Thamaraa waar ben je? Hoop dat er niks ergs aan de hand is. Makkie 35 weken! Hier hebben wij het wiegje maar 1,5 maand gebruikt denk ik daarna hebben we Jaimy in zijn eigen kamertje laten slapen. Sybje rustig aan hoor! Eerst een mini rondje voor de deur zonder drukte. De drukte in komt nog wel hoor. Pooh 20 weken! wat gaat de tijd snel. Deborah Jaimy drinkt ook niet zoveel meer sinds hij de voeding voor kma krijgt. Ruikt ook zeer chemisch moet ik bekennen. Hij krijgt 's ochtends een fles 180+6 en daarna nog vier flessen van 150+5 aangeboden. De ochtend fles gaat eienlijk altijd wel leeg en de rest is zeer wisselend. Lot ook voor jou schiet het op ben je er nu al helemaal klaar voor? Schattig hoor een schommelwiegje! Mariska hier wordt Jaimy ook flink verwend hoor, maar kan toch geen kwaad . Hoe bevalt het je weer terug aan het werk? En hoe gaat het nu met Malika?
Ik dacht daar gister ook aan om evt. haar buddy te laten smsen.... Ja cira hier gaat het nu ook echt opschieten dinsdag alweer 37 weken. Heb soms wat last van buikpijn en met uitademen doet dit zeer komt iemand dat bekend voor? (ben gewoon te snel angstig dat er iets is daarbinnen)
Als je op haar website en in haar profiel kijkt zie je wel dat ze na de echo hier nog aanwezig is geweest, snap alleen ook niet waarom ze dan niet vermeld hoe het is gegaan, maar ze zal er vast een goede reden voor hebben. Ik hoop dat ze zo hotel de botel is dat ze het is vergeten!
Lot; voor je kleintje is het gewoon nu erg krap daarbinnen. Dat zorgt voor ongemakken. Niets om je druk over te maken hoor!
Mmm vreem dat Thamara nog niet is geweest! Poeh hier een zware nacht achter de rug, Jesse kwam omm half 3 wakker en heeft alleen maar gehuilt tot 4 uur, toen heb ik maar flesje gemaakt en is hij uiteindelijk gaan slapen tot 8 uur. Volgens mij krijgt Jesse overdag gewoon onvoldoende binnen zodat hij de nacht niet door komt. Tis wel even wennen want Jesse is in die 3 maandne toen hij de borst kreeg nooit ''s nachts gekomen. Heeft iemand tips?
@lot : dat dacht ik idd ook ......tis krap hoor ....en als je beebje dadelijk op je buik ligt denk je ...he paste dat in mijn buik ...? @debjes : heb er niet echt verstand van maar mag jesse nog geen papfles? net voor de nacht ?
Ja dat doe ik dus al 2 schepjes pap bij de fles, maar hij komt gewoon nog. Jesse drinkt natuurlijk amar 120 cc 4scheppen op een dag dat is denk ik toch niet voldoende om een nacht door te komen. Maar als ik een fles van 150 cc 5scheppen maar laat hij zeker wel is 40 cc staan Moeilijk hoor!
Debjes, vervelend zo'n gebroken nacht! Hopelijk pakt hij snel weer zijn ritme op en vind je een goede balans met zijn voeding. Lastig lijkt me dat hoor! Lot, dat kan idd komen omdat je nog maar weinig ruimte voor je kleine hebt! Begint bij mij ook iets, maar nog niet zo erg dat ik er echt last van heb. Oooooeeeeiii gaat nu opschieten meid! Jij bent de volgende die haar kleintje eindelijk vast mag houden! Vind het ook vreemd van Thamara.... op haar andere site reageerd ze ook niet op berichtjes... mss idd een idee om Poohbear haar ff een smsjes te laten sturen? Je zult haast gaan denken dat er iets niet goed is.....
Deborah; wat vervelend dat Jesse nu wel 's nacht komt! Ik heb al heel lang hetzelfde ritme voor Suze en daar doet ze het goed op +/- 7:00 fles 210cc + 7 +/- 9:30 fruit +/- 11:00 fles 210+ 7 +/- 15:00 fles 210+7 +/- 17:00 groente +/- 19:00 fles 210+7 +/- 22:30 fles 210+7+5 scheppen rijstebloem Ik merk echt dat als ik me aan deze tijden houd Suze het meest relaxed is. Heb je voor Jesse ook een vast ritme? Anders moet je gewoon meer in zijn fles doen en gewoon maar kijken hoeveel hij iedere keer wilt drinken.
Chantal zo ziet mijn schema eruit als Jesse 's nachts niet komt. 7 uur fles van 120cc 4x (als hij deze helemaa opeet laat ik er 4 uur tussen zitten, anders 3 uurtjes. 11 uur fles van 150 cc 5x (ligt dus ook eraan of hij deze goed drinkt anders ga ik weer terug naar 3 uurtjes maar dat is dus bij elke fles) 3 uur fles van 150 5x 19.00 uur fles van 150cc 5x 23.00 uur fles van 120 cc 4x + 2 schepjes nutricia pap.
Maar vandaag ziet zijn schema er zo uit. 04.00 uur 120 cc 4x (helemaal op) 07:45 uur 120 cc 4x ( liet hij 10 cc van staan) 10:30 uur 120 cc 4x ( liet hij 40 cc van staan) Dalijk om 13:20 uur 150 cc 5x
@ All Sorry sorry dat ik zo laat pas iets van me laat horen. Alles is goed met onze baby, lag mooi op schema met groei. Maar ik ben een beetje geschrokken van het geslacht en moest dat even verwerken. Had me helemaal ingesteld op een zoon, maar we krijgen een gezonde DOCHTER. Was de 1ste dag teleurgesteld (natuurlijk wel blij dat onze dochter helemaal gezond was/is) En zaterdag hadden we een mega druk schema en toen helemaal geen comp gezien. Onze zoon was ook teleurgesteld dus dat werkte ook al niet mee. Maar nu ben ik helemaal HAPPY. Sorry dat ik Poohbear ook niks heb gestuurd. Wel lief dat jullie allemaal zo mee leven. Liefs Thamara
Jeetje zeg wat vervelend dat je zo teleurgesteld was. Fijn dat alles goed was met de kleine! En uit ervaring weet ik: een meisje is FANTASTISCH! Fijne zondag!
Ja voelde me ook flink schuldig tegen over mijn baby. Maar ben er nu helemaal happy mee, heb gisteren al flink kleertje ingeslagen haha
@ Thamara, ook ik weet uit ervaring dat meisjes geweldig zijn Ik vind het wel heel moedig van je dat je er open en eerlijk voor uit durft te komen, op voorkeur voor geslacht ligt helaas een groot taboe, ik snap je helmaal hoor! Ik heb zelf ook zo mijn voorkeur, en dat is niet voor een jongetje zoals velen misschien denken Mocht ik nog zwanger raken dan zal ik ook even moeten wennen als het een jongetje zou worden.