Sybje jesse heeft ook lactulose siroop gehad, hij deed het daar erg goed op! En kon veel makkelijker poepen! Ik heb het toen paar dagen gegeven en toen 3 weken later weer is omdat ik merkte dat hij moeite er mee had. Geen zorgen maken hoor komt echt weer goed! Die darmpjes hebben nu zoveel te verwerken.
@debjes hoe lang duurde het voordat jesse reageerde op de lactulose ? jelmer heeft vandaag nog niet gepoept ...
Taliaa, vervelend dat je je zo onzeker voelt. Maar dat gaat vast vanzelf over, als jij en je meisje meer aan elkaar gewend zijn en alles meer vanzelf gaat! En voel je niet schuldig, niemand verwacht dat je alweer helemaal up to date bent en dagelijks hier gaat reageren! Aan jezelf denken, dat is het belangrijkste! Syb, naar om te zien dat je mannetje moeilijk kan poepen... lijkt me ook zeer frustrerend en helemaal niet gek dat je daar verdrietig van wordt! Hopelijk helpt de lactulose goed! Wel super dat hij zo lekker slaapt snachts, ook voor paps en mams! Cira, dat is ook niets van die vieze voeding! Hopelijk doet hij het nu gewoon weer goed op zijn oude voeding. Succes woensdag bij de KA. Lot, wordt steeds spannender he meid? Vind je het geen gek idee dat het eigelijk elk moment kan gebeuren? En het kan nu ook lekker thuis, lijkt me een gerust gevoel! Vandaag behoorlijk last gehad van harde buiken/voorweeen. Gewoon te druk geweest denk ik. En bedankt alvast voor jullie felicitaties, maar ben morgen pas 'echt' jarig hoor! Ga morgenavond met mijn ouders en broertje lekker wokken, helaas kan mijn vriend niet mee, moet werken .
@makkie alvast gefeliciteerd. morgen mijn laatste werkdag ik ben echt toe aan verlof. ben gisteren met vriend even naar de stad geweest moest nog een voetenzak voor de maxi cosi hebben en bij de hema gebak gehaald voor morgen op het werk. maar dat weer net te veel. heb er s'avonds ook heel veel last van gehad.
HIEPERDEPIEP HOERAA! Gefeliciteerd met je verjaardag Meike! @ de rest: Vanochtend weer Fm gehad. Er zat nog maar 1 follikel ( ) dus geen dubbele kansen deze ronde. De follikel was nu 12 x 18 mm (dus 15 mm gemiddeld), morgen heb ik om 14.15 uur weer een FM, om te kijken hoe snel 'ie doorgroeit. Ik hoop een beetje rap, want zoals ik al verteld heb, heb ik donderdag de hele dag cursus in Rosmalen, die ik dan voor de helft zou moeten annuleren. Erg ongemakkelijk dus. Nu maar hopen dat het morgen goed genoeg is om woensdag te insemineren!
makkie ook hier gefelicteerd! laatste verjaardag zonder die kleine, wat speciaal! @meisje, ook hier draaien de duimen over uren voor je! zoals ik al op het pco topic schreef, ik denk zelf dat je donderdag of vrijdag IUI zal hebben, als ie zo doorgroeit!
Makkie gefeliciteerd! |Meisje spannend ok hier blijven we duimen! Meiden ben dood ziek, keelpijn oorpijn hoesten snot verkouden! Ga zo toch naar de huisarts dus ga ik er even iets voor vragen! Vidn het rot om me al ziek te melden! Kijk wel even hoe ut gaat. Moet om 3 uur op het cb zijn met Jesse dan ben ik rond 4 uur op me werk en moet tot half 7 werken dus denk dat ik dat wle uitzing!
@ Meisje Ga flink voor je duimen. @ Makkie Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog eventjes en dan krijg je je grootste kado. @ Debjes Das niet zo mooi ziek. Maar ja het heerst helaas wel he, hopelijk voel je je snel weer wat beter. @ Poohbear Hoe gaat die met jou. Heb je al zin in je 20 weken echo ? Ben zo benieuwd welk geslacht jullie kindje heeft Zo de babykamer is nu helemaal leeg en behangvrij. Manlief heeft gisteren al 1 muur voorzien van structuur verf, en de plafon opnieuw wit gemaakt. Aankomende vrijdag wil die de andere muur doen, en dan kunnen we als het goed gaat zaterdag of zondag behangen en dan eindelijk alle meubeltje er neer zetten Morgen weer naar de vk, weer even een apk keuring haha Eens kijken of ze dmv hartslag kan zeggen wat we krijgen, had ze toen bij mijn zoon ook goed (en dan geef ik pas de papieren van de 20 weken echo) Mijn rugpijn word steeds erger. In bed kan ik moeilijk op de rug liggen, en uit bed gaan is ook al een ramp (en dan ben ik pas 21 weken pfff) Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
@meisje : spannend ! @makkie : gefeliciteerd ! @debjes beterschap ! ik geef Jelmer nu nog een paar dagen dat spul tenzij hij zijn eigen binnenstebuiten poept ....dan minder ik het ... @thamara ben benieuwd naar het resultaat van je kk !
