Hee meiden, Jee wat een gedoe soms met flesvoeding en bv.... lijkt me wel moeilijk hoor, vooral als je kindje maar aan blijft geven honger te hebben! Succes meiden! Taliaa, vervelend die pijnlijke oefenween! Somige hebben weken van te voren al oefenween en bij de ander is het een teken dat het snel begint... ik hoop het laatste voor je! Succes met je snotneus en kriebelhoest, erg irri! Joepie, hier vandaag 32 weken! Vandaag met mannetje alles opgeschreven wat we nog moeten aanschaffen en wat te doen bij de bevalling straks (bellen, klaarleggen e.d.) We werden er allebei zo warm van bij de gedachte dat het nu echt wel dichtbij komt! Fijn om er samen zo mee bezig te zijn. Heb nu alles volgens mij aardig op een rijtje voor straks.... nog wat dingetjes kopen en dan is het wachten tot de kleine over een paar weekjes komt! De raamstickers met de namen zijn ook binnengekomen. Zo gaaf om die te zien zo met de namen erop... zucht... verliefd...zwijmel! De kleine is lekker druk en heeft ontdekt dat het toch wel erg leuk is om zich af te zetten tegen mama's ribben, hahahaha! Met mijn kies gaat het nog steeds goed gelukkig! Al met al, ik voel me goed! Hoe gaat het met de rest van de meiden? Meisje, nog 2 nachtjes en dan weet je meer over je IUI! Spannend! Milla, ik hoop dat uit de volgende progesterontest blijkt dat je eisprong toch goed is geweest! En Linda, hoe gaat het met je meid? De volgende keer als je over de dijk langs mijn huis rijd, ff toeteren! Ik woon in de nieuwbouwwijk aan de dijk. Hoop dat je je goed voelt en dat je emy's zich goed vermaken in je buikje!
@ pooh, dank je! ben alleen te laat om naar de apotheek te gaan, dan moeten we naar de stad. Dus wrs. ga ik morgen even naar de dienstdoende, dat halen wat je zei! Ja, helder sputum is een goed teken, maar even goed nog erg vervelend Fijn dat je geslaagd bent voor behang, wat voor iets is het geworden? @ sybje, haha, ik denk dat ik erin blijf als mijn man "me er bij helpt".. @ Makkie, joehoe, kriebel de kriebel! Leuk he, die laatste dingetjes, dan ben je er echt aan toe he hoest, proest, Taliaa
Meiden, beetje ego, maar mannetje heeft zonet weer foto's gemaakt van mijn buikje. Ze staan in mijn album... ben er trots op!
ehhh... ja dat zuigen kan je dubbel opvatten natuurlijk...hahahahaha! makkie wat een prachtbuik! De mijn groeit ook goed, maar is de helft van de jouwe nu denk ik (zie album, of hyves).
@pooh : leuk behang zeg ! @makkie : jeetje ik ben echt jaloers op jou buikje zeg .... ik heb vandaag ook weer nieuwe foto's in mijn album gezet .... ben net terug van een bruiloft ....was op zich wel hartstikke gezellig had alleen veel last van harde buikjes ...terwijl ik zat ...en soms werden die harde buiken nog harder met vlagen ...volgen jullie me nog ? echt heel vaag was het ..... mannetje vond het wel leuk om nog maar even lekker los te gaan ( heeft hij op zich gelijk in ) maar hij is helemaal totum ......en echt heel vervelend ....zal jullie de details besparen ... ja het enigste wat ik heel erg vond is dat hij waar ik 30 mocht rijden ,...reed ik net iets van 40 ....trekt die zak aan mijn handrem ....toen moest ik wel even boos worden levensgevaarlijk is dat ...volgens meneer moest ik me aan de snelheid houden .....ik had hem er bijna uitgetrapt ....
