Ik heb even een vraag, ik had dinsdag nod ik dacht dan ik dan nu 4 weken en 2 dagen zwanger ben maar lilypie zegt 4 weken en 3 dagen weet dat het maar een dag verschilt maar wat denken jullie, gewoon nieuwsgierigheid hoor!
Nee ik denk zelf 4 weken en 2 dagen, maar goed ik ahd het bij mezelf ook niet goed hahaah! Ik had gerekend op 14 juli me uitgerekende datum maar de eerste echo zei 16 juli, zat er 2 dagen naast. Ik zou gewoon even me eerste echo afwachten en voor nu even je eigen berekening aanhouden!
Lot Van harte welkom hier hé Taliaa wat een goed nieuws zeg... Geniet er nu maar lekker van. Hier alles goed met mij... We zijn druk aan het schilderen in de babykamer, denk dat na het weekend wel af zal zijn. Zal dan zeker de foto's in m'n album zetten. Vandaag terug wat gaan babyshoppen om kleertjes samen met de oma We kunnen het beiden niet laten hé
LOT MEID SUPER GEFELICITEERD! Heerlijk gevoel he na zo'n lange tijd dat ook die test u posi aangeeft. En misselijk? Mariska ben echt benieuwd hoe jullie kamertje eruit ziet. Taliaa FOEI goed aan je eigen en je kindje denken hoor! Rust nemen is heel erg elangrijk je lichaam is hard aan het werk zonder hetgeen wat je zelf nog eens onderneemt. Meiden hier merk ik echt elke dag goed wanneer ons guppie wakker is voel me net een boksbal voor mini trapjes en stompjes. Het is echt zo'n heerlijk gevoel! Dit weekend gaan ook wij eindelijk aan de babykamer beginnen. Van de week al het raamkozijn en radiator geverfd. Het raamkozijn moet nogmaals maar vandaag komen mijn schoonouders al om te behangen. Verder ook beneden de boel nog even grondig in de verf zetten dan kunnen we er weer tegen aan. Als alles goed gaat komt begin april de babykamer en de box.
Meiden hoe zou het eigenlijk met chantje zijn? Voor haar schiet het al op. volgens mij nog maar ruim 5 weken voor ze haar meid hoopt te verwelkomen.
Ik had in Pco topic een vraag geplaats of je op je rug mocht slapen tijdens de zwangerschap, nu zei er ieman dat dit dus niet mocht inverband de harstalg van de baby je kenlt een belangrijker ader af? Maar mijn nicht heeft bekkeninstabiliteit en heeft dus van de fysio als advies gekregen om op haar rug te slapen en niet op haar zij! Dus nu snap ik er niks meer van!
Deborah ik heb er niks over gehoord maar moet as dinsdag naar de VK als ik het niet vergeet zal ik het eens vragen.
Hoi dames, deborah ik heb er ook iets over gelezen en daar werd gezegd dat het niet goed is voor een ader dat klopt maar dat het niet gevaarlijk is voor de kleine.. http://www.babyopkomst.nl/index.php?log ... hp?id=1245 hier kan je het vinden. cira dat vind ik het enge heb echt bijna geen symptomen soms iets misselijkachtig en een brok gevoel in mijn keel verder niets, hebben meerdere dat gehad en wanneer begonnen de symptomen bij jullie? bedankt voor alle felicitaties hoop dat ik hier de komende 8 maanden ben en het allemaal goed gaat, ben nog best een beetje angstig...
Ik heb het gevonden dit stond er deborah, vanaf je 24e week wordt geadviseerd om niet meer op je rug te slapen of zo min mogelijk, omdat de zwaarte van de baby en vruchtwater een grote ader dicht kan drukken, waardoor de hartslag van de baby daalt. Ik zelf ben ook een buikslaper, maar slaap nu bewust op mn zij, met een voedingskussen tussen de benen en langs mn buik zodat ik lekker stabiel lig. Aan de rugzijde heb een hoofdkussen liggen zodat ik niet op mn rug ga liggen. Succes ermee.
Met mij gaat het goed hoor! Met de computer de afgelopen 2 weken wat minder maar nu doet ie het weer...... Heb ook al verlof dus zal wat regelmatiger achter de comp. gaan, lief dat je aan met denkt! Zag net aan mijn banner dat het nog 39 dagen duurt tot de uitgerekende datum....... WOW wat gaat dat snel! Ik merk echt dat het zwaar wordt! Kom maar moeilijk uit bed en van de bank maar heb een hele lieve man die eigelijk alles in huis doet behalve strijken. Dus dat is erg prettig! Woensdag heb ik een groei echo gehad en alles zag er prima uit, wel is ons meisje wat groter dan gemiddeld. Maar dat is niet zo gek want mijn man is 2 meter en ik ben zelf ook niet erg klein. Ik vind het wel heel spannend worden nu! Alles is klaar maar ik vind het me zo moeilijk voor te stellen dat ik over een paar weken echt een babytje heb..... Spannend hoor!
hey meiden ...ik ben er weer na mijn vakantie ! @lot 23 : kijk dat zijn nou eens berichten ! wauw meis gefeliciteerd ! geniet er maar lekker van !
sybje hoe was het op vakantie? en hoe voel je je verder? chantje begint op te schieten nu zeg. Fijn dat alles goed gaat met de kleine meid! Lekker verlof nu rustig aan doen en je een beetje laten verwennen! bloemetje dank je wel hoop hier gewoon 8 maanden te blijven!