Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, wat rot om je ventje zo te zien.... ben ook benieuwd wat nu de volgende stappen zijn?

Chantje, gut jullie meisje helemaal uitgeput in dromenland! Ik wil straks ook gaan babyzwemmen, heerlijk lijkt me dat!

Wat is het leven toch oneerlijk he... Syb die elke moment kan gaan bevallen en Linda die alsnog ongesteld wordt.... tis zo tegenstrijdig allemaal :cry:

2. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ervaar het ook zo, het is allemaal zo dubbel.. ik blijf hopen dat we eens als groepje, allemaal MET baby, compleet zijn.

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Makkie en Milla; kan me alleen maar aansluiten bij wat jullie zeggen!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    en ik ook.. voelt idd allemaal dubbel.. Ik zit te zeuren dat mn kindje er uit moet, maar dat is zoooo ego, sorry meiden! En we gaan er gewoon nog steeds voor dat we dalijk als compleet cluppie zwanger/ mama zijn! dat gaat gewoon gebeuren!

@ cira: ah wat sneu! Gelukkig geen afwijking aan zijn maagje, maar is zijn maagpoortje naar de darmen wel groot genoeg en werkt dat wel goed? want t klinkt alsof t eten niet voldoende doorloopt naar de darmen, en daar ga je natuurlijk ook van spugen..

@ chantje, hmmm babyzwemmen:) bij ons gaat het zwembad waarschijnlijk dicht:( maar wil dan wel ergens anders gaan babyzwemmen.. Lekker lijkt me dat, en dat mag vanaf de eerste prikjes toch he?

liefss,, Taliaa

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hoi Meiden,

Heb alleen de laatste vijf pagina’s bijgelezen omdat ik er anders 43 :confused: moest lezen.

@Sybje, spannend zeg..heel veel succes meid!

@DebJes, gefeliciteerd met je rijbewijs, lekker gevoel hé!

@Linda, hé nee…wat klote..sterkte samen, dikke knuffel!

@Thamara, alweer bijna op de helft…hoe gaat het?

@Makkie, wat een mooie buik!

@Taliaa, ik had een dag voor de bevalling ook bloed en slijm (slijmprop)..enne bij jou duurt het ook niet lang meer gezien je nesteldrang ;)

@Poohbear, kortademigheid hoort er wel bij ja..ik had dat vooral met traplopen.

@Cira, wat een onzekerheid..ben benieuwd wat de huisarts zegt.

@Chantje, wat leuk dat Suze zwemmen zo leuk vindt. Wat heeft ze aan, alleen een zwembroek of ook een zwemluier eronder (en waar koop je die)?

Hier gaat het goed. Britt groeit als kool en is een lief tevreden meisje. Ze heeft sinds vorige week spruw wat even minder is maar de gel helpt goed.
    Verder ben ik gisteren begonnen met babymassage, Britt heeft liggen genieten zo leuk! Donderdag gaan we naar de osteopaat omdat Britt af en toe heel hysterisch huilt en we weten niet precies waarom. De eerste weken hebben we haar ook te veel aan prikkels bloot gesteld waardoor ze heel druk was en veel huilde. We letten nu op rust en regelmaat en dit werkt, Britt is weer rustig en kan nu een uur wakker in haar wiegje liggen zonder te huilen.

Gisteren na-controle gehad, de hechtingen zijn eruit maar nog wel iets ontstoken. De aambeien zijn ook bijna weg al is het toiletbezoek nog altijd pijnlijk.

Nog even een foto van ons lieve meisje als ze lacht.

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden heb net de HA weer gebeld omdat hij nu bijna helemaal niet meer wil drinken. Kan zodadelijk alweer langs. Dan hoop ik wat wijzer te worden.