@ sybje, zo, je mannetje heeft nog even de bloemetjes buiten gezet? naja, jullie zijn veilig thuis en hij zal dalijk wel spijt hebben.. en nadorst! Die harde buiken, vervelend hoor! @ makkie, wat een buik zeg! mooi hoor! JIj draagt ook mooi van voren! @ pooh, mooi behang! @ all, pfft, en weer een nacht verder...bahbah, wat voel ik me beroerd.. Was om half 6 ook alweer hartstikke wakker. Gelukkig daarna nog wel in bad even lekker geslapen.. Heb nu overal last van. Alles doet zeer en dat hoesten, verschrikkelijk. Kan alleen maar hoesten of janken, verders doe ik niks... Sorry voor deze klaagzang hoor, maar voel me zóó beroerd.. Liefss, Taliaa
Taliaa vervelend meis! Nog eventjes volhouden en dan is jouw baby er ook! Misschien volgende week al (als je mij zal na doen )!
He Dames ik baal enorm, mijn kinderwagen is stuk (onderstel) was gister aan het wandelen klapte die ineens in, in eerste instantie dacht ik dat ik hem niet goed had uitgeklapt dus niks aan de hand, was ik in de supermarkt gebeurde het weer, toen vond ik het wel vreemd! Naderhand liep ik bij mijn moeder in de poort gebeurde het weer. Dus ik mijn bak eraf gehaald, nu blijkt als je mijn wagen in moet klappen moet je aan de ene kant een knop indrukken en aan de andere kant een knop schuiven, nou die knop is dus een beetje lam! Ik heb trouwens een quinny buzz 3. Nou ja morgen maar even de winkel bellen he.
hmm, debjes, vervelend joh! ook gevaarlijk lijkt me, als de kleine erin ligt! Ennuh, ik doe je graag na Ben alleen benieuwd hoe het zou gaan als ik nu zou moeten bevallen? voel me zo beroerd... Krijg je dan een soort van oerkracht om het te doen? Ik kan toch niet al hoestend dat kind eruit poepen? Pfft, waar je je al niet druk om kan maken he?
Als de wagen inklapt gebeurd e rniks met jess, alleen zakt die langzaam naar de grond, dus toch wel een veilige wagen Als de bevalling eenmaal begint lukt het je echt wel! Ik vind echt dat je beetje in jezelf gaat keren en niks of niemand is meer belangrijk! Je denkt nergens meer aan, alleen aan de weeeen die komen! Het zal je vast lukken hoor! En tis logisch dat je er over nadenkt! Ik heb volgens mij de afgelopen 3 weken nergens anders mee aangedacht! Zelfs toen ik bezig was, zei ik tegen de verloskundige laat het maar, kind komt er toch nooit uit, laat het maar zitten ga wel naar huis hahahaha.
@all: hier alles ok, nu een week na de punctie voel ik me echt beter, nog wel last van mijn buik maar laat dat maar goede voortekenen zijn! Ik blijf het rustig aan doen en ga morgen weer werken, dat weekje thuis had ik wel nodig. Heb er ook wel zijn in, even wat anders aan mijn hoofd en ondertussen denk je toch maar aan 1 ding, euh 2 dingetjes . Ben benieuwd hoe het wachten gaat maar stiekum ook wel bang op van dit 'hoop-bankje' af te vallen maar we gaan er nog steeds voor want ik kan nog steeds over 2 weken ECHT bij jullie horen! @Sybje en Taliaa: succes met de laatste letterlijke loodjes! en wat vervelend van je keel Taliaa, daar kan je echt gek van worden he! @Makkie: wauw je ziet er echt super uit! @anderen: wilde even laten weten dat ik het super lief vind dat jullie nog zoveel aan me denken
linda, we duimen gewoon nog effe door. Misschien ish te een goed teken dat je je buik nog voelt! @all, nou de verkoudheid en hoest is nu echt begonnen. Voel me beroerd. Tis zo'n irritante kribelhoest. Enne tip van de dag: niet niesen met een volle blaas
@ pooh, haha, nope niet niezen met een volle blaas! Ook geen hoestbui krijgen! Kun je je voorstellen wat er gebeurt als je beeb is ingedaald en je moet hoesten? haha, lekker genant hier hoor @ debjes, pfft, ik laat het allemaal maar over me heen komen! maar jullie verhalen geven me wel moed! @ mama's: hoe voelen buikkrampen/ voorweeën in je buik? ik kan niet goed onderscheid maken tussen darmkrampen en andere dingen... lijkt t een beetje op elkaar of is dat niet te zeggen?
