Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Taliaa; wat niet is kan nog komen.... bij mij begon het ook zomaar met een 1e wee..., 2,5 later nog 1 wee en 1,5 later barste het feest los......

(ik was alleen 's middags wel bij mijn acupuncturist geweest die de boel heeft opgewekt...)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
  3. Milla

Milla Niet meer actief

@ Taliaa, bedankt voor de info, heb het ook even gelezen.. fijn dat alles goed is gegaan met Syb.
    Lastig dat je nu nog over de naam twijfelt.. Maar bij grote twijfel niet doen hoor, het is zo belangrijk dat je achter de naam staat, daar krijg je de rest van je leven, en zeker de eerste 20 jaar dagelijks mee te maken..
    Wie weet is het wel zo dat als je het kindje straks voor het eerst ziet je meteen zoiets hebt van dit is een echte .... (naam). Ik heb zelf ook heel lang over de naam van mijn jongste dochter getwijfeld, maar mijn mannetje vond de naam helemaal geweldig. Toen ze op mijn buik gelegd werd wist ik meteen deze naam past bij haar en daar ben ik nooit meer van afgeweken, wie weet heb jij dat ook wel, succes met kiezen!
    28 oktober is trouwens een mooie dag om te bevallen (beviel op die dag precies 5 jaar geleden, ook op een dinsdag)

@ Sas, hoe lang gaat je mannetje precies naar afghanistan? Lijkt me best pittig inderdaad!

@ all, ik heb niets bijzonders te melden, spuiten gaat goed, donderdag fm.
    Dinsdag wordt M. (mijn oudste dochter) al weer 5. Morgen vieren we het met familie, dinsdag met kennisen en volgende week zaterdag is haar eerste kinderfeestje! Tjee de tijd vliegt.. ik weet nog als de dag van gister dat ze geboren werd. Meiden geniet er van, want voor je het weet, zijn ze 5 (wat overigens een geweldige leeftijd is :D )!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben er niet hoor...;) ,m ara heb net fotos van vandaag in mn album gezet van buik en babykamer behang waar we aan begonnen zijn!
    Knuf voor allemaal, ik duik de bank op ...heb genoeg gedaan voor vandaag!

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Sas, Britt is inderdaad met de pomp gehaald..vind het echt super dat het zo makkelijk op te lossen is want we merken al echt verschil.

@Meisje, voor jou spannende dagen zeg…hoop echt dat je dikke streep te zien krijg, duim voor je!

@Makkie, moet eerlijk zeggen dat ik nog geen moment heb gedacht dat ik weer zwanger zou willen zijn..dit is zoveel mooier :D De laatste acht weken vliegen voorbij, geloof me.
    Ik heb geen bv cursus gevolgd omdat ik te laat was, maar de kraamhulp heeft me erg goed begeleidt (in tegenstelling tot het ziekenhuis, had na één nacht al kloven)

@Cira, ik denk ook dat ze er nog niet aan toe is…vannacht wel voor het eerst 5,5 uur ertussen (alsof ze wist dat ik moe was ;))

@Sas, succes alleen..gaat vast lukken. Hoelang gaat je man volgend jaar naar Afghanistan?

@Sybje, heb je verhaal gelezen..ongelofelijk hé hoe snel je dan bij de 10 cm kunt zijn. Nu lekker genieten van jullie kleine vent!

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Krisstel lekker hoor 5,5 uur slapen. Hopenlijk vannacht weer!

Taliaa en wilt jullie kleine meid al komen?

Makkie lekker gegeten?

Sas wel heftig zeg dat je mannetje naar afghanistan moet.

Pooh lekker van die dromen! ben benieuwd of het over twee weken inderdaad klopt wat je dromen zeggen.

Zo ik ga even het verhaal van Syb lezen.

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Suze heeft een prima ritme nu maar ben erg benieuwd hoe dat gaat nu de wintertijd in is gegaan!
    Hopelijk heeft ze er niet te veel last van!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Goedemorgen,

ik meld me weer:)
    Ik heb geen fijne nacht gehad, vaak wakker, veel plassen, zere buik, wat krampen..
    Vanochtend dacht ik dat mn vliezen wel eens gebroken konden zijn, maar helaas, gewoon héél veel afscheiding (sorry).
    Heb nu de hele tijd een druk op mn schaambotje/ heel laag in mn blaas. Voelt absoluut niet als blaasontsteking, t hangt ook niet samen met plassen... Herkent iemand dit?

Hm, ben benieuwd of dit allemaal door gaat zetten en het feestje binnenkort gaat beginnen.

@Mila, hm, dinsdag zou leuk zijn!:) Sjongejonge, jullie meid alweer 5, grote meid:) En die naam, we hebben besloten dat het ip gewoon de naam wordt die we in ons hoofd hadden.

@ all, ik ga in bad, mn ribben worden weer eens gebroken:) ohhh, hoe lang nog..
    Oja, dat is ook zoiets raars, die druk op mn ribben zit op 1 plek, maar komt wel in vlagen.. En in bad nooit, maf he? Ik voel dr daar ook niet schoppen ofzo..raar lijf

Liefss, Taliaa

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oef taliaa, klinkt vermoeiend die laatste loodjes!
    Je zou toch denken dat het niet lang meer gaat duren...
    Moet je in het ziekenhuis bevallen, of mag je thuis?

