Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden,n ou mijn kies is eruit! Het deed heeeelemaal geen pijn! Was zo blij, hij was eruit voordat ik er erg in had! Nu voel ik heel iets, de verdoving begint uit te werken. Mijn wang en lip hangen nog wel wat slap, echt gek gezicht! Hopelijk heb ik straks niet veel pijn, kan alleen paracetamol slikken (en dat wil ik eigelijk niet eens) Ze hebben trouwens geen rontgenfoto gemaakt, omdat ik zover zwanger ben. Ze dachten ook dat het niet nodig was en dat was gelukkig ook zo! Ben helemaal opgelucht! Nu gaan we naar de vlos. Ik lees morgen alles goed over jullie door!

Liefs!

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; gelukkig viel het mee met je kies!

Milla; jeetje meis, wat een gedoe. Wat een vervelende situatie. Zo wordt het wel een heel ingewikkeld verhaal.... en het gaat zo lang duren..... (((knuffel)))

Taliaa; jammer dat de volle maan voor jou niet heeft gewerkt!

Poohbear; wat heerlijk joh dat je de kleine voelt!

Mariska; wat een moppie!

Linda;hoe voel je je?

Sas: hoest met jou?

Ik heb net een gesprekje op het kdv gehad, heb kunnen zeggen wat ik wilde en er was begrip. Het vervelende gevoel is nog niet weg, hopelijk gaat dat wel gebeuren als Suze weer een paar keer is geweest. Ik hoop het zo...

Liefs voor iedereen die ik ben vergeten!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ makkie, gelukkig! nu maar hopen dat je er verder ook geen last van gaat krijgen! alles goed bij de vlos?

@ chantje, ik hoop dat je gevoel bij t kdv zal verbeteren, iig fijn dat je even alles hebt kunnen zeggen!

@ all, de vlos schatte ons meissie trouwens op 7 pond, dus daar ben ik ergggg blij mee.. (was zelf een 10 ponder namelijk..) En ons meissie is alweer een uur wakker, echt fijn. Heb me de afgelopen dagen toch wel een beetje druk gemaakt daarover, maar alles goed dus!:)

liefss, Taliaa

4. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie gelukkid viel het mee bij de kaakchirurg.
    Hoe was het bij de VK ?

@ Taliaa en Sybje
    Hopelijk duurt het niet al te lang meer, ben wel benieuwd naar jullie baby's

@ Pooh lekker he dat gekriebel in je buik :)

@ Chantje hopelijk gaat snel dat vervelende gevoel weg en kun je weer met een goed gevoel gaan werken.

Heb afgelopen nacht heerlijk geslapen.
    Heb alleen voordat ik in slaap viel weer last gehad van groeipijn.
    Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @chantje: wat fijn dat het gesprek goed ging, ik hoop dat het wat beter gaat met de kleine meid!

@makkie: wat een opluchting, die ben je mooi kwijt! succes ik hoop dat je niet te veel pijn hebt

@taliaa&sybje: wat spannend, ben zo benieuwd naar de beebjes

@all: veel succes allemaal, het wordt weer kouder, lekker met de bolle buiken op de bank en de kaarsjes aan!

Hier alles ok, vanaf dindsdagavond t/m gistermiddag beroerd geweest, beetje grieperig gevoel en rug en buikpijn, nu is alles weg, hoop dat het een innesteling is geweest! maak me wel zorgen om mijn boobs, die doen niet echt zeer meer :( verder is het duimen duimen duimen, maandag is het officieel mijn nod maar donderdag is pas testdag, o ik hoop het zoooooooooo

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohhh Linda, ik kan me voorstellen dat je GEK wordt van het wachten!
    En ik ben benieuwd of je tot donderdag kunt wachten, zou wel heel knap zijn! Anderzijds, áls je pas donderdag test, weet je bijna zeker dat het ook echt raak is want anders zou je misschien toch wel al wat eerder ongesteld zijn geworden!?!
    En misschien zijn die kwaaltjes wel een innesteling geweest inderdaad...
    Pffff..... spannend hoor!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla wat ontzettend vervelend dat ze nog een maand aan wil kijken, sterkte,

Meisje spannend nu op de wachtbank, duimen draaien voor je.

Linda spannend op de bank en hoop dat er 1 of 2 zijn ingenesteld en dat je daar niet lekker van was, duim voor je.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar Milla, meisje en Linda het is jullie zo gegunt 2 van die mooie dikke strepen op de test. succes dames!

Taliaa rustig aan doen hoop dat de kleine meid snel komt,

Sybje nog even en je kleintje is er vervelend dat je je niet zo goed voelt, rustig aan he.

