Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    idd lot dat hoop ik ook!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @chantje : ja mijn schoonouders zijn wel rdelijk gezellig hoor ! moet wel lukken hihi ....

makkie is idd stil ...maar talia ook ....of had ze wilde plannen ?

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie ,waar ben je?
    Gd, hop dat die krampen niet doorgezet hebben. Heeft makkie een "buddy" op het forum hier?

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Pooh; niet dat ik weet..... had ook al ff haar hyves gecheckt..... hoop dat we sneliets van haar horen...

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    makkie zou zich melden na de vk bezoek ....misschien is ze toch doorgestuurd naar het met een te hoge bloeddruk of zo ? ze had over flitsen en zere buik ....pppfff

ik vind talia ook verdacht stil of ben ik nou gek ?

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje meiden wat spannend hier zeg!
    Ben heel benieuwd of er al weer een pco baby is geboren! Voor Taliaa op ik het wel! Maar die van Makkie moet toch eigenlijk nog wel even blijven zitten!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

MEIDEN SORRY! :oops: :oops: :oops: ik kom me gister echt niet meer melden hier...... ik kwam terug van de vlos, liep behoorlijk uit, mannetje thuis, eten en meteen naar verjaardag van mijn beste vriendin. En we kwamen pas weer snachts thuis. Sorry... lief dat jullie zo aan me denken, maar het gaat allemaal goed hoor! Bij de vlos was ook alles goed, bloeddruk prima, buikpijn over... vanacht goed geslapen.... jullie zijn lief hoor! Ons hummeltje zit nog lekker warm en veilig in mijn buikje...

Pooh, heerlijk dat je regelmatig gefladder in je buikje voelt! Heerlijk van genieten!

Lot, wij zijn waarschijnlijk na taliaa en syb de volgende! 1e kindje zou natuurlijk ook nog kunnen. Beginnen je zenuwen al toe te slaan? Vind je het ook zo gek idee dat het helemaal niet meer lang gaat duren! (hooguit 8 weekjes!) Verder alles goed?

Thamara, tis nu echt aftellen naar de 20 weken echo! Heb je nog steeds het gevoel dat het een jongen wordt? Ik werd gister op de verjaardag van mijn vriendin niet goed van al die mensen die het ZEKER weten! Tuurlijk, jullie weten het wel, ik niet.... hahaha

Chantje, gelukkig is het gesprek op het KDV goed gegaan, nu hopen dat het ook beter gaat met Suze daar. Lijkt me moeilijk voor je hoor, die gevoelens die daarbij komen kijken!

Sas, heeft Thijs nog steeds zoveel schik in zijn bedje?

Milla, hoe gaat ie met jou?

Meisje, hou jij het nog een beetje vol op de wachtbank?

Linda, wordt nu spannend he? Had je nou morgen 2 weken geleden de punctie? Dus het wordt vanaf morgen dus echt onwijs spannend.... aan het duimen hier zal het niet liggen!

Syb en Taliaa, hoe gaat het met jullie? Nog tekens dat het snel gaat beginnen? Hoewel dat natuurlijk ook niets zegt he....

De kleine is hier lekker actief en druk. Je zou zeggen het krijgt steeds minder ruimte, maar daar merk ik hier nog niet veel van! Ben wel erg geschrokken gister van die gekke flitsen voor mijn ogen en die krampen... maar gelukkig is dat over en ben ik weer rustig...

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie; wat fijn!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie gelukkig blijft die kleine nog even lekker zitten!

Nou ik heb hier voor het eerst in 3 maanden een gebroken nacht gehad hahaha. Jesse ging half 11 erin kwam, om 2 uur, 5 uur, 7 uur en toen is die van 8 tot 9 nog even gaan slapen! Pfff dat was wel even wennen voor mama hoor! Maar goed gelukkig blijft hij geen uren wakker, tis hoogstens 15 minuten (even afkloppen anders loop ik vaancht misschien wel 2 uur op hahaha)
    Ik ga nu even lekker de stad in! Even lekker shoppen ;)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    Taliaa meldt zich weer!

@ sybje, haha, en wij maar denken dat er babynieuws zou zijn, helaas.... Hmm, toch wel lief dat ze zo bezorgd zijn.. maar ook wel irri;)

@ Makkie, ohhhh, gelukkig, alles goed! fijn hoor!

