Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, volgens mij wel hoor! Maar goeie tip!
    X

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Chantje gaan de vergoedingen zo omlaag dan?

sybje wel klinkt wel spannend dat je voor volgende week vriijdag je kleintje wel in je armen hebt.

Meisje dat is zeker even schrikken, maar hij zit erin heel veel succes morgen!

Makkie jeetje wat vervelend van je moeder, het zit niet mee hopelijk komt het na deze operatie wel goed.

Taliaa gezellige dag!

Ik heb vanacht slecht geslapen maar wat ik sliep heb ik heerlijk over ons kleintje gedroomd, had hem/ haar heerlijk in mijn armen, hij/zij had een speen heerlijk zo'n droom als je je kleintje zo ziet.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, dat is schrikken! Gelukkig gaat het nu alweer beter, veel succes morgen!

Syb, das waar, jij weet straks precies wanneer je de kleine vast kunt houden! Duurt niet lang meer!

Lot, heeeeerlijk zulke dromen he? Zucht... dan is slecht slapen meteen niet erg meer!

Zo, over een half uurtje weer lekker naar huis! Verveel me werkelijk kapot hier op het werk... wel net beschuit met muisjes gegeten omdat een collega vader is geworden. Dat was dan wel weer leuk. Morgen de kies laten trekken, heb er helemaal geen last meer van dus ben ik staat om af te bellen.... wat zouden jullie doen?

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : mmhh kiespijn over ....tja ...eehhmm ik zou af bellen maar ik ben dan ook een enorme schijtluis ...haha
    maar de kans is er natuurlijk wel dat het bijv het weekend weer opspeelt en je dan op je kop staat van de pijn

@all : ben weer bij de gyn geweest ....
    nog steeds klachten van een te hoge bloeddruk ....
    spoortje eiwit in de urine ...maar dat is niet erg ...
    bloed moeten prikken en voor die uitslag kan ik vanmiddag bellen ....
    heb nog eens gevraagd hoe het zit met dat inleiden ...de ene gyn is er concreet over en de andere niet
    ze zei vandaag de kans is behoorlijk groot dat het volgende week gebeurt .....maar de kans dat het van de week van zelf komt is ook aanwezig ... :rolleyes: snappen jullie het nog ?
    ik niet nl ...maar vermoed dat ze niet al te cioncreet durft te antwoorden omdat ze weet dat ik doodsbenauwd ben voor de bevalling ...en dat relateert zich weer aan de bloeddruk dan ....

nou ja zie het wel ...

5. Milla

Milla Niet meer actief

@ Sybje, spannend! Het gaat dus geen 2 weken meer duren of je bent mama! Hopelijk gaat het allemaal meevallen.

6. Milla

Milla Niet meer actief

@ Makkie, moeilijk om te beantwoorden, hangt er vanaf hoe snel dat je terecht kunt wanneer je opnieuw klachten krijgt, als dat binnen een paar dagen is zou ik aangezien jou zwangerschapslengte afbellen en het gezien je kindje proberen na je zwangerschap te doen.
    Anderzijds is het niet te hopen dat je er in je kraamweek ineens last van krijgt, maar hoe groot is die kans als je er de komende weken geen last meer van hebt? Anders misschien even overleggen?

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie toch vind ik het raar dat hij de kies gaat trekken. Vorig jaar november had mijn tandarts er ook over om mijn verstandkies te trekken, toen ik vertelde dat ik 7 weken zwanger was, zei hij meteen oh nee we doen het wel na je zwangerschap dat is beter.

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    HEy Dames ik heb gister Jesse in badje gedaan en opnieuw koort opgenomen en toen was het wat gezakt, JEsse was ook wat vrolijker! Vandaag alles weer goed erg volijk!
    Ook ben ik terug gegaan met mijn kinderwagen (helemaal weer naar Utrecht) mijn onderstel is kapot, heb nu een leen onderstel gekregen en de mijne wordt opgestuurt! Dus ben heel benieuwd.

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Meisje, he bah, wat vervelend!

Sybje; ben benieuwd wanneer de kleine komt!