Chantje fijn dat je je hart heb kunnen luchten en hopelijk snel een beter gevoel bij het kdv.

Dames wat hebben jullie in de kinderwagen een dekbedje of een dekentje met lakentje?

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chantje : fijn dat je er over hebt kunnen praten op het kdv , hopelijk gaan ze het nu anders doen !

@linda : ik had ook totaal geen symptonen hoor , echt helemaal niks ...pas na 8 a 10 weken werd ik misselijk

@lot : ik heb een dekbedje gekcoht , dekbedhoesje koop ik als het geboren is !

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Lot ik heb ook een dekbedje in de kinderwagen.

@ Linda hopelijk is dat de innesteling geweest.
    Dat wachten duurt ook altijd veels te lang he.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ lot, ik heb in de kinderwagen een dekentje gekocht. Als ze dan in de kinderwagen in slaap valt, kan ze daar lekker in blijven liggen(op bezoek ofzo). Kan met een dekbed ook wel, maar ik kreeg t op mn heupen en kocht een dekentje:):):) zat overigens een dekbedje en overtrekje bij de kinderwagen, dus die heb ik over:) Mis. wissel ik nog wel terug

@ Linda, ik had ook geen symptomen vóór ik testte hoor! (niks wat ik nog niet eerder had gevoeld!) Dat je boops nu geen pijn meer doen, komt mis. omdat de hormonen nu uit je lijf gaan? en plaats maken voor....... HCGHCGHCGHCGHCGHCG!

@ mila, hoe is het met jou meid?

@ all, weer een dagje verder! Nog maar .....9 dagen:):) joehoe.. Heb nog altijd lekker van die krampen af en toe, maar helaas gaan ze steeds weer weg. haha, houd je wel alert:) Ik moet vandaag de stopcontacten in de babykamer schoonmaken (verf) Helpen jullie me onthouden? (heb dat mn mannetje al wéken beloofd)

Liefss, Taliaa

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : heb je de stopcontacten al schoongemaakt ? ;)

@makkie : hoe is het met je ? al even niks gehoord ...

@pooh : je bent ook stil

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, alles goed hier hoor! En met jou en de kleine? Lukt het allemaal nog een beetje?

Taliaa, stopcontactenschoonmaakze ;)

Pooh, fijn dat je de kleine lekker voelt! Lekker van genieten!

Fleurrebel, kom je ook weer een keer laten weten hoe het met jullie is?

Lot, wij hebben ook een dekbedje (volgens mij?) in de wagen...

Linda, no worry's meteen over je borsten hoor! Mijn pijn werd ook minder en dat bleef tot week 7 zo....spannend he meid, ik hoop het zo!

Meisje, hoe voel jij je? Ik duim natuurlijk voor jou ook he?

Milla, wat ontzetttend KL*TE! Andere woorden zijn er niet voor! Maar niet zelf gaan experimenteren met hormonen hoor! Maar goed, moet je ook zelf weten, snap dat ook best.... sterkte ermee meid!

Thamara, die groeipijn is auwie auwie he? Wel een goed teken natuurlijk! Word je buikje dus alweer wat groter en de kleine ook!

Nou, ik heb echt BIJNA geen last van mijn kies! Heb net zelfs brood met speculaasjes kunnen eten (heeeeeeerlijk!) en vanacht goed geslapen. Het voelt wat beurs, maar heel goed te doen! Verder bij de vlos ook alles goed! Bloeddruk netjes, bloeduitslag over mijn negatieve bloedgroep was goed (geen antistoffen aangemaakt) HB was prima, was maar 1,6 kilo in 6 weken aangekomen, baarmoeder op de juiste plek, buik goed gegroeid, hartje klonk weer perfect, kleine was goed gegroeid en lag netjes met het koppie naar beneden! Helemaal goedgekeurd dus weer!
    Over 2 weekjes weer, ben dan op 1 dag na alweer 35 weken... wat gaat het toch snel..... Uitslag urine, gelukkig geen blaasonsteking. Volgens de vlos toch pijn door de druk van de kleine, toch heel iets last van mijn bekken en/of groeipijn. Sowieso dus nergens om me druk over te maken.

