Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ja ging er toen echt vanuit dat ik ongi zou worden.
    Maar toen ik die vrijdag nog niet ongi was, heb ik eindelijk een test gedaan.

Is moeilijk he niet testen.
    Ik zou als ik jou was toch proberen te wachten.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, Thamara had in het begin idd last van bruinverlies en volgens mij had Poohbear dat de eerste weekjes ook regelmatig... het kan dus echt nog alle kanten op meid! En gewoon aan je mannetje vertellen, dan kunnen jullie elkaar steunen mocht het toch mis zijn..... maar daar gaan we nu dus nog echt niet vanuit hoor!

Thamara, thankx! Kreeg vandaag echt van zoveel mensen ineens opmerkingen dat het hard gaat met mijn buik (op het werk, in de winkel, de buurvrouw net...) dat ik dacht even weer een foto maken! Maar het gaat idd hard ineens... dat heb ik zelf niet eens in de gaten! Maaruh, vlak jou buik niet uit zeg... die is nu ook al behoorlijk groot!

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ik vind hem heel mooi.
    En ik weet dat ik voor mijn zwangerschapsduur ook al een giga buik heb.
    Maar als ik die van jou zie, kan ik niet wachten om ook zo'n buik te hebben.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dat kun je wel zeggen ja! Gaaf hoor!

Ben zelf ook trots op mijn buikje hoor! Maar nog veel meer op het trappelende wondertje erin! En dan maakt de grote ook niets meer uit toch?

Ben benieuwd hoe het met Syb is.... dat bloedverlies lijkt me toch een teken dat het snel gaat beginnen?

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jullie stellen me een beetje gerust maar heb vreselijk de zenuwen, denk ook niet dat ik eerder test, heb niet eens een test dus dat scheelt

6. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie
    Nee de grote van de buik maakt niet uit, als alles met de kleine maar goed is.
    Maar vind van die mega buiken gewoon heel erg mooi.

Ben ook heel erg benieuwd naar SYB.
    Dat bloed lijjkt mij ook een teken.
    Hoop voor haar dat de gyn/arts haar daar hou, want dan duurt het niet lang meer voor haar baby komt.

@ Linda
    Begrijp je zenuwen.
    Ik heb toen ook bewust geen test in huis gehaald, tot ik zeker wist dat ik overtijd was.
    Succes met wachten

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @linda, vertel het dalijk nou maar gewoon aan je mannetje! En dan gaan jullie lekker samen bankhangen vanavond!
    En het gaat écht niet rood worden meid!

@ makkie, zo wat een mooie buik! ik zal ook eens gaan proberen foto's op mn hyves te zetten:) haha, ben zo;n onhandige luie digibeet:)

@ all, jullie kunnen trots op me zijn: ik heb de keuken gesopt. zelfs t fornuis aan de kant gehad, sjongejonge..
    Als de nesteldrang niet naar mij toekomt, kom ik wel naar de nesteldrang...
    Heb daarna ook nog ramengelapt en dalijk nog even stofzuigen.. Een mooi fris huisje voor ons meissie

En kan helder bloed een teken zijn dat de bevalling begint? Wat is dat dan? (zit erg aan Sybje te denken namelijk...)

Liefss, Taliaa

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ik ben trots op je hoor! Je hebt het huisje weer mooi aan kant, nu kan de kleine meid gerust komen ;) !

Volgens kun je toch bloedverlies hebben als je de slijmprop aan het verliezen bent? Slijm met bloed enzo? Tja, ben ook maar een leek, maar ik dacht meteen aan de slijmprop...

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ja volgens mij heb ik dat ook al eens gehoord.
    Als je de slijmprop verliest dat er ook bloed kan mee komen.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    ah, ik ben ook nog leek he? t klinkt iig alsof er iets staat te gebeuren.. In mijn vk papieren staat dat ik moet bellen bij helderrood verlies.. En niet bij slijm met bloed..
    maar ja, wat is wat he?
    Sjongejonge, ik hoop dat of sybje zich snel komt melden, of haar buddy:)

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    SYBJE HOE IS HET?

Makkie mooie buik!

Pooh fijn dat die middeltjes wel werken. Een operatie denken we gewoon niet aan. Zal vast meevallen.

OW Jaimy is weer wakker probeer straks nog ff wat te reageren.

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje sybje wat spannend hopelijk horen we gauw iets.

Debjes gefeliciteerd heerlijk geslaagd!

Linda erg dat je zo last heb van de zenuwen maar wel een normale reactie toch en dat bruin maakt gelijk zo onzeker en dan verlies je hoop heel veel succes en kan niet harder duimen ik hoop zo dat dat bruin komt omdat jullie kleintje een mooi plekje heeft gevonden voor de komende maanden!

Makkie is goed hoor buddy pb mijn nummer!

Cira jeetje wat zielig dat de kleine jaimy zo beroerd is succes morgen in het zh.