Lot; ja, ik kreeg een brief met de prijs van de opvang voor 2009. Daarin stond dat de stichting niet te hoog mee zal gaan qua prijsstijging omdat in 2009 de toeslag voor de kinderopvang behoorlijk omlaag gaat. Hoe en wat weet ik nog niet precies...

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @chantje oei wat vervelend dat van het kdv. Het is inderdaad erg belangrijk dat het allemaal goed voelt.

@cira ik zou gewoon de voeding voor hongerige babies doen. Ik heb het met Thijs ook gedaan zonder het CB. Jij weet wat het beste is voor je kind, want die zie je de hele dag. zij zien hem maar een paar minuten.

@taliaa we worden niet gek van je hoor, het is gewoon spannend die laatste weken. Je bent zo benieuwd naar je kindje.

@sybje hou je rustig met die bloeddruk en zorg ervoor dat je om de dag een controle hebt. Ik heb zo vanaf week 37 gelopen en daar dreigden ze ook met het inleiden van de bevalling. Doordat ik me die laatse weken heel erg rustig heb gehouden (lees niets in het huishouden deed, alleen maar hele kleine boodschapjes doen en bij mn ouders in de tuin zitten) heb ik het uitgehouden tot week 40.5. Die dag zouden ze me gaan inleiden, maar toen kwam Thijs vanzelf. Ik wilde die inleiding zelf op dat moment omdat ik steeds onzekerder werd van de bloeddruk en het eiwit in de urine.

@debjes irrittant zeg van de kinderwagen. Gelukkig is jesse weer opgeknapt van zn prikjes.

@aanstaande mama die wilde weten welke flesvoeding. Ik heb zelf Nutrilon gekozen omdat daar immunofortis inzit en visolie. Dat vond ik erg belangrijk en Thijs doet het daar voortreffelijk op. Ook vond ik deze blikken wat goedkoper dan frisio voor het geval je op ander voedsel over moet bv hongerige babies.

@meisje succes met de iui
    @mila grrrrrrrr balen zeg, maar ja hier kunnen ze wel wat aan doen. Wie weet is het nu snel raak.
    @linda spannend ik duim nog steeds voor je.
    @all oeioei wat heb ik het druk de laatste tijd, dus vandaag zo weinig berichtjes van mij. Nou eindelijk weer van de ongi af. Bleh echt ouderwets weer 10 dagen. En niet zo'n klein beetje ook. Dat was ik niet meer gewend zeg. Thijs gaat helemaal super. Morgen gaan we saampjes zn bedje halen en in elkaar zetten, want mn man is niet thuis. Spannend hoor thijs in zn groter bedje. Ik ben benieuwd hoe die dat vind. Verder went het wel snel zo werken en kindje. Ik vind het een goede combi. Verder heb ik niet zoveel te vertellen.

11. Milla

Milla Niet meer actief

Hoe zou het met Taliaa gaan, zou ze al bevallen zijn?

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : ik dacht dat talia ging lunchen en shoppen .....maar je weet het niet hihi

@sas : ooh de gyn heeft me nu naar huis gestuurd en voor volgende week pas een afspraak ....heb nog wel steeds hoodpijn maar de bloeduitslagen waren goed ,.......
    maar zou ik nog moeten bellen dan dat ik meer controle wil ?
    weet niet begin zo te twijfelen

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    nope, Taliaa is niet bevallen...:)
    Haha, ik weet ook wel dat ik me niet aan moet stellen, ben pas 38 weken, maar goed.. Tis ook wat jullie zeggen, zoooo spannend op het laatst!

@ meisje, wat naar voor je (en je vriend) moet het intramusculair gespoten worden? dan moet je idd even terugtrekken of je niet in een vat zit:)

@ sybje, hmm, wel jammer dat ze nog geen datum geven.. tgaat toch volgende week gebeuren, dus dan moet je toch onderhand wel een datum weten?:) maar goed, nog effies meid! dan heb je eindelijk je wondertje in je handen! (vanavond is het volle maan he?wieweet..)