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @sybje ik zou zeker om meer controles vragen. Liever een controle te veel als te weinig. Dit ook om je onzekerheid weg te nemen. Ik zou het zeker daar op gooien. Onzekerheid is niet goed voor je bloeddruk. Trouwens raar dat het ziekenhuis er zelf niet mee komt. Bij mij was het wel zo. Ik kreeg om de dag soms 2 een controle. Maar mijn gyn is afgestudeerd op het onderwerp bloeddruk en zwangerschap.
    @taliaa je beebje geeft het aan hoor als ie eruit wilt. Geduld.
    @all Thijsje heeft gisteren heerlijk in zn nieuwe bedje geslapen. Vanochtend vond ie het geweldig dat ie vanuit zn bedje zoveel kon zien. Hij heeft heerlijk nog een uurtje in zn bedje liggen kijken. En ik heb zelf het bedje helemaal in mn eentje in elkaar gezet, want manlief was niet thuis. Ik kan het ook.
    hoe is het verder.

14. Milla

Milla Niet meer actief

@ Makkie, wat fijn dat je nu geen last meer hebt van die kies! Achteraf dus een goede keuze geweest dat je niet hebt afgebeld! Fijn dat het achter de rug is.

@ Taliaa, nog maar 9 daagjes, wat spannend. Ik ben iedere keer aan het kijken of jij er al even niet meer bent geweest. Kunnen we niet afspreken dat jij je elke dag meld ofzo, dan weten we wanneer het echt begonnen is hahaha

@ linda en meisje, zie mijn reactie in het pco topic.

@ Thamara, ik dacht altijd dat groeipijn met een tweede kindje een stuk minder zou zijn.. niet dus.. ben benieuwd of dat ik als ik nog zwanger mocht raken daar ook weer last van krijg. Waar is trouwens je weblog gebleven ik kon m niet meer vinden, ben je ermee gestopt?

@ Chantje, fijn dat je nu wel een goed gevoel hebt bij het kdv, ik denk dat dat heel belangrijk is, hopelijk doen ze er ook wat mee nu je hebt aangegeven dat je er niet mee eens bent.

@ Poohbear, super he dat gevoel! Wie weet krijg je al snel een flinke trap! Heeft jou mannetje ook al wat kunnen voelen?
    Hoe gaat het verder met je, nog steeds een boel gedoe op het werk, of gaat het weer wat beter?

Knuffel voor iedereen die ik ben vergeten..

@ All, ik snap dat velen van jullie het niet handig vinden dat ik de medicijnen op eigen houtje inneem. Maar even voor de duidelijkheid, het is een middel dat absoluut geen kwaad kan (het is zelfs een deel van de anticonceptiepil, iets dat miljoenen vrouwen elke dag slikken!) en ik heb het echt nodig.. lees anders even het verslagje op mijn weblog dat 'uitgebreider verslagje' heet http://derdewens.punt.nl daar staat precies hoe ik het ga doen enz.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Meiden!

Wat is er weer veel geschreven zeg!

Linda ik hoop zo voor jouw dat we volgende week goed nieuws horen!

Milla ik wens jouw nog steed sveel sterkte, wat een onduidelijkheid eigenlijk he! Je weet zowat niet meer waar je aan toe bent!

Taliaa nog steeds geen baby he! Nou wacht maar geduldig af ineens is ze er!

Ik ben even de naam van de nieuwkomer kwijt! maar alsnog van harte welkom hier!

Sas wat goed van Thijs dat hij zo goed in zijn nieuwe bedje heeft geslapen! Ze worden groot he?

Mariska, wat wordt Malika al groot he! De pukkeltjes zie ik haast niet hoor! Jesse heeft dit in begin ook gehad.

Chantje, fijn dat je een gesprek heb gehad, zo kan jij misschien ook rustiger naar je werk! Ik hoop dat Suze het meer naar haar zin gaat krijgen!

De rest die ik vergeten ben sorry, maar hoop dat alles verder goed gaat met de zwangere en de mama's!

Nou hier gaat alles zover goed! Ik ben wat ziekjes, hoofdpijn, buikpijn etc! Vandaag is mijn zwangerschapsverlof voorbij en gaan mijn 3 weken vakantie gelukkig nog in! Op 6 november moet ik weer aan de slag! Jesse gaat dan naar mijn moeder, en mijn moeders beste vriendin (die ik ook als 2de moeder zie) Hij zal het daar vast naar zijn zin gaan krijgen! Volop aandacht! Ik zal het wel moeilijk gaan vinden, maar ben toch ook wel weer toe aan werken hoor, even iets ander som handen.

