Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ooo Milla, wat fijn! Geen verloren ronde dus! En wie weet is het wel meteen raak! Goed hoor, echt een hele opluchting voor je!

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Milla fijn dat je gelijk in de kliniek onder behandeliing kan komen en dat je al de extra benodigde medicijnen nu onder begeleiding krijgt.

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla: wat fijn meis!

Makkie: lekker van je verlof genieten!

Taliaa: even een beetje porren en friemelen om de dame wakker te maken! Misschien is het wel stilte voor de storm!?

Ik heb vandaag van alles voor een soort van fotostudio voor op de zolder gekocht. Ik ga een opleiding voor fotografie doen binnenkort en ik wil dan foto's maken van kinderen. Ik ga alvast oefenen met Suze en kindjes van vriendinnen. Ben helemaal enthousiast!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla, fijn meis! dat klinkt beter!

@all, ben kopt, verlseten en afgebrand. Waren 2 collegas ziek dus waren we de hele dag met zn drieen (normaal 5-6).
    Mn baas gelijk gebeld dat ie er rekening meeh oud, komt ie pas om 11.30 uur. Help amper, zit op marktplaats en komt vertellen dat ie iets gekocht heeft daar en morgen gaat op halen ivm de bezetting.
    Peert ie hem opeens om 1500, toko staat vol en meneer gaat doodleuk zn fietsenrek ophalen in rotterdam!
    Ik was balie in mn eentje en trok het om 1430 niet meer, duizelig etc.... maar ja, doordaat hij vertrok moest ik doorgaan... kon wel janken!

Zegt ie om 1730, "jongens bedankt...ja, het had nog erger gekunt he".... Had echt zin om hem te meppen, stik in je bedankt!

sorry hoor, ik plof nu op de bank en doe niets meer....

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Pooh, vreselijk! Geniet maar lekker van je welverdiende rust nu!

6. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    sybje gefeliciteerd met je zoon.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tis rustig hier meiden... hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Ik ga zo lekker douchen en dan naar bed... morgenvroeg moeten we al om 07.00 uur op schiphol zijn, mijn schoonvader komt dan terug van 5 weken Indonesie. Leuk om hem weer te zien en te halen, maar jee wat vroeg zeg... dat is toch geen tijd meer! Om 05.00 opstaan en om 05.45 wegrijden. Ik hoef natuurlijk niet mee, maar vind het leuk, dus dan is het even doorbijten!

Slaap lekker allemaal!

En Pooh, wat een l*l die baas van jou zeg... echt een enorme loser.... moeilijk hoor, wat moet je daar nou mee?

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Haai meiden ja kep niet de kans gehad om op iedereen te reageren! Maar Jesse is wat ziekjes :( Ook zit ik beetje te klote met die voeding! Sinds dat Jesse flesvoeding krijgt (nu 1,5 week) komt hij ineens 'snachts wakker rond 4 uur! Terwijl hij met de borst nooit kwam pas rond 6 a 7 uur! Hier baal ik wel van! Zat te denken om voeding te kopen voor hongerige baby's maar weet niet of dat zomaar mag?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ Milla: wat ontzettend goed nieuws! Ben blij voor je hoor!

@ Pooh, pfft, nou je ligt vast al in bed! slaap lekker!

@Debjes: mis. kun je voor de laatste voeding wat extra's geven (voor hongerige baby's ) zodat hij de nacht goed doorkomt? (en jullie ook?) Anders even t cb bellen!

@ all, nou, was spannend vandaag. Had haar nog niet gevoeld dus, ook niet na t liggen/porren/ rondlopen/ dansen/ op mn kop staan.. Dus toch maar de vk gebeld, moest meteen langs komen, zij luisteren, hoorde meteen het hartje, maar wel regelmatig. Dus door voor CTG. Gelukkig was alles goed, ze zagen ook wat baarmoederactiviteit, dus mn lichaam is goed aan het oefenen. Ze bewoog goed, hartslag ging goed omhoog etc, maar ik voelde er niks van.. Moet morgen de 2e CTG laten maken en dan maar weer hopen dat ik haar blijf voelen, anders moet ik steeds terug. Maar goed, voor nu: alles goed, wat een opluchting! Ik voel haar nu trouwens, dus ben weer helemaal opgelucht!
    Nou, dat was mijn dingetje. Dus morgen ben ik wrs pas 's middags online, dus niet meteen denken dat ik lig te puffen! Moet om 1100 in t zkh zijn..

Liefss, Taliaa

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa toch wel even schrikken wanneer je de kleine wat minder voelt, fijn dat de ctg goed was en hopelijk morgen weer goed.

Milla fijn dat het goed was in de kliniek en dat je er een beter gevoel bij hebt, succes.

Makkie heerlijk verlof lekker van genieten.

Nou Chantje je woont in de buurt dus als ik eens een foto wil laten maken kan ik zo bij jouw terecht ;)

Hier vandaag de zolder en slaapkamers helemaal gesopt, heerlijk zeg volgende week door voor de rest.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hey meiden...nou een rot dag eindigt gelukkig leuk!
    Buurvrouw van wie ik al zoveel spullen heb gehad, komt net badje met standaard, traphekje, afkolfapparaat en voedingskussen brengen. Allemaal voor noppes!
    Wat heerlijk om zulk soort mensen om je heen te hebben!
    Echt genieten!

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa Jesse drinkt 's avonds bijna nooit ze fles leeg :S hij slaapt heel snel meestal drinkt hij maar 120 cc inplaats van 200 cc

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; je bent welkom hoor!

Taliaa: jeetje dat was ff spannend meis! Gelukkig dat alles goed was!

Deborah; misschien dat Jesse dan wat eerder zijn fles kan krijgen, als ie minder moe is drinkt ie misschien beter en dus meer....

