WHAAAA SYB WAT SPANNENDDDD! Nog maar een paar uur en dan ben jij mama! We duimen dat het allemaal hartstikke voorspoedig gaat en dat jij bevalt (tegelijk met de positieve test van Linda?!?) X
Syb, jaaaaa het gaat nu dus echt beginnen! Snap je je even van de wap bent, maar hou je gedachten bij je kleintje en dat je die waarschijnlijk woensdag al in je armen kunt houden! We zullen hier aan je denken en kei en keihard voor je duimen! Zet um op meid, JE KUNT HET! Lot, ik zal mijn nummer naar je PBen! Taliaa, gauw een buddy vinden hoor, je bent immers ook snel aan de beurt! Ik wil het anders wel doen hoor! Met mij en Lot is het (hopelijk) de komende weken toch nog rustig... laat maar weten meid, ik doe het graag!
owh sybje, wat ben ik blij nog even van je te horen! En meid, fijn dat het nu gepland staat, al is het schrikken en eng.. Als ik zou weten dat ik morgen ging bevallen scheet ik ook 7 kleuren stront (hm, mis. is het toch een teken ) Spannend hoor meid! Maar je kunt het! Heel, heel veel succes! En houd Mila goed op de hoogte! Ook voor je mannetje veel succes! (ennuh, stiekum ben je een voordringer hoor) @ all, daarnet heerlijk gegeten in mn schone keuken haha. Vanavond lekker greys anatomy kijken en vannacht breken mn vliezen en morgen beval ik (alweer?) @ linda, hoe is het nu daarzo? lekker bij je mannetje? Sleep elkaar maar door deze spannende dagen heen! @ chantje, ja graag! Ik pb je mijn nummer! Liefss, Taliaa
wat is er veel geschreven! Sybje: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! SPANNEND! Cira; wat vervelend voor jouw kleine mannetje! Deborah: GEFELICITEERD! Taliaa: ik wil jouw buddy wel zijn hoor! pb me je nr maar even! Linda; ik had ook wat bruinig verlies en dacht toen dat het over was. (ik teste al heeeeeeeeeeel vroeg positief, een week voordat ik mocht testen....) Succes met de zenuwen! Ga ff can't buy me love kijken...... (kan er nix aan doen, verslaafd een realitysoaps erg he?!)
UITGEREKEND: 25 oktober 2008: Taliaa Meisje 4 november 2008 : Sybje : 25 november 2008: Lot :-# 06 december 2008: Makkie : 20 december 2008: 1e kindje :-# 18 maart 2009: Thamara : 21 maart 2009: Poohbear226 : AGENDA: 31 oktober: Thamara 20 weken echo 11 november: Thamara verloskundige 12 november: Cira naar de kinderarts met Jaimy 12 november: poohbear226 20 weken echo 17 november: poohbear226 intake ziekenhuis ivm med indicatie 24 november: poohbear226 verloskundige 13 december: Thamara pretecho BIJZONDERHEDEN: week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram Nog geen buddy: - Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje
go for it syb! Nu gaat het echt gebeuren, wat heerlijk (en pittig, maar oke, dat hoort erbij) Ik ren morgen avond gelijk naar de computerals ik thuisk om, kijken of er nieuws is! Welk ziekenhusi ga je bevallen? Ik moet naar het Zuiderziekenhuis!
ben de hele avond al in tranen, het is ook iets meer geworden maar niet donkerder, we hebben zowieso besloten morgen testen te kopen en een dag eerder te testen dus woensdag... nog 1 klote dag dus en dan weten we het woensdag
thanx voor jullie steun meiden, ik probeer maar aan jullie verhalen te denken maar heb weinig hoop meer
@ linda, zolang t bruin is ga ik van het goede uit hoor meid! gewoon een flinke innesteling! Wat wil je ook, 2 emmy= een dubbele innesteling! Emmy's van Linda: braaf zijn en goed vasthouden jullie! Liefss, Taliaa
leuke fotos syb. en een schattig kamertje! @all, hoort kortademigheid ook bij zwnager zijn. Sinds vanmiddag heb ik moeite met veel praten enzo, loop te hijgen als een postpaard!
@sybje wat spannend dat je woensdag al een kindje in je armen hebt. ik heb ook even een foto in mijn album geplaats.
1e kindje, mooie en lieve kamer zeg! Jij moet ook nog even een buddy vinden meid! Verder alles goed? Syb, mooi buik meid! Kijk er nog maar even goed naar, woensdag is ie er niet meer! Hopelijk gaat alles voorspoedig, dat is je enorm gegund na al die pech in je zwangerschap! En leuke kamer! Linda, ik snap je wanhoop.... wou dat ik je kon helpen.... hopelijk heeft Taliaa gelijk en is het een mega innestelling van 2 mooie emy's! En gelijk heb je dat je wat eerder gaat testen, ben je tenminste van de onzekerheid af! Zonet mijn moeder naar het ziekenhuis gebracht. Morgen rond 10.00 wordt ze geopereerd. Duimen dus weer. Verder morgen nog een ochtendje werken en donderdag en dan is het klaar!
@makkie mijn vriend zet alles hier op de site. en wij zijn ook wel trots op onze creatieve uitbarsting. was best veel werk zo'n muur tekening.