Thamara fijn dat alles goed was. we maakte ons al zorgen. Vervelend dat je even teleurgesteld was maar je bent nu al een beetje gewend aan het idee?
Thamara, wat fijn dat alles goed is met jullie meid! En ik kan het gevoel van voorkeur niet met je delen, ik ken dat gevoel echt niet. Maar ik zal je nooit veroordelen, dus ik vind het ook knap van je dat je er voor uit komt! Wel fijn dat je inmiddels gewend bent aan het feit dat jullie een meid krijgen en helemaal super dat ze gezond is! De kinderwagen en maxicosi staan in de babykamer, schattig! Laatse wasje hangt aan de waslijn, net nog wat gestreken. Rolgordijntje hangt (knalrood) lamp hangt (oranje). Papa is dus ook druk geweest! Zometeen komen mijn ouders de wagen bewonderen, we hebben deze immers van hun gekregen! En later komen onze beste vrienden gezellig langs, samen met hun meisje van 1,5 jaar. Fijne dag verder meiden!
Ja ben nou helemaal blij dat er een kleine meid in mijn groeit. En vertel nou ook heel trots dat we een dochter verwachten.
Ja weet dat heel veel mensen vinden dat er een soort taboe op rust. Maar ben nou helemaal blij. En nogmaals sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten. Leuk hoor dat je de kinderwagen al klaar heb staan. En de baby kleertjes allemaal gewassen (je bent druk geweest) Ik heb net al 2 dozen met oude kleding van mijn zoon door gespit. En heb er 1 doos aan kleding uit gehaald wat onze meid ook eventueel aan zou kunnen. Nou ik smolt helemaal wat klein is dat allemaal zeg. Mijn zoon vond het ook helemaal geweldig helpen met uitzoeken. Fijne dag allemaal. Liefs Thamara
@Sybje, het is heel moeilijk maar kleintjes mogen best even huilen. Hier doet de Badedas ook eindelijk zijn werk heb af en toe ook nog last van de knip (klussen is er ook nog niet van gekomen) @Poohbear, 20 weken alweer! @Cira, mooi dat het werken toch wel fijn was. Lijkt me de eerste keer zo raar! @Ryanne, wat leuk de reactie van je schoonouders! @Thamara, fijn dat alles goed was. En het is helemaal niet erg dat je moest wennen als het andere geslacht je voorkeur had. Mijn man dacht ook echt een jongen en moest ook wel even 'wennen' dat het een meisje is.
@thamara gelukkig dat alles goed was ! weet wel dat je ontzettend rijk bent met een meisje en een jongetje ......en grote broers kunnen erg trots zijn hoor .... maar ik veroordeel je verder niet hoor , snap het wel ... had ook wel lichtelijk de hoop dat jelmer een meisje zou zijn ...puur omdat ik dacht dat een meisje makkelijker zou zijn omdat ik er ook 1 ben ....maar ben zo verliefd op 1 knul (vraag me soms af of het niet te veel is , maar je kunt niet te veel van je kind houden toch ?)
thamara wat fijn dat alles goed was. En een meid, geweldig toch? Ik ben helemaal kapot na een dagje jonge gezinnen beurs. Het was er top druk, veel kinderwagens, maar ook gezellig. Ik was er met 2 vriendinnen en 1 man en 3 kids. We hebben ontzettend veel psullen gratis of met fikse korting mee naar huis genomen, da's wel erg leuk! Ik lig nu op de bank en kom er voorlopig niet meer van af! Ben blij met mn vrije dag morgen!
Pooh leuk he de beurs alleen wel druk, ben vrijdag geweest. Nu lekker rustig aan en de benen omhoog. Heb foto's van de babykamer en het wiegje in mijn album gezet.
@pooh : leuk zeg de beurs ! rust nu maar lekker uit ! @lot : leuk kamertje hoor , zoals ik al zei ... @all : ik ga ziekjes worden denk ik ...dat is me nou nog nooit overkomen ,.....zit als een ijsklomp op de bank ....en manlief zweet als een os ....kamertemp is 22 graden ....bbbrrrr
Sybje hoop niet dat je ziek word daar zit je nu niet op te wachten. Bedankt ben er zelf ook erg blij mee, moet alleen nog wat leuks boven het bedje hangen vind het nu wat kaal.