@ all, ik heb gewoon heerlijk uitgeslapen, en net heel burgerlijk wentelteefjes gebakken en gegeten met mn hubbie. Die gaat zo een babyfoon kopen en dan zijn we er klaar voor. Hier verders helemaal geen tekenen, dus... We wachten maar af.. Ook oefenweeën zijn minder en de schijteritus is ook afgenomen.Haha, ik denk dat ze helemaal niet meer komt.. maar goed, officieel nog een week. Ik hoop dat ze dalijk even wakker wordt, want ik heb dr nog niet gevoeld vandaag...

Liefss, Taliaa

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja makkie morgen is volgens mij mijn nod, 14 dagen na punctie

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ....

ik meld me ook nog even.....
    had net gedouched ...wel is waar weer met blauwe benen hihi
    en toen ging ik even op bed liggen ...en ik kreeg me toch een buikpijn ....ik keek er gewoon scheel van ....kan het niet uit leggen wat ik voelde maar leek wel een soort van flitsen en krampen ...van onder naar boven en van boven naar onderen ....was er niet blij mee ...
    kwamen wel m de 5 min maar na een half uurtje was het weer weg ...ook even wat diarree gehad maar dat is ook weer weg ....
    verwacht er eigenlijk niet veel meer van vandaag ....
    misschien was het wel gewoon een beetje buikpijn omdat mijn mannetje dadelijk zo ver weg moet ...

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden ik ben weg tot vanavond of morgenochtend ! !

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie fijn dat alles goed is met de kleine en met jouw! Heb je wel een buddy hier vroegen we ons af?
    Met mij gaat alles goed, soms wat steken en het word wat zwaarder maar blijf genieten. Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden ben wel benieuwd wanneer ons kleine wonder zich gaat aankondigen voor 40weken of juist erna we zullen zien.

Linda wat ontzettend spannend bij jouw hoop zo voor jullie en duim zo hard mee het zou echt geweldig zijn ik hou je in de gaten.

Taliaa dus het is weer wat rustiger jullie meisje zit prima bij je.

sybje rustig aan en we lezen morgenochtend hoe het gaat. Wanneer moet je weer naar de gyn, ben benieuwd of ze het nog over inleiden gaan hebben?

Debjes was dus een zware nacht hopelijk vanacht weer lekker rustig.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, fijn dat alles goed gaat! En je verlof bevalt zeker wel goed? En ja, de nieuwsgierigheid wordt hier ook steeds groter! Lekker blijven genieten meid, maar dat doe je wel zo te lezen. Voor we het weten zijn onze hummeltjes er al... ik geniet ook, zelfs van elk ongemakje! (hoewel je soms ook best kan schrikken wat je allemaal kan voelen... en ja bij de eerste weet je natuurlijk ook niet wat het is!)

Syb, rustig aan! Waar gaat je man heen dan? En niet voor lang hoop ik toch? Lijkt me niet zo fijn voor je anders....

Taliaa, heb je je meid alweer lekker gevoeld?

Linda, jee dus morgen je officiele NOD maar je moet toch donderdag wachten met testen als ik het goed begrijp? Moeilijk lijkt me dat, maar als je dan donderdag nog niet ongi bent, dan lijkt me dat wel een erg goed teken ofniet? Hoe voel je je verder?

Debjes, lekker geshopt vandaag? En voor het eerst in 3 maanden een gebroken nacht... dat is wel even wennen dan ja! Maar wel boffen dat jullie mannetje daarvoor zo netjes heeft geslapen dan! Hopelijk was het eenmalig en slapen jullie vanacht weer goed.

Vandaag voor een rolgordijntje wezen kijken. Nog niets gekocht. Wel de zwangerdoos van de Etos gehaald, een leuk pakje voor de kleine en nog wat dingetjes die nog op de uitzetlijst stonden. Zo al met al hebben we bijna alles! (maar ik bewaar mooi nog wat voor straks in mijn verlof) Gelukkig geen rara buik meer en ook geen last van mijn ogen. En mijn kies.... totaal geen last meer van!

En ik heb idd nog geen buddy.... hoe werkt dat precies?

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden!