Nou mijn onderstel van me kinderwagen heb ik in moeten leveren, deze wordt opgestuurt naar quinny (ben benieuwd hoe lang dat gaat duren) en ik heb een leen onderstek gehad, gelukkig precies dezelfde dus het afwachten! De man in de winkel was wel heel aardig hij zei meteen mevrouw deze gaat gelijk terug naar de frabriek hij is gewoon echt kapot! Ben benieuwd, wil liever eigenlijk gelijk een nieuw onderstel! Dus hopen maar dat ze hem niet kunnen maken hahahaha
    Lang verhaal weer dus ga maar snel stoppen!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, jee alweer je verlof voorbij... gelukkig nog wel 3 weken vakantie, das lekker! En kan me best voorstellen dat het weer 'lekker' voelt om te gaan werken straks, lijkt me een natuurlijk proces. Best raar dat ik straks verlof heb, maar daarna geen uitzicht meer heb op een baan... lijkt me zo raar straks... is toch een proces waar je doorheen gaat: zwanger, verlof, bevallen, kraamtijd, verlof en weer werken....

En lekker geregeld dat Jesse naar je 'twee' moeders gaat, die gaat enorm verwend worden! Beter kunnen hij en jij het niet treffen toch? Ben ook zo blij dat hier straks de oma's willen oppassen!

Sas, wat goed van Thijs zeg, dat hij zijn bedje zo mooi vind! Wat een lekker ventje is het en wat een knusse kamer (heb ff in je album gekeken).

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie: Ja gaat snel voorbij hoor! Maar goed wat ik al schreef tis ook wel weer lekker! Ik vind 24 uur meoderschap soms best zwaar en zo eentonig! Niet dat het niet leuk is, maar ik voel me meer dan alleen moeder (snap je) Maar des al niet te min zal ik denk ik best een traantje laten hahaha!
    Ja Jesse heeft het getroffen! Op dinsdag gaat hij dan naar mijn 2de moeder! Die past dan ook op mijn neefje ( bijna 6) en Nichtje ( 2 jaar) dat zijn de kinderen van haar dochter! Ze gaat het best druk krijgen, maar vind dat totaal niet erg gelukkig! En ja voor mezelf geeft het wel een goed gevoel, dat hij bij zijn 2 oma''s is

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    hai meiden,

ik zal me braaf elke dag komen melden, dan weten jullie dat ik nog niet lig te puffen:):) Ennnnn, ik heb de stopcontacten schoongemaakt. Hopelijk krijg ik dalijk nog even nesteldrang en kan ik de keuken nog even soppen, want die is vies:( maar kan me er niet toe zetten, haha..

@ makkie, wat goed van je kies!
    @ sybje, hoe is het bij jou?jij hebt vanaf nu ook meldplicht hoor!
    @ debjes, wat gaat dat snel joh... sjongejonge! maar kan me ook wel voorstellen dat je weer wilt gaan werken... ennuh, een traantje is niet erg hoor!(kan nu al janken als ik bedenk dat ik ons meissie dalijk ook achter moet laten, hahaha, *hormonen*)
    @sas, wat fijn dat jullie vent goed heeft geslapen!
    @ mila, ik ga even op je site kijken! ga je het wel melden aan de gyn.? anders krijg ze mis. een verkeerd beeld van je lichaam?

ohhhh, @ all, wie heeft er nog GEDULD over? sjongejonge, ik zit ons meissie er bijna uit te kijken.. Ben zoooooo nieuwsgierig... als ik dan bedenk dat ik mis. nog ruim 3 weken moet wachten.. Vonden jullie (de mama's) het ook zooooo lang duren die laatste daagjes?
    Haha, gisteravond weer moeten janken omdat ik er niet klaar voor was, dacht ik... Wat kunnen hormonen toch met je doen he?

Nou liefss voor iedereen,
    Taliaa

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hahahaha die Taliaa, meid wat doen die hormonen toch allemaal met je! Ze zeggen idd dat de laatste dagen/weken heeeeel lang kunnen duren voor je gevoel... maar aan de andere kant, wat zijn 3 weken nou op 9 maanden? (zegt er hier eentje heeel stoer, wie weet voel ik me straks wel precies zoals jij hoor!) Een ding is zeker, langer dan 3 weken duurt het ook niet meer! (even wat positiviteit, bekijk het eens van de andere kant ;) ) Toi toi toi meis!

20. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb het berichtje op mijn weblog even weggehaald.
    Mocht iemand iets meer willen weten dan pb maar, ik vind het bij nader inzien toch niet zo handig om op internet te open te zijn over dit onderwerp.

@ Taliaa, ik moet ook erg lachen om jou, ja snap heel goed dat je ongeduldig bent. Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten!

@ Sas, fijn dat alles zo goed gaat!

@ Deb, fijn dat je een goed gevoel hebt over de oma's waar Jesse straks naar toe gaat!

Deel Deze Pagina