Net samen met mijn vriend de kinderwagen in elkaar gezet en de maxicosi uitgepakt. Zooooo lief en mooi! Vooral toen we er achter gingen lopen, dan komt het ineens zo dichtbij. Het duurt niet lang meer en onze kleine ligt daar echt in! Heerlijk!
Makkie de weken gaan ook hard morgen ben je al 35 weken! Thamara ben wel erg benieuwd hoor, hoop dat alles goed is! Pooh alweer 20 weken gaat hard zeg, heb je ook 20 weken echo?
@thamara waar zit je nou ? @makkie : leuk is dat he ? ik ga morgen voor het eerst naar buiten met de kleine knul ...even naar de hema ...lekker shoppen ....en de kinderwagen testen natuurlijk .....! vind het laten huilen idd maar niks ,........maar goed het kan geen kwaad zeggen ze ....nou 5 min dan he ....niet langer @pooh : wauw nu al weer op de helft joh ! @mama's : drinkt jullie kindje bij de flesvoeding de ene keer ook meer en dan weer minder >?
Meisje balen zeg! dikke knuffel. Syb jammer dat de BV niet lukt Maar je heb je er volledig voor gegeven! En die onzekerheid had ik ook zelfs nu nog wel eens. Fijn dat Jelmer tevreden is met een flesje. Hier gaat de fles de ene keer leeg en dan weer niet. Jaimy heb nooit echt door laten huilen meestal probeerde ik hem eerst te troosten in bed en als dat niet lukte pakte ik hem altijd bij me. Lot dat is schrikken! Maar alles is goed en nog even en dan kan jij ook je ukkie lekker bewonderen. Makkie ik was alles op 40 graden en doe de kleertjes die in de droger mogen gewoon in de droger. Milla jammer dat er nog niet veel te zien was. Ryanne welkom hier! 1e kindje rustig aan doen hoor! Fijn dat alles weer ok is. Pooh bear al bijna op de helft! Thamaraa waar ben je! Nou hier zit de eerste werkweek er weer op. Moet bekennen dat ik het wel heerlijk vond om weer even iets anders dan luiers te verschonen en flesjes te geven te doen, maar heb mijn knulletje wel ontzettend gemist. Merk dat de tijd die je nu met hem besteed nog zoveel kostbaarder is geworden. Gelukkig heeft hij het goed naar zijn nzin bij oma dus dat maakt me wel heel erg gerust.
Kan iemand mij nog de link PB-en voor het andere forum waarop we door kunnen kletsen als ZP uit de lucht is?
@ Chantje bedankt voor je berichtje op mijn weblog. Ik snap dat nu je zelf een kindje hebt, dat je daardoor nog beter begrijpt wat voor onzekerheid en verlangen een volgend kindje teweeg kan brengen. Ik wil er wel aan toevoegen dat je met een volgend kindje, in tegenstelling tot een eerste kindje, ten minste dat is mijn gevoel, meer het vertrouwen hebt dat het ooit gaat lukken, omdat je weet dat het voorheen ook gelukt is en je zwanger kunt worden. Hou daar aan vast! Zelfs ik doe dat nog steeds na anderhalf jaar bezig te zijn.. pak dat vertrouwen hoor als je er ooit weer voor wilt gaan. Voordeel is ook (hoe tegenstrijdig het ook klinkt) dat je dan meteen de mmm in kunt dat scheelt heel veel tijd! Een tip: Ook al denk je dat het lang gaat duren bij een tweede, begin er niet eerder aan voordat je er echt aan toe bent, want ook al duurt het in mijn geval lang, het kan ook in de eerste ronde raak zijn. @ Meisje, poohbear en Makkie, jullie ook bedankt voor jullie reactie op hyves. @ Sybje ik gebruikte badedas (de groene) en deed dat gewoon op een washandje en dan flink wat water er bij zodat het gaat schuimen en dan pas wassen, dus niet helemaal puur, maar het heeft wel echt zijn werking. Wel goed naspoelen. @ Lot, hoe gaat het met je, ben je inmiddels helemaal klaar met je kamertje? Jij bent waarschijnlijk de eerst volgende, spannend hoor! @ Ryanne, fijn dat je je hier hebt toegevoegd, ik wens je een hele fijne zwangerschap en veel schrijfplezier toe, geniet ervan! @ Makkie, haha, jij schrijft zo enthousiast dat ik je al bijna met de wagen zie rond lopen! @ Cira, fijn dat je eerste werkweek je goed bevallen is. @ Taliaa, ik ben erg benieuwd hoe het met jou en Isabella gaat! Ik hoop maar dat de echo van Thamara goed is gegaan en dat ze zo aan het zwijmelen is dat ze even vergeet de uitslag te melden!
@cira, was zeker wel weer wennen om te gaan werken? Lijt me heel raaar en ook emotioneel. Hoe heb je het opgelost met oppas of kinderdagverblijf? @lot23, we hebben 12 november de 20 weken echo. Vind het heel spannend en super leuk. De kleine lata steeds meer van zich horen. Tis maar een paar keer per dag en nog niet super voelbaar vanaf de buitenkant, maar ik heb smurfjen u 3x gevoeld tegen mn hand! De rest van de schopjes zitten nog binnen in! Heerlijk gevoel! @makkie, leuk he, kinderwagens...de onze staat al onder de trap onder een beschermhoes. Vind het zo leuk om al die spullen te zien! @all. Ik denk dat ik een groei week heb gehad deze week. Morgen is weer het weeg moment en ik denk dat ik flink ben aangekomen. Het lijkt wel of mn buik elke dag groter wordt! Vanmiddag op mn werk komt er een "bekende" patient binnen, die zei, ben je nou weer zwanger? Ik zei, nee, tis mn eerste...ze verwarde me met een andee collega! Zegt ze, hoe ver ben je? 20 weken zeg ik... Zo nou, haar over buurvrouw was net zo ver an daar zag je no amper iets aan...je bent echt dik! Ik had echt zzoiets van....dat zeg je toch niet? Ik ken haar amper, ja als patient zijnde wel, maar niet persoonlijk. Het is wel grappig hoeveel mensen het vragen enzo... De een denkt dat het een tweeling moet zijn en de ander vind dat ik een klein buikje heb... Nou hij isn og niet huge, maar ik vindh em toh al behoorlijk (zie album).. weltrusten!
