@debjes : ooh fijn zeg dat het goed ging ! @meisje : dat kan idd nog spannend worden ! ben benieuwd naar de echo idd ! @all : hier een lekker nachtje achter de rug ....Jelmer was gisteravond huilerig (hadden we nog niet mee gemaakt ) om een uur of 22.00 is hij in slaap gevallen tot 03.45 en toen kwam hij om 07.30 weer ..........lekker hoor ! nou ik ga zo weer fijn in mijn zitbad ...(lees douchebak )
Debjes gelukkig is het meegevallen en was het leuk. Meisje ik hoop dat het niet op donderdag valt dan, veel succes! Sybje helpt het zitbad een beetje?
@ Debjes Gelukkig is de 1ste dag mee gevallen. Ik had die gedachte toen ook hoor, telkens op de klok kijken en denken dat mijn zoon aan het eten of slapen was. @ Meisje Dat word dan idd spannend. Hopen dat je IUI dan dinsdag of woensdag is. Heel veel succes met de fm maandag. @ Syb Helpt het badje ? Voel nu sinds 2 dagen mijn meisje. Afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat de placenta aan de voorkant zat/zit en dat ik daarom nog weinig tot niets voelde. Maar sinds 2 avonden laat ze duidelijk merken dat ze er is Was al verliefd op haar maar nu loop ik helemaal over van liefde haha Vanmiddag gaan we kijken naar behang. We hebben totaal nog geen idee welke kleur we willen. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Hey Meiden! Meisje, spannende tijd weer voor jouw! Thamara leuk he dat gevoel! Mijn placenta zat ook aan de voorkant ik voelde jesse pas met 24 weken baalde daar soms wel van terwijl mijn nicht haar kindje toen al met 18 weken voelde (2 weken langer zwanger dan ik) Nou meiden ben ik net aan het werk, is mijn kleine man beetje ziek! Hoesten, verkouden, vanacht paar keer wakker geweest omdat hij zo moest hoesten en vol zat met snot. Nu wil ik vaanvond wel even zoutoplossing geven, maar weet alelen neit hoeveel druppelstjes ik moet geven, heb 2 van die flesjes liggen maar geen gebruiksaanwijzing. Weet iemand dat?
@debjes : dat weet ik niet , heb je geen neuspeer om wat slijm er uit te krijgen ? @all :het zitbadje ....tja ..eehhm weet het niet ...ik kwam vanmorgen uit het badje en had daarna gedouched ....toen ik keek zat er nog steeds pus .... was het gsiteravond al zo zat ...zat er gewoon even doorheen ....ben het gewoon zo zat allemaal ...eerst al dat gedoe tijdens de zwnagerschap ....met pijn en rotzooi en nu dit weer ...heb er wel geen last van tenminste het doet geen pijn ...maar ik zit er vreselijk over in ...ik wil gewoon dat het allemaal normaal is en ik weer mezelf kan zijn en kan gaan genieten ...en dan niet te vergeten die galblaas operatie die nog op de to do lijst staat ....heb er al aardig wat traantjes om gelaten .... sorry voor dit ego bericht
Debjes, beterschap je met kleine ventje! En fijn dat je werk weer leuk was. Tijd is wel snel gegaan zeg... weet nog goed dat jij met verlof ging! Meisje, hopelijk kun je donderdag gewoon naar de cursus en heb je daarvoor of daarna je IUI! Klinkt goed, 2 of 3 eitjes! Duimen! Lot, fijn dat de kleine nog goed zit in je buik! Het schiet op maar tis beter als het nog heeeeeel even blijft zitten toch? Al zal de nieuwsgierigheid het wel winnen van die gedachte.... spannend allemaal hoor! Thuis dus helemaal klaar voor de kleine? Syb, het zit je idd niet mee... maar goed, je bent nog maar pas bevallen joh! Hoeveel meiden hebben er geen weken last van de onderkant? Dit komt echt wel goed hoor! (maar snap dat je baalt hoor...) Is er al wat meer bekend over je operatie straks? En je baas snapte er niets van hoor, je hebt idd gewoon 12 weken na! 14 jan klinkt al een stuk beter dan dit jaar nog! Taliaa, hoe gaat het verder met jou? Nog je verhaal kunnen doen voor de verwerking bij je vlos? Verder met de kleine meid ook alles goed? Doe maar lekker rustig aan en neem de tijd hoor! Thamara, heerlijk die schopjes! Geniet er maar lekker van, straks zijn het echte SCHOPPEN! hihihi! All, ff een paar dagen niet online geweest, druk met van alles! Maar nu weer even tijd om hier te komen! Slaap echt enorm slecht... draai me om het half uur om omdat ik dan barst van de pijn in mijn bil/heup. Het draaien helpt dan maar even, dan begint de andere kant weer. En zo slaap ik dus voor geen meter... maar goed, mag verder niet klagen. Het gaat verder goed, de kleine is een enorme draaikont! Heerlijk, kan er nog zo van genieten! Di weer naar de vlos, ben benieuwd! Morgen vier ik mijn verjaardag, ben maandag jarig. Heb er zin in, laatste verjaardag zonder ons kleintje! En ik kijk zoooooo uit na de kerstdagen en nieuwjaar enzo... zijn al mijn favo tijden van het jaar en nu is er een heel kleine, lief, perfect, mooi mensje bij ons! *ZUCHT*
Sybje snap dat je er van baalt gelukkig doet het niet zo'n pijn maar je wil graag dat het er goed uit ziet denk ik. Weet je al meer wanneer de operatie is? Sterkte! Makkie heerlijk he dat genieten van de kleine in je buik, maar moet zeggen dat af en toe de nieuwsgierigheid wel overwint van dat het nog geen tijd is, gelukkig is het niet erg als de kleine eerder komt nu. Verder zijn we helemaal klaar in huis voor de kleine dus wat dat betreft kan hij/zij komen, we wachten gewoon netjes geduldig af. Heb niet het idee dat het eerder gaat komen weet niet waarom maar een gevoel dus we zullen zien. Dat slechte slapen komt me bekend voor en het word hier ook niet beter dus bereid je maar voor op niet van die supernachten...
