Ik ben ook kapot op! Het lijkt wel of de vermoeidheid van het begin van de zwangerschap weer helemaal terug is! Vandaag de kamer gesopt en de commode en kast ingericht. Heerlijke geurzakjes van Zwitsal erin.... mmmmmm! (vond deze geur begin van mijn zwangerschap zooooo vies, vind um nu heerlijk! ) De vluchttas is ook zo goed als klaar! Hebben jullie nog tips om in de vluchttas te doen? Ga zo lekker slapen, maar eerst ATWT in bed kijken! Morgen met mijn zus en haar kindjes naar een overdekte speeltuin. Slaap lekker allemaal!
@ makkie, echt lippenbalsem erin doen! Ik vond dat onzin, haha, maar iedereen dacht dat ik mn lippen kapot gebeten had, maar die waren gewoon helemaal gesprongen van de droogte. En een flesje water evt en dextro. Ik heb gelukkig van t zkh gehad, maar was echt nodig. Dus ook handig voor een thuisbevalling! En lekker he, die geurbuiltjes? En die vermoeidheid is normaal hoor! Lekker rusten en pitten! (heb je nodig dalijk, haha... ik hang nu al de ervaren moeder uit he?) @ all, morgen laatste dag van de kraamhulp(heb 2 dagen extra gehad) en moet nu al huilen.. Ook omdat ik heel erg moeite heb met "nooit meer". Dus nooit meer om 800 de deurbel met een hele lieve kraamhulp.. Nooit meer samen theeleuten (ja ze is echt leuk!) Hmm, zal morgen wel lekker janken worden.. Oja, consultatiebureau komt ook morgen langs, 1,5 uur, ben benieuwd
Taliaa fijn dat je weer terug bent! Wat een bevalling zeg! Over je verhaal kwijt kunnen welliht nog eens een gesprek met je VK? Destiny veel succes! Deborah en heeft Jesse vannacht weer lekker geslapen? Makkie helemaal klaar ervoor? Extra voor je vluchttas wat te lezen voor je man een schoon shirt voor je man en vergeet niet extra batterijen en je camera! Milla hoe was je FM? Jaimy drinkt verder wel goed minimaal 5x 150 en meestal twee flessen van 180 en drie van 150. Meiden moet nu naar mijn werk maar probeer vanaaf nog even rustig te reageeren op iedereen.
UITGEREKEND: 25 november 2008: Lot :-# 06 december 2008: Makkie : 20 december 2008: 1e kindje :-# 18 maart 2009: Thamara -> Meisje 21 maart 2009: Poohbear226 : 12 juli 2009: Ryanne AGENDA: 11 november: Makkie verloskundige 11 november: Thamara verloskundige 12 november: Cira naar de kinderarts met Jaimy 12 november: poohbear226 20 weken echo 17 november: poohbear226 intake ziekenhuis ivm med indicatie 24 november: poohbear226 verloskundige 13 december: Thamara pretecho BIJZONDERHEDEN: BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 3885 gram 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram 5 augustus 2008: Mariska bevallen van Malika 2520 gram 5 augustus 2008: Cira is bevallen van Jaimy 2650 gram 14 augustus 2008: Fleurrebel bevallen van Elena 3700 gram 22 augustus 2008: Bloemetje bevallen van Lieze 4 september 2008: Krisstel bevallen van Britt 3414 gram 22 oktober 2008: Sybje bevallen van Jelmer 4038 gram 27 oktober 2008: Taliaa bevallen van Isabella 4320 gram Nog geen buddy: - Buddy's: Poohbear & Thamara Syb & Milla Makkie & Lot Taliaa & Chantje 1e kindje & eigen mannetje
Taliaa, die van de lippenbalsem had ik er al ingedaan! En ipv Dextro heb ik druivensuikersnoepjes.... meid, hopelijk kun je bij je vlos of iemand anders je verhaal kwijt. Natuurlijk kun je dat bij ons ook altijd, dat weet je wel he? Maar goed, wij weten natuurlijk niet precies hoe je je voelt, vooral niet de nog niet bevallen dames hier.... en schaam je aub niet voor je gevoelens! Het is nog zooooo pril allemaal, je HOEFT niet eens over een tweede na te denken! Eerst dit verwerken en genieten van Isabella! Cira, een schoon shirt voor papa heb ik..... camera + baterijen ook! (Zit nog niet in de tas, maar ligt zo voor het grijpen!) Werkse vandaag, bevalt het werken je trouwens verder weer? Fijn dat Jaimy wel goed drinkt, dan is het gewoon een klein en fijn mannetje! Milla, ben ook benieuwd naar je FM!
