Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ Mila: he meid toch:( weet niet goed wat te zeggen:( enorm balen natuurlijk! dikke knuffel voor jullie! En woensdag maar even afwachten wat de arts gaat zeggen he!

@ Makkie, klinkt als indalen hoor! Moet zeggen dat het ook wel een beetje als bekken klinkt, alleen niet de pijn in je onderbuik natuurlijk. Wanneer moet je weer naar de vk? kun je het meteen vragen:)

@ Lot, heeeeeeeerlijk, verlof! enjoy!

@ Debjes, wat goed dat je vent goed gegroeid is! En wat fijn dat je bv kunt blijven geven, klinkt als een goed advies wat ze geven!

@ all, net met mn zus en de kids t bos in geweest, gezellig. Hebben lekker gewandeld, merk wel dat mn bi niet weg is, maar toch ging t wel. Hoop dat kleintje zin heeft gekregen om eruit te komen en zelf naar het bos te gaan:) hihi
    Ohhhh, wat ben ik ongeduldig.. Maar goed, het kan nog wel 4 weken duren:(
    hihi, zijn jullie me al beu?:)

Liefss, Taliaa

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thanx meiden, het gaat alweer beter. Ik schrok wel een beetje hoor! Woe naar de vlos en morgen urine brengen naar de ha.

Taliaa, moet je eens meelezen bij Zwangerschap bij het topic 'volle maan' . Dat is morgen en er schijnen met volle maan veel bevallingen te beginnen... (en nee, ik ben je nog niet beu hoor! ;) )

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Milla jeetje wat balen zeg.
    Hopelijk krijg je woensdag een oplossing te horen.
    Ik duim hier gewoon verder.

@ Pooh mooi behang hebben jullie gekocht voor jullie smurf.

@ Linda en Meisje hier draaien mijn duimen voor jullie ook nog steeds.

@ Makkie heel veel succes met je pijn.

@ Taliaa nog even volhouden meid.
    Mss dat de wandeling alles op gang brengt.
    En we zijn je nog lang niet beu hoor.

Hier gaat alles goed.
    Vanmorgen boodschappen gedaan en vanmiddag bij vriendin op visite geweest.
    Haar man schrok van mijn buik haha hij vroeg me of ik echt zeker wist of er geen 2 in zitten :)
    Ben echt aan het aftellen voor de 20 weken echo, wil heel graag mijn beebje weer zien.
    En ook graag weten of er een boy of girl in mijn buik zit.
    En dan gaan we alle kleertje van mijn zoon uitzoeken en dan gaan we met de babykamer beginnen :D

Fijne middag/avond nog.
    Liefs Thamara

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    2thamara ik heb ook zo'n zin om smurfje weer te zien, maar heb de 20 weken echo pas 12 november..:(
    Wel volgende week maandag naar de verloskundige, dus hopelijk hartje luisteren. Ik heb wel het gevoel dat het goed zit, want meneer of mevrouwb egint iets duidelijker te bewegen. Nog niet super veel of hard, maar t zijn toch echt niet mn darmen!
    enne mijn buik liegt er ook niet om... (zie album)

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : dikke knuff meis
    ik had/heb? ook luteale fase insufficientie ......maar met een hogere dosering clomid kwam dat toch nog goed ! ik had bijv op dag 14 mijn ei en voor de 21 dag vloeide ik al ....en ik had dan echt het minimalen van het minimale progestron in mijn bloed ..niet noemenswaardig werd er gezegd door de gyn .....

@talia : ooh gossie ik hoop dat je kleine meisje snel komt ......zullen we voor de volle maan gaan ?

@makkie : klinkt als indalingsweeen .......

@lot : haha wacht maar dadelijk he je tijd te kort in je verlof .....

@debjes : ooh fijn zeg , zie je nou wel !

@ all : nou ik heb vanmiddag weer eens gezellig in het zh gezeten ........
    ik voelde vanaf vannacht het kindje niet meer ...heb er vanmorgen alles aangedaan om leven in de brouwerij te krijgen maar er gebeurde niks ....dus toch maar even gebeld en ik moest gelijk komen .....
    eenmaal in het zh aan de ctg ruim 1 uur ....paar keer op de zijde moeten gaan liggen ...het hartje klopt wel goed maar totaal geen beweging .....
    dus na de ctg een echo ....ze is ruim 10 min bezig geweest ...en op een gegeven moment bewoog het een klein beetje ....
    het zag er allemaal niet verontrustend uit ....maar ze kunnen ook niet verklaren waarom de baby niet veel beweegt ....
    morgenochtend moet ik weer naar de gyn ...die afpsraak stond al maar moet er alsnog echt heen .....

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, brrrrr wat schrikken zeg... hopelijk laat je kleine zich snel weer voelen! Goed dat je meteen gebeld hebt! Kleintje is vast slaap aan het inhalen om straks te wereld te komen!