hey ben ik weer even ... op zich maakt het me niet uit hoe het er uit ziet van onderen ....ben alleen doodsbang dat het niet gaat genezen zoals het moet , hoop echt niet dat het heel erg gaat ontsteken ..... op zich vind ik het niet erg hoor , maar het gaat bij mij nooit zoals het hoort ....maar goed net wat makkie zegt , bij veel meiden duurt het heel lang ... waarschijnlijk zit ik weer te zemelen over niks , sorry de operatie , dat weet ik nog niet heb nog niet gebeld ....probeer het een beetje uit te stellen ....ik kan mijn kleine mannetje nog niet missen ,....hopelijk kan het begin volgend jaar
@makkie dat draaien dat ik op een gegeven moment ook , tis echt vervelend maar het hoort helaas bij de laatste loodjes ..... @lot : dat zou goed eens kunnen meis ben benieuwd wanneer jullie komt
@sybje, ged meid, wat een naar gedoe allemaal. Je hebt al zo veel shit gehad tijdens de zwangerschap van Jelmer.... Kop op he! @thamara, heelrijk he die schopjes. Ik voel ze zeker al een week of 2-3, maar ze worden steeds krachtiger. Eerst waren het meer plopjes, maar zoals gister avond ginge meneer of mevrouw echt tekeer. Zelfs mn vriend voelde het nu duideljk! Zo leuK! @heb eindleij kmn weekje vrij nu. Ik moet maar niet aan mn collega's denken, want die rennen zich verrot volgende week. Maar ja, deze week stond al sinds januari vast...en ik heb hem echt effe nodig. Ben zo moe! Ga lekker tutten, de babykmaer inrichten en shoppen....en woensdag de 20 weken echo! toedeloe!
Pooh, lekker meid, geniet maar flink van je welverdiende weekje vrij! En super de 20 weken echo woensdag! Jullie willen het geslacht toch ook weten? Ik ben benieuwd...ik denk bij jullie een jongetje... waarom weet ik ook niet, is natuurlijk nergens op gebaseerd....gaaf dat je papasmurf de kleine ook kan voelen! Syb, snap dat je het belletje over de operatie nog een beetje vooruit schuift... natuurlijk wil je niet een poosje weg bij je mannetje, daar wil je toch niet aan denken! Maar kan de pijn niet weer de kop op steken dan? Ik hoop dat je nog heeeeeeeel lang niet hoeft! Hoe gaat het verder met de kleine man? Lot, ja hoort erbij he die nachten slecht slapen... kan ook maar zo zijn dat ik ineens weer geen last heb hoor, dit gaat al af en aan vanaf week 20 ongeveer. Maar wat maakt het uit, als het maar goed gaat met de kleine en aan het geschuif te merken heeft hij/zij het nog aardig goed naar zijn zin in mijn buik! Heb jij de vluchttas ook klaar? Hoeveel kleertjes/rompertjes heb je daar voor de kleine in gedaan? Zo maar even koken, mannetje komt zo thuis. Hij moet het hele weekend werken... en is ook maandagavond met mijn verjaardag niet thuis Jammer hoor, morgenavond maar goed vieren dan met de fam! We krijgen vast leuke dingen voor de kleine, sowieso van onze beste vrienden een wipstoeltje... leuk leuk leuk!