@ all, ik heb een leuke dag gehad, maar ben echt kapot...
    Liefss, Taliaa

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Oooo wat moet ik nou doen? Net nog even bij mijn moeder geweest, die zegt ook dat ik moet doen wat goed voelt. Ik wil gewoon geen enkel risico lopen met de kleine en ik heb nu echt (bijna) geen pijn meer! Maar stel dat ik afzeg en dan aan het einde ineens pijn krijg (en het deed echt HEEL pijn!) of na de bevalling/kraamperiode... daar wordt je ook niet vrolijk van... mannetje zegt dat ik het zelf moet weten... het voelt eigelijk niet goed om het nu te doen ivm de kleine... zeker nu ik geen last meer heb... HELP HELP! (sorry, ff ego berichtje...)

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : mmhh wellicht als je de tandarts nu belt zegt hij dat je kies er uit moet ......
    als het niet uit te houden is ben je zo bij de tandarts ....dan is het nog niet te laat kan altijd nog

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Het moet in het ziekenhuis, tandarts kan deze niet zelf trekken, moet echt door een kaakchirurg gedaan worden :( De tandarts zei zsm eruit met dat ding, de assistente van het ziekenhuis zegt sowieso GEEN onnodige risico lopen ...

de vorige keer werd ik echt een paar dagen flink ziek, met koorts enzo. Dat is nu nog te behappen, maar straks aan het einde? Oooo moeilijk hoor!

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    chantje kan me voorstellen dat dat heel vervelend is... dan laat je je kind ook niet echt met een gerust gevoel achter.

Linda ik wil je heel veel succes wensen met die moeilijke wachtweek.

nou hier is het nog steeds erg onwerkelijk... morgen had m,n nod moeten zijn... ik blijf maar testen.... kan het gewoon niet geloven..
    morgen ga ik naar de huisarts... hij is zo betrokken geweest toen ik in de mmm zat, liet me dan gewoon een ruim half uur spuien en de wachtkamer puilde dan helemaal uit...

en ik vind het zoooooo moeilijk om ,m,n beste vriendin voor te liegen... ze heeft ook pco en is aan het begin van de mmm ,en wil natuurlijk goed in de gaten houden hoe het met me gaat.... ik wil niet tegen haar liegen...

maarja met hubbie afgesproken dat we het pas na 13 weken vertellen.. op 1e kerstdag hebben we alle papas en mama,s bij elkaar en willen we het vertellen...

gr jose

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    tijdens je kraamperiode kun je ook geen koorts gebruiken .... en na de achtste maand kun je beter geen verdovingen etc gebruiken ....
    dan zou ik er morgen voor gaan makkie dan ben je er lekker van af ....

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie ,sterkte vandaag met die kies. Ik neem aan dat je hem er toch uit laat halen?

@all, heb van 1930 tot 7.00 uur geslapen, niet normaal!
    Ach, ik zal het wel nodig hebben gehad!
    Tis nog steeds niet zo gezellig op mn werk, omdat die ene collega de boel loopt te verstieren, al een week of 4 nu.
    Maar 1 lichtpuntje, gisteren zijn er twee nieuwe collega's aangenomen. 1 per 1 november en 1 per 8 december.
    Effe een frisse wind door het team kan geen kwaad en we lopen anders echt op ons tandvlees!

Ik ga zo maar weer. Gelukkig heeft die saggerijn vandaag vrij, dus het waord vast een leuke dag!

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie heel veel sterkte vandaag met je kies.
    EN veel plezier bij de VK

@ Pooh lekker hoor de klok bijna rond geslapen, dan heb je het echt wel nodig gehad.

Kan wel merken dat de baby groter word.
    Heb af en toe last van groei pijn.
    Gisteren avond hebben man en ik samen liggen fantaseren over de baby :)
    Heerlijk hoor we zijn zo benieuwd hoe de baby eruit zal zien, lijkt die op papa (net als zoon) of lijkt die op mij.
    Mss dat we over 2 weken 2dagen kunnen zien op wie hij/zij lijkt.

Deel Deze Pagina