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @ pooh, ik mag (zoals het er nu uitziet) thuis bevallen. Dus daar gaan we voor! Hmm, en op zich valt het allemaal wel mee hoor, ik mag niet klagen.. Maar dat doe ik hier dus wel af en toe;)

@ all, dacht daarnet echt dat het begonnen was. Veel krampen, ook in bad.. Maar helaas, nu is het weer weg.. *zucht*. Lijkt wel of ik weer op het wachtbankje zit, bij elk krampje denk je van alles!

@ meisje, hoe is het bij je? nog maar een paar dagen tot je NOD he? sterkte met t wachten!

Liefss, Taliaa

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    NOG geen babynieuws? ;)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    sorry;)

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jee goed dat ik het hier lees over de wintertijd... had er helemaal niet meer aan gedacht! Mannetje moet om 14.30 weg voor zijn werk en wilde net vertrekken toen ik dit las.. het is nu dus 13.30 hahahaha!

Taliaa, we willen nu alleen nog iets van je horen als de meid er is, afgesproken? Nee hoor, geintje :) , blijf nog maar gezellig meebeppen, maar hoop wel voor je dat het nu echt niet lang meer gaat duren....

Milla, jee alweer bijna 5 jaar.... waar blijft de tijd denk je dan! En ja, heerlijke leeftijd! Mijn neefje van ruim 4 was hier gisteravond en het is zo'n leuk ventje en een superleeftijd vind ik het!

Meisje, nog een paar daagjes... hou je het nog een beetje vol?

Chantje, hopelijk heeft Suze geen last van dat uur verschil... hopelijk blijft haar ritme zoals die is!

Krisstel, fijn dat jullie nu al verschil merken! Kan het vast alleen maar nog beter worden!

Jee, wat een verhaal van Syb! Volgens mij is het dan eenmaal met echte weeen wel heeeel snel bij d'r gegaan! Hoop wel dat ze hier ook snel wat van zich laat horen! SYB MELD JE HIER OOK SNEL EVEN!

Zo gek idee dat ik morgen niet hoef te werken... kan gewoon lekker thuis blijven of wat dan ook gaan doen... hihihi lekker hoor! Gisteravond trouwens echt de hele avond buikpijn/harde buiken gehad... vanaf een uurtje of 18.00 tot snachts.... tis nu helemaal over. We hadden visite van mijn zus en haar kleintjes vragen behoorlijk wat aandacht, mss dat het gewoon net iets te druk was... maar wel beregezellig! Fijne zondag allemaal! xxx

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

UITGEREKEND:
    25 oktober 2008: Taliaa Meisje
    25 november 2008: Lot :-#
    06 december 2008: Makkie :(:
    20 december 2008: 1e kindje :-#
    18 maart 2009: Thamara :(:
    21 maart 2009: Poohbear226 :(:

AGENDA:
    31 oktober: Makkie verloskundige
    31 oktober: Thamara 20 weken echo
    11 november: Thamara verloskundige
    12 november: Cira naar de kinderarts met Jaimy
    12 november: poohbear226 20 weken echo
    17 november: poohbear226 intake ziekenhuis ivm med indicatie
    24 november: poohbear226 verloskundige
    13 december: Thamara pretecho

BIJZONDERHEDEN:
    31 oktober: kinderwagen + maxicosi Makkie

BEVALLEN:
    07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram
    07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram
    14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
    5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram
    5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram
    14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram
    22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze
    4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram
    22 oktober 208: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram

Nog geen buddy:
    -

Buddy's:
    Poohbear & Thamara
    Syb & Milla
    Makkie & Lot
    Taliaa & Chantje
    1e kindje & eigen mannetje

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

Taliaa blijft het rustig, je meisje zit goed.

makkie heerlijk morgen niet werken he al plannen?

Hier gaat alles goed. heb alleen wat een zeurderige buik beetje krampjes, komt dit de moeders bekend voor rond deze weken? Soms ook echt een keiharde buik, de handen van mijn man doet de kleine ontspannen denk ik want dan word het wat minder hard.

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lot; ik heb geen last gehad van krampjes, wel een wat zeurderige buik en ook van harde buiken ja, ik vond het dan altijd lekker om te douchen.....

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dit had ik gisteravond heel erg. Menstruatiegevoel, steken en harde buiken. Wel een paar uur lang! Tis nu over, klein beetje menstruatiegevoel af en toe. Heb zitten google-en en volgens mij is het normaal voor onze zwangerschapsduur. Zijn voorweeen / indalingsweeen.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    hai meiden,

ik kom me even melden:) tis al de hele dag nog aan het rommelen en.... nu lijken de weeën toch wel een beetje voor het echie te zijn hoor.. Heb echt pijn, mn buik wordt erg hard en ik zit te puffen, klinkt wel echt he? Ze komen ook mooi om de 2-3 minuten al een uur, alleen duren ze niet zo lang, dus we "mogen" de juf nog niet bellen... We blijven timen:)
    Jullie horen het!
    Liefss, Taliaa

ps chantje, mag ik je ook 's nachts sms-en? Haha.. (nee hoor, denk op zn vroegst morgen.. op zn laatst over 13 dagen)

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ooooooooo taliaa, succes ermee! Dat klinkt veel belovend!
    SUcces he meid!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jaaaa Taliaaaaaa tis begonnen! Heel veel succes de komende uren! Je kunt het hoor, we duimen hier voor je! :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

Deel Deze Pagina