Nou Taliaa, ik neem aan dat de CTG goed is gegaan? En inderdaad, morgen 40 weken zwanger! Goed bezig hoor meid! Nu maar hopen dat die kleine dwerg niet langer op zich laat wachten!
hai meiden, CTG was helemaal prima! Veel harde buiken, maar die heb ik dus niet altijd als zo ervaren.. Haha, denk dat mn spekje op mn buik veel beweging en activiteit tegenhoudt om te voelen:d Ze was bij de CTG echt heel wakker, alleen de 1e 5 min. niet, toen was hartslag ook erg regelmatig.. Maar goed, we zijn dus helemaal gerustgesteld! Verder ben ik nog ik dubio of ik vanavond naar een verjaardag ga.. Is op ruim 1,5 uur rijden, maar heb dr wel zin in.. Dus kan wel toch? Als mn buik zich rustig houdt vandaag... Nou hoe is het met jullie allemaal? Tis wel erg rustig hier hoor! @ meisje: hoe voel je je? Nog maar 5 dagen meid! Vind je het spannend op het wachtbankje? Ik duim voor je, ik gun het jullie zo.. maja, als het daar van afhing was iedereen allang zwanger, maar goed, ik meen t wel.. Liefss, Taliaa
Nou, ben het bankje al wel weer beu hoor! Maar goed, nog eventjes wachten en dan weten we weer meer! Ik zou denk ik alleen naar de verjaardag gaan als je er zin in hebt. Maar goed, Ik ben niet hoogzwanger natuurlijk! Hoop dat er na het weekend toch wel weer wat baby-nieuws is hier! (hint hint Taliaa)
Hee meiden, ik meld me ook weer even. Vanacht dus mijn schoonvader van schiphol gehaald, rond middaguur thuis en ben als een blok in slaap gevallen (mijn vriend trouwens ook, hij is ook een beetje zwanger ) Net wakker geworden en dacht meteen, eens even hier kijken! Taliaa, fijn dat de meid het nog steeds goed in je buikje doet! En morgen 40 weken zwanger, sjonge zeg! En die verjaardag, tja, je moet doen wat jou goed voelt... ik zou lekker gaan, even eruit! Milla, hoe gaat ie met jou? Nog steeds vol energie om er tegenaan te gaan na het goede nieuws van gister! En nog wat van Syb gehoord? Moeders, als ik jullie verhalen zo lees over voedingen geven, beginnen te brabbelen, lekker keuvelen met de kleintjes, de mooie foto's.... nou dan krijg ik er ook steeeeeds meer zin in om de kleine te ontmoeten! Zwanger zijn is en vind ik zalig en heeeeel mooi, maar volgens mij begint het mooie daarna pas echt! Nog hooguit 8 weekjes wachten hier! Ga nu ff een broodje eten! xxx
@ meisje, ik heb de hint doorgegeven @ Makkie, die verhalen van de mama's laten onze hormoontjes lekker kriebelen he Hey over 3 weekjes mag die van jullie al komen he!(ik voer de kriebels nog even op) @ all, ik weet nog niet of ik ga. Heb wat last van mn buik, maar kan ook door de zak bugles komen die ik net op heb in bad, haha Liefss, Taliaa
Whahaha Taliaa, lekker in bad liggen snaaien? Hihihi! Lekker doen waar jij je goed bij voelt meid, 1,5 uur rijden is niet echt om de hoek. En ja, over 3 weekjes mag de kleine idd lekker thuis komen! Maar zou het wel fijn vinden als het wat langer duurt hoor! Rond week 38/39 'voelt' beter.... Heeft een van jullie trouwens in de zwangerschap een borstvoedingscursus/bijeenkomst gehad? Is het verstandig erheen te gaan? (weet het van Syb dat ze er geweest is, maar haar kan ik het nu niet vragen... hoop trouwens dat het goed met ze gaat en dat we toch nu snel wat horen over haar en hun jochie!)
@ Makkie, ik ben niet naar zo'n cursus geweest.. ik had mn buik vol van zwangere vrouwen na mn zw. gym Soms wel spijt van omdat ik best onzeker ben over bv, maar aan de andere kant, je hebt 8 dagen kraamhulp die je kan helpen, dus ik doe het daar maar mee Ik geloof dat sybje juist onzeker terugkwam van die bijeenkomst, maar weet het niet zeker! Tja, hoe zou het met sybje zijn, ben erg benieuwd ook! (en ja, heb lekker liggen snaaien in bad, haha, kan ik ERG goed)
Makkie mijn mannetje was ook heerlijk zwanger hoor tijdens mijn zwangerschap Heerlijk hoe die mannen mee kunnen leven. Taliaa hopenlijk begrijpt je kleine meid de hint. Ben ook wel behoorlijk nieuwsgierig. Sybje ben benieuwd hoe het nu met jou en Jelmer gaat. Meisje ik ga nog even super hard duimen voor je! Linda hoe is het nu met je? Makkie nog even wachten meid! Dan kunnen jullie ook genieten van jullie wondertje! Sas ach wat zielig dat Thijs ziekjes is. Hoop dat hij snel opknapt! Deborah Wellicht dat Jesse er inderdaad meer tijd tussen laat als je hem de max. voeding aanbiedt. Krisstel Ik hoop dat Britt veel baat heeft van de osteopaat. Ik ben bang dat Britt er dan nog niet aan toe is om door te slapen.