@ Syb ik voel me nu ook heel rijk. Heb dadelijk een koningspaar een zoon en een dochter En je kunt zeker niet te veel van je kind houden, het is en blijft iets wonderbaarlijks. @ Poohbear ja vind het nou ook helemaal geweldig. @ Lot heb je mss niet een stuk van het behang over. Dat in een lijstje doen met de naam van je baby erop. Of anders 1 baan van het behang (als je nog zoveel over heb, in het midden van het bedje van boven naar beneden) Fijne avond allemaal Liefs Thamara
Tamara fin dat alles goed is! Ja lijtk mij geweldig als je al een zoon heb, dat je dan meisje krijgt! Echt konings gezin toch!
Jesse heeft om 13:20 uur gegegeten 150 cc 5x daar liet hij 40 cc van staan. Hij krege toen om 17:00 uur eten (kwam zelf) 150 cc 5x liet hij 60 xx van staan Nu net een borstvoeding flesje gegeven van 60 cc want hij had weer honger die is op gegaan. Nou dan straks om half 11 de laatste fles ben benieuwd zal die ook wel niet veel van eten! Voel em zo machteloos!
Hai Meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Het gaat goed met ons. Elena weegt al 6 kilo en ze is een lieve tevreden dame. Met mijzelf gaat het de goede kant op. Het werk probleem is nog niet opgelost maar dat vertel ik nog wel als het opgelost is. @all ik heb wel dagelijks mee gelezen , ik weet nou niet meer wie ik wel of niet gefeliciteerd heb . Daarom bij deze ik denk Gefeliciteerd de ouders van Jelmer, en de ouders van Isabella en verder weet ik even niet. We genieten nu weer volop van Elena , zal zo even een fotootje plaatsen. Het slapen gaat wel goed, ze slaapt van 22.30 u tot 7.00 u smorgens en dan slaapt ze verder tot 11 uur. Overdag in bed lukt nog niet zo want dan gaat ze krijsen. Pas savonds na de laatste fles wil ze in bed in slaap vallen.
WAUW wat een super mooie gave kamer voor de kleine zeg! En dat wiegje... te schattig! Mooie slaapkamer van jullie trouwens, ook helemaal mijn smaak!
Fleurrebel, fijn wat van je te horen! Maakte me al een beetje 'zorgen'! Maar goed te horen dat het goed gaat met jou en de kleine meid! Tis alweer een flinkerd zo te lezen! Hopelijk is het ook snel opgelost met je werk....
Ik kan je 1 tip geven. Je kindje drinkt wat die op kan en wat die op wil drinken. Zolang die goed aan komt zou ik me er niet al te druk om maken. Mijn zoon heeft 1st 2 weken na bevalling in ziekenhuis gelegen. En wilde ook weinig tot niet drinken. En op 1 of andere manier voelde die mijn stress. Heb me er toen bij neer gelegd (weet het makkelijker gezegd dan gedaan) En langzaam aan ging het steeds beter (en kwam ook goed aan) Heel veel succes en sterkte.
Thamara bedankt voor de tip wel een idee met die lijstjes. fleurrebel fijn te lezen dat het goed gaat met jullie! vervelend dat het met je werk nog niet is opgelost. Debjes echt een mooi kereltje heb je hoor mooie ogen! Helaas is het weekend weer om vind het niets aan dat mijn man weer moet werken morgen vind het zo gezellig als hij thuis is. Morgen de badkamer en wc soppen en dan heeft alles een grote schoonmaak gehad hoef ik het alleen bij te houden. Ik ben zelf ook helemaal weg van het wiegje zo schattig.
Debjes, wat een heerlijk ventje hebben jullie toch! Lot, ik vind het ook balen dat het weekend alweer om is... toch leuker om samen vrij te zijn! Morgen heb ik ook nog eens geen auto, moet gekeurd worden. Dus zit echt aan huis gekluisterd! Heb weer een nieuwe buikfoto gemaakt gister. Deze keer een hele 'sexy' foto ..... (voor zover je nog sexy kunt zijn dan hihihihi)