Pooh heel veel succes morgen! Makkie ja 38 weken klinkt zeker dichtbij! Sta er nu even wat minder bij stil ben bijna de hele dag bij mijn kleine neefje geweest, wat genieten zeg! Verder zijn we helemaal klaar voor de komst van de kleine dus ben benieuwd wanneer hij/zij zich gaat aankondigen. Lichamelijk word het soms even wat zwaarder, wanneer ik even naar het dorp ga heb ik snel last van mijn schaambeen en dat gaat dan na een nacht rusten pas weg en slaap echt niet super maar verder geniet ik nog van de kleine trapjes die ik krijg maar ben ontzettend nieuwsgierig.
hey meiden ... even een snel berichtje ! @milla : dikke knuff meis @meisje : wauw super zeg , wel minder van je cursus en iui .... @ debjes beterschap ! @talia : Jelmer heeft dat ook een aantal keer gedaan zoveel gespuugd , schrok ik ook best van ...hij leek wel een fonteintje .... mijn hechtingen ....tja ...dat is even klote ...de vk is vandaag weer geweest ,....en ze vroeg zich af wie me gehecht heeft ..ze vnd het een rare knip/wond.... ik heb 2 plekjes die wijken ....en 1 daar van is behoorlijk diep ...hechtingen zijn al omhoog gewerkt door dat het goedkoop spul is (volgens de vk ) die doen dus hun werk niet meer ... in 9 van de 10 gevallen komt het wel goed ....maar ze vreest voor een reconstructie .... tja kan er ook nog wel bij .... waarom krjg ik nu het gevoel dat ik altijd pech heb ? maar goed ik ga er maar even voor het gemak van uit dat het helemaal goed komt ....zonder reconstructie
Sybje dat is wel slecht dan hoop dat het toch goed komt zonder reconstructie! Heb je er nog steeds last van? al vanaf dag 1? Mijn schoonzusje is namelijk ook geknipt en gehecht en die heeft daar geen last van alleen van aambeien, iemand nog tips voor de aambeien?
@lot : het is wel veel minder hoor , op zich valt de pijn heel erg mee ....maar het is de wond die er slecht uit ziet .....het is en blijft pussig ...en de wijkende plekjes te diep .... nou ja ik blijf gewoon netjes 1 keer per dag in de soda gaan en dan hopen dat het snel beter is , ga maar even niet van een reconstructie uit ....mocht het wel moeten dan hoop ik dat ze het tegelijk met de galstenen doen ...blijf niet bezig
Syb, balen meid.... hopelijk kan het idd samen met de operatie, zou mooi zijn. Gaat het al beter met Jelmer en zijn drolletjes? Pooh, veel plezier vandaag met de echo! Hopelijk mag je moeder gewoon mee naar binnen! (staat als het goed is op dat papiertje die je van je vlos hebt gekregen waarop wat dingen staan en die je hebt moeten tekenen, tenminste, zo ging dat bij ons. Staat oa dat het medisch is en geen pretecho, waar ze naar gaan kijken en wie er bij mogen zijn. Maar dat is per vlos mss ook wel weer anders?) Lot, heerlijk zo'n kleintje he? Geniet er maar lekker van, nog even en je bent zelf aan de beurt! Ligt de kleine bij jou ook al startklaar? Dat merk je goed he, net of er een kokosnoot tussen je benen hangt hahahaha. Vervelend van je schaambeen! En tja, de nieuwsgierigheid wordt hier ook met de dag groter! Vanacht weer kl*te geslapen, rot bil/heup! Maar nu ik eruit ben gaat het alweer beter. Straks lekker zwemmen met mijn zus, haar kindjes, mijn broertje en mijn vriend. Lekker dobberen, nu maar hopen dat ik niet zink hahahahaha! Mannetje heeft er zin in, lekker pronken met mijn mooie zwangere vrouwtje zegt ie! Tis ook zo'n lieverd! (toen we gister de klossen haalden en de ondersteek, zei hij over de ondersteek, 'hee, gaan we soep eten tijdens de bevalling?' HAHAHAHAHA)
Sybje balen meid! Hoop dat er geen contructie moet komen, mijn nicht is 4,5 maand geleden bevallen ingeknipt maar waarschijnlijk hebben ze haar te ver dicht gemaakt :S nu moet het waarschijnlijk weer opnieuw gebeuren. Dus msischien is het maar beter voor jouw dat als er iets mis is ze er nu wat aan doen, dan dat ze je nog maanden doorlaten lopen! Lot gaat echt opschieten voor je hoor ben benieuwd! makkie zwemse zo heerlijk nog even genieten van je mooie buik Nou meiden hier wel rot nieuws! Wordt net gebelt door mijnbroer mijn vader ligt in het ziekenhuis in beverwijk, ongeluk gehad met de vrachtauto, me broer is er naar toe verder weten we niet veel, alleen dat ze bezig waren met me vader! Zit in spanning thuis! Heb tegen me broer gezegd rij je wel voorzichtig en niet als een gek! Beverwijk ligt hier toch een uur vandaan.
