Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @ pooh, wat gaaf, een knul! ennuh, die van ons had ook lange benen:) en tis uiteindelijk ook een flinkerd geworden:)

@ Debjes: al nieuws over je vader?

@ Cira: als ik die van ons op dr zij leg, ligt ze zo op dr buik, krachtpatser, dus dat doen we maar niet meer.

@ makkie, verzopen?;)

@sybje, wat naar joh, je onderkantje:( sterkte ermee! (hier zeiden ze trouwens dat badedas beter is dan soda?)

@Lot, ik had (heb) natuurlijk ook enorme aambeien gehad en ik zweer bij curanol, maar dan wel tabletjes én zalf! Verder gebruikte ik ook nog lidocaïnezalf tegen de pijn. En ik gebruikte mn voedingskussen om te zitten (met mn eieren in de kuil zeg maar) Ik heb de eerste dagen ook eigenlijk alleen maar gelegen of op 1 bil gezeten, maar dat is dan weer niet zo goed voor je litteken. Oja, en zorg dat de ontlasting goed blijft werken zeg maar. Want anders doe je de bevalling nog eens dunnetjes over:(

@ sas: thnx voor je pb! we houden het in de gaten of het nodig gaat zijn!

@ all, vandaag wezen wegen: 4350, dus boven geboortegewicht. Vond het wel even spannend omdat ze al haast een week op 6 voedingen zit, maar was dus genoeg gegroeid. En voeding mogen we naar eigen inzicht ophogen.
    Vannacht heeft I trouwens braaf geslapen, tot half 5! wat een knapperd he? hebben dr 15 min. laten huilen (babyfoon uit) en is toen in slaap gevallen. En om half 6 weer, dus we houden dat huilen maar even vol. Fijn is anders, maar ze gaat anders gewoon niet slapen:(

Nou ik ga zo maar weer kolven.. melkunie is er niks bij;)

Groetjes, Taliaa

2. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Pooh; een mannetje wat leuk!

Cira; fijn dat het met Jaimy goed gaat!

mariska; wat een droppie!

Taliaa: fijn dat je meisje lekker is gegroeid!

Suze is vandaag weer goedgekeurd op het cb. Ze is 71,5 cm lang en weegt 8250... Iets boven de curve....
    Papa was met haar naar het cb geweest en heeft zichzelf daar helemaal onder geplast hahaha

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden bedankt!
    Ben nog helemaal in de wolken.
    Ga zo nog effe de dvd bekijken....heerlijk!
    Enne, mn moeder mocht gewoon mee naar binnen hoor, no problem!
    Misschien dat het scheelt dat het bij iemand thuis was ipv ziekenhuis. Die vrouw was rontgenoloog en deed al 31 jaar echo's maken. Knap hoor dat ze alles zo kunnen zien!

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey wat leuk weer een jongen !
    Gefelicieterd! raar is dat dan he als je gedachte iets anders zegt, mijn gedachte was altijd goed maar mijn vriend dacht een meisje en die was ook stom verbaasd dat het een jongen was.

Nou meiden met mijn vader gaat t redelijk! Was onderkoelt heeft een gebroken hiel en loopt door tot aan zijn kuit alles is kapot, morgen moet hij naar ons ziekenhuis (in Scheveningen) en wordt hij geopeerd, waarschijnlijk morgen of over morgen al! De revalidatie duurt 4 maandenm tenzij hij geopeert moet worden dan moet hij ook opnieuw leren lopen, want dan krijg hij geen loopgips.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, super zeg, een klein ventje! Ik zei het toch? dat gevoel had ik al bij jullie! Heerlijk genieten van je dvd!

Debjes, fijn dat het na omstandigheden goed gaat met je pa! Jee, wat zullen jullie geschrokken zijn! Hopelijk gaat de operatie goed en verloopt de revalidatie voorspoedig! Veel sterkte hoor!

Chantje, fijn dat Suze het zo goed doet! En plassen tegen papa aan kan ze ook al goed dus! Hahahaha

Taliaa (of moet ik koetje zeggen ;) ) Gelukkig is ze goed aangekomen! het ophogen van de voeding gaat je straks vast vanzelf af. En heerlijk dat ze zo goed geslapen heeft!

1eKindje, leuk een echo! En natuurlijk hopen dat de kleine niet aan de te kleine kant is! Hopelijk is gewoon alles goed en heb je gewoon een heel beschaafd buikje! (grote van de buik zegt echt niet veel hoor!) Maar fijn dat je vlos het zekere voor het onzekere neemt en een extra kijkje is helemaal niet erg natuurlijk!

Syb, fijn dat het met poepen goed gaat! En die harde scheten dat is natuurlijk alleen maar een goed teken! Hihihihi lijkt me wel lachwekkend, van die harde geluiden uit zó'n klein mensje!

Mariska, mooi meisje is Malika zeg! Fijn dat zij het ook zo goed doet, je zult wel enorm trots zijn! Grappig om te lezen dat de meeste beebjes van jullie nu toch wel hetzelfde gaan doen, brabbelen, dingen vastpakken!

Cira, wat goed, geen KMA! Anders was dat wel erg lastig geweest. En ook de heupjes goed, wat een geruststelling! Geniet maar lekker van die boef van je, voordat je het weet is ie nog groter!

Zwemmen vandaag was heerlijk, lekker gewichtloos ronddobberen. Had veel bekijks met mijn buik en vriend ernaast beretrots natuurlijk! Ben nu wel erg moe, zal wel weer vroeg mijn bedje induiken. Morgen lekker niets gepland, ff een dagje thuis keuvelen.

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes wat schrikken van je vader, succes!

Pooh wat heerlijk dat alles goed was en leuk een klein mannetje.