Taliaa volgens degene die de echo maakte was het goed dus neem aan dat de doorgang breed genoeg is. Er is iniedergeval wel specifiek naar zijn maaguitgang (richting zijn darmen) gekeken.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ cira, ok, gelukkig.. haha, ik zat gewoon een beetje hardop te denken! maar we zullen het maar aan de heren en dames medici overlaten he?:)

8. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Krisstel; wat een heerlijk wijfie! Suze heeft eigenlijk gewoon alleen een zwembroekje aan. Ik ben na haar 1e prikjes al eens gaan zwemmen maar de lessen volg ik sinds Suze 4 maanden is omdat er toen een nieuwe groep startte. Ik vind de zwemluiers van het kruidvat erg fijn.

Cira; ben benieuwd wat de ha zegt....

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier ziekenhuis gebeld, moet toch testen donderdag, gggrrr, ze vroeg ook of het echt rood was, ik zei ja, nu is het de hele dag vervolgens weer bruin aaarrrccchhh nu twijfel ik dus weer maar het is best veel bruin.

Straks ga ik testen kopen en dan test ik gewoon vanavond alvast anders krijg ik weer valse hoop. 4 uur niet naar het toilet kan toch ook? Dan test is donderdagochtend alsnog en bel ik opnieuw over hoe nu verder.

Heb dus alsnog om 12 uur maar die bolletjes genomen... dit is echt om gek van te worden

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Hoi dames,

Hier ben ik ook weer eens :)

Allereerst Sybje heel veel succes toegewenst hoor... ( ben natuurlijk weer eens te laat hé ;) )

Taliaa@ Hopelijk komt jou beebje ook heel snel...

Linda@ Hier een heel dikke knuffel hoor, wat kl*te zeg heel veel sterkte toegewenst...

Krisstel@ Wat een mooi meisje zeg... Hopelijk is britt snel van spruw vanaf...

Cira@Hopelijk weet je nu heel snel wat er precies mis is met je ventje en kunnen ze er snel iets aan doen hoor.

1e kindje@ Mooi kamertje hoor ook blijkbaar een Winnie fan ;)

Debjes@ Van harte gefeliciteerd hoor meid, nu kan je lekker rond toeren met jesse

Makkie@ Mooie buik hoor, geniet er nog maar lekker van.

Poohbear@Kortademigheid hoort er inderdaad wel bij hoor...

Meisje@ de duimen draaien voor jou hoor

Chantje@ Mooie foto's van je meisje hoor...

Als ik iemand vergeten ben sorry :oops:

Hier alles goed met m'n lief prinsesje, geniet alle dagen met volle teugen van het moederschap... Je zou dat toch kunnen "opeten" hé zo'n kleintje ;)
    Soms toch een huilbui van mij als ik er aan denk dat ik volgende week woensdag terug aan het werk moet, zal m'n meisje zo missen.
    Zaterdag is alles goed verlopen bij de doop, ze is heel braaf geweest. Niet gehuild als de priester het water over haar hoofdje goot. Zondag zijn we op kraamvisite geweest bij een familielid die 29 september bevallen is van een dochtertje Fleur... Wat een verschil alweer, kon me alweer bijna niet meer voorstellen dat Malika ook zo klein is geweest :)
    Zal eens een foto plaatsen van Malika en Fleur samen...

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh Linda, het is te hopen dat je je vergist en dat het een innestelingsbloeding is geweest.
    Maar ik snap je terughoudendheid hoor.
    Hou je taai!
    X

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    hoe zou het nou toch met onze Sybje zijn?

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda zo slaat de twijfel wel weer toe of niet. We denken aan je!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Krisstel, fijn dat het met jullie goed gaat! En wat een heerlijk mooi meisje is Britt zeg!

Mariska, ja kleine meisjes worden groot ;) Ook een lekker wijffie is Malika hoor! En kan me voorstellen dat het enorm wennen zal worden als je weer aan het werk gaat... wat is dat trouwens snel gegaan!

Linda, jee toch nog een sprankje hoop miss? Zou het ook kunnen dat je een van de 2 emy's verloren bent en daarom even ongi bent geweest? Dat er hopelijk dus nog 1tje lekker warm bij je zit?

