wie zou er nu het eerst moeten bevallen? Deborah; ik heb een wagen waarvan ik de wagen bak in 1 "klik" kan ombouwen tot buggy en andersom. Zo kan Suze rechtop zitten en als ze moe wordt ook weer heerlijk in de bak liggen IDEAAL! Sas; nee hoor dat lijkt me helemaal geen kwaad te kunnen.. Sybje; de laatste 2 keren ginghet met Suze goed op het kdv, gelukkig maar! Ik haat PCO, ik heb oa veel last van overbeharing. Ik schaam me dood maar moet altijd met snor weg halen en wat haren op mijn kin.... Nu heb ik een verwijsbrief gehad van mijn ha voor definitief ontharen. Mijn verzekering vergoedt een gedeelte. Ik ga ze zo nog even bellen om te vragen hoeveel precies en dan ga ik een kliniek bellen. Vind het heel erg spannend!
http://i339.photobucket.com/albums/n467 ... wagen2.jpg http://i339.photobucket.com/albums/n467 ... nwagen.jpg Het is dus dezelfde bak, alleen even ritsen en naar achteren of naar voren kieperen...... Is een beetje moeilijk uit te leggen... Ik heb een lime kleurige...
Ja echt super, geen gedoe met meerdere bakken het is 2 in 1 echt perfect. Kan ik elke keer kiezen zonder moeilijk te doen....
@sas : mag je daar gewoon in gaan zitten in dat spul ? ook al is de wond nog open ? ik heb een klein stukje knip wat wijkt en dat trekt nu ....is niet lekker en beperkt mijn mobiliteit.... mijn borsten zijn redelijk rustig heb niet echt stuwing gehad , heb bij beide borsten een melklier die wat opzet iedere keer dat voelt wat pijnlijk... jelmer doet het heel goed met de fles alleen hij spuugt wel wat meer en hij heeft na iedere fles de hik
@sybje yep dat mag. Mijn kraamverzorgster adviseerde het bij mij, omdat het ook een beetje openstond en begon te ontsteken. Het maakte ook de hechtingen wat minder trekkerig. Ik vond het heerlijk om te doen. Max 5 min en geen bad vol. een klein laagje om je billen er even in te stoppen. succes ermee.
oke manlif gaat het straks even halen ...weet alleen nog niet hoe ik het er tegen aan moet houden ...heb geen bad of zo
ja of een tupperware bakkie of zo dacht ik ... oohh meiden ben zo jankerig ...vooral bij dit nummer http://www.youtube.com/watch?v=LKQZQTJPN_o
@sybje bij ons was het ook een gestuntel hoor, wij hebben ook geen bad en ik was nog helemaal brak van de bevalling en kon nog niet goed op of om. Dus mn mn zette een laag werkbankje in de douchecabine, met daarop een wasteiltje met daarin het spul. Ik liet me dan via de muur erin zaken en vroeg na 5 min of mn man me weer overiend kon helpen. Hij haalde dan het hele spul weg en dan kon ik het lekker afspoelen met de douchekop. Zo plaste ik ook in de douche met de douchekop erop. Dat verlichte enorm want anders ging het allemaal zo steken. Waarschijnlijk snap je wel wat ik bedoel. Ik weet niet hoe lenig je bent, maar anders kan je ook je douchecabinebak vol laten lopen zodat je daar met je tere billetjes in kan. Succes.
Kwam even snel spieken of Taliaa bevallen is @Taliaa, gefeliciteerd met jullie dochter Isabelle! Heel veel geluk, geniet lekker!! Kom later weer alles bijlezen.
@ All Jeetje ik ben me toch zenuwachtig voor de 20 weken echo morgen. Er spookt van alles door mijn hoofd heen.
Logisch toch meid, je wilt gewoon dat alles goed is met de kleine! Had ik ook en ik weet zeker iedereen verder hier ook hoor! Veel plezier morgen, wordt vast en zeker genieten!
@thamara, succes et de 20 weken echo...komt goed! Al moet ik zeggen dat ik het ook wel spannend vind hoor...maar wij gaan pas 12 november. Moet zo de deur uit, etentje bij vriendin die geslaagd is voor beveiligers diploma!
@thamara : iedereen is denk ik wel gespannen voor de 20 weken echo is ook zo spannend , maar het zit vast wel allemaal goed hoor meis , zal aan je denken !
@thamara veel kijk plezier bij de 20 weken echo. @all ik ben gisteren naar de vk geweest en alles was goed met de baby. maar ik heb alleen van heel veel last van mijn buik ik heb de hele tijd last van harde buiken en tussen door heb ik hele tijd het gevoel dat ik nodig naar de wc moet. ik denk dat ik zo maar op bed tv ga kijken.