@debjes : he balen zeg ...maar neem aan dat hun er niks over kunnen zeggen hoor het is jouw keuze ....als je kleine het er niet mee eens is merk je het wel .... @pooh : ik hoop het zal het morgen aan de gyn vragen ..maar ja nu al ? ik zie het wel
@ sybje, oeioei ennuh, die van jullie is toch een reusje? dan is 36 weken niet zo erg hoor maar kunnen ook flinke indalingsweeën of oefenweeën zijn! @ Meisje: fijn hoor, nu al IUI! Succes! @ Meisje, Linda en Mila, heel,heel veel succes! het moet nu gewoon voor jullie 3-en raak zijn! @all, heb vandaag helemaal niks gedaan. Was zoooo moe. Krijgen we vandaag ook nog te horen dat ze 30 oktober (ik ben de 25e uitgerekend) bij ons in huis moeten ivm de renovatie (videofoon aanleggen) *zucht* dus mannetje gaat morgen bellen dat het zomaar zou kunnen dat het niet kan! Oja, even iets vies (alweer) ik ben toch aan het p**pen. Niet normaal. Al heel de zwangerschap moet ik elke dag (normaal niet) maar nu is het echt een stuk dunner en moet ik een paar keer per dag.. Nu zit ik natuurlijk te hopen dat dat een teken is Nouja, ik ga weer house kijken Liefss, Taliaa
Oehhh taliaa dat kan een teken zijn! mijn nicht was 3 dagen aan de dunnen en ineens kwam daar haar kleine meisje aan!
wat een uitspraak ..klopt vaak wel hoor ...... poepze dus ....weet zeker dat de bevalling een grotere boodschap is hoor hihi @pooh ja dat is waar .....eehhmm nou ik zal het morgen eens in de groep gooien bij de gyn ..... @talia : heb jij s'nachts ook zo'n pijn in je bekken en bij je eehhm muts als je je gaat draaien of als je wilt opstaan ? volgens de gyn is het de verweking van de bekken ....hartstikke luek natuurlijk maar het doet wel poepiezeer .... alles doet eigenlijk zeer mar we mogen niet klagen he ik heb morgenochtend een bv voorlichting ,.....ben benieuwd ...heb er izn in ....not ...
Haai meiden Spannend allemaal he! Je merkt echt dat iedereen hier met elkaar mee leeft! En dat is nou juist het leuke van dit groepje! Hier alles goed, Vandaag druk dagje ben benieuwd hoe Jesse erop regaeert. Wij gaan rond 2 uur mijn Nichtje van 2 ophalen van het kinderdagverblijf, dan om half 4 mijn neefje uitschool halen, om half 5 naar zwemles van hem en dan eten we met ze alle wat gezellig (bij mijn zus) en dan rond urutje of 7 's avonds ga ik naar mijn nicht, even kijken naar haar kleintje, hoe het daarmee is. Amber is 2 weken en 6 dagen ouder dan Jesse wereld van verschil die 2 hhahaha dus ben benieuwd.
@ debjes, veel plezier vandaag klinkt als een leuke, volle dag! @ sybje, ja heb ook die pijnbij mn muts. Maar ook overdag, een soort van krampjes zeg maar. En verder had ik natuurlijk al last van mn bekken, maar dat is nu niet erger geworden...Spannend he Syb? Succes bij de voorlichting (hoewel je al geweest bent denk ik). @ all, ik probeer me zo in te stellen dat het nog wel 4 weken kan duren, maar moet er niet aan denken... Ik wil mn meissie! Ik wil dr zien, voelen, ruiken.. Vasthouden, koesteren. Ik wil dr kennis met dr papa laten maken.. Pfft, *hormonen*. Ben trouwens wéér verkouden, hoest, proest, nies, snuit... Liefss, Taliaa
Taliaa en Syb, meiden hopelijk duurt het bij jullie niet lang meer! Debjes, hele fijne dag vandaag.... hopelijk is het allemaal goed te behappen voor Jesse. Gister ben ik toch niet geholpen aan mijn kies De rontgenapparatuur heeft flinke kuren en ze wilde geen risico's lopen met mijn buik. Ik natuurlijk ook niet! (had duidelijk gezegd dat ik zwanger ben maar goed) Vanaf maandag is er een nieuwe en kan ik woensdag alsnog komen. Er waren nog meer mensen die naar huis gestuurd werden, omdat dat ding het niet goed genoeg deed. Maar ik heb veeeeeel liever nog wat langer pijn dan dat de kleine risico loopt! Dus woe poging 2! (heb wel veel pijn, hopelijk hou ik het vol tot woensdag... )