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Goedemorgen meiden!

Deborah inderdaad proberen de fles net wat eerder te geven hier is het ook een strijd als ik de fles te laat geef.

Taliaa jeetje zeg maar gelukkig is alles goed! Beebje kom maar snel.

Meiden hier gaat alles goed! Jaimy drinkt nog niet hetgeen hij altijd dronk maar het komt al weer aardig in de richting. Vanmiddag mijn broer op schiphol ophalen. Ik zqal vanaaf nog proberen te kijken hoe het met Taliaa is.

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes vervelend he dat jesse ziekjes is. Thijs was dat ook. Ik zou gewoon overstappen op voeding voor hongerige babies. Ik heb dat ook gedaan zonder tussenkomst van het cb. Jij kent je kind en zij niet. Ik ben zelf begonnen om eerst alleen de laatste voeding voor hongerige babies te geven en overdag de gewone standaard voeding. Op een gegeven moment werd Thijs ook overdag te hongerig ervoor en ben ik toen ook overdag overgegaan op hongerige baby voeding en dat gaat perfect. Het cb was het met me eens dat ik het gedaan had. Het is nu zelfs zo dat de fles van 23.00 uur eraf is. Ik moest van het cb alleen overdag ietsjes meer gaan geven omdat ie anders te kort komt. Dus Thijs krijgt nu 4x 210cc + 7. Ik zou het dus gewoon doen. Je nachtrust is ook belangrijk zeker als je zo moet gaan werken.

@linda sterkte vandaag en geef het een plekje.
    @taliaa succes vandaag met je ctg. Ik had ze om de dag en vond het altijd wel erg leuk om het hartje zo lang te horen. Thijs werd er altijd wakker van en probeerde de geluidsnoppen eraf te schoppen.

@all Thijs begint weer een beetje op te knappen en is al weer minder snotterig. Hij was nog wel erg moe, maar slaapt weer goed.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas bedankt voor je tip! Denk dat ik het ook maar ga doen. Jesse eerder de fles geven is geen optie, Hij krijgt om 11 uur zijn laatste fles, de ena laatste fles is rond 7 a 8 uur. Dan zit er straks maar 2 uurtjes tussen een voeding dan zit die nog waarschijnlijk nog vol van de vorige fles. Mijn vriendin gaf me gisteravond de tip om vandaag is hele dag 150 + 5 te geven om de drie uur. Ben benieuwd anders wordt hier morgen gewoon voeding voor hongerige baby''s gehaald. Jesse kwam vanacht om half 3 en hij wil dan ook echt eten, want ze speen neemt hij eventjes maar zodra hij merkt dat er niks uit komt, wordt hij onrustig. Heb hem dus vanacht om 3 uur fles van 150 gegeven, toen kwam hij 7 uur en nu zijn we net wakker krijgt hij om 10 uur weer.

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@DebJes, wat een mooie foto's..heb je die bij de C-1000 laten maken? Jesse is echt een lekker ding :D

@Sybje, gefeliciteerd met jullie zoon Jelmer!

@Sas, zielig zeg zo'n klein ventje ziek..werken de zetpillen goed tegen verhoging?

@Cira, wat fijn dat het beter gaat met Jaimy!

@Milla, wat goed zeg..spannende tijden dus.

@Taliaa, fijn dat alles goed met je kleine meisje...duurt niet lang meer. Succes straks in het ziekenhuis.

Wij zijn gisteren ook bij de osteopaat geweest met Britt en ze had een blokkade in haar nekje (waarschijnlijk door de bevalling). Ze bewoog heel asymmetrisch en had een voorkeur voor links, dit zou nu verholpen moeten zijn.

De afgelopen week is Britt heel vrolijk en rustig..ze lacht ontzettend veel en begint nu te brabbelen, zo leuk

Voor de ervaren moeders...Britt komt 's nachts gemiddeld nog altijd om de 3 uur..opzich niet zo erg hoor maar zou het best een keer fijn vinden als er iets meer tijd tussen zou zitten zodat ik ook meer rust krijg (geef borstvoeding) hebben jullie tips of gewoon wachten op moeder natuur :D

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Taliaa: nog steeds geen babynieuws?! ;)

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @kristel yep zetpillen helpen erg goed tegen de verhoging. Fijn he wat zo'n osteopaat kan doen voor je baby. Was je ook met de vacuumpomp bevallen, want dan hebben ze bijna altijd last van hun nekje. Je zult zien dat ze steeds lekkerder in haar vel gaat zitten nu de blokkade weg is.
    @debjes wat drinkt Jesse nog weinig, en volgens mij mag er nu toch wel 4 uur tussen de voeding zitten. En moet je nu ondertussen niet op 180cc +6 zitten? Misschien is jesse zo ververlend omdat ie te weinig krijgt. Ik zou eerst het maximum van de standaard voeding nemen voordat je overgaat op hongerige babies. Je geeft Jesse vandaag gewoon flessen van 180 en kijkt wat ie op kan. Je zult dan zien dat de ene fles op gaat en de andere niet. Op die manier krijg je ook meer tijd tussen je flessen en gaat ie beter slapen. Met Thijs heb ik dat nu ook deze week. Hij mag naar 4x 210cc + 7 maar de ene keer gaat de fles op en de andere keer niet, en dan opeens gaan alle flessen gewoon op. Succes ermee.
    @taliaa alles goed gegaan?
    @chantje gaat het al beter op het KDV met suze?

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ all, nog geen babynieuws:) ik ga nú voor de CTG. Ben nu ook helemaal niet zenuwachtig meer hoor! Gewoon een extra check, tot vanmiddag!
    Liefss, Taliaa

(woh, van de 280 dagen is er nog maar..... EENTJE over!)

Deel Deze Pagina