Debjes, jee wat schrikken zeg! Heel veel sterkte en kracht toegewenst! Hopelijk valt het mee met je vader en is hij er snel weer bovenop! [-o<
@debjes : jeetje wat schrikken zeg ...hopelijk valt het mee ... @makkie : Jelmer poept goed ! hij heeft alleen ontzettend last van windjes/krampjes ...hij laat echt knoertharde scheten haha ...heb m vannacht cinababy gegeven en dat ging redelijk goed ! tja die knip ...die moet gewoon vanzelf goed komen....baal alleen zo dat het zo pussig is maar goed ik houd het goed schoon ....dan moet het lukken
hoi meiden, Hier ben in dan ook weer eens... Probeer wel alle dagen eens vlug bij te lezen maar geraak er maar niet aan om te reageren sorry daarvoor Debjes@ Heel veel sterkte gewenst, hopelijk komt het snel in orde met je vader. Sybje@ Och meisje, heb zo met je te doen zeg van je knip... Hopelijk geneest het snel en moeten ze niet een reconstructie doen. Pooh@ Veel plezier met je 20 weken echo... Lot@ Van harte met je neefje... Je kan je al goed voorbereiden hé Chantje@ Je meid is alweer 6 maanden zeg... De tijd gaat veel te snel hé... Thamara@ hoe gaat het met je meid? Cira@ Alles goed met jaimy? Hopelijk gaat het terug beter met het drinken. Dat ie maar snel terug wat bijkomt hoor. Hier alles goed met m'n kleine meisje... Ze is ook alweer 3 maanden oud zeg, de tijd vliegt echt veel te snel voorbij. Donderdag terug naar CB geweest voor haar prikje en siroop. Ze is ontzettend flink geweest hoor... Ze weegt nu al 4kg 650 en meet 57,5 cm. Haar gewicht blijft op dezelfde curve en nu heeft ze wel een groeispurtje gemaakt. Ze lacht nu al heel veel en brabbelt volop, wat ben ik zo verliefd op m'n meisje Maandag heb ik m'n canvasdoek thuisgekregen en ben er zo blij mee. Had er een bestelde met foto van Malika die werd getrokken door de fotograaf ze was toen een goeie maand oud. Zal hem hier dan eens onderplaatsen.
ik ben vandaag naar de vk geweest en doordat mijn buik niet zo gegroeid is en de placenta aan de voorkant ligt kan ze niet met zekerheid zeggen hoe onze kleintje ligt. moet ik volgende week een echo maken. (wat een ramp om de baby nog een keer te zien) ze vroeg wel of ik het een goed idee vond om een echo te maken ( tuurlijk vind ik dat). dan wordt ook meteen gekeken naar de groei en naar de ligging.
Deborah weet je al wat meer meid. Hoop dat alles goed gaat! Taliaa Jaimy had ook een voorkeurshouding hem heb ik eigenlijk altijd op zijn zij laten slapen. Sybje jeetje zeg! zo blijf je nauurlijk bezig. Fijn dat Jelmer weer gepoept heeft! Makkie al flink wat voorwerk gehad lees ik. Geniet nog maar je buik is binnenkort ineens weg. Lot en rommelt het bij jou al wat? Milla Knuffel! Meisje balen dat de IUI precies op donderdag valt, maar wel super dat je eitje mooi doorgegroeid is. Pooh hoe was de 20 weken echo? Thamaraa balen van je rug pijn zeg! Mariska wat een lekker ding zeg! Ik weet nog wel een leuk vriendje voor haar . Nou Jaimy is vandaag helemaal goed gekeurd! Ik ben zo blij want het is definitief geen KMA! De KA verwacht dat hij een behoorlijke darminfectie heeft gehad, maar mijn HA had dus niet gezegd dat Jaimy al tijden koortsig was anders had ik toen gelijk naar het ziekenhuis gemoeten. Zijn heupjes zijn ook helemaal goed. Ben echt zo blij voor hem! Verder gaat alles goed Jaimy lacht de hele dag door en kletst de oren van je hoofd. Grijpen doet hij inmiddels ook al gericht en goed. Het gaat echt zo snel. 3 maanden geleden was het nog zo'n klein hummeltje die de hele dag bij je lag te slapen. Nu begint ons hummeltje een echte boef te worden.
pssst meiden...mondje dicht op hyves hoor... MAAR WE KRIJGEN EEN KNULLETJE! Ben stom verbaast, omdat ik er zo van overtuigt was dat een meid werd..hahahah Kan niet meer stoppen met lachen! alles zag er goed uit. Ligt iets voor op schema (4 dagen) en was lekker aan het schoppen naar de echo apparaat! heerlijk! Hele lange benen, maar wat wil je met een 2.00 en 1.84 lange ouders!