dat mn lichaam denkt dat ik ongi ga worden? ja dat hoor je wel eens.. In mn vlosbrief staat dat ik moet bellen bij veel helder bloedverlies met krampen. Dus ik wacht maar af. pfft ik kom heel rustig over, maar zit flink te shaken hoor! Ik heb meteen veel gegoogled en overal staat dat het wrs een vaatje van de baarmoedmond is, dus dat hopen we! hopen jullie met ons mee?
Taliaa@ het kan mss nog een innestelingsbloeding zijn... De moed nog niet verliezen hé, zolang je er geen buikpijn bij hebt zal alles wel nog oké zijn met je babytje... Sybje@ Wat een leuke cadeautjes zeg... Lot@ Hoe is het met jou meid? Begin je het al een beetje te beseffen? Sas@ Geniet maar lekker van het weekendje bij je ouders en het strand... Kan wel goed geloven dat je het erg vind dat je ventje weg moet. Cira@ Hopelijk voel ik snel de schopjes van m'n kleine meid... En speciaal voor jou cira staan de voorlopige muurschilderingen in m'n album . 2 tekeningen op de 2 muren en de 3de muur is gewoon hetzelfde van achtergrond als de andere, dus groen als grond en blauw voor de lucht maar er staan geen bomen of struiken bij. En de 4de muur is klein stukje links ook groen en blauw dan is er een raam en het rechter stukje is dan dat dat je op de foto ziet met de boomstam en het vogeltje... Er moet wel nog verder geschilderd worden ( struiken, kruin v/d bomen, knorretje en dan ook nog de ogen en monden enz... ) Hopelijk geraak je er een beetje aan uit Allensinds zijn we voorlopig al heel trots op ons muurschilderijen maar zal blij zijn dat het gedaan is hoor Het is een kamer vol kleurtjes hé zodat onze kleine meid veel heeft om naar te staren . Kleintjes hebben toch graag veel kleuren om te ontdekken... Als de kamer helemaal af is zal ik dan terug foto's in m'n album plaatsen. En dan nog eens met de meubeltjes erbij als ze geleverd zijn. Khad vandaag een paniekaanvalletje omdat ik soms denk dat er iets zou zijn met m'n kleine meid, maar m'n ventje zegt dat ik er gewoon op moet vertrouwen dat alles goed is met haar. Hebben jullie dat soms ook?
@mariska : heb even in je album gespiekt , maar vind de muurschildering prachtig ! echt toppie heb je dat helemaal zelf gedaan ?
@ Taliaa, als je je echt zorgen maakt mag je altijd naar vk/gyn bellen, dat is met bloedverllies na 12 weken nooit overdreven. Ik hoop dat het inmiddels gestopt is.
hey meiden .... even een vraagje ..... ik word s'ochtends vaak wakker met ontzettende spierpijn in mijn rug en heupen .....is dit normaal ? slaap tegenwoordig niet meer op mijn buik omdat ik dat niet durf .....was een echte buikslaper .....
@taliaa ik zou gewoon even de vk bellen om je gerust te laten stellen. Stress is niet goed voor de kleine. En ik ken je gevoel, ik heb het met 9 weken ook gehad en het was gewoon een innestellingsbloeding. Maar ik mocht toen wel even langskomen en hebben ze een echo gemaakt voor mijn gemoedsrust. Dus gewoon even bellen. @sybje haha dat gevoel ken ik. Je slaapt nu waarschijnlijk erg verkrampt omdat je onbewust bang bent toch op je buik te gaan liggen. Wat bij mij erg goed hielp (als zeer fanatieke buikslaper) was een hoofdkussen tegen mn buik aanleggen als ik op mn zij lig. Dan heb je toch het buikslaap gevoel. Ik heb nu al weken een voedingskussen waar ik tegen aanslaap omdat ik daar lekker mn been op kan leggen en toch ook iets tegen mn buik aan heb. @all ik zit nu brak op mn werk, want ik heb veel gehuild gisteravond en vanacht in bed. Ik had er gewoon een harde buik van, overgeven. Blehh. Ik voel me nu nog beroerd. Maar ja toch naar mn werk voor de afleiding. Mannetje belt bij elke rustpauze om te laten weten hoe ver hij al gevorderd is op de duitse autobahn. Na ja we zien wel hoe ver ik kom vandaag op mn werk
Mariska wat gaaf zeg! echt super mooi hebben jullie dat zelf gedaan? Sas rustig aan doen hoor! Het is nogal wat met onze hormonen als je man voor effe weg is (moet er zelf ook niet aan denken hoor). Vanmiddag naar de VK (ipv vorige week) Kan mijn mannetje ook lekker mee. Morgen het kamertje halen! En woensdag de 20 WEKEN ECHO!
