Wachten duurt lang. Mijn man is wel weer gaan werken. Als hij naar huis moet komen neemt zijn baas gelijk de route over. Mijn moeder was helemaal in de stress. Verder houd ik me rustig. Kaboutertje beweegt goed. Gister bij de vlk was alles goed. Als er iets niet goed zou zijn in mijn buik met kaboutertje voel ik dat. Door alle onderzoeken en behandelingen ben ik super gevoelig in mijn buik. het zeurt nu, maar ik zit niet tegen het plafond van de pijn. Kan ook nog door de blaasontsteking komen, dat hopen we maar.
Pfff gelukkig niks aan de hand. Bloedwaardes waren goed. Komt ws toch door de blaasontsteking. Moest het maar kalm aan doen en goed mijn lijf in de gaten houden. Eind goed al goed.
Fleurebel gelukkig dat het niet je blinde darm is. nu je eigen lekker laten verwennen! (ontbijt op bed etc.etc.)
Fleurrebel gelukkig is alles goed met je blinde darm... Sybje Ik kan goed geloven dat het fantastisch was om het te vertellen over je zwangerschap... Mijn ventje gaat ook steeds mee voor de echo, anders hier alles goed. Begin zo nu en dan ( vooral s'avonds ) van die plopjes te voelen. Kzie er al zo naaruit om de kleine meid te voelen schoppen... Nog steeds druk bezig in de kinderkamer met schilderen. We doen het rustig aan want anders beginnen we het een beetje moe te worden. Wil steeds dat het in 2 minuten geschilderd is maar dat lukt natuurlijk niet . Ik ben met niet veel geduld geboren hoor En nu 3 dagen niet schilderen want het huisje moet ook nog onderhouden worden hé... Zie er ook al zo naaruit om de meubeltjes te kunnen plaatsen, die komen ze midden mei leveren. Ben echt al reuze benieuwd hoe alles eruit zal zien samen. Meiden allen een heel fijn weekend toegewenst...
fleurrebel gelukkig is het niet je blindedarm, hopelijk heb je niet zoveel pijn meer... mariska lijkt me heerlijk om aan de babykamer te beginnen.
Goedemiddag dames, Voel me een stuk beter. Gisteravond hevige darmkramp gehad en na een intensief toilet bezoek ging het gelijk een stuk beter. Ws heeft dat gewoon in de weg gezeten icm de blaasonsteking. Hoe gaat het met jullie? Lekker weekend.
Deborah@ Heb je het gevraagt aan je gyn of vk ivm het slapen op de rug? Of heb je er niet aan gedacht? Fleurrebel@ Gelukkig is de pijn al minder hoor... Hopelijk ben je er snel vanaf.
Hoi hier ben ik ook weer 'ns. Fleurrebel, gelukkig valt het allemaal mee, rustig aan he. Ik ben van de week ook bij de internist geweest ivm de ziekte van crohn. Ik was bang voor een opvlamming, maar heb nu extra medicatie en het lijkt allemaal wel mee te vallen. Verder zijn we ook begonnen aan de babykamer, leuk! Fijne zondag allemaal!
@ fleurebel: wat goed zeg dat het geen blindedarmonst is! hoop dat je snel helemaal opknapt! @bloemetje: ik hoop dat het stabiel blijft (mannetje heeft CU dus weet een beetje hoe het zit...) @ all, herkennen jullie dit? niet echt heel misselijk zijn (dus niet over hoeven geven) maar van sommige soorten eten echt bijna over je nek gaan? ik vind het zo vreemd, ik hoef echt geen warm eten. Maar gister tussen de middag wel lekker een hamburgertje op Maar 's avonds? echt niet. Heb al dagen (weken?) niet gekookt. (maar krijg iig genoeg calorieen binnen en ook wel vitamines) maar zo wazig. En ik vind dat hele zwanger zijn veel te lang duren! Pfft, ben pas op een kwart en daarvan heb ik de 1e 2 weken cadeau gekregen.. Zucht, al die hormonen Gaat het op een gegeven moment wel sneller? Nou sorry voor mn gezever! Liefss, Taliaa
hahaha Taliaa heel herkenbaar, het kan me niet snel genoeg gaan. Heb nu al de pest aan de positie kleding en het eten gaat hier ook met vlagen. De veranderingen aan mijn lijf is ook wennen . Gekookte aardappels lust ik niet meer. En in het begin at ik een paar happen warm eten. En nu nog de ene dag heb ik meer zin in eten dan de andere dag , en ik kon wat wegstouwen. Af en toe erover zeuren mag best. Als we toch bezig zijn, ineens zien ze je niet meer als normaal maar als iets heel bijzonders, vooral de schoonfamilie heeft daar last van en al die goedbedoelde adviezen en dan over de bevalling, daar ben ik nog helemaal niet mee bezig. Als het over het zwanger gaat ( zwangere zus, schoonzus en vriendin) is het ervaringen delen , van hoe doe jij dat nu en voel je ook dit of dat. Kan vanmiddag mijn lol op, op verjaardag bij de peettante van mijn lief en de hele fam is daar ook. Heerlijk even zeuren.
