we hebben het halve kamertje behangen en ik zit met tranen in mn ogen, zo mooi wordt het! Opeens valt het kwartje, we zijn zwanger en over een paar maanden komt ons hummeltje hier te slapen!
Ja hoor Taliaa, dit is het! Nu gaat het gebeuren! Zoals je klinkt vermoed ik dat er vanavond/vanacht een mooi wondertje geboren gaat worden! Tip: Probeer waar kan nog wat te rusten, als je vliezen breken of het wordt erger lukt dat niet meer.. Zet m op hoor meis, wees sterk, je kunt het!
hey meiden ben ik dan eindelijk .......kan net 1 topic per dag lezen geloof ik .... mijn kleine mannetje doet het heel goed ! ben zo trots opp dat mannetje . in het zh hebben ze jelmer alleen niet gelijk aangelegd vanwege de suikers hij kreeg eerst een flesje de volgende dag hebben ze hem pas aangelegd en daar ben ik wel mee aan het tobben geweest zeg .... de bv is nu gelukkig wel op gang gekomen maar ik heb erg gevoelige tepelsdus erg leuk is het niet maar ik wil toch doorzetten...de kraamverpleegster stond er verteld van dat ik door ga maar ik kan ook behoorlijk onzeker zijn zeg pfffff hadden jullie dat ook ? ben nog niet helemaal up to dat maar dat komt wel weer hoop ik ....hihi en als iemand de gouden tip heeft hoe je weer lekker voelt ...ik hoor het graag.... waren jullie trouwens ook zo emo ? @talia 26 okt is wel een erg leuke datum hoor , is mijn man jarig , ben blij dat het nu begonnen is bij je ! @milla bedankt voor het buddyen meis ! en sorry dat het zo lang duurde allemaal
@sybje onzekerheid hoort erbij hoor. Ik weet nog dat ik het best eng vond dat de kraamhulp niet meer zou komen. Gelukkig ging het gewoon allemaal goed, enneh nu ben ik ook nog wel eens onzeker over bepaalde dingen hoor, maar ik wordt ook wel steeds makkelijker en Thijs ook. Geniet maar lekker van je kraamtijd en je mannetje. @taliaa ja ja volgens mij ben je bezig. Ik denk aan je. puf puf puf puf. Ik puf met je mee. Zometeen heb je lekker je kleine in je armen en weet je eindelijk hoe het eruit ziet. @meisje hou je het nog een beetje vol die spanning. @all ik denk wel dat het goed gaat hoor die 2 weken alleen. Ik ga lekker het weekend naar mn ouders. Dat zal straks als mn mannetje weg is wel veel vaker gebeuren. Ik vind het ook wel leuk als de kids van mn zusje hun neefje beter leren kennen. En Thijs leert dan ook mooi het strand kennen. Mn ouders wonen net achter de duinen aan het strand. Heerlijk gewoon. Mn man moet volgend jaar voor 4,5 maanden naar Afganistan en zijn taken zijn helaas ook buiten de poort. Maar ja hij is nu al bijna een jaar in training ervoor. Het is wel fijn dat je het zo ver van te voren weet, want dan kun je jezelf ook geestelijk op voorbereiden, maar ik laat er ook regelmatig een traan om hoor. Waarschijnlijk moet hij in december 2 weken er naar toe voor een verkenning. Hij gaat alleen wel Thijs zn eerste verjaardag missen en dat vind ie ook heel erg. We zouden trouwens dit weekend ons bed naar de zolder verhuizen omdat deze nu af is, maar nu mn man er de komende 2 weken er niet is, blijf ik nog even lekker bij Thijs op de kamer slapen. Het idee dat ik boven lig en thijs beneden vond ik nog niet echt prettig zo alleen. Dat is iets wat ik toch met mn man moet wennen. Hoe doen trouwens de rest van de mama's dat met de overgang van zomertijd naar wintertijd. Thijs was al erg moe om 6 uur maar ik heb het gewoon kunnen rekken naar 7 uur voordat hij weer naar bed ging. Hoe jullie?
