Makkie de eerste nacht hoorde ik echt ieder geluidje dat Tygo maakte en ik hoor nog wel veel geluidjes maar omdat hij zoveel krampjes heeft is het zeker wel fijn dat hij bij ons ligt ook omdat we er een aantal keer uit moeten voor hem. En zo'n kleintje lekker dicht bij je vind ik wel fijn hij is 9 maanden bij me geweest natuurlijk. Vandaag heeft Tygo zijn hielprik en gehoortest gehad en de ha heeft hem ook nog nagekeken dus hij is weer helemaal gekeurd en alles zag er goed uit. Weet niet meer wie het vroeg maar wij wisten dat het een jongetje zou zijn. Vandaag gaat het met mijn hechtingen weer beter gister had ik er wel last van hopelijk blijft het zoals vandaag en kan ik steeds beter zitten. Verder genieten we samen echt volop van ons mannetje en echt heerlijk dat mijn man nog even vrij is kunnen we samen genieten. Zou zo eerst even proberen een foto te plaatsen.
@poohbear ik ben ook de hele zwangerschap tot nu toe moe gebleven. ik hoopte dat het na de 12 weken minder zou worden maar het werd alleen maar erger, tot het moment dat ik s nachts niet meer sliep omdat ik zo moe was. nu dat ik verlof heb slaap ik nog slecht maar ik kan wel s middags even gaan liggen als het niet gaat. maar ik hoop dat jij je snel fitter voelt.
Pooh: het "gekke" is dat ik alleen van Annet een wat oudere leidster hoor dat Suze een fijne dag heeft. Alleen als Annet er is gaat het goed... das toch ook gek? Kan Annet dan meer hebben en doet Annet beter haar best of kunnen de anderen minder aan, hebben ze dan minder ervaring met baby's ? Geen idee, morgen mijn locatiemanager maar bellen om te vragen of Suze naar een kdv kan binnen mijn cluster, dus op een andere locatie waar mijn collega's werken..... Voor alle (aanstaande) mama;s: jullie moeten als jullie je kindje naar een kdv gaan echt bij meerdere kdv's langs gaan om sfeer te proeven. Dat is echt belangrijk hoor, je moet er echt een goed gevoel bij hebben!
@chantje : he jakkes gaat het nou toch weer mis ? vervelend zeg , snap goed dat je je kindje nu niet met een lekker gevoel weg kan brengen ....ik zou ook aannemen dat ze Jelmer gerust zouden stellen en op zijn gemakkie zouden brengen ...zo niet dan zou ik me onzeker voelen als hij daar is ..... Jelmer gaat straks dan ook naar een particuliere oppas , gewoon lekker bij een mw thuis @pooh ik had ook maar bij tijd en wijle energie hoor was meer moe ..... waar ben je kerstinkopen wezen doen ? bij de bloemenjungle hebben ze ook leuke dingen he ? Jelmer krijgt idd lactulose
Jeetje Chantje, wat een ellende, zo zit jij ook niet lekker op je werk! Is er geen mogelijkheid Suze mee te nemen naar het kdv waar jij werkt? Of is een ander kdv zoeken geen mogelijkheid? Ik zou het er zeker niet bij laten zitten. Veel sterkte met je kleine meid!
Milla; ik ga morgen informeren of ze op een ander kdv geplaatst kan worden.... Sybje: ik heb ook aan een particuliere opppas zitten denken, maar als die persoon ziek is of vakantie heeft dan moet je iets anders regelen of vrij nenem... wij hebben niet zoveel vak. uren en wil gewoon op vak kunnen en vrij willen nemen voor als Suze ziek is of we leuke dingen gaan doen.... Wat vervelend dt je zo veel pijn hebt Ik ga vanavond lekker proberen te chillen, en dan morgen maar een beetje rond bellen, misschien dat ouderschapsverlof op maandagmiddag ook nog een optie is..... Lot; fijn dat Tygo is "goed gekeurd". Wat vervelend die krampjes! En fijn dat jullie zo aant genieten zijn!