jammer! ons weekje Center parcs is weer over.... Wat hebben we genoten! Elke dag zwemmen, dat vind Suze zo onwijs leuk. Gewoon helemaal niets moeten en lekker de hele dag met z'n 3en (en soms met zwager en schoonzus en nichtje) heeeeeeeeerlijk! Ga van het weekend de rest even lezen van iedereen
pfft meiden, kom me even snel hier melden, maar ben zooooo moe.. Ons kleintje slaapt de laatste 2 nachten niet, drinkt op zich wel goed, maar spuugt af en toe echt flink. Ik word er zoooo onzeker en moe van Maar goed, ik ben dr nog en mn meissie ook! alles verders goed en ik kom snel weer kijken hier! Oja, thnx voor de tips. Ik zal met de 6 weken controle het er nog wel met mn vlos over hebben. Gewoon even kijken of ik het allemaal in het juiste licht zie! Moet trouwens zeggen dat mn aambeien eigenlijk geen pijn meer doen (alleen bij het p**pen, haha) en mn hechtingen/ knip gaat ook steeds beter! Zit nu gewoon op de bank, dus dat is al heel wat! Aan de mama's ging jullie beebje rond deze tijd al zelf in slaap vallen in de wieg/ bed? Of eerst tutten tot ze slaapt en dan in bed leggen? Liefss, Taliaa ps Thamaraa: een meisje, wat leuk! @ meisje, hmm, dit worden jouw gelukseieren! @ Lot, je staat nu bovenaan het lijstje! spannendddddd! jij gaat in het zkh bevallen he? @ chantje: welkom terug hmm, kan niet wachten tot die van ons ook zulke dingen kan gaan doen (en wie weet ook weer slaapt 's nachts)
welkom thusi chantje... klinkt als een heerlijk relax weekje! Wat leuk dat Suze het zwemmen zo lekker vindt! @taliaa, ben blij dat je aambeien minder worden...klonken wel erg groot in een van je berichtjes! :-/ @makkie, ja ik ben er echt aan toe! Big time! En ja, we willen weten wat het wordt! Nou nog mn mond houden, maar ik denk dat ik het wel aan jullie vertel hoor (lekker anoniem hier )
@makkie : ja de pijn kan wel weer terug komen ....maar dan ben je ook zo in het zh en is die galblaas er zo uitgevist ......denk ik @pooh : lekker hoor je weekje vrij ..geniet er van ! @talia : jelmer gaat op zich normaal wel gelijk slapen ...behalve tussen 16.00 en 22.00 ....dan is het huiltijd voor hem denk ik .... @all : mijn kleine man kan niet poepen ...tis zo zielig .....tis de hele tijd al zo ...heb van de week al meer water bij de voeding gedaan maar dat werkt niet....nu ben ik net overgestapt op de omneo .....zal wel even duren voordat het werkt zeiden ze bij de nutricia lijn ....hoop zo dat het wel snel werkt .... hij ligt te gillen en te schreeuwen als hij moet poepen en poept dan knoertharde drolletjes uit
Taliaa als het kan wil ik graag thuis bevallen! Sta echt bovenaan hopelijk ben ik ook de eerst volgende(sorry 1e kindje en makkie)
@ sybje, anders een druppeltje slaolie door zn flesje? die tip kreeg ik van de kraamhulp.. (toen had I al gepoept, dus heb het niet hoeven gerbuiken) Slaapt Jelmer al door 's nachts? en op hoeveel voedingen zit hij? Hoeveel cc (sorry ben zelf erg onzeker... )
Lot, ik vind het prima dat je de volgende bent hoor! Hopelijk beval je netjes rond de 40 weken! Hoop dat thuis bevallen lukt, wil ik ook zo graag! Taliaa, als je onzeker bent over de voeding, kun je ook altijd het CB bellen voor vragen. En heb je geen vriendin/familielid die ook kleintjes hebben waaraan je van alles kunt vragen? Syb, wat rot dat Jelmer moeilijk kan poepen... hoop dat de omneo voeding wil helpen! Chantje, welkom terug! Zo te horen hebben jullie een heerlijk weekje gehad! Ben ook gek op Center Parcs! Hopelijk kunnen wij weer lekker in mei gaan met de kleine, wat we elk jaar doen. Weten jullie trouwens wanneer je met de vlos gaat praten over de bevalling, het begin en wanneer wie/wat te bellen? Ik moet di weer naar de vlos, ben dan 36+3. En ik heb me toch een vreetbuien! Heb de koelkast vol met donuts en appelflappen, kan me bijna niet beheersen om er NOG EEN te nemen.... was de hele zwangerschap niet zo gek op zoetigheid, nu heb ik alleen maar zin in zoet/gebak/koekjes/chocola..... mmmmmmmmmmmm!
Makkie ik heb het toevallig van de week gevraagd aan de vk maar kan je altijd vragen toch. De laatste week heb ik ook veel meer honger en zin in lekker dingen, gelukkig was ik niet aangekomen Chantje heerlijk dat je zo genoten heb met het weekje weg!