GO Taliaa GO! Spannend hoor hoop dat je jullie meid snel beet kan houden! Sas hier is Jaimy ook wat van slag af maar hopenlijk is dat morgen weer goed. Milla jeetje zeg je oudste meid alweer bijna 5! Pooh ben benieuwd hoe het kamertje er dadenlijk uitziet als het klaar is. Syb ik was de eerste dagen ook behoorlijk emo. Heb wat schouders van de zusters 's nachts nat gejankt. Geniet maar lekker van je kraamweek en het loopt dadenlijk allemaal vanzelf. Succes met de BV hoop echt dat je tepels snel minder gevoelig worden. Makkie/Lot dat kunnen goed voor weeen zijn, maar het kan ook dat je lichaam aangeeft dat je rustiger aan moet doen. geniet nog van de laatste weken meiden. Morgen weer werken heb er best zin in maar vindt het ook ongelooflijk eng! Zo de hele dag zonder mijn ventje. Gelukkig heeft mijn man op maandag papadag dus hoef ik niet gelijk de kleine ook naar de oppas te brengen (oma past op). Verder lijkt het allemaal weer behoorlijk goed te gaan met Jaimy hij is wat van slag vandaag door de klok denk ik. Ook zijn we vandaag op een verjaardag geweest wat niet helemaal meewerkt natuurlijk. Dadenlijk nog even wakker maken voor nog wat voeding. Hopenlijk is zijn ritme morgen weer wat beter.
Syb, fijn weer wat van je te horen! Hopelijk blijft je borstvoeding goed gaan, knap van je dat je doorzet! En wat fijn dat het ook goed gaat met de kleine man! Plaats je gauw wat foto's, ben zooooo benieuwd! Geniet er van meid! Cira, veel succes en plezier morgen weer met werken. Komt vast goed, tis even doorbijten, maar je kunt het! Wel fijn idd dat de papa lekker bij Jaimy is..... en super dat hij weer zo goed als opgeknapt is! Pooh, ik ken dat meid.... elke keer als ik langs of in het kamertje van onze kleine kom, dan gaat er een rilling van geluk door me heen! ( en ik kon ook met niemand hyven, het krabbelschermpje was er niet!) Taliaa, ik hoop dat je nu vollop bezig bent en dat het niet lang meer duurt voordat de kleine meid er is! Toi toi toi! Zo lekker naar bed, ben moe terwijl ik vandaag echt niets gedaan heb hahaha. Morgen ga ik denk ik de eerste dingetjes wassen en later op de dag met mijn moeder mee naar het ziekenhuis (gips gaat eraf en ze krijg meteen therapie) en dan 's avonds samen met mijn vriend naar de borstvoedingscursus. Drukke dag dus! Slaap lekker allemaal!
Spannend Taliaa, ik kwam even kijken of er nieuws is, je hebt ook niet meer gereageerd, ik ga er vanuit dat je inmiddels goed op gang bent! Ik denk aan je! Kom morgen vroeg meteen even kijken! Spannend hoor!
@ Syb, gefeliciteerd met je mannetje! Knap hoor dat je zo je best doet en doorzet! @ pooh, het lukte mij ook niet syb een berichtje te sturen, stond dat mijn bericht verzonden was, maar er was geen bericht te zien! @ Cira, hopelijk krijgt je ventje snel weer wat ritme! @ Sas, wat vervelend dat je man de eerste verjaardag van Thijs moet missen! Ik lees wel dat jij je zowel practisch als mentaal goed voorbereid. Ik vind het knap van je! Wat zomer en wintertijd betreft, wij hebben vandaag verjaardag gehad dus de kinderen waren al erg moe, ik ben wel benieuwd hoe dat het morgen gaat. @ Makkie, veel plezier met alle dingetjes morgen! Geniet je al met volle teugen van je verlof? @ Lot hoe gaat het met jou, geen krampjes meer gehad? Jij zal vast de volgende na taliaa worden, veel succes met de laatste loodjes! @ All, hier drukke dag gehad, alvast verjaardag gevierd, dinsdag weer en dan zaterdag kinderfeest, wel druk hoor zo'n verjaardag!
Jammer dacht misschien al wat nieuws van taliaa. Kokm vanaaf nog even kijken als ik het niet vergeet. Ik ga nu snel naar mijn werk! Fijne dag allemaal!
