Hoi Hoi, @makkie nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @debjes, vervelend dat je ziek bent. Maar als ziek bent op je vrij gevraagde vrije dag kan je je ziek melden dan kost het je geen vrije dag. Jesse groeit goed. Elena en hij liggen dan nu ongeveer gelijk. En ze schelen een maand. @milla, heb je verhaal nog niet gelezen ( ga ik later op de dag doen) maar in ieder geval een dikke knuffel. @Chantje wat gaat dat hard he, een half jaar alweer. @lot gefeliciteerd met je neefje. Bijna mogen jullie ook je wonder in de armen sluiten. @Thamara, fijn dat het goed gaat, mooie bloeddruk. @all, we zijn een paar dagen naar de familie geweest dat was leuk. Ze zijn allemaal verzot op Elena. De reis gaat heel goed. Na de fles gelijk vertrekken en bij aankomst weer een fles. Ze heeft in een vreemd bedje geslapen tot 8 uur smorgens. Ze slaapt nu tot smorgens 7 uur en dan slaapt ze nog weer tot 10 uur. Het overdag slapen doet ze amper, hooguit een half uurtje in d'r wagen. In bed hoeven we niet te proberen , dan gaat de sirene aan. Savonds gaat ze ook pas rond half 11 slapen, best wel lastig. Maar ze valt wel zelf in slaap in bed. We hoeven d'r niet vast te houden tot ze slaapt. Ze heeft vaak huil moment tussen 9 en 10 savonds. Voor de rest is ze heel lief. Met mijn bekken gaat het langzaam aan vooruit. De pijncijfers die ik geef bij de fysio worden lager. Moet er wel goed aan denken de oefeningen braaf thuis te doen. Dat is nog wel eens moeilijk. fijne dag allemaal!
Flerrebel ja Jesse zit nog iets onder het gemiddelde, is niet echt een grote baby! Erg klein, heeft natuurlijk ook 3 maanden in maatje 50 geleeft, heeft nu 56/62 Jesse slaapt 'snachts heel slecht komt vaak wakke niet echt heel wakker maar huilt dan in zijn slaap. Vanacht ben ik er 3x uitgeweest om zijn speen erin te stoppen en om 4 uur kwam hij weer voor een voeding. Ik ga vandaag amais 180 cc geven misschien slaapt die dan wat meer door. Toen ik de borst gaf kreeg jesse om 10 uur laatste voeding tot de andere morgen 6 uur en dan sliep die weer tot 10 uur. Nu met flesvoeding krijgt hij om half 11 de laatste en komt dan tussen 3 en 4 uur weer dan komt hij rond half 8 en slaapt niet meer verder Is best wel slopend voor hoor, weet ook niet wat ik nog meer kan doen? Jesse krijgt door zijn laatste fles al rijstebloempap.
Debjes, wat balen zeg... heel veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Fleurrebel, fijn dat het steeds ietsjes beter gaat met je bekken en dat Elena het zo goed doet! Knap dat ze zo goed geslapen heeft in een vreemd bedje! Slaapt ze thuis ook netjes door? Thamara, fijn dat het goed was bij de vlos! En, kon ze het aan het hartje horen dat het een meid is? Ik heb met 30 weken ook die spuit gehad. Hier vanmorgen ook alles weer super bij de vlos! Wel een kilo aangekomen in 10 dagen tijd... maar ze vond dat prima! Verder ook weer het heerlijke geluid van het hartje mogen horen en bloeddruk was prima. De kleine ligt nu ingedaald en vast in mijn bekken, vandaar de harde buiken en steken gisteravond! Heb er nu gelukkig minder last van, maar de vlos zij wel dat de komende tijd het oefenen van mijn lijf is begonnen. Verder gesproken over de bevalling, wanneer te bellen enzo. De denkt nog steeds dat de kleine een kleintje is, hooguit 6 pond straks. Maar mijn vriend en ik zijn ook niet de grootste, dus dat is prima. Verder de klossen en ondersteek opgehaald. Ben weer helemaal blij dat alles goed is!
Hey! @ Makkie: goed te horen dat het allemaal goed is meid! Ik heb dus net weer FM gehad. Follikel was 2 mm gegroeid (nu 17 mm). Morgen mag ik pregnyl spuiten en dan donderdagochtend de IUI (niet handig dus ivm de cursus ). Maar dat is dan in ieder geval wel mooi op tijd, ik mocht evt. ook vrijdag komen maar ze dacht dat het ei dan misschien al gesprongen zou zijn. En omdat ze vorige keer ook wat te laat waren, lijkt me dit beter! X
Meisje, fijn zeg! En wat een mooi ei! Is het op je werk dan geregeld met de cursus? Natuurlijk moet je deze kans grijpen, anders vergeef je jezelf dat nooi! DUIMEN GEBLAZEN MAAR WEER!
Nou ja, er valt eigenlijk niks te regelen. Het is een cursus waar ik verplicht de hele dag moet zijn (sterker nog, ik moet me bij aankomst en vertrek legitimeren en mijn handtekening zetten). Het is verplichte educatie die ik moet volgen om gecertificeerd makelaar/taxateur te blijven. Maar goed, ik zie wel hoe het gaat. Ik heb om ongeveer 09.45 uur de IUI, met een beetje geluk zit ik dus rond 10.15 uur in de auto en ben ik rond 11.00 uur in Rosmalen. En dan maar hopen dat ik nog ergens mijn handtekening kan c.q. mag zetten....
oepsie okee dan... hopelijk gaat dat lukken meid! En anders aangeven dat je later bent ivm priveomstandigheden?
Meisje hopelijk gaat het lukken voor de cursus maar eerst de iui ik duim voor je! Makkie fijn dat alles goed gaat met de kleine en jouw! Debjes beterschap!
goed zo meisje. Rot dat het nu precies samen valt met je examen. maar dit gaat voor, toch? na een energie boost vanchtend klapte ik haast in elkaar bij de gamma vanmiddag. Heb erna 2 uur geslapen.
Pooh, rustig aan meid! Wel lastig of niet dat je zo moe bent? Bij mij hield dat rond week 18 op, daarna had ik juist energie voor tien! Merk dat ik nu wel weer de moeheid van het begin terug heb, maar tja, das ook niet zo gek.... Heb je al je HB laten prikken, daar kun je ook zo moe van zijn. Wel geslaagd bij de Gamma verder?
ja, s ochtens barst ik van de energie. Heb last van nesteldrang en opruimwoede. Dus dan ga ik tekeer en opeens is het op! Bij de Gamma gingen mn benen zwabberen, dusi k heb blind mn spullen gepakt, afgerekent en naar huis gegaan. Thuis viel alles steeds uit mn handen dus ben ik gaan slapen. Toen ik wakker werd zat smurfje te schoppen. Ik ging terug kloppen en kreeg dan een schopje terug. sort tikkertje,hihi! Ben nu nog suf en soort watten in mn hoofd. Denk dat ik strak lekker in bad ga! Ongemerkt ben ik toch wel nerveus voor die 20 weken echo morgen! Gelukkig komt mn moeder hier al vroeg, want we mogen pas om 1645 uur!
O leuk zeg, gaat je moeder mee? Dat mocht bij ons niet, echt alleen moeder en vader (zelfs geen kinderen als je die zou hebben). Vertellen jullie het geslacht ook aan je fam?
@ Meisje O wat spannend allemaal, ga hier heel hard duimen voor je. @ Poohbear Doe je het wel kalm aan. Ik mocht toen ook alleen mijn man mee nemen met de 20 weken echo. Wel raar dat het overal dan anders is.