Krisstel;ik kan je helaas niet helpen met je bv vraag.... Kan me voorstellen dat je lekker zou zijn als je 's nachts wat meer rust zou hebben 's nachts... Makkie: Ik heb geen bv cursus gehad, misschien al een voorgevoel gehad dat ik het niet nodig zou hebben.... Meisje; vreselijk die ww, naar "maar" een paar dagen. Ik ga voor je duimen! Sas; Suze is na mijn gesprek nog maar 1 keer geweest en die keer ging het super.... zul je altijd zien.... Hoe gaat het met jou? Op het werk en op het kdv?
@chantje bij mij gaat alles goed op het werk (was heel erg wennen omdat er veel veranderd was) en Thijs doet het erg goed op het kdv en hij vind het daar erg leuk. Hij is zelfs deze week geweest terwijl hij ziekjes was zelfs met verhoging. Ik ga binnenkort met babyzwemmen beginnen. @taliaa fijn dat alles goed was met de ctg. Ik ben benieuwd of je nog naar de verjaardag bent geweest. @meisje duim duim duim duim. sabbel sabbel sabbel (dat is Thijs hij duimt ook voor je) @all Thijs was te moe om te drinken net, dus die moet ik straks als ik naar bed ga nog even wakker maken voor een fles, zodat hij vanacht door slaapt. Ik ben nu alleen thuis, mannetje moet werken, komt morgen vroeg pas thuis. En de komende twee weken is hij op oefening, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat als ik er alleen voor sta thuis. Maar het zal wel lukken. Ik vind het een mooie oefening om te weten dat als hij volgend jaar naar afganistan moet, of dan ouderschapsverlof handig is om op te nemen. Ik weet het nog niet. Thijs is gelukkig weer helemaal opgeknapt, hij was weer helemaal zichzelf. Lekker timmeren tegen de babygym en knokken met de knuffels in de box.
Hai meiden, nou ben niet meer geweest (naar de verjaardag) Helaas, maar ze snappen het vast wel. Mn mannetje wilde het liever niet. En een avondje weer op de bank is ook lekker.. Maar goed, nog geen tekenen. Ik ben trouwens over de naam aan het twijfelen *zucht*... Maar mn mannetje is er erg zeker van.. En ik wil hem niet overhalen, lastig is dat he? @ sas, sjonge, spannend als je er alleen voor staat. Ik wist helemaal niet dat je mannetje naar afghanistan moest! Wanneer is dat? Shit zeg, ik moet al janken als mn man een weekendje weg is. Pfft respect voor jou hoor! Liefss, Taliaa
go taliaa, go taliaa! Nu moet ie komen hoor! @all. Heb heerlijk geslapen vanaf 20.30 gisteravond. Was kapot. Droom nu al 3 nachten achter elkaar dat de baby een meisje is....whaahaha..nog 2 weken wachten, dan weten we het zeker!
goedemorgen, tis wel een mooie dag om uitgerekend te zijn.. maar helaas, dr is nog niks aan het gebeuren.. @ pooh, wat bijzonder, die dromen! Wie weet @ meisje, weer een dag verder meid, op het wachtbankje! @linda; hoe is het nu meis? @ all, een hele fijne dag gewenst! tis echt mooi weer, en volgens mij moeten we er maar van genieten, want morgen is het alweer regen en wind! Liefss, Taliaa
@Sas, heftig zeg als je mannetje uitgezonden gaat worden.... lijkt me toch wel een moeilijke tijd dan! Maar dat gaat jullie ook zeker goed lukken! @Taliaa, tis vandaag zeker een mooie dag! Ook om te bevallen toch? We blijven het zeggen, maar het duurt vast niet lang meer.... @Meisje, spannend weer, de laatste dagen op het wachtbankje.... vond ik altijd de moeilijkste om er niet te veel mee bezig te zijn. Succes meis, lekker blijven zitten deze keer hoor! @Linda, ben benieuwd hoe het met jou is meid? @Milla, ook rustig met jou aan deze kant! Gaat alles goed? Nog steeds vol vertrouwen? Gaat het spuiten ook weer goed? @Chantje, hopelijk blijft het in vervolg goed gaan met Suze op het KDV! Nou, ik ben dan erg benieuwd naar de borstvoedingscursus maandag... wie weet raak ik er juist dan ook wel onzeker van... sta er nu nog heel open in, hopelijk blijft dat zo. Vanavond komt mijn zus met haar gezinnetje eten. Dus straks boodschappen doen (we gaan lekker gourmetten mmmmm!) Fijne zonnige dag allemaal!