Sybje jeetje wat spannend, heel veel succes denk aan je en we horen vast snel als de kleine geboren is. Linda moeilijk hoop houden, heel veel succes en embryotjes van Linda goed blijven nestelen hoor! Sybje en 1ekindje leuke kamertjes zeg!
syb ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel succes vandaag (en morgen). Snel heb je die frummel in je armen! Je kan het!
Sybje heeeel veel succes vandaag! Zet m op! We denken aan je! Linda, nogmaals ik denk ook aan jou, ik blijf hopen dat je vandaag of morgen alsnog met goed nieuws komt...
he had net een berichtje getikt maar die is weer weg .... bedankt voor alle lieve reacties ! ik ga zo effe douchen en de laatste spullen inpakken en dan weg .... heb redelijk geslapen maar misschien kan ik overdag een tukkie doen ... ben wel zenuwachtig hooor ....ppffff zit alleen maar te trillen .... nou ja komt goed ... jullie horen me via milla ! @talia : ik verwacht wel babynieuws van je te horen voordat ik weer thuis kom
Linda: hoe gaat het met je? Is het bloed wel uitgebleven? Sybje: VEEEEEEL succes vandaag meid! We houden Milla in de gaten, ben benieuwd wanneer zij Baby-nieuws mag komen brengen!
Ik ook nog even snel: Syb meid, HEEEEL VEEEEEEL SUCCES! JE KUNT HET! Linda, ben ook benieuwd of je wederom roodloos de nacht bent doorgekomen.... Hier een na laatste ochtendje op het werk.... Lot, geniet je een beetje van je verlof? Zal straks ff mijn nummer naar je pben....
GO GO GO Syb! En ik hoop op 2 mooie PCO beebs deze week (hihi, een beetje ego mag wel he?) Zet hem op meid, wel heel spannend hoor! We houden Mila in de gaten! @ Linda, hoe is het nu meid? @1e kindje, mooi gedaan hoor! @all, weer een nacht voorbij geen beeb, geen tekenen.. Wel bouwvakkers op mn balkon bij mn slaapkamerraam, dus was alweer vroeg wakker. En kon gister niet slapen, dus kort nachtje gehad, haha, kan ik vast wennen liefss, Taliaa
wilde even melden dat ik vanacht overduidelijk ongi ben geworden..... we zijn helemaal kapot en hebben ons beide ziek gemeld. Straks bel ik het zkh. Jullie horen snel van me.
Linda, ik zit hier met de tranen in mijn ogen... weet even niet zo goed wat te zeggen.... wat erg is dit wederom voor jullie.... ik denk aan jullie...
Lieve Linda, Ik heb er geen woorden voor, wát een tegenvaller. Denk aan jezelf en kruip lekker tegen je mannetje aan. X
Lieve Linda, heb geen woorden om jullie te troosten! Neem de tijd meid! We zijn er voor je, al kunnen we weinig doen! Dikke digi knuffel! Taliaa
Sybje jee veel succes vandaag en morgen! beebje van Taliaa laat je maar eens zien! We zijn benieuwd. Meiden op de echo vanochtend was in iedergeval geen afwijking te zien aan de maag zelf. Wat wel raar is dat 3 uur na zijn voeding zijn maagje nog helemaal volzit. En erger is dat hij vanochtend maar 120ml heeft gedronken. Aan de ene kant ben ik ergh blij, maar nu weten we nog niks. Vanmiddag ga ik maar naar het weeguurtje op het CB. En de HA weer bellen voor een afspraak. Ga hem nu ff tempen want hij voelt heet aan. Sorry voor het ego bericht, maar weet ff niet wat ik met me eigen en Jaimy aan moet. Kan echt wel janken omdat het ventje zoveel last heeft.
@ Linda zit hier ook met tranen in mijn ogen. Hele dikke (((cyber hugg))) @ Syb GO GO GO @ 1e kindje mooie babykamer hoor
Linda; (((knuffel))) Cira; jeetje meis, nu heb je dus nog geen duidelijkheid,wat zijn nu dan de volgende stappen? Sybje; vol verwachting klopt mijn hart.......ssssspannend! Suze ligt heerlijk op haar bedje, ze is helemaal moe van de zwemles. Babyzwemmen is zoooo leuk! Kan het iedereen aanraden!