pfft, idd ik ben ook nog gewoon Taliaa, niet alleen een zwangere muts. En die eindeloze verhalen over bevallen, haha, dat slaan we gewoon over hoor! Succes vanmiddag met de verjaardag! sla ze van je af haha
@taliaa ach dat je s'avonds geen warm eten kunt hebben, heb ik in het begin ook gehad hoor. Ik kon geneens koken, want dan ging ik over mn nek. Gelukkig deed mn mannetje dat. Ik vond trouwens wel dat het tot de 20 weken de tijd erg snel ging. Ik vind het nu langzaam gaan. Ik krijg nu zo'n beetje alle spulletjes binnen en ik begin super nieuwsgierig te worden hoe de kleine er straks uit ziet en van zn spulletjes gebruikt. Maar ja als het nu komt is het nog een beetje te vroeg, ook al is het nu al levensvatbaar. Maar het kamertje is nog niet af. We zijn er nog niet aan begonnen, want de zolder (wat onze slaapkamer moet worden) zit erg tegen. Wat hebben wij een zooi verzamelt zeg. We zijn ondertussen vaste klant bij de mileustraat. Ze zullen ons volgend weekend wel missen. Mn mannetje zit dan in het buitenland (blehhhh ) en ik ga dan lekker naar mn ouders logeren. Even lekker langs het strand, want dat mis ik toch wel hier in het zuiden. Maar ja de zolder is wel groter geworden en na vandaag leeg, dus als ie terug komt van zn dienstreis kan ik daar aan de slag. Ikzelf mag absoluut niet verfen ivm het lange staan en de bekkeninstabiliteit, maar hij wil ook niet dat ik in de verflucht sta, want dat is helemaal niet goed voor een zwanger vrouw. Ik vind het wel jammer, maar aan de andere kant zie ik het ook niet zitten om na het klussen van de kamer dagen lang pijn te hebben aan mn bekken. Ach ik doe gewoon de inkopen. En dat is ook heel leuk. We hebben bijna alles in huis nu. Alleen nog een luieropslag ding en een badje en dan alle kleding en zeepjes enzo. Maar dat zijn dingen die koop ik wel als ik zwangerschapsverlof heb. dinsdag 1e zwangerschapsgym. ik hoop maar dat een leuke groep is. Hoe gaat het verder met iedereen.
@talia : ja snap je helemaal .....zit nu alleen even in de fase dat ik alles er uit gooi ...en ik heb het gevoel dat het heel hard gaat ..... en op de een of andere manier begin ik echt al een buikje te krijgen ..........echt waar ...kan er niks aan doen ..... was gister jarig en heb al een luieremmer gehad en een badcape waarop staat : ikke love mijn mama en hubbie kreeg een slabbetje met toevaliig is mijn papa de allerliefste ! echt grappig ! maar heb ondertussen nog niks zelf gekocht voor de kleine .............op de een of andere manier lukt dat niet ..heb wel 2 positiebroeken gekocht ....
Taliaa zo gaat het langzaam aan voorbij maar soms gaat de tijd ineens ook heel snel. Ik kan ook niet wachten tot we de kleine eindelijk in onze armen kunnen houden. Mariska nu plopjes en nog even dan voel je je meidje beter hoor! Heb je al wat fotootjes zonder dat het geverfd is? Ik ben zo nieuwsgierig naar de winnie the pooh tekening. Fleurrebel lekker verwend? Meiden hier gaat alles goed ben weer bijna helemaal opgeknapt. Maandag avond de eerste keer zwangerschapsyoga ben benieuwd.... En natuurlijk Woensdag de 20 weken echo ben echt zo super benieuwd hoe ons mannetje gegroeid is.
sybje leuk dat je al een beetje een buikje krijgt, leuke kadootjes heb je gehad! cira spannend de 20 weken echo en weer even lekker naar jullie mannetje kijken! succes alvast! sas dat lijkt me niets aan als je man 2 weken weg is kom je maar lekker hier kletsen....
Zooo het viel alles mee, de fam was voornamelijk druk met hunzelf. Morgen mag ik weer gaan werken. D'r begint ook een nieuwe en die gaat mij vervangen als ik met zwsch verlof ben. Nu mag ze de *** klusjes doen en heb ik de tijd om d'r in te werken. We krijgen het de komende tijd ook mega druk, dus hulp erbij kan geen kwaad. Het scheelt ze heeff al eens stage bij ons gelopen. En mijn werk heb je niet zo even onder de knie. Kan me voorstellen sas dat je het niet ziet zitten dat je lief weg moet. Voor je het weet is hij terug. Cira de 20 wkn echo al. Geniet ervan! Ben benieuwd naar de Yoga. Ik weet nog niet of ik nu wel of niet wat wil gaan doen op dat gebied. Ga wel een mini cursus over borstvoeding volgen. Want dat weet ik ook nog niet.
hey lieve meiden, hier is het even paniek in de tent, want ik verlies bloed. Snap er niks van, niet net seks gehad ofzo. en het lijkt me niet dat een vaatje zomaar kan knappen? zou het dan toch misgaan met ons frummeltje? ik heb geen krampen en het is maar weinig, alleen bij afvegen en "intern" zeg maar. Eerst een rood sliertje bloed in wat afscheiding en daarna roze afscheiding. Ben even helemaal van slag af. Herkent iemand van jullie dit? lIefss, Taliaa
Jeetje das schrikken. Ik zou de verloskundige bellen. als je uit zou gaan van je cyclus zou je dan nu ook je ongi kunnen hebben?
hmm zie in je banner tekst dat je 2 rondes van 36 dgn had. 10 wkn zwanger + 1 dag is 71 dagen / 2 is 35,5 dag. Is maar een gedachte. Misschien heeft het daar mee te maken?