Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ Linda, sjongejonge... pfft, heb nu ook weer helemaal de zenuwen, namens jullie:) Ga maar gewoon testen vanavond! Dan maak je jezelf ook niet meer gek. En dan donderdag voor de zekerheid ook nog even... Je laat het wel weten he?

@ Cira, ohhhh gelukkig! Sjongejonge, liever een allergie dan iets anders engs he! Hopelijk gaat de kleine nu weer als een speer!

@all, vandaag echt super last van mn ribben, kan weinig doen. Ook heel veel maagzuur, dus volgens mij zwemt ze de verkeerde kant op, haha, zei al dat ik op mn kop ging staan..
    Verder niks...

Liefss, Taliaa

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, ook heir een dikke knuf (zie pco topic)
    @kistel, wat een droppie, hoop dat de osteopaat jullie kan helpen met dat huilen! Ik hoor wel dat mensen er goede resultaten bij hebben!

@mariska, leuke foto! `Dat weer gaan werken is niet makkelijk, maar het went snel denk ik!

@all, voel me vrij goed vandaag. Veel leuke reacties weer van patienten gehad, uiteenlopend, van "weet je zeker dat het er geen twee zijn" tot " ah, je hebt nog maar een klein buikje"..Grappig!
    Nou ik vind hem al behoorlijk dik, al zit het allemaal aan de voorkant!

@cira Ged meid, fijn dat echo goed was, maar nu weet je nog niets. Zitten zn darmpjes niet verstopt? Poept ie wel goed?

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh Linda, ik hoop zó dat jij dalijk gewoon hartstikke positief test meid!
    Ik kwam nog gauw even spieken, ben namelijk zo nieuwsgierig!
    Ik duim voor jullie meid!
    X

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    nog geen nieuws.....

dan kom ik zo weer ff terug....

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    negatief, 3 1/2 uur niet geplast en gedronken dus lijkt me wel duidelijk, denk dat het echt niet zo mag zijn. omdat we van het zkh op de officiele testdag (do'dag) moeten testen doen we dat op vrijdag, mijn vriend is vrij en ik neem vrij. dan weten we het echt zeker en dan kunnen we rustig het zkh bellen over hoe nu verder, waarsch. pas 2009... hoop dat ongi snel verder doorzet

denk trouwens niet dat we te vroeg hebben getest want zondag was mijn nod al en in de meeste zkh, mag je met ivf dan al testen

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    ................
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    linda; wat verdrietig meis! Goed dat jullie vrijdag samen vrij zijn. Misschien kunnen jullie iets leuks plannen zodat jullie heel misschien een beetje afgeleid kunnen worden van al het verdrietige. Zal niet makkelijk zijn. Toen ik mijn mk hd hebben een weekendje in een huisje in de ardennen gezeten en hebben we veel gewandeld en gepraat. Ik vond dat er prettig, maar misschien heb je juist wel behoefte aan mensen om je heen. Nou, alleen maar doen waar jullie je goed bij voelen! Dikke ((knuffel))

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kl&te linda.....zit met tranen in mn ogen!

9. Milla

Milla Niet meer actief

@ Linda, jammer dat dat laatste beetje hoop nu ook vervlogen is. Ik hoop dat je toch snel weer opnieuw mag beginnen.

@ all, ik heb nog niets gehoord van Sybje.. ik blijf jullie op de hoogte houden!

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Linda zit hier met een brok in de keel.
    Vind het gewoon K*T voor jullie.

(((KNUFF)))

11. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    ik verveel me... suze ligt heerlijk te slapen, mannetje druk aan het werk en hier is helemaal niemand.... heb nog wel wat klusjes maar helemaal geen zin..nix op de teevee en te moe om te lezen.....

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden lijkt echt of ik een ander kindje heb ineens. Hij heeft inmiddels weer gedronken en ook dat ging perfect. Hij licht nu zo heerlijk te slapen naast me op de bank. Maar moet hem zo echt wakke maken voor zijn laatste voeding. ben benieuwd hoe die erin gaat. Hij heeft iniedergeval niet meer gehuild van de pijn. alleen even van de vermoeidheid.

Pooh hij poept zeker 1 keer per dag dus verstopt kan hij niet zitten, merk ook dat het nu echt al een stuk beter gaat.

Ben zo benieuwd hoe het is met Sybje!

En Taliaa ben benieuwd wanneer jouw meisje de grote wereld wilt gaan verkennen.

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Linda wat ongelooflijk balen zeg! een hele dikke knuffel voor jullie!

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Cira; wat fijn dat het nu weer goed gaat!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    he ik kwam even kijken hoe de test was... wat ontzettend verdrietig Linda!Neem de tijd he meid!
    Dikke digi knuf!

En dus nog niks van Sybje.. Hmm, zal dan wel morgen worden, dan kreeg ze t infuus he?

@ cira, wat fijn dat het nu zo goed gaat!

@all, pfft, mn kuiten voelen aan alsof ik de vierdaagse heb gelopen met 35 graden (gokje, want ben niet zo sportief:))
    Maja, dalijk hopelijk weer eens lekker slapen:)

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Taliaa ik hoop eigenlijk dat je minder rustig slaap en morgen een wondertje in je handen heb ;)

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    ja Taliaa ikke ook! Ik wil snel een smsje van jou!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Haha, jullie zijn lief! Maar ik hoop maar niks...

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda meid wat balen! Leef erg met jullie mee! Had het nou zo gehoopt!

Taliaa! Kom op zeg je laat ons in spanning!

Sybje ben benieuwd! Hoop snel wat te horen!

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Linda vind het zo erg voor jou en je man, heel veel sterkte hoor

Cira, gelukkig gaat het alweer een stuk beter met jaimy...

Deel Deze Pagina