Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : lekker zeg ! wel een beetje jammer van die collega ...maar gelukkig is ze vandaag vrij !

@thamara : nog even en je hebt de 20 weken echo ! leuk hoor

@makkie succes bij de tandarts ? en bij de vk !
    is misschien ook wel leuk als je eerst naar de tandarts moet en daarna naar de vk ....ben je gelijk gerust gesteld

2. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Syb
    Ja we zijn hier echt aan het aftellen.
    Willen zo graag weer naar de baby kijken.

Hoe gaat het nou met jou, hou je het nog vol ?
    Heel veel succes met de aller laatste loodjes.

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!

Even een korte update (heb het hartstikke druk op het werk, vandaar!).
    Kom net terug uit het ziekenhuis.
    Na bewerking van het zaad zijn er zojuist 14 miljoen goed beweeglijke cellen geinsemineerd.
    Het ei was (zoals ik al verwacht had) gesprongen, maar ik vermoed dat dat vannacht is geweest. Ik had nl. gisteravond nog behoorlijk wat buikpijn en er was op de echo wat vrij vocht te zien (wat vermoedelijk uit de net gesprongen follikel is gekomen).
    Nu afwachten! Spannend!

X

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @thamara : is zo leuk he die 20 weken echo ....alle echo's vond ik leuk ! alhoewel als ze nu een echo maken zie je niet veel meer hoor ...het is altijd maar 1 stukje van het lichaam ...haha en niet een hele beeb meer ....

hier gaat het op zich redelijk ...durf eigenlijk niet zo te klagen omdat ik nog maar 37 weken zwanger ben maar ben het goed zat .....
    zei gisteren nog tegen mijn man het beebje zelf zou nog wel 6 weken mogen blijven zitten ....maar mijn lichamelijke conditie is echt k*t met peren ....daar door wil ik graag dat het komt ....ben ook bang dat hoe langer het gaat duren hoe minder energie ik zelf heb om te bevallen .....

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @meisje : waauw super zeg ! oke nu gaan we weer hard duimen voor jou en linda !

@ milla hoe is het bij jou ? weten ze al hoe ze het verder willen aanpakken ...of zat jij nu ook op het wachtbankje ...weet het niet meer sorry ...

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, hier nogmaals, we gaan heeeel hard duimen!

Lot, wat zijn je plannen voor verlofdag 2? Ga je straks ook naar de jongegezinnenbeurs op 30 okt?

Helaas geen vollemaan baby's hier.... maar hebben we al wat van Taliaa gehoord? Mss toch wel dan?

Ja, ik ga straks toch maar naar het ziekenhuis, kies eruit! Toch maar beter nu dan straks.... moet er om 13.00 zijn... brrrrr... hopelijk valt het mee! En vanavond naar de vlos, dat is idd wel een fijne combi.... daar kijk ik erg naar uit!

(en nog maar 3 ochtendjes werken en dan VERLOF! JOEHOE!)

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    TALIAAAAAAA waar ben je?

Joseetje van harte gefeli met je zwangerschap!

Makkie succes bij de kaakchirurg en de VK. Wat balen van je moeder zeg zit ook niet echt mee! Nou ik ga voor je moeder duimen dat het nu echt goed gaat komen!

Sas het CB begin ik echt steeds meer schijt aan te krijgen. We gaan dadelijk wanneer nodig dus ook voeding voor hongerige babies gebruiken.

Deborah zielig dat Jesse zich niet lekker voelde na zijn prikjes, maar gelukkig gaat het alweer beter.

Chantje wat balen zeg dat Suze het niet zo naar haar zin heeft op het KDV. Hoop dat het gesprek goed verloopt en dat alles opgelost word voor jullie.

Sybje spannend hoor de bevalling komt echt dichtbij!

Thamaraa leuk dat jullie zoontje dadelijk weet of hij een broertje of zusje erbij krijgt. Fijn dat het allemaal goed gaat!

Meisje DUIMDUIMDUIM!

Linda DUIMDUIMDUIM!

Milla hoe is het nu? Weet je al wat ze nu verder gaan doen?

Pooh jeetje lekker hoor zo'n lange nacht (ben jaloers). Fijn dat er weer collega's bij komen op je werk dat scheelt weer een hoop werkdruk!