@ chantje, wat ontzettend naar joh! kan gewoon mee gaat zitten huilen met je! geef suze maar een extra dikke kus en knuffel namens ons! (en voor jou ook een dikke digi-knuff!) @ Lot, vervelend die hechtingen he? Bij mij werd het wel minder toen de knoopjes eruit gehaald werden! Hoewel ik mn hechtingen nauwelijks voelde door de aambeienIk nam trouwens ook p'mol in voor de nacht, zodat ik toch een beetje kon slapen.. @ all, I heeft me vanochtend lekker laten slapen, wat een dotje. Nu wil ze alleen maar op mn arm slapen en niet in dr bedje ze ligt nu heel zielig te huilen in bed, terwijl ze sliep toen ik haar erin legde. Nog 5 min. dan ga ik haar eruit halen, maar hopen dat ze na de late voeding wel gaat slapen... *gaap* Liefss, Taliaa
Ach Talia Jesse heeft dit ook wel is dagen gehad hoor, dat hij liever lekker dicht tegen me aan wilde liggen! Gewoon doen! je kindje heeft nog behoefte aan jouw lichaamswarmte!
Chantje, he jakkie zeg! Wat ontzettend verdrietig zo voor Suze (en voor jou!) Gelijk heb je dat je rond gaat kijken voor een andere optie, mss is idd ouderschapsverlof wel de oplossing. Heel veel sterkte meid, moet niet makkelijk zijn voor je! Syb, oei auw, die kl*te galstenen ook! Gaat het nu alweer beter? En fijn dat het ook zo goed gaat met Jelmer! Nu mama nog helemaal toppie en dan kan het niet meer stuk! Lot, ja heerlijk de kleine op je kamer! Heb ik ook hoor, je draagt het zolang bij je en dan ineens een kamer verderop laten slapen... nee hoor, lekker bij ons op de kamer! Wat super om te horen dat het zo goed gaat en dat jullie zo genieten! Hoelang is je vriend nog vrij? Pooh, jammer dat je zo moe blijft! mss je hb eens laten prikken? En mss heb jij wel 'de pech' dat je veel moe blijft tijdens de zwangerschap. Lekker rust nemen op z'n tijd hoor en lekker veel slapen deze week! 1eKindje, balen dat je slecht slaapt... helaas is dat hier ook zo, denk niet dat het nog gaat veranderen. Maar een tukkie overdag doet wonderen en nu je verlof hebt kun je dat ook lekker doen! Zag dat begin december jullie babykamer komt... tis dus nog gelukt om op tijd een andere te vinden! Gelukkig maar! Verder al wel alles compleet en klaar? Hier alles goed, geen gekke dingen of zoiets... zo lekker naar bed, dvdtje kijken!
Chantje vresselijk lijkt me dat! Ik doe er ook altijd alles aan om kindje een zo'n fijn mogelijke dag te geven! En dan haar speen en knuffel weg gestopt Dan prijs je at toch steeds aan, neem je haar toch even lekker in je armen met knuffeln tegen haar aan speentje erin. Nee meid als ik jouw was zal ik lekker opzoek gaan naar een ander verblijf! Want zo heb je geen vertrouwen meer! En ga jezelf ook niet met een gerust hart werken.
@sybje, nee xenos, kruivat en de hema hadden leuke hebbe dingetjes voor weinig geld. Ben lang niet klaar, maar het begin is er. En mn vriend gaat komend weekend naar Zweden (ik blijf thuis) en kan dan vast wat kadotjes meenemen. Normaal gaan we elk jaar daar heen met de kerst, maar ik heb geen zin meer om ver weg te gaan, te vermoeiend. @chantje, typisch is dat...dat er een leidster is waarbij alles rustig lijkt te gaan. Ik zou het zeker een keer aankaarten! of had e dat al gedaan? @all, ik word gek van dat maagzuur/branden. Ged, wat een pijn doet dat! morgenavond hebben we werkbespreking op mn wer en woensdag heb ik een workshop met een vriendin...dus word een pittig weekje!
@makkie het is dezelfde babykamer maar babypark heeft een nieuwe leverancier gezocht en wij zijn de 1e die de kamer geleverd krijgt. het nadeel is alleen dat alle babyspullen daar besteld zijn en dat ze alles in 1 keer leveren.
