Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, poeh heftig van je nichtje zeg... en tis nog zo'n klein meisje, dat is dan zo naar! Hopelijk knapt ze snel op en blijft het bij 'alleen maar' een longonsteking.... en goed joh, dat je zo langzamerhand steeds meer relaxter wordt! Komt idd vanzelf! En dat met mes en vork eten... tja, ben bang dat dat nog wel even gaat duren meid! ;) :)

Debjes, wat een heerlijk foto's van Jesse! En wat een gezellige boel, de kat en hond op het speelkleed :) Ging dat trouwens goed met de beesten en de kleine in het begin? En dan bedoel ik vooral de kat... wij hebben 2 katers en dat zijn me een stel mannetjes... ben benieuwd hoe dat straks gaat!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie het vaklt mij reuze mee hoe Stitch (onze poes) reageert op Jesse, wij hadden gdacht die zal wel is wat tikjes uitdelen, maar ze is zo lief! In het begin wilde ze er weinig van weten hoor, kwam ze ook niet naar mij, soort van wat is dit nu? Maar na 1,5 week kwam Sttich tocha fentoe opschoot kruipen als Jesse aan mijn borst lag, liet dit natuurlijk gewoon toe. Als Jesse dan op de bank bij mij lag, ging Stitch meteen er naast liggen (in de box en ledikant mag ze niet, dus grijpt ze dan maar haar kans) En ja de hond die heeft het meteen geaccepteerd!

Sybje je kan best extra fles geven hoor, op hang dagen is niet erg! Doe het bij Jesse soms nu nog wel is! Beter 1 flesje meer, dan in 1x alles in 1 fles vind ik! Die niertjes moeten toch hoop verwerken!

HEERLIJK WEEKEND! Ben er aan toe ook! Morgen verjaardag van mijn neefje die wordt alweer 6! Wat gaat dat toch hard, weet nog zo toen die geboren werd!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemoooorgen!

Hoe gaat het hier?

Hier in Valkenswaard is de dag mooi begonnen: ik zit hier aan mijn laptopje en kijk door onze erker naar onze tuin die helemaal wit is (super gezellig ziet het er uit!).
    En als ik mijn hoofd iets naar links draai, zie ik onze houtkachel met daarboven op een pump van mij met een SUPER grote Droste Chocoladeletter erin.
    Schattig, mijn vriendje is nu gewoon werken, ik kom net uit bed en tref die letter op de kachel.
    Wat is het toch een schatje!

Overigens heb ik even teruggelezen, exact een jaar geleden meldde ik dat ik mijn vriend ging vertellen dat ik zwanger was door een test in te pakken samen met een t-shirtje en dat in zíjn schoen te doen (toen had ik ook een letter gekregen een dag ervoor).
    Pfff.... wat gaat te tijd snel he.

Trouwens was ik gisteravond echt overtuigd dat ik zwanger ben, ik voelde me gewoon zo, de blauwe aders op mijn borsten zijn weer erg aanwezig en ik heb de hele dag kleine krampjes in mijn onderbuik gehad. Nu een nachtje geslapen, en nu weet ik het eigenlijk niet meer. Misschien (hopelijk) ebt het gevoel niet weg en blijft het aanhouden tot begin augustus volgend jaar. Als het raak blijkt te zijn, dan is het dus op een week na precies dezelfde tijd als vorig jaar....

Zo, dat was even een lang ego-berichtje.

Ga nu nog even lekker rondkijken op ZP.
    @ Milla; meld je je nog even?
    ;)

X

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje hopelijk zijn jouw voor gevoelens gewoon GOED! We duimen nog steeds voor je!

En wat lief van je vriend zeg!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh ,meisje ik hoop het zo voor je!
    Lief van je mannetje, dat ie die letter heeft neergezet.

@all, hier een rommelige nacht gehad. Mn vriend zou om 2045 vliegen, maar er was vertraging op Schiphol door het weer. Uiteinelijk belde hij om 22.50 dat ie hte vliegtuig in mocht....en toen weer eensmsje dat ze het vliegtuig ijsvrij moesten maken en hij iteindelijk pas om 0.00 uur vloog. Vreselijk, ik had zo met hem te doen.
    Om 2.15 smsde hij dat ie veilig was geland, maar nog 40 minuten met de trein naar Stockholm moest rijden, waar zn moeder hem op zou halen.
    Ben nu helemaal blij dat ik niet mee ben gegaan...dan was ik totalloss geweest.