Sybje en Taliaa jullie houden het spannend hoor!
    Taliaa kan zijn dat je nu echt alles in huis heb dat ze denkt nu kom ik! Ik weet nog goed, wij hadden zondag de hond gewassen en de keuken gesopt! En toen waren we echt klaar! Nou heb het geweten om 23:30 uur begonnen de heftige weeeen om de 3 minuten ;)

Zo ik heb heerlijk geshopt! Moest echt nieuwe kleren hebben! heb 2 blousjes gekocht bruine en zwarte, een spaghetti truitjes en 2 lange mouw shirts! Ook even nieuwe spenen voor Jesse gekocht! Moest ook even pakje ruilen bij de H&M want ik had hem van me broer dubbel gekregen, maar we hadden geen bon meer. Dus ik er naar toe, nou de voruw aan de kassa deed niet moeilijk maar ze moest der manager er even bij halen. Zegt die vrouw nou dit pakje was in de uitverkoop 5 euro, ik zeg nou mijn broer heeft al tijdje geleden gekocht ik was nog zwanger dus en prijskaartje hangt er nog aan (9,95) het is soort tuinbroekje. Zegt ze ja maarja ze kunnen natuurlijk afgeprijsd kaartje eraf halen, ik zeg me broer heeft eht speciaal erop laten zitten om te ruilen, zegt ze ja wil je wel 5 euro etrug geven, ik zeg nee wil wat anders uitkiezen. Maar nee hoor dat mocht niet! Ik zeg laat maar maak er iemand anders wel blij mee! Was zo kwaad! Maarja je doet er niks aan helaas.

17. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie gelukkig was alles goed.
    Ik heb nog steeds gevoel dat het een jongen is, maar om me heen wil iedereen een meid :(
    Als het maar gezond is das aller belangrijkste

En een buddy das volgens mij iemand die jij bel of sms zodra er iets gebeurt (bv bevalling) tenminste als ik het goed heb.

@ Syb en Taliaa jullie maken het nou wel heel erg spannend.
    Word onderhand tijd voor een nieuwe pco baby.

Ik heb gisteren avond lekker relax in bed popstar gekeken HEERLIJK
    Vanmorgen kalm aan gedaan en vanmiddag verjaardag gehad.
    Ben ook wel moe nou, dus ga dadelijk weer lekker in bed tv kijken.

Hele fijne avond allemaal.
    Liefs Thamara

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hai meiden,

@ debjes, hmm moet ik toch nog maar even de keuken uitsoppen, haha:) maar wieweet:) sjongejonge, wat kunnen ze dom doen bij die winkels he? Alsof jij ze voor die 5 euro voor gaat liegen.. maja.. Nu maak je er iemand anders blij mee!

@ makkie, ik heb ook nog geen buddy. Volgens mij is dat iemand die je smst als er iets gebeurt en die dat dan doorgeeft op deze site. Fijn dat je die gekke dingen niet meer gevoeld hebt! En ja, ik heb de kleine weer gevoeld:) ze is gewoon erg rustig..

@Linda, sjongejonge, wat spannend! Mag je 2 weken na de TP pas testen? is dat ivm hormonen? ooooohhhhhh spannend! hoe voel je je nu?

@Sybje, hm, voorwerk? nou, je zit nu lekker bij de oppas:)

@ Pooh,oh gelukkig, dacht al dat je de ziektewet in moest, gelukkig nog niet! maar slim hoor dat je die weekenden niet meer doet! Een week is al lang genoeg he!

@all, hier al lekker in mn huispakkie:) ben een beetje moe, sjongejonge, alsof ik nachten aan het feesten ben geweest, haha.. Maja, ik feest voor 2 he?
    Fijne avond nog!
    Liefss, Taliaa

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gelukkig maar makkie! we maakten ons al zorgen!
    @sybje, ged wat een gek iets, flitsen, buikpijn en diareeeeeeee...

@all, we zijn net terug uit Noordwijk. Mn moeder heeft echt een leuke flat gekocht! Door omstandigeheden zijn we nu pas gaan kijken, ze woont er nu een maand! Mn vriend heeft heel wat geboord om schilderijen etc op te hangen, dus nu ziet het er nog bewoonder uit!
    Helaas was het te koud en nat om naar het strand te gaan.

Morgen werk van 1300 tot 1730 ,blegh!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, werkse morgen meid... hoop dat het snel weer leuker wordt op je werk. En idd goed van je dat je de weekenden niet meer gaat doen.

Zo lekker naar bed, lekker tegen mijn mannetje aankruipen! De kleine heeft volgens mij helemaal geen plannen om te gaan slapen, die is druk bezig om te proberen mijn buik uit te rekken! hahaha sorry kleine, mama heeft helaas (nog) niet meer ruimte voor je!

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina