Ze roept altijd dat ze geen kinderen wil. Past ook niet in hun "luxe"leventje geloof ik.... Elke keer als er iemand zwanger hier iwordt het met vol enthousaisme ontvangen, totdat de kwaaltes komen en diegene minder hard kan werken.... In de mmm tijd was het ook zogenaamd medeleven, maar achteraf moest ik horen dat het niet uit kwam dat ik steeds naar het ziekenhuis meost. Lekker eerlijk!
Jeetje meiden het is hier ECHT spannend hahaahha we willen nu wel weer een leuke kleine pco baby zien Ik heb net vene lekker gewandeld in het bos met de hond! Morgen moet ik afrijden om 10:45 ben echt heel zenuwachtig! Tis me derde keer hopelijk heb ik nu is wat geluK!
Hoi meiden, waar blijven die beebjes nou? Hier alles goed, de klachten zijn nu weg, de pregnyl is nu ook echt uit mijn lichaam. Vandaag NOD alleen ik mag pas later testen omdat bij IVF de embryo zich wat later in kan nestelen. Maakte me al een beetje zorgen omdat ik niet veel klachtjes meer heb. Gelukkig begint mijn buik nu een beetje te zeuren dus dat voelt voor mij wel positief. Verder heel veel hoofdpijn gehad vanacht en vanochtend, we hadden een erg drukke zaterdag en kennelijk is dat wat te veel (goed teken?) ik ben dus voornamelijk moe en af en tie zeurderig gevoel in rug en buik, soms een steekje ergen onder m'n navel en in m'n lies. Maar mijn vriend is ook helemaal kapot van de stress. Zo ga je heen en weer qua gevoel tussen angst en hoop. Al met al moet je steeds weer denken, het kan ook door de progesteron komen, die kan kwaaltjes veroorzaken en de ongi tegen houden. Mijn vriend is wel erg bang dat ik de komende drie dagen ongi word, maar we houden moed, het is allemaal zo gek, we zijn bekaf, nou nog even duimen meiden!
las net bij ivf dat iemand zwanger is die een dag na mij tp had, alleen die had echt een zware buik en hele pijnlijk boobs, DAT HEB IK DUS NIET!, oooooeeeee word er helemaal bang van!
Had ik rond mijn nod ook niet! Wel na mijn eisprong en dat ging later over. Rond week 5/6 kreeg ik opnieuw last, maar rond mijn NOD echt niet hoor!
ik duim voor je sybje! Dus ik ben niet de enigste die een laag libido heeft tijdens de zwangerschap? Ik vind het zo vervelend, maar wat doe je er aan? Gelukkig hebben we een sterke relatie!
@pooh denk dat je er niks aan kan doen .....vertel het niet eens meer aan manlief overkomt me ook maar haha
Syb, thanx voor je krabbel op hyves! En tuurlijk duim ik voor je mee morgen dat ze je willen gaan inleiden! Mss heeft Pooh wel gelijk en ben je deze week nog mama!
Onee toch, balen.... wilde zonet ff snel de auto in stappen naar de Mc Donalds (heb ik al de heeeeele dag onwijs zin in....) kom ik er achter dat mijn vriend mijn pinpas heeft en ik heb geen losgeld op zak..... dat kan ik wel schudden dus... gggggrrrrrrr IK WIL KIPNUGGETS EN WEL NU!
@ Linda, ik heb hele goede hoop voor jou. Zoals je klinkt.. je kwaaltjes.. Maar goed, niets is nog zeker, maar ik duim door. @ Sybje, ik hoop dat jij over een paar dagen je beebje in je armen kan nemen! Ik duim ook voor jou!
IK WIL OOK! (wel fijn dat het lekker was hihihi) Heb verder werkelijk niets in huis... dus ik ga nu maar aan de boterhammen... ook lekker
kom niet verder dan 4 euro zoveel... kan ik net geen menu voor halen! Maarrrrrrr mannetje is niet al te laat thuis, dus dan doe ik het straks alsnog! (rond een uurtje of 10 denk ik)
Linda wat blijft het spannend en je wil jezelf beschermen dat de klap niet heel hard aankomt maar dat blijft moeilijk en hoop houden is ook goed ik hoop zo dat je niet ongi word deze dagen houd je in de gaten en denk aan je! Meisje hoe is het met jouw? Sybje wanneer weer naar de gyn? ben benieuwd wat hij/zij zegt over inleiden. Makkie dat is balen als het nu een boterham is ipv mc. Debjes succes met afrijden hoop dat je slaagt!