Nou Jaimy is echt stront verkouden. zo zielig. In zijn neusje zitten steeds snottebellen. Vannacht lag hij echt gewoon te piepen. Verder gaat hier alles goed. Nog even en dan moet ik weer gaan werken. zal best even zwaar gaan worden.

8. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    makkie heel veel succes bij de kaakchirurg, ik heb de mijne ook bij een kaakchirurg laten verwijderen alleen bij moesten ze hechten en toen beet ik de kaakchirurg in zijn vinger.

ben vandaag naar de vk geweest en ze heeft gevoelt hoe de baby ligt en volgens haar ligt ie met de billen omhaag en het rugje aan de rechter kant, toen vroeg ze aan mij waar hij net trapte en dat was ook aan de rechter kant dat kwam volgens haar niet overeen met hoe zei dacht dat hij ligt. dus toen ging ze naar het hartje luisteren om te weten hoe hij ligt maar aan de linker en de rechterkant van mijn buik hoorde ze de hartslag. nu weet ik nog niet hoe hij ligt. ik mag gelukkig over 2 weken weer komen.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : en hoe was het ?
    bij mij hebben ze toruwens de verstandskiezen onder narcose verwijderd ...ben ook zo'n stoere meid ...hihi

ik vind talia inderdaad verdacht stil .....

@1e kindje : nou ja wat gek .....meende trouwens ook dat ze met het hartje luisteren niet kunnen bepalen hoe het kindje ligt hoor ....
    misschien een echo?

10. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb het gevoel alsof ik in een nachtmerrie leef: De gyn is er niet 100% van overtuigd dat er standaard iets met de progesteron aan de hand zou zijn, ondanks dat ik waardes had van 11 en 8 . Ik heb welliswaar geen goede luteale fase en daardoor luteale fase insufficientie maar ze durft alleen aan de hand van de laatste cyclus geen volledige beoordeling te doen en dus wil ze dat ik nog een cyclus onderga zonder progestron zodat zij nog een ronde extra onderzoek kunnen doen..
    Ik heb gepraat als brugman, ik heb gezegd dat het nog nooit goed is gegaan, ik heb gezegd er van overtuigd te zijn dat het ook de volgende cyclus weer slecht zal zijn omdat het áltijd slecht is geweest en ik áltijd te vroeg ongesteld wordt maar wat ik ook zei het had geen zin.. ze gaat het maandagt nog wel met een andere gyn bespreken, maar heb weinig keuze.

Dit betekent dat ik een hele maand een heleboel moet doen terwijl ik nu al weet dat ik niet zwanger wordt! Ik ga dus voor niks spuiten, voor niks mijn dochter laten overblijven op school, voor niks 6x op 40 km op en neer naar het ziekenhuis rijden, ALLEEN zodat zij nogmaals kunnen concluderen dat er toch echt iets niet goed is.. Want als ze het 2 x zien dat is het pas echt zeker(zucht) Een dus ronde waarin ik sowieso geen kansen heb. Ik zit er zo door heen, kan alleen nog maar huilen..
    Ik ben in staat om desnoods zonder hun hulp op andere wijze aan Progestan te komen, al moet ik het op eigen houtje doen en het in België gaan halen.. Ik ben er zo kapot van..
    Ik heb nu zelfs op het IFV forum gevraagd of iemand het nog heeft. Vind het verschrikkelijk dat de enige kans me nu door de neus wordt geboord.

11. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Goeiemiddag dames,

Makkie@ Allereerst heel veel succes bij het verwijderen van je kies ( zal mss nu al achter de rug zijn ) en heel veel plezier vanavond bij de VK

Pooh@ Wat erg van die ene collega zeg, gelukkig komen er 2 collega's erbij...

Joseetje@ Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap...

Taliaa@ Zou het zover zijn? Kom je lekker even melden meid ( als je nog niet aan het puffen bent ;)...

Sas@ Benieuwd hoe dat je kereltje gaat slapen in z'n nieuwe bedje...

Sybje@ De bevalling nadert nu echt snel hé... Wat spannend hoor.

Thamara@ Hopelijk weten jullie nu snel wat het gaat worden...