Cira, heeeeeel veel succes met Jaimy! Wat onzeker en naar zeg... hopelijk kan de huisarts helpen en is het snel verholpen! (dit doet je moederhart vast breken :cry: )

Taliaa, voel je niet schuldig hoor, tuurlijk wil je graag je kleine meid ontmoeten! Dus we gaan gewoon verder met duimen dat dat snel gaat gebeuren! Hoe staat het verder met je poetsdrang?

Syb, je leest dit niet, maar ik denk aan je hoor! Ben zo benieuwd wanneer je bevalt en of het een boy/girl is en dan de naam.... spannend!

Volgens mij hebben we nu toch allemaal een buddy he? Jee, alleen donderdag nog werken tot 12.00 uur en dan verlof! (en tevens geen baan meer :( ) Mijn moeder is trouwens alweer terug van de operatie en ze konden haar gewrichtje niet meer redden, nu is haar vinger vastgezet met een pin....

15. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Linda
    Ik blijf nog even door duimen voor je.
    Mss dat je 1 emmy bent kwijt geraakt.
    hopelijk heeft die andere zich dan lekker ingenesteld en blijft die lekker bij jou zitten.
    *duim* *duim* *duim* *duim* *duim*

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda blijft het toch nog spannend. Ik blijf gewoon doorduimen voor je!

Mariska wat een verschil zeg!

Krisstel wat een heerlijke meid zeg! Fijn dat alles goed gaat met jullie. Hoop dat de spruw snel weer over is!

Hier een enigszins opgeluchte cindy met Jaimy. De KA had nog even de echo beoordeeld op verzoek van mijn HA en zijn maagje is echt helemaal in orde. Ik heb alles nog eens door moeten nemen met de HA en zij heeft daarna overlegd met de KA en waarschijnlijk heeft Jaimy KMA (koemelkallergie). Een hoop dingen komen overeen en gelukkig is hij nog niet uitgedroogd al moet hij nu echt wel beter gaan drinken. Ik ben nu per direct over naar speciale voeding voor baby's met KMA en het lijkt na de eerste voeding al een stuk beter te gaan. Hij drinkt al gelijk een stuk meer als vanochtend en hij heeft niet gejankt tijdens zijn voeding. Erna verscheen er zelfs een lachje! Nu ligt hij lekker rustig in zijn wippertje. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan. Als het alsnog niet goed gaat moeten we met spoed op de poli bij de KA komen. Sowieso wordt hij extra nagekeken als we op 12 november naar het ziekenhuis gaan.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    cira volgens mij had mijn kleine nichtje dit ook, mijn zwager had die mega dure speciale poeder gehaald en dit is goed gegaan! hoop dat het bij jou ook zo gaat!

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Cira; fijn dat het al wat beter lijkt te gaan! Vervelend een koemelkallergie maar wel fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt!

19. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, wordt je van het ene naar het andere geslingerd.. is het niet bij 2 emmy's dat er ook wel eens 1 wordt afgestoten en 1 blijft zitten? Nou ja ik wil je in ieder geval niet blij maken met een dode mus, ik hoop dat je goed nieuws hebt.

@ Cira, hopelijk is je kleine ventje snel weer opgeknapt, en is de oorzaak inderdaad de allergie en niet zijn maagje, fijn hoor.

@ all. Het is nu 17.11 ik heb nog niets van SYBJE gehoord, maar zodra ik wat ontvang dan breng ik jullie op de hoogte! ;) :D

20. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oeeeh ik ben ECHT nieuwsgierig naar Sybje en Linda!
    En inderdaad Milla, die theorie van jou lijkt me best logisch, ik meen dat ik dat ook wel eens vaker gehoord heb!
    BIDDEN dat er eentje blijft zitten (hihi, ik ben niet gelovig maar soms moet je toch gewoon even bidden he ;) )

X

Deel Deze Pagina