Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo dames!

Heb even gauw e.e.a. bijgelezen!

Allemaal lekker weekend gehad zo te lezen!
    Wij ook.
    Hebben gisteren weer groot nieuws gehad: mijn schoonzus c.q. hele goede vriendin is zwanger van haar tweede! Super leuk, ik gun het hun van harte! Wel ontzéttend dubbel; in onze vriendengroep zijn nu 2 zwangeren. En hoe mooi kun je het plannen: als mijn schoonzus uitgeteld is, wordt hun eerste op 2 weken na twee jaar. Met andere woorden: precies getimed en nog uitgekomen ook!
    Maar goed, heb er wel even wat traantjes om gelaten (ik schaam me daar bijna voor, stom he!), maar ik gun het hun wel van harte!

X

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje snap dat dat dubbel voelt en een er verdrietig om zijn is een normale reactie hoor niets om je voor te schamen. Hoe is het verder met je? Van de week weer fm....

Vannacht eindelijk weer een beetje goed geslapen!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje, je reactie is dood normaal hoor. Ik denk dat een ieder hier dat goed herkent!
    Heb zelf ook heel wat traantjes gelaten als een goede bekende zwanger werd. Bij hun leek het zo makkelijk te gaan, stoppen met de pil en de 2e keer raak!

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Precies, fijn te horen dat jullie dat gevoel begrijpen!
    Bij mijn eerste zwangerschap was een vriendin zo ongeveer tegelijk zwanger. Bij mij ging het bij bijna 11 weken mis, zij bleef (natuurlijk gelukkig!) wel zwanger. Dus ik heb nog 29 weken kunnen kijken hoe het bij mij had kúnnen zijn.
    Nu is het weer precies hetzelfde: een andere super goede vriendin uit de vriendengroep testte 2 dagen later dan ik positief. Ook haar zwangerschap zal de komende 28 weken nog best dubbel zijn voor mij. En daar komt dat ook nog eens de zwangerschap van mijn schoonzus bij (die in de zelfde vriendengroep zit). Met andere woorden, het is wel heel erg dubbel. Hoe ontzettend ik hen het geluk ook gun, het blijft lastig om steeds weer geconfronteerd te worden met die zwangere buik die ík ook had kunnen hebben. :cry:
    En dan heb ik het er nog maar niet over dat het bij hen allemaal na de eerste ronde of de tweede ronde raak was....

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Moeilijk meisje vooral omdat er een vriendin anders even ver zou zijn dan blijf je ermee geconfronteerd worden he. Sterkte en hoop dat je nog een poosje tegelijk met hun zwanger mag zijn!

6. Milla

Milla Niet meer actief

Meisje, dikke knuffel! Ik kan me voorstellen dat dat hoe blij je ook voor hen bent, behoorlijk pijn kan doen!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @meisje, ja dat doet pijn! Dikke knuf!

@all, ben nog steeds gesloopt vandie Jonge gezinnenbeurs van gisteren. Ik was van 9.00 tot net na 1500 weg geweest en ben daarna haast niet meer van de bank af gekomen, zo moe was ik. Ik was ook gelijk enorm saggo en huilerig.
    Ben wel geschrokken hoe ik reageer op een paar uurtjes uit. Blijkbaar kan ik dat soort drukke dingen beter niet meer doen. Maar daar baal ik wel van!

Vandaag doe ik dus rustig aan. Vanavond hebben we kaartjes voor de Lama;s en daar heb ik wel zin in.

8. Milla

Milla Niet meer actief

Hihi Pooh, als we binnenkort een keer iemand bij de lama's met een dikkebuik in beeld zien weten we dat jij het bent! Wel even zwaaien dan hoor ;)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla...haha, nou we zitten op het balkon, dus ik zal niet veel in beeld zijn denk ik!
    ben echt versleten zeg....bah!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden !

@meisje : he getsie dat is ook verschrikkelijk , natuurlijk mag je daar een traan om laten ....hoop zo dat het voor jullie ook snel raak is ....

