hebben jullie nog leuke tips voor websites met geboortekaartjes? Ik google me suf en kom heel wat tegen. Maar hoe kies je in hemelsnaam?hahahaha Dit wordt nog een drama! naam kiezen en kaartjes....hellup!
@pooh : leuk hoor een knul ! je bent niet per se de naam nodig hoor voor het geboortekaartje ...wij hebben het kaartje bij een kennis gekocht en hebben alleen de naam NAAM door gegeven haha en wij wisten uiteindelijk pas 2 weken voordat Jelmer werd geboren hoe hij zou gaan heten ... @meisje : ik duim voor je ! @debjes : jeetje zeg , hopelijk heeft hij een voorspoedig genezingsproces !
Ja het komt dan ineens heel erg dichtbij (ook al duurt het nog 18 weken) Ben zo benieuwd naar mijn meisje. En vooral ook of ze op haar grote broer lijkt.
uuhhmmm wie heeft ervaring met aambeien ? volgens heb ik ze al zitten ze wel binnenwaarts doet het echt mega zeer ...lekker ontspannen er op zitten gaat niet ...en het bloed als ik moet P**pen ..... dat zijn dan toch aambeien of ben ik gek ? heb ze sinds de bevalling ....heb ne de dr gebeld en er ligt vanmiddag wat klaar
Als je de juiste kaartje tegen komt dan weet je het wel (tenminste had ik bij mijn zoon wel) Ik twijfel nou ook, nemen we de zelfde stijl kaartje als bij mij zoon. Of willen we totaal heel iets anders.
Deborah fijn dat het meevalt met je vader! Hopenlijk geneest en revalideerd hij voorspoedig. Mariska op mijn hyves staan fotoos moet nog wel weer wat nieuwe neerzetten. Om een foto hier neer te zetten ben je zo super lang bezig. Taliaa je kan I tussen rollen leggen zodat ze niet op haar buikje kan rollen. Bijv een hydrofiele luier oprollen en dan langs haar buikje leggen en er eentje langs haar rug natuurlijk. Je heb ook rollen bij de baby speciaal zaken waar je je kindje tussen kan leggen. Pooh wat leuk een knulletje! geniet nog maar lekker van de DVD. Sybje klinkt als aambeien. Meisje hier draaien mijn duimen ook overuren voor je!
@ Pooh, wat leuk een jongen! Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is. @ all, de laatste dagen is het door alle stress van de 5 eieren even wat moeilijker jullie allemaal precies te volgen, maar doe mijn best. Vanavond heb ik weer fm, ik hoop zo dat er een paar follikels niet door gegegroeid zijn, duimen jullie voor me?
Milla, tuurlijk duimen we! Daar was ik sowieso al mee bezig! Cira, is toch zo gedaan hier foto's plaatsen? Foto verkleinen, opslaan en in je album zetten.... maar via hyves kunnen we je mannetje ook bewonderen! Pooh, de naam hoef je idd niet meteen vast te leggen bij het uitzoeken van een kaartje hoor! Die kun je zelfs pas bij de geboorte doorbellen. Wij hebben nu 2 kaartjes klaarliggen, voor een meid en een jongen (gewoon bij een drukker). De namen staan hier al wel op, de rest van de gevens bellen we tzt door. (www.poobies.com is een leuke site) Syb, geen ervaring hier met aambeien, maar het klinkt wel auwie auwie... hopelijk helpt het wat je meekrijgt van de dokter. Hoe gaat het verder met jou, als kersverse moeder? Hier echt een mega offdag... ben moe, hangerig, huilerig (net nog helemaal in tranen... hoop zo dat ons wondertje helemaal gezond ter wereld komt...) Gelukkig was mijn vriend halve dag vrij, hij is net weg, dus kon ik even lekker bij hem uithuilen. Ken mezelf helemaal niet zo.... maar goed, hij heeft ook nog even boodschappen gedaan. De koelkast ligt weer vol met donuts, appelflappen en appelbeignets Deze MOEST ik gewoon hebben, nu heb ik rust in mijn hoofd ... Morgen zijn we 9 jaar samen en gaan we heerlijk uiteten. Daarna als we thuis komen kan ons kleintje om 00.00 uur thuis ter wereld komen.... maar blijf nog maar even lekker zitten kleintje! Ga weer bankhangen, sorry voor mijn gezwets...
@makkie : dikke knuff hoor meis .....de laatste loodjes zijn pittig en ik heb ook heel wat afgehuild hoor ! en appelbeigneit kan heel goed helpen ... ik geniet verder los van mijn ongemakjes volop van onze knul ....tis zo'n lieverd !