@ Pooh ja leuk he met de babykamer bezig zijn. Onze babykamer is nog een bende, maar alleen het idee dat daar straks ons kindje ligt dat geeft zo'n heerlijk gevoel. @ Taliaa hopelijk ben je al een eind onderweg of mss heb je je kleine nu zelfs al wel vast. @ Syb hoe gaat het met je verse mama. Ben heel benieuwd naar je zoon. Lukt het met de borstvoeding. @ Makkie lekker he verlof, lekker niks doen en toch moe zijn @ Sas vervelend dat je man weg moet, en dan straks de verjaardag van Thijs moet missen. Ik vind het heel erg knap van je hoor. Over 5 dagen hebben we onze 20 weken echo. Voel de kleine alleen nog maar kriebelen maar gisteren avond in bed kon ik heel duidelijk voelen dat die zich omdraaide WOW wat was dat een super gevoel zeg, ik lag met een smile van oor tot oor in bed. Mijn gevoelens slingeren heen en weer, dan denk ik dat het een meisje is en dan weer een jongen. Maar over een paar dagen krijgen we hopelijk eindelijk bevestiging. En dan kunnen we behang gaan shoppen. Man gaat van de week de stopcontacten van opbouw naar inbouw maken en dan kunnen we beginnen met plafon sausen en verfen. Afgelopen weekend tussen de oude kleertjes van mijn zoon gekeken, ongelooflik dat die zo klein is geweest en dat we binnenkort weer zo'n kleine hummeltje krijgen. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Hey dames! Wat een spanning he, Taliaa? Ik denk stiekem toch echt wel dat jij nu bezig bent of dat jullie kindje inmiddels geboren is, dat moet toch haast wel? Hier niet veel te melden, de uurtjes duren vanaf nu wel heel erg lang hoor... Gisteren had ik ineens vijf minuten best heftige ongikrampen maar die ebden weer snel weg, nu nergens last meer van. Verder lijken de aders op mijn borsten (die sinds de laatste zwangerschap erg op zijn gaan vallen) wel iets donkerder van kleur, maar het verschil is niet echt noemenswaardig. Dus.... we moeten gewoon afwachten, dat is het enige wat ik kan doen he! Duimen jullie met me mee? X
@meisje, we duimen hard door voor je! @taliaa, ik heb het gevoel dat je bezig bent of net klaar bent... wie was je buddy ook al weer? @all, heb vanacht gedroomd dat we met "ons" PCo klubje op pad waren, naar het strand en naar de HEMA (?), hahaha! Hoe bedoel je, zit vaak op het forum...
Meisje ik duim voor je mee, hoop het zo! Poohbear wat een leuke droom moest er ff om lachen. Taliaa ik hou het hier in de gaten!
Taliaa, ik denk ook aan je! Thamara, ja over een week of 20 hebben jullie weer een klein hummeltje erbij! Spannend de 20 weken echo, gaat nu snel! Pooh, hahaha wat een droom zeg! Leuk hoor! Ik zit hier ook veel hoor, soms te veel... maar goed, er zijn ergere dingen toch? Milla, kan me voorstellen dat het leuke maar wel drukke verjaardagen zijn zo! En ja, ik geniet heerlijk van mijn verlof, hoewel het nog wel een gek idee is hoor! HOe gaat het verder met jou en het spuiten? Moet je binnenkort weer voor een FM komen? Lot, over een weekje mag de kleine bij jullie thuis geboren worden! Komt het dan ineens dichtbij he? Verder alles goed, geen last meer gehad van voorweeen/harde buiken? Meisje, tuurlijk duim ik heeeeeel hard mee! Cira, fijne 1e werkdag vandaag! 1ekindje, hoe gaat ie verder met jou? Gaat het allemaal goed en heb je nou binnekort ook snel verlof?
nog geen nieuws van talia ? ppffff spannend hoor @sas : jeetje wat ongelovelijk knap van je dat je dat ziet zitten zeg 4,5 maand alleen met je kleine man @cira : ooh succes morgen zeg zal aan je denken morgen @meisje : succes meis zal voor je duimen @thamara : lekker he dat gekriebel in je buik , ik mis mijn buikje ontzettend @all : mijn kleine man heeft net de hielprik gehad , tis zo'n stoere knul hij sliep gewoon lekker door
Hey meiden ben ehle weekend heir niet geweest en er is weer van alles gebeurt! taliaa zet hem op meid je kan het! hoop niet dat je er al te lang overdoet! Sybje de onzerheid hoort erbij hoor meid! Komt allemaal goed! Pf nou meiden ben hier ook aan het tobben met de voeding! Im mowet overstappen naar allergie voeding, Jesse spuugt veelste veel waarschijnlijk toch een allergie (was me al aanbevolen omdat ik ook allergisch ben) verder is het nog steeds wel een vrolijk en heerlijk lief kind! Dus straks even nieuwe voeidng halen. Hoop dat hij het daar goed op doet. Want Jesse komt nu dus al 5 nachten achter elkaar, wat hij nog nooit heeft gedaan. En drinkt nooit hele flessen op van 150 cc 5 scheppen, etrwijl hij eigenlijk al 180 cc 6 scheppen mag. Ook geef ik nog 1x per dag een borstvoeding fles, gewoon voor mezelf omdat ik npg steeds beetje moeite heb met afscheid nemen!
Makkie het komt nu zeker steeds dichterbij ik zei al nog even blijven zitten en dan mag het thuis komen. De krampjes heb ik vandaag nog niet gehad. Ben benieuwd of ik de volgende ben Ik ben bezig met de grote schoonmaak dan is bijna alles klaar op keuken en badkamer na.