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal,
    mag ik met jullie mee komen schrijven.. heb vandaag positief getest,
    ik kan het nog steeds niet geloven.... maar het lijkt echt waar te zijn...
    nooit gedacht ( wel gehoopt) ooit nog eens naar de "andere kant"te mogen om daar mee te kletsen..

ben bijna 2 jaar bezig geweest..

gr Jose

8. Milla

Milla Niet meer actief

Super Joseetje dat jij je ook hier aankomt melden, het is een leuk clubje met klussers, zwangeren en mama's! Een fijne zwangerschap gewenst!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Joseetje, VAN HARTE MEID! Wat ontzettend fijn voor jullie na zo'n lange tijd! Geniet ervan en zeker gezellig als je hier mee komt kletsen!
    Wanneer ben je uitgerekend? En heb je al gebeld voor een eerste echo in het ziekenhuis?

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Sybje, tjee wat schrikken, hoe kan dat nou? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk heb je gewoon een klein luilakje! Hoop dat hij/zij snel weer actief is!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ged syb, das weer schrikken. Ik vindhet echt rot voor je dat je zo'n moeilijke zwangerschap hebt!

@jossetje, welkom een een hele dikke proficiat!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ps is er iemand die een betrouwbare site weet waar je kunt zien hoe groot je kindje is per week, en wat ie kan?
    Ik heb er verschillende boeken over en meerdere sites ,maar de verschillen zijn zo groot. De een zegt dat ons smurfje nu 14 cm is, de ander 19....etc

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jose welkom hier en gefeliciteerd!

Milla jeetje zeg dat is slecht nieuws ik hoop dat je woensdag duidelijkheid krijgt.

Pooh ik kijk weleens op 9maand.com

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks lot23...de ken ik nog niet!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, Vind dat alles sites verschillende afmetingen geven. Maar dat komt omdat de ene site rekend van kruin tot teentjes en de andere van kruin tot stuit! Tja, dat scheelt dan meteen een aantal cm! Maar ik vind deze altijd erg leuk: http://www.nutriciakindervoeding.nl/Zwa ... +kalender/

Meiden, ik blijf een beetje een menstruatiegevoel houden. Is dat met een blaasontsteking ook?

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : je moet eens even bij de de verloskundige kijken op deze site en dan mijn vraag ....zei dacht ook aan blaasonsteking bij mij ...dus het kan wel ...

@pooh en milla : ja weet het ...schaam me er al erg genoeg voor ...heb echt heel lang gewacht voor dat ik durfde te bellen .....maar goed in het zh hebben ze het op mijn hart gedrukt dat ik moet bellen als ik twijfel of iets geks voel ....
    snap ook niet wat het is ....

@jose : welkom!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ sybje, pffft, schrikken joh! Gelukkig is alles goed, voor zover ze kunnen zien! Ik heb ook weinig leven in mn buik, ik kijk het vannacht nog aan en dan bel ik morgen voor de zekerheid naar de vlos. ik ben ook niet zo bellerig, maar goed... Bij jou dus alles ok! Is het ook niet zo dat babytjes voor de bevalling wat rustiger zijn? mis. is het wel een teken voor je!:)

@ makkie, even je urine laten checken dan meid! Dan weet je het!

@ joseetje, gefeli meid! en welkom aan "de andere kant"!

@ thamaraa en Lot, aftellen tot de 20 weken (echo)! Spannend hoor! Leuk he, weer babytje kijken! Lot wil jij weten wat het wordt? Thamaraa ga jij het je kleine vent vertellen wat hij krijgt?

@ all, nope, echt niks hier, het gaat niet meer gebeuren vandaag... Hopelijk bij volle maan (morgen) Het schijnt écht zo te zijn, ik geloof niet in poespas nl.
    Maar goed, ik voel me stukkkkken beter, dus kan de wereld weer aan.

Nou liefss weer,Taliaa

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : daar dacht ik ook aan ...stilte voor de storm haha en anders met volle maan

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh spannend, ik hoop op goed nieuws de komende dagen, nieuwe beebjes en nieuws zwangeren natuurlijk, m'n embryo'tjes zitten nog lekker warm, heb last van zere borsten maar dat kotm echt door de progesteron, waar ik wel echt hoop uit haal zijn steken uit mijn liezen, beetje trekkerig, maar alle sysmtomen kunnen door de progesteron komen zeggen ze, maar goed met elke krampje denk ik, yes innesteling, nog wel duimen hoor damew, we moeten nog een dikke week [-o<

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Pooh ja heb je buik even bekeken, hele mooie buik heb je.
    Je kunt hier ook kijken hoe groot je kindje nu is (linkse kolom helemaal onderaan)

@ Taliaa je we gaan het ons kleine vent vertellen wat die krijgt.
    Ben heel benieuwd naar zijn reactie :D

@ Sybje gelukkig kon je gelijk komen.
    Je kleintje heeft nu ook minder ruimte he

@ Jose van harte gefeliciteerd en welkom hier.

Liefs Thamara

Deel Deze Pagina