@ Pooh, jakkes, ik voel mn eigen maagzuur weer als ik je hoor. Ik heb echt alles geprobeerd, bij mij werkte Maalox drank het beste... Succes ermee! Mijn slokdarm was trouwens ook aangetast door al het maagzuur, maar een paar dagen na de bevalling nergens last meer van, heerlijk! laat dat een leuk vooruitzicht zijn voor je! (echt fijn hoor! ) @ debjes, ja, ik geef haar lekker dr zin.. is wel moeilijk hoor, wanneer doe je dat wel en wanneer niet. Ik wil toch dat ze snel een ritme krijgt, vooral 's nachts, maar ze is nog zooo klein, ik mag niet teveel verwachten he?Nu ligt ze lekker in de box te slapen, dat is de gulden middenweg tussen mn arm en dr bedje. @ all, ons meissie heeft alleen de eerste 10 dagen bij ons geslapen. Toen was mn man het beu ze sliep toen 's nachts echt veel minder en was erg wakker dus wij sliepen voor geen meter.. Nu nog is ze 's nachts erg onrustig en huilt voor ze in slaap valt. dan zet ik de babyfoon 15 min uit (kei zielig, maja) en daarna op volumealarm, want ze kan rustig een uur lang liggen steunen kreunen als een bejaarde, terwijl ze dan gewoon ligt te pitten. Maar als ik dat hoor kan ik weer niet slapen. Dus zo doen we het nu... Hoop dat ze over een tijdje wat beter slaapt, dan kan ze evt terug op onze kamer. Want dat is toch wel fijn hoor! Liefss, Taliaa ps heb binnenkort met mn vriendin afgesproken te gaan shoppen.. En dat ik I dan thuis laat.. Geloof niet dat ik dat ga kunnen... *zwak*, hihi.. maja, nog 2 weken om er aan te wennen(ik ga max 4 uur, anders knapt mn campinafabriek uit elkaar...)
Taliaa ha dik ook hoor dier twijfels, maar volg je gevoel maar! Die ritme komt vanzelf! Ze is nog maar 3 weekjes. Ik krege met Jesse met 10 weken beetje een rimte/schema met slapen en eten! je moet je kindje nog zo leren kennen!
Lot en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Tygo.... Sorry ben aan de late kant maar de computer was kapot
@ Chantje Wat vreselijk meid, ik had ook iets anders gezocht. En had ook aan die mensen om uitleg gevraagd waarom ze SUZE zo lang hebben laten huilen @ Poohbear Ja dat maagzuur bah. Heb er nog maar 1x last van gehad, maar gatsie wat is dat vies en naar zeg. Hopelijk vind je snel iets wat je goed helpt. @ Taliaa Heel veel plezier alvast met shoppen Onze zoon sliep gelijk op zijn eigen kamer. En dat doen we straks ook met onze kleine meid. Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
hey meiden weten jullie wat ik denk ? ik denk dat ik ongesteld ben geworden ik sna er niks van ....ik had zondag wat buikpijn en wat steekjes en dikke pukkel in mijn gezicht (had ik altijd vroeger) en prompt dat ik gisteren weer ongesteld werd .... maar weet het niet zeker omdat ik ook nog vloeide ...(geen bloed meer ) snap er echt niks van en vind het heel vaag ...jaren lang geen cyclus en dan zou ik nu ineens ongesteld worden ?
Nou Syb, als dat waar is, is dat op zich toch een heel goed teken? Misschien dat je cyclus wel uit zichzelf op gang gekomen is nu! X
Sybje nou dat is wel verrassend maar misschien toch een goed teken! Ik ben helaas nog steeds niet ongesteld geworden, en ben bang dat, dat ook niet uit zich zelf komt Ga volgende week weer naar de dokter. Hoe is het met de rest van de meiden? Ik ga zo de deur uit. Jesse naar oma brengen, dan ga ik de stad in met me collega's om sinterklaas inkopen te doen, voor de kids van ons werk! Daarna werken tot kwart voor 6 en dan snel naar Jesse toe We eten bij me zus dus dat is wel lekker, hoef ik niet te koken!