Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

@ Makkie, vanaf 36 weken inderdaad, maar je hebt ze ook nodig als je in het ziekenhuis bevalt, want kraamzorg wil logischer wijze niet werken zonder klossen.
    Een zeiltje zou ik sowieso al vroeg mee beginnen, is geen moeite en als spontaan je vliezen zouden breken kun je je matras naar het grof vuil brengen.

@ Cira ik duim ook voor jou!

@ Linda, gaat het een beetje meis, ik denk aan je!

@ Meisje ik hoop dat je snel kwaaltjes zult krijgen!

@ all, morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor de fm, ik heb zojuist even gebeld want de gyn had beloofd mij gisteren terug te bellen en heeft dat niet gedaan :rolleyes: Nu kreeg ik te horen dat ik haar morgen toch zou zien, want zij zou de follikelmeting doen. Zo slordig pffff. Ik ben er ook dniet blij mee dat zij het doet want ze heeft het een keer eerder gedaan en toen heeft ze een follikel over het hoofd gezien, toen was er een echoscopiste bij die het heeft gecontroleerd, maar morgen is dat niet.. Ok ze heeft niet zo veel ervaring en moet het nog leren maar wordt zo moe van dat gedoe steeds van dat ziekenhuis :evil: Ben blij dat ik daar na deze cyclus weg ben!

Nog steeds geen nieuws van Sybje, ik hoop wel dat alles goed verloopt, gezien ik al nieuws had verwacht.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja dat het sowieso moet die klossen dat wist ik idd. Dus vanaf 36. Ook weer wat geleerd. Het zeiltje doe ik dan volgende week ofzo maar alvast...

Mss is Syb allang bevallen en is ze zo aan het genieten van de kleine dat ze nog helemaal niet aan ons gedacht heeft! Ik hoop het voor d'r!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
  4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, ik heb gereageerd in je eigen topic!

Jee zeg, ik heb vandaag echt een enorme offdag.... ik ben al zeker 2 uur bezig om het beneden (dus ALLEEN nog maar beneden) netjes en schoon te maken. Moet vooral met stofzuigen om de paar minuten gaan zitten omdat ik last van mijn buik krijg en gewoon kapot op ben! hihihihi wat een muts ben ik zeg! Hopelijk is dit niet vanaf nu standaard, want daar kan ik helemaal niet tegen! Ik moet echt elke dag stofzuigen met de katten hier... als ik daar elke dag zolang mee bezig ben dan kom ik tijd te kort in mijn verlof hoor! hahahaha

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Makkie, dan zou ik de klossen er onder zetten vanaf 36 of 37 weken (omdat je daarvoor toch niet thuis mag bevallen). Met Britt gaat alles goed. We passen de rust en regelmaat techniek toe en ze is veel rustiger en een echte lachebek.

@Milla, inderdaad slordig! Hoop dat ze morgen dan extra goed kijkt!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ makkie hier moest vanaf de 37 weken zeiltje en klossen.. (vergeet niet de po/ondersteek mee te nemen als je de klossen gaat halen!) Hmm, veel last van harde buiken? Balen joh! Vanavond lekker met de benen op de bank hoor!

@ mila, snap dat je blij bent dat je daar weg gaat na deze cyclus! (slik je nu die prog.?)
    thnx voor de update mbt sybje.. ik vind het ook echt heeeeel spannend! Ik denk dat ze vanavond/ vannacht echt gaat bevallen hoor!

@all, net harde buiken gehad, haha, heb ik niet zoveel, dus wie weet;) Morgen weer naar de vk, ben benieuwd.. Zal weinig bijzonders zijn.

Liefss, Taliaa

ps Linda, ik ga je eigen topic volgen!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie, met de intake raadde ze hier aan om vanaf week 37 klossen en een zeiltje neer te leggen. maar ivm eerder breken van vliezen en dan een matras waar het niet meer uit wil heb ik een molton gehaald die waterdicht is dit kraakt niet zo als een zeiltje wanneer je je omdraait.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    geen baby nieuws hier? jammer!

Hier gata het goed. Moe enzo, maar whats new?
    Denk dat ik na het eten lekker effe in bad ga liggen en dan vroeg naar bed!

Kom straks nog wel effe spieken of Milla al wat van sybje heeft gehoord!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goeie tip, ga volgende week maar eens kijken hiervoor. Heb dan toch tijd zat";) Vermaak jij je een beetje in je verlof? Vind het zo gek idee dat ik straks zoveel vrije tijd heb.... ben soms bang dat ik me ga vervelen ofzo.... maar dat zal wel niet, heb nog genoeg te doen! Heb zoveel dingen naar voren geschoven voor in mijn verlof, dus ik hoop dat ik lekker bezig kan blijven (anders duren de weken zo lang voor je gevoel...)