@Taliaa, zoo dat was nog eens een bevalling. Om het te verwerken praat er veel over. Met je vriendinnen , moeder en vriend/man. Doordat ik ingeleid ben met hormonen kreeg ik heel snel heftige weeen en heel snel een ruggeprik. Ook met het persen heb ik weinig pijn gehad. Heb hierdoor het gevoel alsof ik wat gemist heb maar aan de andere kant ben ik blij dat het bij mij zo gegaan is. Ik zei na de bevalling " doe er nog maar 10" maar de volgende dag na het uitwerken van de verdoving had ik een andere mening. Elena ligt nog lekker te slapen. Om half 6 heeft ze een fles gehad en maft lekker door. Zowaar ben ik eens een keertje op tijd uit bed. Officieel had ik vandaag moeten beginnen met werken. Heb me gisteren ziek gemeld vanwege mijn bekken. Vind het wel raar. Maar goed het is niet anders. @all fijne dag ! Onze hond is jarig, 5 jaar , dus we gaan wat lekkers halen. http://www.mijnalbum.nl/Foto-4GJZFRAT.jpg
morgen all, Sorry dat ik al een tijdje niets meer geschreven heb. Lees wel al jullie verhalen maar houd het echt niet meer bij. Ff kijken wat ik nog weet? @ Milla hoe was je fm? @ Makkie u begint het aftellen echt he.. @ Thamara fijn dat alles goed is. En sper dat het een meid is. Wij hebben geen voorkeur maar wel al een meisjesnaam dus zou wel mooi zijn als het een meisje werd Anders wordt het goed nadenken over wat we willen. @ Talia allereerst gefeliciteerd met jullie dochter! Wat balen dat de bevalling zo gelopen is zeg. Wel goed als je alles van je afschrijft. Lucht vaak op hoor. @ Pooh hoe gaat het met jou? @ 1e kindje heerlijk verlof he.. zult wel af aan het tellen zijn. Weet het ff niet meer, ga vlug weer aan t werk
Cira lief dat je er naar vraagt! Nee Jesse heeft gister weer bar slecht gegeten! Wordt er zo onzeker van! Hij kwam vanacht ook weer om half 4 dus weer fles gemaakt is die wwel lekker gaan slapen tot half 8 toen weer fles gemaakt dheetf hij weer 40 cc van laten staan, had maar fles van 120cc 4x gemaakt heeft die 40 cc van laten staan. Nu is die net wakker, geef hem zo om half 11 een fles van 150cc 5x. Gister heeft Jesse ook weer veel gespuugt, volgens mij moet ik helemaal niet die hypo allergeen voeding hebben (zei het cb hoor) ik moet volgens mij die omneo hebben ofzo? Fleurrebel gefelicteerd met de hond wat een droppie! En ja vervelend dat je, je ziek heb moeten melden, maar tis niet anders jij bent nu belangrijker! Ik zie ook aan onze banners dat onze kindjes echt precies een maand schelen! Grappig!
Oh ja hier begint het gedoe alweer met niet ongesteld worden. Ik heb vorige week dodnerdag mijn laatste pil geslikt, en moet hem morgen dus weer innemen, maar ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ga denk ik maar even langs de huisarts.
Van harte met jullie hond! Wat een schattie zeg! Debjes, balen dat Jesse niet zo goed drinkt....en daardoor niet zo goed slaapt...ik heb er al helemaal de ballen verstand van, dus kan niet geen tips geven.... maar mss is overstappen op omneo wel een goed idee, tis het proberen waard toch? Balen dat je niet ongesteld bent geworden. Had je dat voorheen ook, ondanks de pil niet ongi worden? Shit PCO ook.... Ryanne, is ook moeilijk hoor, hier alles van iedereen bijhouden! Maar dat komt vanzelf! Werkse verder!
olgens mij lichte want had hem voor de borstvoeding. En heirvoor slikte ik migrinon 30 das een hejle lichte pil
@debjes, denk dat je de omneo wel kunt proberen. anti allergie zou ik pas doen bij meer klachten dan alleen spugen. Bij allergie hebben babys meestal ook last van huiduitslag en ernstige krampjes.