Taliaa heerlijk alles schoon nu kan je meisje gauw komen.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    UITGEREKEND:
    25 oktober 2008: Taliaa Meisje
    4 november 2008 : Sybje :(:
    25 november 2008: Lot :-#
    06 december 2008: Makkie :(:
    20 december 2008: 1e kindje :-#
    18 maart 2009: Thamara :(:
    21 maart 2009: Poohbear226 :(:

AGENDA:
    31 oktober: Thamara 20 weken echo
    11 november: Thamara verloskundige
    12 november: Cira naar de kinderarts met Jaimy
    12 november: poohbear226 20 weken echo
    17 november: poohbear226 intake ziekenhuis ivm med indicatie
    24 november: poohbear226 verloskundige
    13 december: Thamara pretecho

BIJZONDERHEDEN:
    week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram
    14 augustus 2008: Fleurrevel bevallen van Elena 3700 gram
    22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze
    4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram

Nog geen buddy:
    Taliaa

Buddy's:
    Poohbear & Thamara
    Syb & Milla
    Makkie & Lot

ben nog maar alleen..
    Wie wil mn buddy zijn? wilde chantje buddy zijn?
    Hahaha, mn kleine meis is rek en strek aan het doen.. Sjongejonge.. Nog ff en mn ribben klappen eruit..:)Maar goed, ben wel blij dat ik dr voel, want zo;n drukke is het niet.
    Ik ben de hele tijd online voor nieuws over sybje, maar helaas..

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wij zijn laatst op de open dag van de verloskamer/kinderafdeling van ons ziekenhusi geweest. Daar zeiden ze bij bloed gelijk bellen. Vruchtwater moet helder met "vieze dingetjes" erin zijn en slijmprop is slijmprop. Maar gelukkig heeft syb en afspraak vandaag. T zit me niet lekker....

Zullen we met zn allen effe duimen en postieve energie naar syb en linda sturen?

@linda, ik had 5 dagen voor NOD licht bruin slijm...bleek innesteling te zijn. Na NOD in week 9 en 10 helder rood verlies (bij afvegen).Knuf!

@all, heb net 2 uur liggen pitten op de bank. Ik weet niet waar ik moe van ben. Op zich wel een druk weekend gehad met die zondag dienst en dagje bij mn moeder. Vandaag niet veel gedaan, verlosk, tanken, geld storten en dik een uur met vriendinnen aan de bel gehangen!

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik maak me ook best druk om syb moet ik zeggen. Hoop dat het begonnen is bij haar.

Linda dikke knuffel meid. Het lijkt me heel normaal dat jullie zenuwachtig zijn. En geen rood bloed geeft moed!

Taliaa je hele huisje gepoetst! Goed hoor en nu nog even bevallen ;)

Pooh Je bent druk bezig hoor de hele dag met je smufje! Kan best begrijpen dat je daar moe van bent.

Deborah van harte gefeliciteerd met je rijbewijs!

Zo Jaimy heeft weer 90 cc binnen. (nu hopen dat hij het binnen houdt). Weet iemand eigenlijk hoeveel zo'n uk echt minimaal binnen moet houden per 24 uur? Ik weet dat het cb 150ml per kg aan houdt.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    weet ik niet cira. Spuugt ie echt elke keer alles uit? Pas op met uitdrogen he, want dat gebeurd zo bij die kleine wurpjes!

17. Milla

Milla Niet meer actief

Meiden, ik moet zo naar een vergadering, maar neem mijn mobiel sowieso mee voor de oppas. Als ik in de tussentijd iets van Sybje hoor zal ik het wat later op de avond nog plaatsen.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    thanks milla!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

ben ik weer sorry dat het zo lang duurde ....
    was enorm druk bij de gyn en ze waren niet zomaar klaar met me ......

morgenochtend (slik komen de tranen weer ) wordt ik opgenomen en ingeleid ....
    ik hoefde er niet eens om te vragen werd medegedeeld gelukkig ......
    de planning is om 08.30 een gel ...en dan na 4 tot 6 uur weer een gel ....en dan woensdag een infuus met weeenopwekkers en de vliezen breken ....de verwachting is dan ook dat het kindje woensdag wordt geboren ....

ben echt opgelucht dat het nu gaat gebeuren maar ook ontzettend emo en onzeker .....
    het bloeden was een goed teken ...als het meer wordt of ik heb het gevoel dat de bevalling doorzet dan moet ik even bellen ....

20. Milla

Milla Niet meer actief

Oh Syb wat spannend zeg..
    In mijn geval hielp de gel niet, maar ik was er dan ook nog niet klaar voor om te bevallen en jij bent dat gezien heb bloedverlies al wel! Bij mij hebben ze toen de vliezen doorgeprikt.

Probeer ondanks je angst het positief te zien.. Over 2 dagen ben je zeker mama! :D
    Ik denk aan je en zodra ik bericht heb zal ik de meiden op de hoogte brengen, ik sjouw mijn mobiel de komende 2 dagen met me mee.
    TOI TOI TOI! Zet m op meid.. en als het zwaar wordt, denk dan maar aan een vol voetbalstadion of een uitverkocht concert.. ook de moeders van die duizenden mensen hebben de klus geklaard, jij kunt het ook!

Deel Deze Pagina