Makkie heerlijk he zwemmen! Wie weet slaap je er vannacht goed door.

Cira hier rommelt het nog niet hoor, helaas maar heb nu wel tijd om te genieten van mijn neefje dat is ook leuk. Ben wel benieuwd wanneer de kleine zich hier aan gaat kondigen maar we wachten af.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje debjes, wat is er nu precies gebeurd? is hij aangereden door een vrachtwagen? Of zat hij op de vrachtwagen?
    Dat klinkt als een lange revalidatie!

Hier alles op een roze/blauwe wolk..hihihihih!
    kan die dvd wel blijven bekijken!

8. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    pooh@ een knulletje zeg, wat leuk...

Cira@ Gelukkig is het dan toch geen KMA, ben benieuwd hoe jaimy eruit ziet hoor... Plaats je ook nog eens een foto?

Lot@ Ben ook al reuzebenieuwd wanneer je beebje zich komt aanmelden.

Taliaa@ Wat groeit je meisje goed zeg... Dat huilen vind ik ook absoluut niet plezant, kan er echt niet goed tegen hoor.

Chantje@ Suze is echt al een grote meid hé en plassen tegen papa hahaha...

1e kindje@ Een echo is lekker leuk hé... Ze zullen dan wel kunnen inschatten hoe groot je beebje al is.

Makkie@ Heerlijk genoten van het zwemmen zo te horen... Hopelijk heb je nu een goeie nacht hoor.

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mijn vader was aan het lossen, en er botste een andere vrachtauto tegen zijn auto op waardoor er een pallet (mijn vader stond in de trailer) naar beneden viel, mijn vader sprong opzij en waarschijnlijk door zijn voet geklapt en lag dus daar in -20 want niemand wist dat hij in de trailer stond, Vrachtauto kwam trouwen niet hard tegen mijn avders vrachtauto aan, hij stoten hem zegmaar aan. Mijn vader is na 30 minuten pas gevonden, hij is zelf beetje naar voren gekropen zodat iemand hem kon zien liggen. De man die hem vond had meteen dekens gepakt en hem erin gewikkelt. En toen 112 gebelt.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gedverderrie..is het een gekoelde vrachtwagen wara hij mee rijdt? Wat naar om zo in de kou te ligge en wat een mazzel dat ze hem gevonden hebben.
    Voor hetzelfde geld zou het anders aflopen, door onderkoeling. door zo'n stompzinnig ongeluk!
    bah, naar idee, mar gelukkig is er er nog!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja mijn vader vervoert vis. Ja ambulance eprsoneel zei nog u heb geluk gehad dat de dueren van de trailer openstonden dat de kou weg kon gaan anders had ut misschien anders afgelopen :rolleyes: maar goed gelukkig is dat niet het geval, morgen zien we wel werd. Waarschijnlijk wordt hij dan geopeerd al

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, jak wat een eng verhaal zeg.... wat fijn dat hij gevonden is.... je moet er toch niet aan denken.....

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ged nou..

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Pooh, wat LEUK zeg, een jongetje!
    Ik zou zelf ook de voorkeur hebben voor een jongen, maar dat is eigenlijk alleen maar omdat hier in onze omgeving ALLEEN MAAR meisjes worden geboren. Het is zó opvallend dat het me niet zou verbazen als er een dezer weken iets van in de regionale krant zou komen te staan. Maar goed, het cliche geldt natuurlijk sowieso, als het maar gezond is he!

Nou, mijn schat heeft net de pregnyl gezet. Morgenvroeg hebben we de IUI, daarna moet ik meteen door naar een cursus dus misschien meld ik me pas 's avonds of zelfs pas vrijdag weer. Duimen jullie mee dat er een snelle zwemmer bij zit, die mijn ei op gaat zoeken?!

15. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    meisje mijn duimen gaan overuren draaien voor jou

Jeetje Deborah wat erg voor je vader joh!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meisje ik duim me rot voor je! Go for it!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, heeeeeel veel succes! :thumup: [-o< :thumup: [-o<

18. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Meisje heel veel succes.
    Ik duim met de andere mee.

@ Debjes gelukkig dat die optijd gevonden is.
    Heel veel sterkte voor je vader.

@ Makkie heerlijk hoor lekker rond dobberen in het water.

@ Pooh wat super zeg een jongen.
    En wat fijn dat je moeder mee mocht naar binnen.
    Idd knap dat ze alles zo goed kunnen zien en onderscheiden.

@ Cira gelukkig is het geen KMA

@ Mariska wat je Malika een mooi meid.
    Die 1ste foto had je op canvas (die is echt super)

Aankomend weekend krijgen we het druk.
    We willen de babykamer af maken, en de nieuwe meubels van onze zoon komen ook binnen.
    En dat willen we allebei heel graag allemaal klaar hebben.
    Straks weer naar therapie voor mijn rug, is wel weer nodig hoor.

Fijne dag allemaal
    Liefs Thamara

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meisje succes vandaag! Hoe laat moet je?

Hier heerlijk aan het na dromen over smurfje....
    Gisteravond de dvd nog eens bekeken en met mn schoonmoeder aan de telefoon gehangen. Het blijft zo onwerkelijk om hem op beeld te zien en te beseffen dat ie in je buik zit!
    Nu komt het leukste nog. Meisjes namen lagen al klaar, maar jongens namen...pfoe! LAstig!
    En ik wil toch wel binnenkort aan de geboortekaartjes gaan werken.

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje succes vandaag!

Thamara wel leuk kamertje inrichten, dan besef je pas hoe dichter bij het komt, vond ik dan!

Poohbear! Die jongens namen komen vast wel hoor ;)

Deel Deze Pagina