@sas oke bedankt voor de tip , zal eens kijken of ik ergens een voedingskussen kan scoren ...had ze bij de prenatal al gezien maar daar kosten ze 45 eurie ......kan goedkoper toch ? @cira succes bij de vk en spannend zeg je 20 weken echo !
hey lieve meiden! nou het is wrs niks ergs! 't is alweer opgehouden, nu alleen wat licht bruine afscheiding! en het was zo minimaal, dat ik me geen zorgen meer maak! Maar het was wel heftig ja! hey sybje, nog gefeli he!beter laat dan nooit @ all, ik ben nu 10 weken, dan mag ik toch nog wel op mn buik liggen? liefss, Taliaa
Cira en Sybje@ Jahoor alles is zelf gedaan, de tekeningen hebben we op een A4 blad afgedrukt en dan in hokjes getrokken en dan op de muur ook hokken tekenen maar dan zoveel maal groter. Het tekenen is mijn werk maar het schilderen doen we samen hoor Cira succes bij de vk deze namiddag... Taliaa@ gelukkig is het bloeden gestopt, wat bruin verlies is maar oud bloed hoor. Sas@ Doe het maar rustig aan meid... Kan goed geloven dat je veel huilbuien hebt omdat je ventje weg is...
Cira, ik vind de zwangerschapsyoga erg leuk! Veel plezier! Taliaa; fijn dat het is gestopt, en je je beter voelt! Sybje; ik heb mijn voedingskussen bij de Hema gekocht. Was toen in de aanbieding, maar ik geloof dat het normaal rond de 35 euro kost. Ik ben/was ook een echt buikslaper en vind het erg fijn. Sas; probeer je maar goed te ontspannen! Stress is niet goed voor de baby Probeer wat afleiding te zoeken en denk goed aan jezelf! Vanmorgen moest ik mijn urine inleveren bij de huisarts om te kijken of mijn blaasontsteking al over was. Maar nee hoor! (dat dacht ik al) Heb weer een nieuwe antibioticakuur meegekregen en heb urine naar het ziekenhuis gebracht zodat ze kunnen uitzoeken om welke bacterie het gaat. Ik heb er best veel last van. Zo loop ik in de 1e 2 weken van mijn verlof al flink te kwakkelen, terwijl ik me had voor genomen om alleen maar te ontspannen en leuke dingen te doen.Ik heb een hele rare tong vol met grote en kleine bultjes. Waarschijnlijk nog een reactie van de antibiotica van vorige week. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet slikken, erg lastig! Maar met ond meisje gaat alles goed! Ze is al helemaal ingedaald. Al 1.5 week geleden, ze heeft er duidelijk zin in!
spannend chantje ! hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is ...... spannend zeg dat de kleine meid al ingedaald is ..... hier ook iedere keer een twijfelachtig gevoel over een blaasontsteking ....... vooral na het douchen en na het schoonspoelen voel ik een irriterend gevoel ...... ik zal morgen even bij de hema kijken voor het voedingskussen ...zijn daar ook hoezen voor verkrijgbaar .?
ja! Als je het kussen koopt zit er een witte hoes omheen maar ze verkopen ze ook los. Ik hoop niet voor je dat je ook een blaasontsteking hebt. Als je twijfelt zou ik als ik jou was ff wat urine inleveren bij de HA. Ik heb ook een tijdje getwijfelt of ik nou een blaasontsteking had of niet en heb het idee dat ik er te lang mee heb gelopen voordat ik naar de HA ben gegaan. Nu begin ik aan mijn 2e antibioticakuur en dat vind ik helemaal niet fijn! Beter een keer te veel naar de HA dan een keer te weinig vind ik!
@chantje je mond spoelen met echinaforce van Dr Vogel. Is ook goed voor je weerstand en helpt je om sneller van je blaasontstekking te komen. Het is een homeopatisch middel wat gewoon bij de drogist te koop is. Ik zou wel de druppels nemen, want die kun je verdunnen met water en dat spoelt wel lekker je mond en daarna kun je het doorslikken. Ik heb ook wel eens blazen in de mond en dat verlicht dit enorm en na een dag of 2 ben ik er dan helemaal vanaf. Succes ermee.
Ik heb wel eens gelezen dat cranberrysap ook helpt bij een blaasontsteking en ook bij het voorkomen ervan. Missschien heb je daar ook wat aan. Succes met de laatste loodjes!
craberry sap en capsules werd mij afgeraden ....het zou namelijk je blaas zwakker maken .......tenminste de afweer ....had voor dat ik stopte met de pil veel last van blaasontsteking ...ik twijfel nu omdat ik er normaal veel meer last van had .....kijk het nog even aan ..... morgen ga ik lekker het kussen halen .....
Hallo Allemaal ik Was er even weekendje tussen uit! We zijn naar Landal greenparcs geweest in Limburg en net terug! Mariska ben het helemaal vergeten te vragen!