Anyway, om 12.00 is de doop van ons nichtje, misschien kan ie daarna nog effe gaan liggen. Nu maar hopen dat het weer beter is morgenavond als ie naar huis komt!

Ik ga straks met mn vriendin naar een oude kennis, meer doe ik niet! En effe langs de bruna voor kadotjes (en nijntjes...hehehe)

6. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Lief Meisje, ik hoop zo vreselijk voor je dat het raak is!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, ik hoop het ook zooooooo! Wie weet zijn je gevoelens helemaal juist! Please laat dat zo zijn! (en idd schattig van je vriend!)

Pooh, veel plezier bij je oude kennis! En balen dat het zo rommelig ging, het vliegen van je vriend :(

Hier alles rustig, vanacht wat krampen gehad, maar viel gelukkig weer lekker in slaap. Zometeen even naar de drukker, wil iets veranderd hebben in de geboortekaartjes.... fijne (witte) zaterdag allemaal!

8. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb wat krampen, ik verwacht er niet meer zo veel van :(
    Ik denk dat ik ongesteld ga worden.

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames op de wachtbank ik duim zo voor jullie!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit milla, geen krampen aub! Duim nog effe door voor je!

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Milla: NEEEEE niet te negatief denken! Ik heb bij beide zwangerschappen vóór mijn NOD ook krampjes gehad! Ik duim door voor ons hoor!
    X

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; als ik in je album kijk zie ik een test met een heel vaag streepje... Is dat een recente test?

13. Milla

Milla Niet meer actief

Ja van een paar dagen geleden (wilde ik niet vertellen omdat ik vaak negatieve reacties op vroeg testen krijg) maar ik denk dat het een indrooglijntje is.

14. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    van mij geen negatieve reactie hoor!

Ik was ook een hele vroege tester!!!

Waarom denk je dat het een indrooglijntje is? Binnen hoeveel tijd kwam ie dan?

15. Milla

Milla Niet meer actief

@ Chantje, ik weet dat een aantal van jullie, zoals jij, het wel snapt. Ik zou het best willen vertellen elke keer, maar heb in het verleden zovaak kritiek gekregen op het forum (vooral ook in andere topics) over dat ik vroeg test, ik heb gewoon geen zin meer me steeds te moeten verantwoorden, en onbegrip over me heen te krijgen vandaar dat ik het nog niet verteld heb.
    Het lijntje kwam vrij vlot maar dit was nog maar 7 dagen na de eisprong, daarna heb ik alleen maar negatieve testen gehad.
    Vanmorgen was de laatste, ook weer negatief, vandaar dat ik er niet zo veel meer in geloof, maar goed het is ook nog geen woensdag. Heb wel tekenen van ongesteld moeten worden :( , maar de Utrogestan houdt het denk ik tegen.

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Zo lang er geen menstruatie is blijf ik nog even lekker voor je duimen!

Heb je "alle" testen van het zelfde merk gedaan?

17. Milla

Milla Niet meer actief

Dank je wel!
    Nee de afgelopen dagen alleen matcare, en vandaag clear blue (de gewone) met clear blue had ik voorheen 5 dagen voor NOD een positieve test, vandaag was het 4 dagen voor NOD en helemaal negatief, geen vaag lijntje, niks. Daardoor denk ik dat ik niet zwanger ben, maar wil de moed ook niet meteen opgeven!

18. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik teste ook al een week voor mijn nod met matcare positief, met clear bleu (digitale) negatief.... pas op mijn nod met clear bleu positief...

Hopelijk is je test woensdag wel positief!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Ik hoop het! :D

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla zal geen negatieve reactie geven hoor op vroeg testen! kan me helemaal voorstellen vooral in jouw positie dat je niet lang kan wachten met testen! Ik ga hard voor je duimen dat hij woensdag POSITIEF IS!

Deel Deze Pagina