Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden! Wat spannend allemaal he! Voor de zwangere en missschien bijna zwangere! We blijven hard duimen voor emer positief nieuws! Milla ik moet steeds aan je denken, hoe klote moet jij je wel niet voelen! Maar meid voor jouw komt straks ook die tijd, weet het zeker!

Nou Jesse is wat ziekjes van ze prikjes, koorts huilerig heel zielig voor mijn ventje!
    Heb geen zetpillen thuis (heel dom) heb wel vloeibare paracetamol maar die mag je vanaf 3 maanden gebruiken, maar weet nie vind dat soort dingen altijd eng! Wat denken jullie?

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Heb je mss niet iemand in de buurt die mss een zetpil heeft ?
    En Jesse is toch bijna 3 mnd.
    Dus als je niets kunt scoren in de buurt zou ik toch maar de vloeibare geven en dan mss iets minder.
    Want als die zo ziekjes is das ook niet fijn (voor jou als voor hem)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes bel anders even naar hap , denk dat het wel mag hoor .....nog nooit van gehoord trouwens vloeibare paracetamols

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; wat onwijs 'pieeeeeeep' voor je!

Lot; verlof! Lekker genieten!

Jose: welkom!

Sybje:wat schrikken meis, het wordt tijd dat jullie baby komt!Wat heb je toch een gedoe steeds!

Deborah; fijn dat het met de bv zo op te lossen is en dat Jesse goed groeit!

Linda; ik vind het zoo spanennd voor jullie! "duim duim duim"...

Taliaa: toen ik van Suze beviel was het ook volle maan!

Makkie; zo voelde mijn blaasontstekingen wel.

Ik kom gauw weer ff bijkletsen,zit ff niet zo lekker in mijn vel.... gaat op het kdv niet zo goed met Suze en dat doet erg veel met me...

Veel liefs voor iedereen!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    dat meen je niet, is ze erg verdrietig ofzo?

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    ja, ik hoor elke keer alleen maar "ze vond het niet zo gezellig" "ze wilde niet drinken" ze vond het fruit niet lekker" "ze wilde niet slapen"

Vorige week hoorde ik Suze al huilen op de gang, hadden ze haar in bed gelegd zonder speen en konijn, terwijl ze weten (tenminste ik heb het gezegd) dat ze zonder niet kan slapen....

Al 4 weken hebben ze haar schriftje niet geschreven en toen ik vandaag belde om een afspraak met haar mentor te maken zegt dat .....wijf, wil je dat gesprek perse met mij?
    Zeg ik "ja, jij bent toch haar mentor" zegt zij "oh uh ja dat zou wel kunnen...."

Sorry hoor voor mijn gezeur maar ik vind het vreselijk, zelf werk ik ook op een kdv (zelfde stichting) dus ik weet dat je bepaalde dingen weleens vergeet maar dit vind ik echt niet leuk....

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    meisje; ik vergat jou net! Veel succes met de iui!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chantje : jeetje dat is toch ook niet normaal zeg ...vind het een hele normale reactie van je hoor ....zelf zit je niet lekker in je vel als je kindje het ook niet zit .....hoop dat het snel veranderd

9. Milla

Milla Niet meer actief

Oh wat erg Chantje, zo te lezen geven ze niet de zorg die Suze nodig heeft. Hopelijk verandert het snel!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Chantje, wat vervelend zeg! Ik zou hier ook een rotgevoel van krijgen hoor! Jammer dat ze niet de zorg en aandacht geven die ze nodig heeft! Kan ze niet bij jou op je werk komen? Of heb jij een oudere groep?

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ik heb de 20 weken echo al even gehad hoor ;) geeft niet.

Chantje erg vreemd dat het zo gaat, werk zelf ook op een kdv maar bij ons word altijd geschreven in het schriftje en een gesprek moet kunnen toch zo laat je haar ook met een slecht gevoel achter.

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja en als je er zelf werkt dan weet je helemaal precies hoe dingen in z'n werk gaan!

jeetje wat vervelend zeg, het doet mij al zeer als ik er aan denk (komt denk ik door die lieve foto's op hyves van jullie :D ) laat staan jou, wat zegt je vriend/man?

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Vervelnd Chantje lijkt me vresselijk als je nu weet dat je kindje het niet naar haar zin heeft! En wat andere al zeide kan ze niet bij jouw? Op een andere groep?

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ debjes, wat heb je nu gedaan? Hoop dat Jesse zich snel beter voelt!

@ Chantje, ok, volle maan dus:) hmmm, succes met de trubbels op t kdv:(

@ Lot, haha, ben een beetje in de bonen geloof ik, ik bedoel natuurlijk Pooh *shame*

@Sybje, nog krampen gehad?

@ Makkie, al naar de ha geweest voor urinecheck?

@ Thamaraa: oh, leuk joh, dat je zoon het te horen krijgt! maakt het voor hem ook "tastbaarder"..

