Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara? Je laat ons flink in spanning meid

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debkjes, lijkt me ook lastig dat in het begin... wel niet even laten huilen, is het echt verdriet, honger, of alleen een beetje miemmelen.... maar je ziet dat het vanzelf goed komt en je kindje leert kennen.

Syb, goh, nog geen zin gehad in klussen? Hahahaha geintje hoor, daar moet je nu toch echt niet aan denken! Komt vanzelf wel weer, eerst mooi laten helen daar van onderen! Veel plezier met je mannen de hort op, wat zul je straks trots rondlopen!

Ryanne, hebben jullie het nieuws al verteld aan mensen? Of wachten jullie na de echo dinsdag? En bevat je het al een beetje?

Taliaa, hopelijk gaat alles goed met julie!

Thamara, laat aub snel wat horen, we zijn allemaal zoooo benieuwd! Hoop dat alles goed is met jullie en de kleine!

Pooh, die opmerking van mensen hou je je hele zwangerschap hoor. Soms denk je echt van, hou je b*k, ik ken je niet eens! Mensen denken altijd maar van alles tegen je te kunnen zeggen als je zwanger bent.... oooh het is vast een meisje/jongen... tjee wat ben je dik... goh waar zit dat kind dan... .grrrrrrrr! Dus wen er maar aan! Je hebt een mooi buikje hoor!

1ekindje, heb jij een buikfoto van jezelf? Vind dat altijd zo gaaf om bij andere te zien! Gaat verder alles goed? Verlof duurt zeker ook niet lang meer nu!

Vandaag 35 weken joepie! Werd vanmorgen wakker met een enorme harde buik en kramp... is nu gelukkig weer over. Merk wel dat de kleine snachts wat rustiger is, hebben/hadden jullie dat op een gegeven moment ook? Vind het zo gek, omdat ie normaal de laatste maanden snachts juist zo druk was! Krijgt gewoon minder ruimte denk ik dan maar. Straks op jacht naar de laatste spulletjes (rolgordijntje, wiegje, lamp). Verder willen we kijken of we 14 november nog een weekendje samen weggaan. We zijn dan 9 jaar samen.

Ga nu mijn mannetje eens een keer wakker maken zeg.... hij ligt nog steeds op bed! :oops: Maar goed, nu kan het nog he?

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie...ij heb de mijne ook net uit zn bed gesleurd. We moeten zo boodschappen doen en ik wil nog behangen vanmiddag....dus hij moet nu maar eens in beweging komen!

ja, die opmerkingen zijn heel divers. Over het algemeen is hetzalig dat iedereen zo enthousiast is en mee leeft! Maar sommige zijn echt bot!
    Ach ja, ga zo maar een hoop groente en fruit kopen en niet teveel snoep. Hopelijk kom ik komende week minder aan dan!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : jeehh 35 weken al weer ...gaat hard he ?

@all : winkelen was nog niet echt zo'n succes hihi .....ben naar de hema gelopen en eenmaal daar draaide de hema om me heen ...heel apart was dat...dus ik weer naar de delifrance gelopen en ben ik gaan zitten met jelmer ..papa deed ondertussen de boodschappen en mama de stoelendans (zie maar eens een lekkere stoel te vinden met hechtingen )
    daarna effe naar de da geweest ..(weer badedas vergeten ) en toen snel naar de auto gesjokt ...

mijn heupen , bekken en stuitje zijn echt pijnlijk dus ik ga maandag even naar mijn fysio/acupuncturist bellen ......(op advies van de vk )
    en mijn energie is 0,0 ......wou dat dat wat beter was

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sybje viel dus wel tegen, lekker rustig aan doen.

Nog niets van thamara gehoord.....

Makkie gefeliciteerd 35 weken! Veel plezier met shoppen!

Ik ga straks nog even op pad voor een dekbedje voor in de kinderwagen en babyvoeding halen en dan heb ik alles. Mijn man is iets voor onder het bed aan het maken want klossen passen er niet onder, en straks gaat hij het wiegje ophangen leuk is dat :)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sybje... doe voorzichtig he..je bent net bevallen!

@lot, veel plezier! Fijn dat alles zo goed als klaar is voor de komst van de kleine! Heb je een hangwiegje?

7. wat gaat de tijd toch snel zeg. Zie de weken bij iedereen voorbij vliegen. Pooh weet nog dat jij een posi test had!

Net bij schoonouders geweest en het verteld. Ze wisten het ook van de ma en de mmm dus vond dat ze ook het recht hadden om het goede nieuws te horen.
    Mn schoonmoeder moest huilen en mn schoonvader had ook tranen Echt lief!

8. @ lot super zeg de laatste loodjes. Dat het beebje nu maar snel mag komen he

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk is dat het ryanne, het vertellen! Wij hebben ook gelijk het iedereen verteld, vanwege de mmm.
    Dat maakt het nog ecter!
    Geniet ervan, het gaat echt snel!

We zijn lekker aan het behangen weer. nog 1 muur dan is het klaar. Mn vriend zit nu al een tijd aan de telefoon met een collega die een storing niet kon oplossen. En aangezien de emmer behanglijm leeg is, zullen we nu wel stoppen. Het wordt ook een beteje donker!

10. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Vraag me toch af hoe het is met Thamara?

