@ Debjes wat een mooi manneke heb je ook *smelt* @ Makkie wat zei de VK ? @ Linda ik had ook ongi krampjes. En de week voor mijn nod had ik ook veel last van p**pen Volgende week kom je gewoon met super goed nieuws meid. @ Pooh erg he dat vermoeidheid, ik heb er ook nog best wel veel last van. Ga ook geregeld even liggen ook al slaap ik dan niet ik rust toch. Zo de babykamer is bijna behangvrij, kreeg het behang er heel makkelijk vanaf Vanavond lekker met man en zoon wezen uit eten, nu kan het nog over 5 mnd dan is dat voorlopig voorbij. Fijne avond allemaal Liefs Thamara
deborah; lekker ding dat mannetje van jou! makkie; ben benieuwd hoe het bij de vk was, rustig aan meis en neem echt je rust hoor! Taliaa; ik wilde ook heel graag bv geven, maar had wel 1 flesje in huis, en een kant en klare verpakking van nutrilon voor de zekerheid. Ik had geen vitamine k in huis... weet ook niet precies hoe dat zit. Suze heeft het sowieso in het ziekenhuis gehad..... WANNEER KOMT DE VOLGENDE BABY? ik vind het zo spannend! weten de mannen hoe het forum werkt? Want we willen het natuurlijk METEEN weten!
Het valt me op dat Sybje vandaag nog niet online is geweest.. Zou ze bevallen zijn? Sybje, yoeeehoee waar ben je? @ Debje, wat een mooie foto's, wat een popje @ Chantje, ik heb zojuist op je hyves de foto's van Suze zitten bekijken, wat een mooie foto's! Wat lijkt ze veel op je, jullie hebben allebei van die enorm helder blauwe ogen.
Sybje al aan het puffen meid! Deborah wat een lekker ventje zeg en wat een mooie haren! Dat van Jaimy is zo lang dat we er niks mee kunnen binnenkort maar eens door mijn nicht (kapster) een beetje laten knippen. Makkie hoe is het gegaan bij de VK? Thamaraa hard doorgewerkt hoor! en nu natuurlijk lekker uitrusten. Pooh vervelend he van die groeidagen kan me nog goed herinneren hoeveel last ik dan had van mijn banden, maar is voor een goed doel! OOOOH ben ook zo benieuwd wanneer de volgende PCO baby geboren word.
MAKKKKIIEEIEIE! laat je even weten hoe het was meid? word een beetje ongerust? ennnn SYBJEEEEEEEEEEEEEEEEE pufpufpuf, deze wee komt nooit meer terug? of zit je gewoon lekker op de bank? haha, haal ons uit ons lijden, en vertel het! @ all, ik ga morgen even de flesjes die ik heb gehad uitkoken en ook de handkolf (heb ik ook gehad, 2ehands). En dan toch maar even kijken naar een klein pakje voeding.. just in case.. Liefss, Taliaa ps, hebben net even geshopt. Gekeken naar voedingsbh's , wat een ramp zeg.. En ook zo;n voedingsshirtje, heb ook niks kunnen vinden. Hoe doen de bv mama's dat? Heb je zo;n shirtje of doe je het gewoon in je gewone kleren, en hoe bloot is dat? Hihi, ben daar nog wel het onzekerst over, over hoe en wat mbt de bv..maja ik ga me weer lekker vermaken met popstars, lekker simpel!
makkie en sybje, ik ga offline. maar ik kom vanavond nog een keer checken hoor! Pfft, de kleine is weer kei actief.. die komt er voorlopig nog niet uit...
Sybje meid ben zo benieuwd of je al ligt te puffen. Makkie hoe is het gegaan? Ik hoop dat alles goed is. Laat snel even wat van je horen!
syb waar zit je..... en makkie, hoe was het bij de verloskundige? Ik heb lekker op de bank gelegen, me laten verwennen door mn vriend! Mn buik is weer rustig en ontspannen en ik voel licht gefladder in mn buik! Ga effe Felderhof kijken en dan naar bed!
ooohh meiden ... ik ben er nog .....zat de hele avond al op hete kolen ..ik dacht alleen maar ik moet me melden ...hihi ben er nog heb effe snel gelezen ...morgen reageer ik wat uitgebreider ... ik word tegenwoordig naar de oppas gebracht of gedirigeert als manlief te lang van huis is ....overdreven he ? vind ik ook ..... tot morgen !
Cira ben benieuwd naar foto's van je kleine man!\\ Talia ik heb altijd een spaghetti truitje onder mijn kleren aan, heb vaak blousjes aan of vestjes erg makkelijk! En heb dan mooie voedings beh met beetje kant.
ah, syb met oppas...dat klinkt serieus! Ben benieuwd naar je verslag! Wij gaan straks naar noordwijk, mn moeder helpen met dingen in elkaar zetten en ophangen...ze is vorige maand verhuist. Misschien nog effe langs het strand!
hey meiden ben ik weer ! @ talia waar zit je ? hihi @ all : ja mijn man moest gisteravond overwerken en ik ging bij mijn schoonouders eten ....moest ik maar even blijven tot hij daar ook was ......gggerrrr vanmiddag gaat manlief de caravan naar friesland brengen naar mijn ouders ......mag ik niet mee .... dat slaat echt nergens op .....moet ik dus naar mijn schoonouders toe omdat ie te lang van huis is .... het lijkt wel of dat ik niks in te brengen heb hier tjonge jonge .......mankeer toch niks ? ben zwnager ja maar kan heus wel in de auto zitten ... hey meiden effe een vraag ....het valt me de laatste dagen op dat als ik heb staan douchen dat mijn onderbenen blauw zijn en dan ook eht blauw ....met wat rode vlekken .....wat circulatievlekken dus .....echt heel vaag is toch niet erg of wel ?
geen idee syb, nooit van gehoord! Tis wel lief van je mannetje dat ie zo zorgzaam is, maar een autoritje lijkt me geen kwaad kunnen toch? Hier weer bandenpijn..echt vervelend, maar we groeien dan ook behoorlijk!
Sybje; ik moet erg om jouw man lachen! Heeft ie nog geen bodyguard in gehuurd? hahaha Dat van je benen had ik ook!
@chantje : oke ....ben ik weer wat gerust gesteld over de benen ... ja joh ik mag van niemand weg , van de buuv niet , van mijn man niet , van mijn schoonouders en ouders niet pppffff nou hebben ze in het zh ook wel gezged dat ik rust moet houden .......hihi maar in de auto zit je ook rustig ...is maar 4 uur rijden in zijn totaliteit
misschien dat je in de auto nog wel rustiger kunt zijn dan thuis. Tenminste ik zie thuis altijd wel van alles om te doen..... Nou veel plezier bij je schoonouders! Zijn ze gezellig? Wel lief van je mannetje hoor, dat ie zo bezorgd is!