Syb, wat een heeeeeerlijk ventje! Jee, daar kun je toch niet anders dan verliefd op zijn! Ik ben normaal helemaal niet zo'n pieperd of zeur hoor... tis echt voor het eerst dat ik me zo voel vandaag. Hopelijk ook de laatste dag, vind het niets aan en wil niet als een zeur overkomen.... ik geniet juist zo van alles, maar vandaag wil het gewoon even niet zo lekker gaan....
Makkie eer dat ik een foto verkleind heb is mijn comp meestal een half uur bezig. Waarom weet ik niet. De laatste loodjes! KNUFFEL! Milla hier word ook geduimd voor je! Sybje wat een lekker ding!
huh ik had nog een foto geplaatst ...1tje die duidelijker is ...maar die is foetsie .... nog een keer ... @makkie dat mag echt wel een daagje hoor ...en je bent niet gelijk een zeur of een pieperd ...morgen is alles weer toppie .....(moet je maar vene van uit gaan voor het gemak)
@ Syb Wat een heerlijk manneke heb je. @ Makkie Ik heb laatst ook zo'n dag gehad. Die horen er af en toe gewoon bij hoor. Even lekker huilen bij je mannetje en morgen voel je je weer stukken beter. Heel veel succes voor de dames met de laatste loodjes. Nog even en dan kunnen jullie je kindjes vast houden. Ik heb net lekker appelmoes en muffin's gemaakt met mijn zoon. Dadelijk lekker smullen Hmmm
@ sybje, hmm, wat een knapperd! ennuh aambeien, yups ervaring, zowel inwendig als uitwendig. Ik zweer echt bij curanol tabl én zalf (je hebt evt ook zetpillen voor de inwendige, maar daar heb ik geen ervaring mee) ik smeerde ook nog lidocainezalf voor de pijn. Succes ermee! @ makkie, hmm, die dagen horen erbij hoor! gewoon iets lekker pakken en op de bank gaan hangen! @ all, ik ben bang dat mn meissie spruw heeft: een lichte witte waas op de achterste helft van dr tong en 1 inimini spikkel. Ik houd het even goed in de gaten... verders heeft ze vannacht goed geslapen! *trots*. wel nog een nachtvoeding, maar goed ze zit incl nachtvoeding ook nog maar op 6 flessen, dus die zal ze nog wel even houden.. bah, mannetje komt net thuis dat we de auto nog niet hebben (garage) en nog een leenbak hebben, en dat is een automaat en daar durf ik niet in te rijden.. en als ze spruw heeft moet ik naar de dokter, en dat is te ver om te lopen. *zucht*. Kl*tehormonen, kan hier al helemaal om gaan janken... naja, iig fijne avond allemaal en makkie alvast gefeli voor morgen!
zo mag ik effe mn hart luchten? Ik geloof dat ik GEK wordt. Maar dit forum is toch een vrijblijvend iets? Daar bij de maart mama's, waar ik niet meer meeschrijf omdat dat niet bij te houden is, zitten me er toch een paar tuthola's. Als je niet mmee schrijft is dat"jammer", je gegevens MOEt je naar 1 persoon sturen, anders wordt het "een rommeltje". En nu hebben ze de groep opgesplitst in meiden die alleen over de zwangerchap willen kletsen en meiden die ook over de dagelijkse sleur wille ouwehoeren. Want anders moet je 10 bladzijdes terug lezen...... En als je je een paar dagen niet meld, is dat niet leuk voor de andere, anders maken ze zich zorgen over je. Nou als je wel wat schrijft, hoor je ook niemand, want tis 1 grote kliek daar! Bah! Je hebt verdeurie toch geen soort topic "opperhoofd" nodig? Wat een gezeur, ik blij lekker hier!
Hey meiden zeuren mag als je op de laatste loodjes loopt! Hoort er allemaal bij! Sybje wat een heerlijk ventje en nog zo lekker klein! Nu zie ik hoe groot Jesse al weer is. Wij zijn vandaag met de eerste fruithap begonnen! Want de flesvoeging is vandaag weer een ramp! Dus dacht oke ik ga je is wat anders laten proeven! Nou eerste hapje had hij zoiets van getver mam wat is dit? naderhand had hij toch wel de smaak te pakken! Heb hem 4 hapjes gegeven! Morgenochtend weer 4 hapjes! Hier de foto's http://94.100.113.135/407750001-4078000 ... _h_2m.jpeg http://94.100.113.41/407750001-40780000 ... _smL_.jpeg http://94.100.113.226/407750001-4078000 ... _ZCO5.jpeg http://94.100.113.214/407750001-4078000 ... _ma9o.jpeg http://94.100.113.37/407750001-40780000 ... _fQVy.jpeg
A gossie zie dat gezichtje dan. Je ziet hem echt denken van wat moet ik daar mee haha Lekker ding hoor