Hier alles goed, blij dat het weekend is dat ik me weer een ganse dag kan bezighouden met m'n meisje.
    Gisteren om haar sinterklaas cadeaus geweest, en heb nu ook nog speelgoed besteld voor kerstmis en nieuwjaar... Hoezo niet verwend? ;) :)

11. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @makkie ik moet nog 6 dagen van 6 uur werken en dan heb ik lekker verlof. ik kan niet wachten. en een buikfoto moet ik nog steeds maken maar ik vergeet het steeds.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje 35 weken alweer! Gaat hard he makkie! Geniet nog maar lekker van je dikke buik!

Hier gaat alles wle goed, Jesse is overgestapt naar allergie voeding, dat gaat veel beter! Alleen is Jesse geen grote eter, hij krjgt een fles van 120 xx 4 scheppen maar net op! Terwijl hij eigenlijk al 180 cc 6 scheppen mag hebben :S. vandaag kwam hij dan om de 3 uur dus denk dat ik zijn voeidng wat moet verhogen naar 150 cc 5 scheppen. Hebben ju;llie wel grote eters?

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh ja Thamara laat wat van je horen! We zijn erg nieuwsgierig hoe het met je is!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : ik weet het eigenlijk nog niet zo goed bij Jelmer wat voor drinker het is ......hihi
    hij mag 600cc op een dag maar dat red hij nog niet volgens mij ....

@all : heb het eerste deel van woezel en pip gekocht , Jelmer vind het volgens mij erg leuk , weet niet of dat al kan ... ;)

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    zLeuk he die woezel en pip! heb alle delen ervan! Jesse vind het prachtig! Heb ook bijna alle spulletjes ervan. Jesse is helemaal gek op zijn woezel doekje en heb dan ook een pip doekje voor als de ander is gewassen moet worden, hij slaapt er echt mee!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook een woezel en pip fan! Heb de muziekmobiel, een knuffelboekje, het speelkleed en de speelgoed-opbergdoos. Ben bijna jarig, dan ga ik vast nog meer krijgen.

Vandaag niet ech geslaagd met shoppen.... alleen een lamp en rolgordijntje. Ik had niet echt mijn dag, kon niet logisch nadenken in de winkels en was moe. Volgende keer beter! We doen in eerste instantie toch maar geen wiegje.... we slepen straks het ledikantje maar naar onze kamer, kan toch ook?

Syb, jammer dat het geen succes was het shoppen! Rustig opbouwen, dan gaat het vast steeds beter.

1ekindje, nu een buikfoto gaan maken en niet vergeten! ;) Heerlijk meid, bijna verlof!

Lot, klinkt helemaal of je klaar bent voor de kleine! Mag nog best wel even duren natuurlijk, zit nu nog het beste in je buik! Maar wel fijn dat bijna alles klaar is! Hoe hangt het wiegje? Schattig zeker!

Debjes, fijn dat Jesse het goed doet met de allergievoeding! En tja, ieder kindje heeft toch een eigen drink patroon? Als hij verder goed blijft aankomen/groeien, lijkt het me geen probleem toch?

Thamara, vind het nu wel tijd worden dat we wat van je horen hoor.....alles goed?

Mariska, hihihi die meid heeft het goed voor elkaar bij jullie! Leuk toch, lekker verwennen! De decembermaand is daar toch voor? Fijn dat alles goed gaat!

Ga lekker bankhangen, ben zooooo moe! Fijne avond allemaal!

17. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    I love Woezel en Pip!

Suze krijgt nu 5 flessen van 210cc + 7 scheppen,
    wat hapjes fruit en wat hapjes groente.
    De flessen gaan over het algemeen zo goed als op...

Makkie; toen Suze te groot was voor haar wiegje, dat was al HEEL erg snel heb ik haar ledikantje bij ons op de kamer gehad. Is ook prima hoor! Ik was erg blij dat ik het wiegje geleend had, anders had ik het echt een beetje zonde van mijn geld gevonden....

Jeetje, nog niets van Thamara, maak me een beetje zorgen, hopelijk was alles goed!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh wij hebben een hangwiegje erg mooi1

Makkie vervelend als je je dag niet hebt met shoppen volgende keer beter. Het hangwiegje staat echt heel schattig! Ik heb ook nog een houten schommelwiegje tekoop dus mocht je interesse hebben.....

Ryanne leuk die reactie van je schoonouders helemaal blij.

Maak me toch wel ongerust over thamara als alles maar goed was gister.....

Ben wel aardig klaar nu laatste dingen gehaald, laatste kleertjes gewassen dus dat ligt in de kast nu nog even geduld en dan kan de kleine het aan :)

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dat is heel lief van je, maar we houden het maar op het ledikantje... vind dat alleen zo groot voor een kleintje in het begin, maar wat Chantje al zei, als het maar voor even is dan is het ook weer zonde om er eentje aan te schaffen! (en een matrasje, en lakentjes en ect)

Gaaf een hangwieg, super lief is dat!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Het wiegje wat wij te koop hebben is net iets kleiner dan een ledikantje maar groter dan een wiegje dus kan lang gebruikt worden.

Mijn man wilde eerst geen hangwieg vond het zonde om een gat in het plafond te maken maar nu vind hij het helemaal leuk.

Deel Deze Pagina