@makkie : jeetje wat dapper van je zeg ...ppfff ...maar goed ik zou het risico ook niet nemen hoor ... @talia : nou he het is zo spannend .......moet zo weer naar de gyn en wil toch wel effe wat dingen in de groep gooien ....dit keer is het ook een man mischien dat dat scheelt ,...maar goed wel een oude man ....dus misschien ook weer niet .... @debjes : heb je nog wat gehoord ? was vanmorgen bij de bv voorlichting en daar zei ze dat als je gecombineert voedt je altijd wel even wat hulp nodig bent .... @all : vanmorgen dus een bv voorlichting ....moet eerlijk zeggen dat ik er met gemengde gevoelens vandaan kom .....ik wou altijd heel graag bv geven maar nu weet ik het even niet meer..... je krijgt zulke vreemde verhalen te horen ....ik was van plan 6 tot 8 weken bv te geven .....maar als je he bv wilt afbouwen ben je per voeding 1 week bezig met afbouwen .....en ik zit ook nog eens met de galblaas operatie .....dan mag ik 24 uur niet voeden ....wel kolvene n moet ik alles weg gooien .... moeilijk hoor ......en stel ik heb dan nog wel diabetes ....dan ben ik bangdat ik te veel of te weinig suiker doorgeef aan mijn kindje ... en een iets minder belangrijk punt is dat alles wat je tijdesnd e zwangerschap niet eet je ook niet tijdens de bv mag eten ....tjee ....daar aat mijn feestmenu maar goed dat heb ik er wel voor over oh ja en hun zijn heel erg voor het rooming in ....je kindje op je slaapkamer de eerste 2 weken ... ik was dat niet van plan ....heb er ook geen ruimte voor ....maar voel me ook weer slcht als ik het niet doe denk ik ....
Hai hai, @ Sybje laat je niet te veel van de wijs brengen hoor, gewoon de dingen op jou manier doen, je voelt straks zelf wel aan wat wel/niet werkt en wat dan het beste is. @ Makkie, tjee zeg, wat vervelend, moet je nog een week met pijn en met spanning zitten, maar ik kan me het ook wel voorstellen hoor, ik zou het ook niet doen! Kun je niet in een ander zkh terecht? Nou hopelijk is het goed vol te houden tot woensdag! @ Deb, lekker hoor zo'n dagje, geniet ervan! @ taliaa, ik ben benieuwd of het tekenen zijn, wie weet hoef je geen 4 weken meer te wachten.. Ik ben zelf met 37,5 en 38,1 week bevallen, wie weet komt het bij jou ook eerder! @ All, ben in het ziekenhuis geweest en de pijn van de laatste dagen komt blijkbaar doordat de follikel na de sprong is volgelopen met bloed, niets ernstigs dus! Ik heb vandaag al bloed mogen laten prikken voor progesteron bepaling en maandag weer, ik ben benieuwd, verder krijg ik gelukkig extra controles voortaan. Fijn!
Milla, goed nieuws dat je weet waar de pijn vandaag kwam/komt. En gelukkig niets ergs, weer een zorg minder. Idd fijn dat je meer controles krijgt! Toch wel fijn dat er nu beter naar je geluister word meid! Ik denk nog steeds stiekum dat dit verrassingsei jullie wonderei is..... spannend meid! Syb, wat Milla al zei, laat het straks over je heen komen en kijk wat voor jou en je kindje het beste werkt. Straks gaat het met de bv allemaal zo vanzelf dat je je afvraagt waar je je druk om gemaakt hebt... of het gaat juist helemaal niet... je kunt daar nu echt nog niets over zeggen... snap dat je met je operatie in je maag zit.... komt niet echt lekker uit natuurlijk... Heel gek, maar ik heb ineens veel minder last van mijn kies! Hopelijk is ie ff stopt met verder doorgroeien en heb ik even wat minder last! Heel fijn!
Ik hoop dat je gelijk hebt Makkie! Ik vind dat die kies van jou zich maar een weekje koest moet houden hoor! Vond trouwens de reactie van de nieuweling in het PCO topic op jou berichtje wel een beetje ongepast.
heb zojuist de uitslag van het progesteron opgehaald en deze was maar 11, en dat 4 dagen na de eisprong.. het is misschien nog opbouwend, maar ik geloof er niet meer in.