@ Taliaa Poeh das een heftige bevalling. Idd goed er over praten (heel veel sterkte met het verwerken) @ Ryanne Hoe gaat het met jou ? @ Milla Hoe was gisteren je FM ? @ Debjes Wat een gedoe zeg dat je niet ongi word. Zou idd even naar de huisarts gaan. @ Fleurrebel Vervelend dat je je ziek heb moeten melden. Maar ja beter nu, dan over een tijdje en dat het dan met je bekken nog erger is. Ik ben vanmorgen voor de 1st x weer naar therapie geweest met mijn rug klachten. Het is nu gelukkig nog niet zo erg als met de 1st zwangerschap (dus ben er op tijd bij) Onderrug en bekken en mijn nek zat niet lekker, dus daar gaan we de rest van de zwangerschap wekelijks aan werken Heb al best wel wat kleertjes gekregen voor ons meisje. En de mensen reageren allemaal heel heel erg leuk dat we nu een dochter krijgen Dadelijk mijn zoon weer ophalen van school, en dan vanmiddag bij een vriendin op visite. Kunnen de mama's kletsen en de kids spelen. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
@taliaa he daar is ze weer. Ik had je al gemist hoor. Waardeloos zeg die zware bevalling, maar maak je geen zorgen hoor. Ik schijn volgens de experts ook een zware bevalling gehad te hebben, maar zo heb ik hem eigenlijk niet ervaren. De week erna wel en toen had ik ook, er komt geen tweede. Maar nu alles gezakt is, wil ik straks toch nog wel een tweede, maar eerst lekker van Thijs genieten. En voor je verwerking, ga eens langs een osteopaat of zo iets. Zij kunnen weer balans in je lichaam brengen. En vergeet niet dat je nog steeds een hormoonbommetje ben. Dus ook wat emotioneel. @debjes. Ik zou gewoon grote flessen blijven geven. Deed ik bij Thijs ook. gaf ik een fles van 150 dan liet ie 40 staan en gaf ik een fles van 180 dan liet ie ook 40 staan. en de nachten heb ik afgebouwd. hij kreeg toen steeds minder s'nachts totdat ie niet meer kwam. Laatst had ik het s'nachts ook dat ie weer kwam, maar toen heeft ie 1 nacht 60cc +2 gehad en de andere nahct 60cc +1 en toen kwam ie niet meer. @all vanochten met Thijs voor het eerst wezen babyzwemmen. Hij vond het geweldig. Ik heb hem zelfs 2x onder water gehad. En daarna was ie moe zeg. Hij heeft 2 1/2 uur liggen slapen. Dat ben ik niet meer gewend zeg. Normaal slaapt Thijs overdag bijna niet hij doet maar 4 hazeslaapjes van een half uurtje. Voor de ervaren mama's is dit te weinig, en wat kan ik eraan doen dat ie weer enmeer slaapt? Hij is wel vrolijk. Ik moet nu wel lachen om hem. hij ligt heerlijk op het vloerkleed met wat speeltjes geluiden temaken. Grappig om te horen. En hoe die het doet weet ik niet, maar waar ik de salontafel ook neer zet hij rolt er toch steeds weer onder. Heel veel ruimte
Fijne dag Thamara. Hier alles goed. Wat klachtjes maar valt wel mee. Kan niet wachten op de eerste echo om te kijken of alles goed is. Wat duren drie weken lang! ben eve boos en kom hier ff afreageren ... Onderstaande reactie stond er bij ons bij de juli mama's Alleen dit was niet gepland Ik heb al 2 zoontjes eentje van bijna 3 en 1 van 10 mnd zelf ben ik nog niet zo blij maar dat komt wel
Ohhhh Ryanne, ik kan dat dus echt NIET lezen he! Wat een domme mensen toch. Laten we het er maar op houden dat ze niet meer verstand heeft... X
Sas leuk he dat ze zo groot worden! Jammer dat hij maar kleine haazeslaapjes doen! Nee Jesse slaapt nog wel veel overdag, hij is 2 uurtjes wakker en slaapt dan weer een 1 a 1,5 uur. Anders trekt hij het niet. Ik bied Jesse ook vaak grote flessen aan maar hij blijft het weigeren. En er staat ook dat als een kind een fles opdrinkt helemaal, hij meer verzadigd is dan dat hij 40 a 60 cc laat staan hij krijgt dan toch niet genoeg vloedingsstoffen binnen, je moet natuurlijk niet voor niks die schepjes tellen. Jesse is gewoon moeilijke eter dat heb ik nu wel door, ook aan de borst weigerde hij vaak terwijl ik volop melk had. Ik maak deze voeding even af en stap dan langzaam over op omneo van nutrelon, vanaf volgende week mag hij ook is een fruit hapje eten! Ben benieuwd wat die daar van vind. Nou morgen moet ik weer werken, jeetje wat baal ik daarvan zeg! Heb er gewoon buikpijn van! Jesse gaat om 2 uur naar mijn moeder en rond half 4 haalt mijn vriend hem weer op.
ik ben niet gezellig geloof ik.... Het leven bestaat uit werken, eten en in slaap vallen om 20.00 uur. Gelukkig ben ik volgende week vrij. Heb niets gepland, behalve de 20 weken echo woensdag!Ik ga de lekker tutten! Hoe ze het op mn werk doen, zoeken ze maar uit. Deze week staat al bijna een jaar vast..dus! Fijne avond allemaal...hopelijk heb ik van het weekend meer energie om te reageren!