Pooh mooi buikje! Jaimy gaat 3 daagjes naar oma 1 dag is papa tthuis en 1 dag ben ik thuis en dan in het weekend zijn we allebei thuis natuurlijk. KDV vindt ik hem nu nog te jong voor.
@poohbear het is ook per persoon verschillend hoe de buik wordt als ik naar mijn buik kijk is die nog niet zo heel veel gegroeid en ik ben nu 4 kilo aangekomen.
Ik kwam even spieken of Thamara hier al was geweest.... Sybje: Suze drinkt de ene x ook meer/minder als de andere x Cira; fijn dat de 1e werkweek je meeviel! We hebben een druk weekend voor de boeg maar kunnen vanaf maandag heerlijk gaan relaxen in center parcs in Duitsland! Ik kom straks nog wel een x langs!
nog geen thamara? Hoop dat alles goed was met de echo! Ja, hoor, wat ik al dacht....anderhalve kilo aangekomen in 1 week. Gewoon eng! Zo veel extra snoep ik toch niet...ja patat deze week en gistermiddag bittergarnituurtje op mn werk. Maar anderhalve kilo.....jiiiiiiieeeeeeps! Zit nu op 6.5 kilo in totaal! Maar anywat, vandaag 20 weken, feestje dus! Morgen naar de jonge gezinnen beurs met een paar meiden en vandaag boodschappen doen en behangen!
@pooh je hebt een prachtig buikje hoor ! niks niet te dik ...en anderhalve kilo valt toch wel mee ? misschien kom je volgende week wel niks aan ! @milla : oke ik ga het straks eens even kopen .... @all : ik ga oz met de mannen even naar het winkelcentrum , we gaan er dus voor het eerst uit met onze knul .....vind het wel spannend heb vanmorgen voor het eerst mijn eehh onderkantje gebestudeerd .....schrok toch wel even ...maar het komt vast wel goed ....hoop ik
@sybje, in 1 week anderhalve kilo...vind ik wel veel! Maar ja, zoals ik zei, ik had al dat idee want ik voelde me met de dag groeien van de week! Ach, smurfje lijkt het goed te maken, dat is het balngrijkste! Heb je veel hechtingen van onderen gehad? Tuurlijk komt het goed daar! Veel plezier met het winkelen met je 2 mannen!
@pooh: 1,5 kilo is niet alleen van jou zelf he ? ook je kleine smurf ! ik weet niet hoeveel hechtingen ik heb .......alles is intracutaan gehecht ...dus ik moet wachten tot alles oplost .....ik vraag me ook af hoe ver ze je muts inknippen .....manlief zei dat het niet zo'n grote schaar was ....maar goed alles op zijn tijd ...heb geen haast hoor heb nog geen klusplannen
haha, nee auch, die klus plannen zou ik ook nog maar effe mee wachten...auchie! Heb je gen last met zitten?
nee nu niet meer zo heel erg ....van de week wel .... in de knip of hechtingen ..hoe noen je dat ? zit een klein plekje dat wijkt en trok ontzettend ....heb toen even een paar keer met blote billen op bed gelegd en toen is het goed gedroogd .... het trekt nu wel ietsje maar niet veel hoor .... op de wc zitten is niet leuk dan loopt alle druk op je onderkantje ....maar goed het is toch beter om in de douche te plassen kun je gelijk de boel schoon spoelen ooh ja en niezen is niet grappig echt not done zeg maar ......je hebt het gevoel dat al je hechtingen er uit knallen !
misschien kennen jullie deze al...maar ik vind hem GEWELDIG! http://www.youtube.com/watch?v=KA2B5X0LhMY
Reageer even snel op sybje en dan straks op de rest! Sybje ik vond het vresselijk de eerste paar wekenm wat ik nou wel en niet moest doen! Wel door huilen niet? Had nooit verwacht dat ik daar moeite mee zou hebben, omdat ik natuurlijk kinderen gewent ben en op me werk, of die van mijn zus laat ik echt wel is even lekker door huilen! Maar met Jesse vond ik het niks. Ik deed het wel hoor, want om elk kickje gaan kijken is ook niks, maak je jezelf alleen maar gek. Als Jesse niet wilde slapen legde ik hem in bed met zijn knuffelen en speen (eerste weken hield hij de speen niet goed erin) ik liet hem dane erst 5 minuten huilen, zelf was ik dan bezig want op de bank zitten wachten maakte me gek. Na 5 minutenn ging ik bij hem kijken, trooste ik hem even en legde hem weer in zijn ledikantje, als die dan weer begon te huilen liet ik hem iets langer huilen dan 5 minuten en ging daarna weer kijken, en zo rekte ik dat steeds meer op. Ik moet zeggen Jesse weet nu echt waar hij aan toe is, zodra hij in zijn bedje ligt geef ik hem nog dikke kus ze speentje erin doekje bij hem, aan touwtje trekken van muziekje wat boven ze ledikantje hangt en eigenlijk bijna altijd gaat hij nu meteen slapen, zonder tegen te spartelen.