taliaa van harte gefeliciteerd met jullie flinke meid isabella Thamaraa spannend hoor bijna je 20 weken echo! Zal je zo ook even Pben Chantje Thanx voor het Illegaal op 't forum zijn! Lot wat vervelend dat je moeder het kaartje heb gezien, maar ze zal toch wel haar mond houden? En lekker hoor het huis gepoetst! Meisje ik duim hier ook heel hard mee! Milla hoe gaat het nu met jou? Sybje lukt het met de borstvoeding? Deborah balen dat Jesse elke nacht wakker wordt! Hoop dat de andere voeding een uitkomst is voor jullie! Mariska hoe gaat het nu met Malika? En heb je alweer moeten werken? Pooh hoe gaat het met de babykamer? Meiden ik kan jullie ook echt niet missen hoor als ZP even plat ligt. Vandaag voor het eerst weer gewerkt heerlijk zeg even geen flesjes en luiers. Al heb ik mijn ventje wel erg gemist. Ik wist niet hoe snel ik weer naar huis moest rijden om weer lekker te knuffellen met hem.
@taliaa gefeliciteerd met Issabella. Wat een leuke gezellig naam en wat een flinkert zeg. Maatje 50 zal wel niet passen. Je zult ook een aardig borduurwerkje hebben daar beneden. grijns. Ga maar lekker met je bibs in een bakje met badedag classic zitten. Dat verlicht enorm. (spreek uit ervaring) Geniet lekker van je kraamtijd. @sybje hoe gaat ie @tamara ik heb je een pb gestuurd. Ik wil jullie niet kwijt raken. @all pffff leuk zeg wintertijd. Vanacht kwam Thijs al om 4 uur. Ik heb hem een heel klein flesje gegeven 60cc om hem weer even zoet te houden. Maar ja om 06.15 was het echt over en ben ik maar opgestaan. Ik moest toch werken. Net het laatste half uurtje was hij ook nog vervelend, maar hij ligt nu weer heerlijk te slapen. Hij miste mn man trouwens wel. Maar ja daar moet hij ook maar aan wennen, want het zal vaker gebeuren. En die 4.5 maanden gaan vanzelf wel voorbij. Gewoon doorgaan met dingen doen. Hoe zijn jullie babies onder de wintertijd?
Linda nog een dikke knuffel voor je! Sas hier gaat het wel goed Jaimy was gisteren wat van slag maar denk dat dat meer kwam van de verjaardag waar we heen waren geweest. Vandaag drinkt hij weer goed op schema.
Sas; gek genoeg heeft Suze eigenlijk geen last van het tijdsverschil...valt me reuze mee... Vanmorgen werd ze om 06:15 wakker, gebeurt wel eens vaker, fles gehad en daarna geslapen tot half 10. fruit gegeten, 11:00 fles, slapen, 15:00 fles, slapen, 17:00 groente, 18:45 fles, 19:00 slapen.... heel goed van mijn moppie!
Joehoe GEfelicteerd Taliaa! Meiden wie stuurt mij dan een pbtje voor de nieuwe forum? Wil jullie ook nog blijven spreken hoor! Anders mailen jullie maar even naar v.zaanen@casema.nl
TALIAA, VAN HARTE MET JULLIE DOCHTER ISABELLA , WAT EEN MOOIE NAAM! Daar is ze dan eindelijk, hopelijk gaat het met jou, de papa en de meid allemaal goed! Nu lekker genieten meid! Thamara, zou je mij de link willen pben? Zonet terug van de borstvoedingscursus. Vond het interessant en leerzaam. Bij sommige filmpjes werd ik wel helemaal emo, maar was vast niet de enige. Mijn vriend kneep me ook steeds in mijn hand... heerlijk, nog even en ons hummeltje is bij ons! Ben blij dat ik naar de cursus gegaan ben, was ook leuk samen met mijn vriend en kwam ook nog heel toevallig mijn nicht tegen die een maand later uitgerekend is.
Helaas, onze eerste IUI is mislukt . Vannacht ongesteld geworden, geen twijfel over mogelijk. Maar we moeten door (hoe lastig dat ook weer is, de twijfel of het überhaupt ooit echt gaat lukken begint langzamerhand toe te slaan). Ik heb al weer een echo gepland staan voor dag 10, en ik ga vanmiddag bij de apotheek Clomid50 halen, in de hoop dat e.e.a. dan wat sneller gaat. Want ik heb nu een cyclus gehad van 42 dagen.... Tot gauw, X
Meisje wat ontzettend balen had het zo gehoopt heel veel sterkte en goed dat je verder wil, het gaat gewoon lukken hoor, alleen het is zo moeilijk met al die tegenslagen ertussen heel veel succes!
Meisje, wat triest weer.... hopelijk heeft een ronde met clomid meer succes. Heel veel sterkte meid en van mij ook een dikke knuffel!
was ze weer met een vraag: Wilde vandaag een start maken met het wassen van de kleertjes enzo... Op welke stand van de wasmachine deden/doen jullie alles(de was wat bij elkaar hoort)? Ik dacht zelf aan standje handwas, 30 graden en niet in de droger.... Ik ben niet zo'n waswonder en wil niets verprutsen natuurlijk! Dus HELP! (nu ik zwanger ben is het nog erger gesteld met de was bij mij... je wilt niet weten wat ik allemaal al bij elkaar gegooid heb en wat ik allemaal mee was...mobiel van mijn vriend, sleutels, briefgeld, wit bij kleur, ga zo maar door.... hahahaha)
Ik heb alles gewoon gewassen volgens de wasvoorschriften in de spulletjes.... En eigenlijk niets in de droger gedaan.... Maar ben ook niet echt een waswonder hoor!
@makkie hier een antwoord van een huishoudelijke nerd. Ik was de babywas gewoon op 30 graden en hang het daarna op. Ik stop het niet in de droger behalve de handdoeken en hydroluiers. De hydrioluiers strijk ik trouwens niet omdat ze dan geen vocht op nemen. (truck van de kraamhulp). In het begin streek ik al zn kleertjes nog, maar nu doe ik alleen dat wat er erg verkreukeld uit ziet. Het ziet er allemaal nog steeds netjes uit moet ik zeggen. Maar ja ik was ook met dreft en heb geen zeeman shirts of zo. Ook ben ik erg blij met het kookboek operdepop. Daarin staan alle baby hapjes en hoe lang je het allaal kan bewaren. Succes ermee.
thanx meiden voor jullie antwoorden en tips! Ga nu mijn eerste wasje aanzetten (dekentje, hoeslakens, molton ed.... ) ben benieuwd!