om geen ontsteking te krijgen. Ik ben toen (destijds nog school) veel te snel weer begonnen en kreeg toen een hele dikke wang. Oja en ik pureerde het eten gewoon zodat je wel wat kan eten, kan je alvast oefenen met fruit en groentehapjes!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

hahaha ja dan is dat alvast een goede oefening!

Ik hoop dat het deze keer mee gaat vallen... maar de kies zit heel raar... helemaal gedraaid en naar achtergedrukt.... niet zoals een kies normaal groeit zeg maar.... daarom ben ik zo bang, de tandarts had het al over hak en bikwerk.... fijne vent!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    linda gefeliciteerd! echt onwijs goed nieuws!
    Hoeveel plaatsen ze er terug en gaat de rest dan in de vriezer?

Hier geen hoofdpijn meer maar wel kopzoregn. Per 1 november lopen we zwaar onderbezet op mn werk rond, sommig dagen met zn 3 ipv 6. Ik voel dat ik een stapje minder hard moet gaan doen, maar dat is lastig in die situatie.
    Collegas zijn zogenaamt vol begrip, van gaat t, en denk om jezelf, maar toen ik vanmiddag aan gaf dat het niet meer ging (viel bijne flauw)....heeft iedereen het te druk met zn eigen dingen. Ik stond de hele dag balie (apotheek) en het was loeidruk...mn buik gaat dan zeuren etc..
    Ik ga morgen toch eens met mn baas praten ,want dit trek ik niet langer. Maar ben bang voor het antwoord wat ik ga krijgen, terwijl de FNV toch achter mij staat (waar hij maling aan heeft).
    Vreslijk, wat een toestand!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @linda : wauw wat een supernieuws zeg !

@makkie : bel je gyn of vk even voor een recept diclofenac , daar zijn ze niet happig op maar je mag 3 pillen of zetpillen per dag als zou je het alleen even de eerste 3 dagen na de behandeling gebruiken ....
    verminderd ook de kans op een ontstekingen ...

@all ik ga naar bed , voel me op de een of andere manier even niet zo lekker ....lijk wel grieperig te worden of zo ....maar snap het niet want heb ook behoorlijke kramp in de buik

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sybje...ehh..als apo assistente zeg ik gelijk...GEEn diclofenac, ibuprofen etc tijdens de zwangerschap!
    Ga lekker slapen, hopelijk trekken die krampen weer weg!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh kun je bijv niet meer zittend werk doen ?
    als ik die meiden soms op en af een trapje zie springen in de apotheek om wat te pakken ziet dat er ook niet lekker uit ...
    maar als de fnv achter je staat heeft je baas niks te makken ......rustig aan doen hoor !
    rust is goed voor je smurfje !

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @poohh : ooowww oke sorry ......
    @makkie vraag er maar niet om dan excuses ....

@pooh : ik prop er soms nog wel eens een doclifenac in voor de galstenen ....de chirurg heeft dit overlegt met de gyn , heb in het zh ook diclofenac gehad ....voor de pijn
    wat zijn de gevolgen dan ?

Deel Deze Pagina