@all : jelmer heeft vanmorgen na zijn badje lekker zijn flesje gehad .....en die heeft hij er weer uit gegooid .....hij leek net een fonteintje ....ik zat er onder en zijn kamertje ook ....
    baal daar dan zo van ......en na een half uurtje begon hij ook nog gezellig te huilen ....
    helemaal over de rooie was tie ......maar goed echt zeker weten dat hij zijn hele fles uitspuugt doe ik niet ...
    dus heb het consultatiebureau gebeld ....maar daar was niemand....dus toen de lijn van zijn voeding maar ....
    ja ik mag weer een voeding aanbieden maar het hoeft niet perse ......ik moet dan kijken wat hij drinkt ....dduuuhhh lijkt me logisch ....schiet ook niet op ...
    nu heeft hij 1 x 10 min gehuild en toen was hij stil en toen heeft hij 1 x 5 min gehuild en nu is tie weer stil ....dus ik ga zo stiekum om een hoekje kijken ....vind dat maar niks dat laten huilen ....

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Debjes
    Wat een lekker manneke heb je ook :D

@ Lot
    Graag gedaan, als je er iets heb hangen maak je dan nog ff een foto en show je het even hier ?

@ Makkie
    Nou je ziet er nog echt wel sexy uit hoor.

@ Meisje
    Snap je dubbel gevoel wel hoor.
    Ik heb dat ook geregeld gehad en is eigelijk best wel menselijk.
    Er komt een tijd dan zijn andere jaloers op jou, want dan heb jij een mooie dikke buik.

@ Milla
    Hoe gaat het nou met jou.
    Loop je nou al in het nieuwe kliniek ?

@ Poohbear
    Ja we kunnen niet meer zo veel hebben nu we zwanger zijn.
    Maar je gaat dus naar de lama's LEUK HOOR.
    Heel veel plezier.

Vanmorgen was ik even bij een vriendin op visite.
    En die had weer een vriending op visite met haar dochtertje.
    Ik heb de kleine meid lekker vast gehad en zag mij zelf stiekum al helemaal zitten (straks) met mijn eigen kleine meid :D
    Vanmiddag nog even naar de winkel, had gisteren een truitje gekregen en die had ik zelf ook al gekocht :) dus even ruilen voor wat anders.

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

p.s
    Staan 2 foto's van mijn 20 weken echo en een nw buik foto in mijn album
    (de buik is de afgelopen 2 weken niet al te veel gegroeid)

12. Milla

Milla Niet meer actief

@ Syb, raar die tip van het cb..
    Misschien heb je hier wel wat aan.. Laat m de volgede keer de fles in 4 x leeg drinken waarbij je hem tussen door steeds een boertje laat doen, kans is groot dat de fles er dan wel in blijft. En mocht ie toch spugen gewoon tien minuutjes tot kwartier daarna opnieuw een zelfde flesje geven, zijn maagje is leeg dus hij heeft weer honger, dus logisch dat hij huilt je merkt vanzelf wel als hij genoeg heeft.. Die boertjes zijn wel heel belangrijk, evenals niet te plat vasthouden tijdens de voeding, en hem daarna even tegen je aan rechtop te houden, niet zachtjes schudden bij het boertje trouwens, voorzichtig op zijn rugje kloppen mag wel.
    Er is ook speciale voeding die beter in de maag blijft zitten.

Hoe is het nu met je hechtingen, heeft de badedas geholpen?

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : lief mannetje hoor !

@makkie : mooie buik hoor ! wees er maar trots op !

14. Niet meer actief

@ syb zoals Milla omschrijft doen wij het ook met Eelena. Ze spuugde ook hele flessen uit en na een half uur weer schreeuwen van de honger en dan dronk ze zo weer een fles leeg. Ben na 2 weken " modderen " over gegaan op de Nutrilon Omneo en dat ging gelijk goed. Ook minder poepluiers en een tevredener baby. We hebben tussen door de voeding van de etos voor darmkrampjes en spugen geprobeerd maar daar poepte ze zoveel van was zo zielig. Nu af en toe spuugt ze nog een " mondje' en verder geen hele flessen meer.