He meiden, wie wil er een gratis 3d echo? http://forums.obgyn.net/vrouwengezondhe ... /0156.html Wel snel reageren want het staat er nog maar sinds gister op! Je moet wel op 7 november tussen de 16 en 34 weken zwanger zijn. Ik kwam het per toeval tegen, en dacht wie weet kunnen jullie er wat mee.
Milla, leuk zeg! Maar ik ga dat helaas niet meer halen... Debjes, vervelend van de wagen. Echt een nieuwe eisen of dat ze hem komen maken. Je moet op je wagen kunnen vertrouwen toch? Lijkt me niet fijn wandelen anders. Verder alles goed met jullie mooie ventje? Pooh, klinkt als een flinke verkoudheid. Het heerst enorm. Mijn mannetje is er net vanaf... nu maar hopen dat ik het niet krijg... rustig aan meid! Syb, lekkere actie van je vent zeg Hier gelukkig eentje die zich niet bemoeid met mijn rijden... moet ie ook niet proberen zeg! Ik was voordat ik zwanger raakte ook ALTIJD de bob, zodat hij lekker kan drinken (geef daar niets om) Maar dan moet ie ook mij laten rijden hoor! Heeft ie een erge kater? Ach ja, tis waarschijnlijk de komende tijd de laatste keer dat ie zo heeft kunnen doorzakken, papa krijgt het straks ook druk! Succes verder met je harde buiken, kunnen heel goed de oefen/voorween zijn! Taliaa, denk dat jij ook een virusje te pakken hebt! Het kunnen voortekenen zijn van je lichaam, maar aangezien het ook heerst... mss een combinatie van en ben je daarom extra beroerd. Ik duim heel hard dat jullie meisje snel komt... dit is ook niets zo! Sterkte! Linda, fijn dat het goed gaat! En denk idd maar lekker veel aan die twee lekker warm in je buik! Hopelijk is het een goed teken dat je je buik nog wat voelt. Werkse straks weer, hopelijk een mooie afleiding voor je! En neeeeeeeeeee, je valt niet van de bank af hoor, je komt lekker hier bij ons! Iemand nog wat van Fleurrebel gehoord? Tis daar wel rustig, zou het allemaal goed gaan? De kleine hier heeft echt VEEL de hik! Gister overdag, gisteravond 2x, vanacht 2x en net weer! hihihi lijkt op zijn papa, lekker gulzig, hahaha. Verder gaat het slapen weer niet zo lekker de laatste dagen, weer erg veel last van mijn heupen... woe naar de vlos, toch maar weer even bij haar neerleggen. Ben benieuwd verder of de kleine nog met het koppie naar beneden ligt. Denk zelf van wel.
@ makkie, ja die van jullie is idd gulzig grappig he, de hik? ik herkende het een paar weken terug pas.. Ik voel het vnl waar haar voeten zitten *huh?*.. Bedankt voor je lieve woorden! @debjes, gelukkig is het niet gevaarlijk met die wagen. Ik zag het al voor me dat hij echt ineens inklapte..gelukkig niet! @Linda, wat spannend he! we duimen heel hard met je mee! @ mila, sorry, ben het alweer vergeten wanneer ging je nu weer naar de gyn. om t beleid af te spreken? of moet je je ongi afwachten? @meisje, hoe is het nu met je? @all, ik ben weer lekker aan het sch**ten. haha.. Vreselijk.... En ik heb een vervelende rug.. een beetje zeurend.. Haha, net als ik, een dikke zeur Hmm, heb zin in macdonalds.. Lekker, maar helaas.. Hey meiden, een fijne avond.. Ennuh ik denk niet dat ik mn man gelijk kan gaan geven, denk niet dat ons meissie morgen komt.. Ach ja, het duurt ook nog even, eigenlijk Liefss, Taliaa