Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Dat is waar...en jullie gevoel klopt ook vast!

(Ze hadden trouwens tegen vrienden van ons tot het einde een meisje gezegd, en bij de geboorte was het een jongen ;))

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Nou meiden wij hebben gisteren ook even mogen spieken. Ons kindje is al 236 gram ongeveer en is ongeveer 18 centimeter lang. De benen en armen zijn echt gigantisch (mijn man is ook lang) de meting voor de benen gaf aan dat het past bij een zwangerschapsduur van 19 weken.

Ook ons guppie wou laten zien wat voor geslacht tie heeft.

Wij verwachten een

zoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mariska gefeliciteerd met je meisje. Geniet er lekker van.

@cira gefeliciteerd met je zoon. En geniet er ook lekker van.

Ik vind het wel fijn om nu al het geslacht te weten. Koopt wat makkelijker kleertjes en spullen. Ik moet de kleertjes alleen wel verstoppen anders raad de visite het. Ik heb nu bij mn mannetje in zijn kast al wat kleertjes opgehangen. Dat is echt een grappig gezicht, zo'n ienimienie jasje naast zo'n grote. Ik heb het mn mannenkast genoemd. en pappa staat er vol trots bij te kijken.
    Vanochtend weer controle gehad en alles was goed. Hartslag was perfect van de kleine en mn bloeddruk was ook goed. Ik ga alleen wel in het ziekenhuis bevallen op medische gronden. Dit ivm mn schildklier en bloeddruk. Dit willen ze na de bevalling goed in de gaten houden ook bij de baby. Zoals het er nu uitziet moet ik dan 24 uur blijven. Behalve als alles top gaat dan mag ik na 3 uur al naar huis. 15 april hebben we een voorlichtingsavond. 1 april begin ik met zwangerschapsgym en 8 april moet ik weer voor controle. Ik ben benieuwd allemaal.
    O ja doingdoing (zo noem ik de kleine omdat ie zo heen een weer springt) doet jullie allemaal de groetjes, hij typt nu vrolijk mee lijkt wel.

4. Krisstel

@Cira..gefeliciteerd dat jullie een zoon krijgen! Super..:D

@Sas...ik zeg ook steeds tegen mijn man dat het echt 'makkelijker' is als je weet wat het wordt, maar het lukt me niet hem te overtuigen.
    Fijn dat alles goed is met de kleine!

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @kristel, van mn mannetje hoefde het ook niet, maar ik vond het belangrijk om te weten dat mn gevoel goed was. Ik was erg bang dat mn gevoel zei dat het een jongetje is en als het dan geboren is dat het dan een meisje zou zijn. Ik was bang dat ik dan erg teleurgesteld zou zijn omdat mn gevoel me dan in de steek had gelaten. Met dat argument heb ik hem over de streep getrokken. En hij is nu ook erg blij dat ie weet wat het is.

6. Krisstel

Haha Sas ik zit dit nu letterlijk aan hem voor te lezen ;) omdat ik dit dus ook al zo vaak heb gezegd..
    Hij lacht en zegt ; 'nou dan vraag jij straks maar wat het wordt'...'en dan niets tegen mij zeggen'. :(

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira fijn dat alles er goed uit zag en gefeliciteerd, een zoon leuk joh!

8. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Joehoe een zoon voor jullie... Kben blij dat alles goed is met jullie kleintje.

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Sas dat lijkt me ook zo super dalijk de kleren van mijn mannen naast elkaar.

Meiden zit echt nog helemaal te genieten van de fotoos ben echt zo super verliefd.

Kristel ik hoop echt dat je je man overtuigd krijg! Het is inderdaad echt fijn om te weten.

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Mariska en Cira, wat leuk dat jullie het weten :D Mariska geniet van je dochter en Cira geniet van je zoon!
    Ik ben ook zo super nieuwsgierig, gelukkig wil mn man het ook graag weten. Krisstel, ik hoop dat je hem nog over kan halen!

11. Krisstel

Jaaa hij begint al met me te twijfelen haha...hij zou er over nadenken om het dan toch met de 20 weken echo te vragen maar dan houden we het wel voor onszelf. Hij zei wel, maar ik vind het zo bijzonder om het tijdens de bevalling niet te weten en dat het dan een verrassing is....wordt dus nog even 4 weken goed nadenken :D

@Bloemetje..spannend hé! Wanneer heb je je volgende echo? Met 20 weken?

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Ja wij ook met 20 weken, fijn om naar uit te kijken he!
    Het gaat al de goede kant op met je mannetje ;) komt goed.

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Krisstel dat gaat de goede kant op. Je kan ook altijd de echografist vragen om het geslacht op te schrijven en in een dichte envelop aan jullie mee te geven. Goed opbergen en als jullie het beide willen weten samen tijdens een romantisch diner bijv. de envelop openen.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @ cira, dat is idd een leuk idee!

@ all, vanmiddag de 2e echo, ben zo stikzenuwachtig. Ook omdat de symptomen minder zijn. MInder misselijk en borsten minder pijnlijk, wel fijn natuurlijk, maar toch....
    Ik hunker er zo naar om ons kleintje te gaan zien.. Ben bang dat ik helemaal vol ga schieten als ik hem/haar zie:)
    Ik hoop het zo...

Liefss, Taliaa

ps ik laat het hier vanavond weten!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    JAAAA alles was goed! DAGDAG ziekenhuis!

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Taliaa wat een fantastich nieuws!
    En nu genieten meid!

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Taliaa, wat fijn!

18. Krisstel

Super Talia, gefeliciteerd!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ff een upje, anders kan ons nieuwe lid ons niet vinden:)

Hier alles goed, alleen veel te veel gewerkt: van gistermorgen half 9 tot vanmiddag 1300. ('s nachts wel geslapen, maar op mn werk, slaapdienst:( ) maja, domdomdom. maar "kon" ff niet anders. Dus ben redelijk uitgeteld (haha) nu, maar dat zou ik anders ook zijn:)
    Verder is de misselijkheid echt al een stuk minder, echt super fijn. Daar ben ik een hele grote geluksbips mee!

Hoe is het bij jullie allemaal?

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa heb jullie gevonden ;)

Hoi dames,

Het is erg onwerkelijk maar de testen zeggen het echt:ik ben zwanger dus kom over naar deze kant.
    Ik had dinsdag op mijn nod wat rozig verlies dus dacht ongi te worden, dit ging weer weg en kwam niet meer terug. Voor de zekerheid gister testen en er stond een lichte teststreep dus vanochtend weer en de digitest gaf zwanger aan. De gyn gebeld of het nog van de pregnyl kon zijn, deze 3-3 gehad dus volgens haar echt zwanger.
    Vind het nog onwerkelijk maar vooral erg bang dat het mis gaat en ben bang dat de angst sowieso duurt tot de eerste echo.

hoe is het hier met de zwangere dames?

Deel Deze Pagina