Goed nieuws! De follikels aan de rechterkant (2cm per stuk), zitten er gelukkig nog allemaal! Volgens de arts gaan ze niet meer springen en hebben we heel veel geluk gehad dat het bij één eisprong is gebleven! Waarschijnlijk heb ik woensdag of donderdag de eisprong gehad, dus theoretisch nog een gewone kans om zwanger te worden van 1 kindje!Ik heb nu Utrogestan (progesteron) medicijnen gekregen om mijn luteale fase te verlengen zodat mijn probleem van progesteron te kort en het te vroeg ongesteld worden wordt opgeheven, Ik zit nu dus op het wachtbankje, over 12 dagen weet ik of ik zwanger ben of niet. @ Meisje, we lopen dus gelijk op, ik denk zelfs samen met Didlina!
@ Mila, wat een goed nieuws zeg! helemaal toppie! nu een echte kans he! @ 1ekindje, met bekkenklachten zo min mogelijk traplopen! En sowieso voetje bij zetten, of op je billen naar boven! Sterkte ermee meid! nog ff! @ all, hmmm I wil niet slapen Heeft alleen in de maxicosi geslapen toen ik bloed ging prikken Maja, als ze vannacht maar slaapt he! Ik ga zo naar een vriendin toe, helemaal leuk, even t huis uit
Milla, en [-o< 1ekindje, tjee wat naar zeg! Dat klinkt echt helemaal niet fijn! Rustig aan... makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk... Geniet je wel een beetje van je verlof? Taliaa, have fun bij je vriendin! Lekker met je meissie er op uit!
***********BUDDY NIEUWS************* Kreeg zonet van Lot een smsje, ze is vandaag bevallen van een gezonde zoon, TYGO! Hij weegt 3550 gram en is 52 cm!!! Meer weet ik nog niet, maar zodra ik meer weet, horen jullie het natuurlijk meteen! LOT, ONWIJS GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE ZOON! Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie heerlijk aan het genieten!
wauw ik had helemaal niet zo door dat we aan het wachten waren op de volgende beeb VAN harte gefeliciteerd!!!
Kreeg net nog bericht van haar dat alles prima is gegaan en dat het echt wonderbaarlijk prachtig mooi is! Ze heeft wel wat hechtingen van de knip en was iets ingescheurd. Maar ze komt me heel ontspannen en gelukkig over, dus volgens mij is het een hele goede bevalling geweest!
SUPER DE PUPER!!!!! Maar ehh... Lot was toch nog niet uitgerekend meen ik he?! Tygo is dus lekker op tijd gekomen! Geniet ervan Lot!
Hier even snel illegaal een berichtje (ben nog op het werk) Lot van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!! Milla en meisje [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Sybje en Deborah **SMELT*** wat een mooie fotoos 1e kindje beterschap Pooh gefeli met je 12,5 jubileum. veel plezier Ik probeer vanavond nog even uitgebreid te reageren.
LOT GEFELICTEERD MET JULLIE ZOON! Wisten jullie nou wat het werd? Ben het even kwijt! En wat een mooie naam! Wij hadden deze naam ook als 2de Nou meid geniet er lekker van! Lot was iets meer dan 38 weken zwanger geloof ik?
Ja, Lot was vandaag 38+3 weken, dus de kleine man is keurig op tijd gekomen! Super hoor, word er weer helemaal warm van! En Tygo is zeker een mooie naam, deze hadden wij ook op ons lijstje staan! Ennuh... nu ben ik volgens mij de volgende in de rij.... oeps Mmmm, nou ben benieuwd....
tja makkie dat is wel bijzonder, niet om emo te doen maar ik weet het nog als de dag van gister dat jij zwanger bleek te zijn! jeetje wat is 9 mnd eigenlijk kort he! nou we duimen voor een mooi sinterklaascadeautje hoor!
ja zeker bijzonder, en het is idd zooooo snel gegaan (maaruh ik ben er nog niet ) Ik had zo graag gezien dat in iedergeval jij, meisje en milla in deze periode zwanger waren geworden. En dat het bij meisje gewoon goed was gegaan! Pfffff wat gek eigelijk allemaal zo.....
tja ik ga dat echt niet meer redden, helaas weer een kerst zonder zwangerschap of kindje maar milla en meisje kunnen beide jouw zwangere plekje mooi innemen!
Hoi Dames, even snel een berichtje van mij. Bedankt voor alle felicitatie. Ik ben woensdag op donderdag rond 2.00 uur begonnen met wat lichte weeen dus de hoop dat het door zou zetten, onm 3.00 uur uit bed gegaan toen begon het wat meer. Rond een uur of 6.15 uur kwam er wat regelmaat in om de 3 a 4minuten, ik had rug en buikweeen tegelijk dus het werd wat zwaarder. Om half 10 was de vk er en had net 3 cm ontsluiting op dat moment braken mijn vliezen en werden de weeen nog wat heftiger. Om 11.15 uur heeft mijn man de vk gebeld want kon mijn weeen niet helemaal meer wegpuffen en had echt persdrang, binnen 10 minuten stond de vk hier en mocht ik gaan persen want had al volledige ontsluiting. Na iets meer dan een uur persen en een knip en iets ingescheurd is onze zoon geboren, 3550 gram en 52 cm lang. Ik was 12 dagen te vroeg maar voor hem was het wel tijd want de voeding in de moederkoek was wel een beetje op. Een prachtig kereltje met een bos met zwart haar(wij zijn donkerblond genaamd TYGO. Ik heb wat hechtingen van onder en spierpijn overal maar verder geniet ik volop wat een wonder zo'n klein mannetje. Makkie bedankt voor het doorgeven.
Lot jeetje meid wat een vlotte bevalling wel! Super hoor! Bijzonder he als je kindje met zwart haar wordt geboren, had Jesse ook en ik ben zo blond als maar wezen kan! Had echt gedacht krijg ook een kindje met wit/blond haar. Dus Tygo was al echt rijp om geboren te worden, was je misschien toch iets verder zwanger dan ze dachten, had ik ook hoor! Jesse is 3 dagen te vroeg geboren maar was er echt al helemaal klaar voor, geen smeer meer op zijn lichaam, nagels al best lang door gegroeid. Me vk zei het ook al dit jongetje is gewoon netjes optijd! Geniet er lekker van en snel foto's he