Nog geen nieuws van Taliaa? Ik heb Chantje ook nog niet gezien... Misschien is Chantje aan het werk of zo en kan ze niet op internet? Ik denk zelf dat Taliaa inmiddels mama is geworden of dat het heel snel zal gebeuren. @ lot, dat klinkt al heel erg als nesteldrang!
Ik lees net dat we elkaar misschien een tijdje moeten gaan 'missen' http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=117477 misschien een idee om met zijn allen tijdelijk even ergens anders te gaan schrijven? Misschien heeft iemand ideeën?
ik ben ook lid van 'het kindje op komst forum' misschien daar even tijdelijk een nieuw topic starten zodat we daarnaar toe kunnen wanneer we tijdelijk niet meer op zp kunnen? Wie weet gaat het dagen of weken duren?
Weet niet of we het hier mogen plaatsen. Maar anders mss een eigen site tijdelijk maken. Wil anders wel even rond kijken, heb al eerder een eigen forum gehad.
Chantje is even heel illegaal op de computer op het werk ivm met BUDDYNIEUWS!!!! " hai buddy, ben bevallen van prachtige dochter ISABELLA. 4320 gr om 11.00 int zkh, mr alles is goed. moet 1 nachtje lijven ivm suikers v Isabella! vanwege haar gewicht kben kapot, mr dolgelukkig!! K ga nu slapn.. liefss, taliaa" Hiep hiep HOERA lieve Taliaa Deze buddy gaat nu weer heeeel hard werken...
OOOOHHHH GEFELICITEERD TALIAAAAAA!!!! EINDELIJK is het zo ver! En wat een mooie naam: Isabella!!!! Geniet er van en rust goed uit! X
Taliaa en taliaaman: Van harte gefeliciteerd met ISABELLA! Rust lekker uit, hopelijk kom je snel naar huis!
Taliaa super gefeliciteerd met je dochter met een prachtige naam! Nou dames zonder de site kan ik niet hoor, dus maar eens even voor deze club iets bedenken zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden. Zo beneden is schoon maar voel me nu weer ff wat minder in mijn rug en billen enzo. Ik heb net iets doms gedaan was druk met mijn moeder bezig in huis en we zijn samen de babykleertjes aan het sorteren had ik daar het geboortekaartje verstopt(was ik vergeten) dus mijn moeder weet nu hoe onze kleine smurf gaat heten beetje balen maar ja niets aan te doen.
Ik heb net een forum aan gemaakt. Hopelijk kunnen we ons daar vermaken in tussen tijd. En mss is het wel zo leuk dat we er langer blijven hangen Weet niet of ik de link hier neer mag zetten (zal wel niet) Dus stuur me maar even een PB en dan stuur ik je de link wel.
@ Chantje Van harte gefeliciteerd met jullie dochter ISABELLA Geniet van je kraamperiode. Liefs Thamara
ooh ik lees dat er al een forum is gemaakt , heb er ook 1 nl ..... @talia : waauuw gefeliciteerd zeg ! mooie naam ook en nog zwaarder als mijn knul pppfff zware klus hihi
@ Lot, wat vervelend dat je moeder nu weet wat het wordt en ook de naam! Ik kan me voorstellen dat je er van baalt! Mijn man heeft ook eens aan een goede vriendin midden in een zin de naam van een van mijn kinderen genoemd toen ik hoog zwanger was, ik baalde ook flink! Hopelijk kan je moeder haar mond wel dicht houden tegen anderen!
Thamara, ik heb je gepbt! hoop dat iedereen jou gaat pben! Ik vind het trouwens wel prettig als de link hier niet vermeld wordt, zo kan ik opener zijn in het andere forum en kunnen we misschien onze eigen namen gebruiken.