Chantje@ Wat k*t zeg dat Suze het niet leuk vindt op het KDV... Hopelijk wordt het snel opgeklaard met je gesprek.

Milla@ Wat erg zeg wat ze nu weer ontdekt hebben... Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen hoor.

Meisje en Linda@ De duimen draaien hier overtoeren hoor :)

Cira@ Wat zielig hé als ze verkouden zijn. Hier heeft Malika ook wat last van een snotneus.
    Wanneer moet je precies terug gaan werken?

Hier alles goed met Malika, behalve die snotneus dan en nog steeds wat last van zuigelingenacné... Zaterdag wordt ons prinsesje gedoopt, hopelijk huilt ze niet teveel in de kerk.

Ik moet 29 oktober terug gaan werken :cry: heb er absoluut geen zin in... Maar gelukkig moet ik malika niet naar een KDV doen, want de papa blijft thuis.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : jeetje ....wat een gedoe allemaal joh ....ppfff
    maar ik zou denk ik niet zo snel zelf gaan dokteren met progestron

13. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Veel sterkte milla wat vind ik dit zo erg voor je meid... Kan me voorstellen dat je nu alleen nog maar kan huilen. Dikke knuffel hoor

14. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    een nieuwe foto van ons meisje in album
    niet op de pukkeltjes letten hé ;) het is weer wat verergert dan een week geleden.

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla ik zou ook niet zomaar zelf gaan dokteren met progesteron hoor! Maar ik moet zeggen dat het wel belachelijk is hoe die gyn er mee omgaat.
    Dikke knuffel!

Mariska als alles goed is ga ik weer vanaf 27 oktober terug aan het werk. Jaimy gaat 3 daagjes naar oma. Blijf jouw man helemaal thuis? of heeft hij vakantie genomen?

Taliaa ik hoop dat je echt aan het puffen bent!

Meiden ik ga snel een flesje maken, want mijn mannetje ligt te schreeuwen om een flesje vanuit zijn bedje!

16. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Mijn man blijft volledig thuis :)

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mariska : ooh wat een lievertie zeg !

die talia die ligt volgens mij gewoon te puffen ......misschien kan ze wat weeen hier heen sturen ?

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    Hey meiden,

lief hoor! maar nee, ik lig niet te puffen:( Helaas, ook voor mij heeft volle maan niks moois gebrachts!
    Ben vandaag naar de vk geweest, alles ok! ze is gedraaid, van links naar rechts zeg maar, en dat heb ik gister gevoeld! Verders niks... Was trouwens maar 300 gr in een week aangekomen, dus heb lekker een reep choco gekocht om me op te vrolijken (ben niet lekker én hoog zwangerm ZIELIGGGGG;))

@ sybje, ook voor jou niks:( helaas meid! Ik gun jou heeeeel snel een bevalling! Je hebt al zo;n rotzwangerschap!

@ Mila, sjongejonge, wat een pech:( maar meid, ga nou niet op eigen houtje medicijnen slikken! Sterkte meid!

@ meisje, oeioei nu echt op het wachtbankje! we duimen!

@ Makkie, is je kies eruit? ik hoop het!

@ de rest, bedankt voor de aandacht! heel lief en ik hoop dat ik snel hier kan komen melden dat ik echt lig te puffen! Ik zal mn hubbie trouwens maar even instrueren dat hij hier moet posten als ons meissie er is!

Hele dikke knuffel,
    Taliaa

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh toch niet ......had het zo gehoopt voor je !
    nou ja voor volgende vrijdag alle 2 een kindje ?
    is dat een goeie deal ? hihi

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mariska en cira, sterkte met de snottebellen babys. Vind dat altijd zo zielig, want je doet er zo weinig aan!

@milla, (zie pco topic) sterkte!

@taliaa en sybje....men nu wordt het echct spannend. Wie gaat er als eerste bevallen....
    Ik gok....nee ik weet het echt niet!

@all, Heb de kleine vanmiddag weer wat gevoeld. Net alsof er zo;n spiertje zitt etrillen rechts in mn buik. Echt schattig!
    Maandag verloskundige, maar ik denk niet dat ze een echo maakt..

Deel Deze Pagina