@thamara..alles is goed hier. zaterdag veel last van mn banden gehad maar gisteren en vandaag veel energie. Het behang is af en gisteren is mn vriend de hele dag bezig geweest met kabels doortrekken naar zolder (plinten eraf, stuk onder de vloer leggen etc). Daarna heeft iede computers naar zolder gebracht en aangesloten. Hij was een beetje sip, want hij is een groot kantoor gewend en hij vond dat ie nu wel weinig ruimte had. Dus als verassing ben ik nu bezig om zn kantoor op te ruimen en in te richten. En het ziet er een stuk gezelliger en ruimer uit nu! Ben benieuwd naar zn gezicht vanavond. Hij doet al zo veel voor me en dit wil ik terug doen als dank. Ga nu effe uitrusten en dan vanmiddag naar de Gamma. Gordijn rails halen voor babykamer en wat kleine boodschapjes. Scheelt voor hem weer tijd!
Sybje deed ik ook hoor, ik gaf dan 2,5 ml per dag. heb het heloof ik 2 weken gebruikt en toen ebn ik eht langzaam gaan afbouwen.
Bedankt allemaal meiden! Voel me echt jarig hoor! Vanacht van mijn vriend een heeeeel lief kaartje gehad en een banketstaaf...mmmmm! Mijn 'echte' kadootje gaan we nog uitzoeken, maar dat hoeft van mij niet zo hoor. We zien wel. En idd, straks in december dan krijg het allermooiste kado dat er bestaat! Debjes, balen dat je ziek bent! Hoor zoveel mensen die ziek zijn! Het heerst weer enorm! Beterschap. Milla, heeeeeeel veel succes met je FM! Ik duim! Meisje, hopelijk snel de IUI en niet donderdag! Pooh, lief dat je dat voor je vriend doet! Papa's in spe mogen ook wel eens verwend worden toch! Wanneer is je 20 weken echo? Thamara, goed bezig met de kamer! Leuk hoor! Nog even en dan lekker inrichten. Syb, merk je al verbetering bij Jelmer zijn ontlasting! Jee, hier is de kleine echt al vanaf vanacht druk, is denk ik een feestje aan het vieren voor de verjaardag van mama, hihihihi! En het heeft nu de hik, iets te veel geproost met het vruchtwater hahahaha
Hey meiden net naar de HA geweest, nou ongesteldheid hpoe fik me geen zorgen te maken hoort erbij! Gewoon even afwachten. Nou heb een luchtwegeninfectie en een oortonsteking
@ debjes beterschap! @ Makkie gefeliciteerd! @ pooh wat een verrassing, zal hij blij mee zijn zeg. @ thamara dan ben ik eens benieuwd of ze het nu weer goed heeft. Wil wel mooie foto's van jullie babykamers zien. @ Milla s6 bij de fm
makkie die is jarig in de gloria! hieper de piep! hoera! Ik moet woensdag voor de 20 weken echo, makkie! Mmmh, mn energie golf is aprupt gestopt. Heb net 2 uur liggen pitten o pde bank. Effe wakker worden en dan toch maar naar de Gamma. En ik heb trek ik chocolade ijs...dus....
Hahaha die Pooh, ik heb ook zo'n behoefte aan zoet! Maar dat is pas sinds kort, de rest van de zwangerschap was dat juist hartige trek. Spannend woensdag! En zoooo mooi! Ennuh, bedankt voor het zingen! Net het zeiltje in bed gedaan.... jee wat een lap zeg! Hoe moet dan nou precies? Niet over de lengte, maar over de breedte.... dus helemaal overdwars zodat mijn vriend er ook op ligt? Ik heb het tot de helft gedaan en de rest onder het matras gepropt... of doe ik het nu helemaal fout? (in mijn album weer een nieuwe foto.... tja, mama die jarig is met dikke buik, dat moest natuurlijk wel even op de foto! )