@Linda, tuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk duimen wij nog door! duh!:):):) klinkt goed hoor! maar ik weet nat. niet wat door je hormonen komt..

@ Meisje, vandaag IUI? Succes meid! ook voor jou duimen we!

@ all, hier alles goed! Heeeeerlijk geslapen vannacht! Helaas alweer om half 8 wakker door de bouwvakkers, maja.. Vanmiddag met mn zwangere vriendin lunchen en winkelen, en lekker klagen tegen elkaar:):) En vanavond volle maan natuurlijk....:) Wieweet... (hoewel ik zelf het idee heb dat het nu 42 weken gaat worden hoor....)

Liefss, Taliaa

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Binnen onze stichting mogen eigen kindjes niet op de groep. Ik ga woensdag maar eerst eens even kletsen en dan wellicht naar een ander kdv als ik een vervelend gevoel blijf houden,of misschien ouderschapsverlof.... of misschien wel die middag minder werken. Ik begreep ook dat de toeslag voor kinderopvang in 2009 behoorlijk lager wordt dus misschien dat ik die middag dan wel niet meer de moeite waard is om te werken......
    Ik begin in ieder geval met een gesprek woensdag! Het is best lastig om zowel werknemer als klant te zijn binnen de zelfde organisatie......

Mijn man vind het ook erg lastig, hij zegt ook we beginnen eerst met een gesprekje voordat we andere stappen gaan ondernemen.

Taliaa; hele fijne dag vandaag. Enne positief blijven hoor, je bent "nog maar" 38.2 weken...... misschien wordt het gewoon netjes 40weken...... Jen weet het nooit.... Lekker bitterlemon drinken tijdens de lunch!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : een klein beetje kramp en een vreemd bewegend kind ......en slecht geslapen ....of valt het onder de categorie niet geslapen ? ...
    mmmhh houd het maar op slecht ....moet zo weer naar de gyn.....
    en ben trouwens ook zeer regelmatig te vinden op de plee weet niet of ik nou echt zo nodig moet of dat het de zenuwen zijn

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, vervelend dat je slecht geslapen hebt... en Taliaa, fijn dat je lekker geslapen hebt! Wie weet gaat het bij jullie vanavond/vanacht wel gebeuren! Maar aan de andere kant... echt helemaal op het eind zijn jullie natuurlijk nog niet... dus bereid je idd ook maar voor dat het nog wel ff kan duren.... ik duim voor jullie!

Vanmorgen urine laten controleren. De test bij de huisarts zelf was gewoon goed, maar ze gaan de boel op kweek zetten. Krijg daar over een paar dagen bericht van. Maar ze verwachten er niets van, anders had de test bij hen zelf ook al iets moeten aangeven. Ik hou het dan maar op indalingsween/harde buiken. Morgen bij de vlos ook maar even navragen!

(oja, mijn moeder moet volgende week WEER onder het mes, gewrichtje is er WEER uit. Kon wel janken toen ik het hoorde... als het nu weer mislukt dat laten ze haar vinger vastzetten. Als het zo doorgaat dan kan ze straks niet eens normaal ons kleintje vasthouden, het kan nog wel heel lang gaan duren namelijk... :cry: )

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : jeetje nu al weer ? ppff is ook heftig voor je moeder zeg ...hoop dat de operatie gaat zoals hij gepland is !

@bevallen : langer dan tot en met volgende week vrijdag kan het bij mij niet duren hoor ;) 39 weken ga ik niet redden

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dames, de spuit zit er in hoor!
    Alleen ehh... het ging niet zonder slag of stoot.
    Mijn vriendje heeft de spuit gezet, en toen 'ie er eenmaal in zat (ik was totaal niet zenuwachtig!) ben ik niet goed geworden. Ik zag op een gegeven moment zo wit (niet alleen mijn gezicht maar ook mijn lippen en tandvlees) dat mijn schat 112 gebeld heeft. Blijkbaar zag het er echt heel akelig uit. Uiteindelijk heeft hij tegen de man aan de telefoon gezegd dat het bij nader inzien toch niet nodig was; ik reageerde weer op wat hij zei en kreeg weer wat meer kleur, maar het was wel heel akelig.
    Mijn lief dacht dat hij misschien een vitale ader ofzo had geraakt, maar uiteindelijk denken we dat het gewoon door de onbewuste zenuwen is gekomen ofzo. Bah, wat voelde ik me akelig zeg! Klinkt wat dramatisch, maar ik had op een gegeven moment echt schrik dat ik het loodje zou leggen! Heeft overigens al met al maar 2 minuutjes geduurd denk ik.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : oef dat is schrikken zeg .....trekt hij na het inbrengen van de naald altijd wel even wat terug om te kijken of er bloed bij zit ? is wel heel belangrijk hoor !

Deel Deze Pagina