goedemorgen, ik meld me weer geen baby, geen tekenen dat er ooit een baby gaat komen @pooh, leuk hoor, zo;n moeder vlak bij het strand! Leuk dalijk voor de kleine! @ Thamaraa, lekker he, om af en toe lekker lui te doen? Mag als je zwanger bent he! iedereen een fijne zondag! groetjes, Taliaa
goedemorgen ! @makkie : manlief ging even de caravan naar friesland brengen .....en is na 1 uurtje weer terug gecrost .....hij zou eerst blijven slapen maar we vertrrouwden het toch niet helemaal met die vreemde buik van me ,...... buik is nu redelijk rustig .....heb wel buikspierpijn en harde buikjes maar dat zegt niks ..... @linda : hoe voel je je nu ?
@taliaa, ja ze wont er nu net en tis 10 minten lopen naar het strand zei ze. Als je in de woonkamer staat zie je de duinen tussen de huizen door! Ik zei al tegen haar dat ik misschien volgend jaar een bolderkar voor haar koop. Ik zie het helemaal voor me, schepje , emmertje mee, kind in de bolderkar.....en hup naar het strand met oma! Jammer genoeg is het wel een uur rijden bij ons vandaan. @sybje, mmmh, er rommelt dus genoeg bij je. Dat gaat vast niet lang meer duren! Ik gok dat je het eind e van de week mama bent! @makkie, hoe is het met je moeder, en met jouw buik? I s die voetballer(es) weer wat rustiger? @all, ik moet om 1300 beginnen met werken .Duimen jullie dat het rustig is en ik veel kan zitten? Anders ben ik kapot vanavond! Gelukkig gaat mn vriend mee (doet ie meestal). Dat vind ik een prettig idee, voor het geval ik weer eens duizelig word! Fijne zondag!
Hoi meiden, Iemand al iets van Linda gehoord, vandaag is haar NOD, ze is al even niet meer online geweest. @ Taliaa, hahaha, jou beebje komt wel! Echt wel! @ Sybje, weet jij al wanneer je wordt ingeleid of houd je het voor jezelf? @ Poohbear, succes vandaag, of moet ik sterkte zeggen @ Debje, wat een gedoe in die winkel zeg.. Jammer dat je niet mocht ruilen. Wat een slechte service! @ All, als iemand een buddy zoekt, ik wil het wel doen hoor, pb maar. Verder heb ik een foto van mijn dochters in mijn album gezet. Fijne dag vandaag!
Milla; wat een mooie meiden! Ik heb gister de foto's van de fotosessie van Suze opgehaald. Zal ze zo probereb in te scannen en zet zo sowieso op mijn hyves.......
oooh ,als dat zo is moeten we nog effe wachten...maar spannend wordt het wel zo! Ben nu net op mn werk. Die collega die zo vervelend doet moest ik overnemen. Nou ze deed alsof ik stront was. Kon amper groeten, kloste op dr hakken door en ging naar husi terwijl ik aan de telefoon zat. Zelfs mn vriedn kon ze amper groeten, terwijl ze daar altijd zo mee weg liep. Walgelijk toch.... ik snap dat soort mensen niet hoor!
Pooh, lekker laten gaan zulke mensen. Ze zijn jou energie niet eens waard.... Met mijn buik gaat het goed hoor, dank je! En met mijn moeder ook, ze wordt dinsdag weer geopereerd. De voetballer(in) is nog steeds lekker aan het voetballen... Milla, wat een heerlijke meiden! Hopelijk zit er volgend jaar al een derde persoontje bij in de zandbak! Chantje, ben benieuwd naar de foto's van Suze! Linda heeft vandaag 2 weken geleden haar punctie gehad, dus vandaag is ook een soort van NOD. Zo spannend... ik duim heel hard door! Vandaag is mannetje werken, dus ik ga lekker thuis een beetje aanklooien. Fijne dag allemaal!
@makkie, ik snap alleen niet dat je zo met mensen om kunt gaan. Ik zit zelf niet zo in elkaar! Dat arrogante, negeer trucje hangt me de keel uit. We zijn toch geen kleuters meer! Ach ja, ik tel af naar februari..lekker met verlof!
Snap je precies meid, heb zelf ook zulke mensen genoeg op mijn werk helaas. En als je zelf zo niet bent snap je niet dat je zo tegen mensen kunt doen.... maar ik ben nu wel zover dat ik me er niet meer druk om maak... vind ik ze niet waard! Veel plezier met je mannetje op je werk, wel gezellig lijkt me! (en lief van hem!)
@pooh : je moeder woont wel mooi zeg ! ik hoop toch ook wel aan het einde van de week mama te zijn ja ! werkze hoor pooh !
owhhh, sybje voor jou is het echt heel spannend! wanneer moet je weer naar de gyn? dan zal er wel een datum afgesproken worden voor in te leiden toch? @ Pooh, werkze vandaag! ik hoop dat je lekker veel kunt zitten, gezellig met je vriend! en die collega, ach daar sta je boven! maar wel ontzettend balen, dat zo iemand je plezier in je werk kan vergallen he? triest is ze hoor! Ennuh, die bolderkar is een goed idee! Ik ben zo verzot op de zee, zou willen dat ik zo;n plekkie dicht bij zee had. Alhoewel ik mijn moeder graag hier wil houden @ all, tja, niks nieuws hier.. Dalijk de keuken soppen, wieweet wil mn meissie dan komen (haha, jullie hebben al vaak gehoord dat ik de keuken ga soppen he? wieweet spreek ik nu de waarheid). Heb nu al een paar keer de trap gepakt (woon op de 2e verdieping), maar helpt nog niks.. Heeft een van de mama's wonderolie geprobeerd? Liefss, Taliaa
@talai : ik vind het bij jou spannnender hoor hihi ...je bent veel verder ! maar tis hier een klein beetje aan het rommelen ...maar oook mijn suikers zijn erg vaag vandaag ....nou ja zal wel los lopen
oh aanstaande moeders...wat spannend. Lijkt me wel raar nu dat je elke ochtend wakker wordt en denkt, niets gebeurd! Over maar een handvol nachtjes zijn jullei ouders... Bij ons is dat ook wel zo, maar de bevalling staat bij mij nog zo ver weg! Tis tot nu toe rustig hier, pas 3 klanten gehad, waarvan 1 de man van een hele leuke collega was! Dat maakt en hoop goed. Jullie hebben gelijk ,i kmoet er boven staan. Maar ik werk 3 dagen met haar en als iemand zo arrogant loppt te doen...bah! Normaal zijn we "maatjes" maar nu ben ik stront. Dat snap ik niet. Bij mij zijn "maatjes"en vrienden iets om voor te vechten en niet te laten vallen bij iedere scheet die dwars zit! Je moet er op zn minst over kunnen praten, maar dat is hier ook niet het geval!
hmmm, sybje dat zou iets kunnen zijn ja... maar sybje ik kan nog wel doorlopen naar 42 weken, en jij niet!