Taliaa, veel plezier morgen bij de vlos... en wie weet zijn de harde buiken een teken (zo blijf je gissen he? Bij elke scheet denk je vast Zou het?) Ja, hier ook de laatste dagen toch wel veel harde buiken. Zo heb je ze nooit en dan ineens elke dag! Vooral met lopen en vanmiddag dus met stofzuigen ook.

Pooh, lekker de beetjes omhoog vanavond. En heerlijk in bad he? Doe ik ook zo graag. Ff lekker badderen en dan meteen het bedje in, heerlijk! En die opmerkingen over je buik, zo herkenbaar! De ene zegt tegen mij, zo mooi bescheiden bolletje zeg, de ander Jee, dat duurt vast niet lang meer! Heel grappig!

Milla, al Syb nieuws? Vast niet, anders had je dat al laten weten natuurlijk. Ben vanavond weg, maar hoop vanavond laat nog wat nieuws te lezen over haar. Hoop dat haar bevalling wel goed verloopt, dat heeft ze wel verdiend met die pechzwangerschap van haar! (verdienen we trouwens allemaal meiden!)

Mannetje is zo thuis, ga ff verder met eten maken (nou ja, MAKEN... tis een broodje in de oven stoppen en soepie opwarmen... daar hoef je niet echt een keukeprinses voor te zijn :) ) Had ff zin in iets makkelijks vanavond.

Liefs!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    klinkt lekker broodje en soeppie, makkie!
    Wij eten verplicht gezond vanavond. Snijbonen, biefsstuk en aardappels. Gsiteren zalmschotel met krieltjes en broccoli. Ik probeer gezond te eten, maar schiet toch vaak genoeg naar het ongezonde....vanmiddag nog patatje en kroket op..foei!

Smurfje borreld een beetje in mn buik. Zo voel ik hem/haar uren /dagen niet en zo borreld ie lekker in m n buik.
    Kijken of ik hem straks nog voel ik bad!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    haha, ik ben zooo nieuwsgierig... ik zag op Hyves Mila online komen, dus ik snel hierheen, maar nog geen nieuws dus..
    Helaas pindakaas.

Hmm, makkie lekker soep met brood! Lekker gegeten?

@ pooh, oei, lekker in bad! Ik ben ook zo gek op in bad gaan, ga nu vaak 2x per dag in bad. Ik lig zo ruim een uur in bad, héérlijk. :) lekker ontspannend! Dus doe dat maar lekker! Lekker olietje erbij en ontspannen maar!

@ all, mn ribben, mn ribben, ik ga er bijna pmols voor innemen, maar probeer t uit t zingen.. Ze heeft denk ik gewoon dikke billen:)

Liefss, Taliaa

12. Milla

Milla Niet meer actief

Nee syb heeft nog niets laten weten... hoop dat ze inmiddels met een lief beebje ligt te genieten. Als ik iets weet breng ik vanaaf tot een uur of 12 nog nieuws, als ik dan niks heb vernomen, pas morgen rond een uur of 9 weer.

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    wat vreemd van Sybje... hoop dat alles goed is....

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    ja ik ook... maar zo;n infuus slaat ook niet altijd ineens aan.. Vannacht wordt gewoon haar kindje geboren!

Fijne avond iedereen,
    Taliaa

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    dat hoop ik!

Ik kom morgen meteen weer kijken!

Slaap lekker allemaal

Taliaa; ik wacht op een sms van jou!

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie tot nu toe heb ik me goed vermaakt, veel op stap geweest met mijn moeder. Morgen ga ik beginnen met alles schoonmaken dan zijn ze hier in huis klaar met schuren enzo dus kan ik beginnen.
    Hoe is het met je moeder?

Net heeft mijn man nog even een plankje opgehangen op de babykamer en een koekoeksklokje nu is 1 muur nog een beetje kaal dus nog even wat bedenken om daar op te hangen.

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  18. Milla

Milla Niet meer actief

\:D/ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BABYNIEUWS! \:D/

Ik kreeg om 7.30 het volgende berichtje:

Sybje schrijft: Op 22 oktober om 23.50 is onze prachtige zoon JELMER geboren!

Ik heb haar nog even terug gesmst met felicitaties, en gevraagd hoe het is gegaan, of het haar is meegevallen. Als ik nog reactie terug krijg plaats ik dat straks..

Nou Syb, je zult dit vast nog terug lezen: VAN HARTE GEFELICITEERD!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jaaaaaaaaaaaaa sybje! Gefeliciteerd met jullie mannetje!wat super! :) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) O:) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

20. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Syb van harte gefeliciteerd
    Met jullie zoon JELMER

Deel Deze Pagina