@ all moet gaan opschieten , moet naar de Fysio, mijn bekken gaat niet goed.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @milla : dankje wel !
    Jelmer moet idd minstens 1 boertje laten anders heb je echt een probleem .....maar ik zal hem vaker laten boeren misschien dat dat helpt ....

heb de badedas nog noet gehaald erg he ...vergeten het iedere keer ...het trekt nog wel een klein beetje ,...maar ik heb een klein plekje ongeveer 1,5 cm dat wijkt , nou heb ik dus het idee dat het niet dicht trekt ,....zal zo weer es effe spieken en evt de vk bellen

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hebben jullie dit ooit meegemaakt?

Vandaag zou een nieuwe collega beginnen bij ons. Bellen ze net op vanaf mn werk, dat ze na anderhalf uur naar huis was gegaan, omdat ze een andere baan had.....What the f*ck?
    Iedereen staat echt met een bek vol tanden nu, want het zou niet in onze kop opkomen om nog anderhalf uur te komen werken....bel dan af!

Niet te geloven!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie wat een ontzettend emooie en grote buik heb je zeg! je bnt echt super mooi zwanger! En geen 1 striem zie ik? Ik was nog een eens zo dik en zit wel onder de striemen helaas :(

Meisje logisch dat je een traantje moest laten! Hoef je, je niet voor te schamen hoor!

Sybje toen Jesse voor het eerst flesvoeding kreeg spuugde hij ook bijna altijd zijn voeding uit! Heel frustrerend maar Jesse is ook nog is een stille hongerlap (zo noemen ze dat op het cb) die dus niet komt voor zijn voeding. Ik ben overgestapt op nutrelon hypo allergeen voeding, nou moet zeggen gebruik het nu een week en tis een wereld van evrschil! Jesse houd zo goed als alles binnen.

Fleurrebel heb jij de voeding voor hongerige baby''s?

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @debjes : jelmer krijgt ook de hypoallergeen ...

hij heeft nu weer net een flesje op en dat ging goed ....hij ligt al weer lekker in zijn bedje mijn kleine man .......uiteindelijk heeft hij na het spugen nog een dik uur liggen knorren

19. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Lot, wat super mooi zeg die hangwieg! Zie dat wij dezelfde meubels hebben voor de kleine :D

@Fleurrebel, fijn dat alles goed gaat met de kleine meid. Hoop dat het werkprobleem ook snel opgelost is. Sterkte met je bekken.

@DebJes, het is zoooo'n lekker ding hé Jesse!

@Makkie, wat een mooie buik heb je...enne wel sexy hoor ;)

@Meisje, kan me best voorstellen dat je er een traan om hebt moeten laten..helemaal niets om je voor te schamen. Hoop dat jij ook snel weer aan de beurt mag zijn.

@Thamara, mooie echo-foto'...vooral de oogkassen.

Hier gaat het ook goed...Britt lacht echt heel veel en is nu echt aan brabbelen :D
    We moeten zo naar het cb want ze krijgt haar eerste prikjes.

Ben af en toe het geven van bv wel een klein beetje zat..ze komt overdag vaak weer om de twee uur en 's nachts ook nog altijd. Weet dat ik eigenlijk niet mag klagen want het is ook wel weer heel intiem en mooi...maar toch.
    Begin januari moet ik weer werken en Britt zal dan overdag toch de fles krijgen omdat kolven bij mij niet lukt. Vraag me af wanneer ik moet gaan afbouwen, zal het straks eens vragen.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

syb, je klinkt net als een ervaren moeder! Zo leuk om te lezen, het gaat lekker he met jullie? Fijn hoor!

Minder leuk onderwerp, weet je al wanneer je geopereerd gaat worden :cry:

Deel Deze Pagina