Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

er zijn wel meer meiden die heel even meeschrijven en daarna 'verdwijnen'.... vind dat altijd wel jammer! Maar goed, we zijn zo met z'n allen wel een fijn hecht groepje geworden!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

lief dat je er naar vraagt! Ja, het gaat goed hoor. Mijn lichaam is wel erg veel aan het oefenen... dus veel last van mijn buik en rug. Verder enorme last van nesteldrang... wordt echt GEK van mezelf.... kijk enorm uit naar de bevalling en dan vooral daarna... eindelijk ons kleintje vasthouden en bewonderen!

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb in het 'eerste symptomen' deel een nieuw onderwerp geopend over mijn genante probleempje... :oops:
    Nu maar eens kijken of er naast Pooh nog meer dames zijn die dit hebben meegemaakt!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

@meisje : auwie zeg ....weet je wat je ook goed kunt eten ? lijnzaad van zonnatura 3 x per dag dat houd het lekker zacht ....en soms dun hihi
    ik heb bijna alle zalfven gehad van de apotheek ....curanol , therme nog wattes ....en nu gebruik ik vasaline lidocaine met zinkzalf ..en dat gaat redelijk goed geloof ik ...bij mij zitten ze binnen de aardbeien dat scheelt denk ik wel ...buiten lijkt me erg auwie ....

@milla : hopelijk is het toch een innesteling meis !

@makkie : kun je het nog een beetje uithouden ?

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh, zie je nou wel. Lastig hoor soms..hahahha!
    Hoe zou het verder zijn met haar?

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Geen idee, ja ik weet dat ze getrouwd is!

Eneehhh.... mijn nickname hier komt van mijn achternaam!
    Dan kun je het misschien beter onthouden!

X

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @pooh, heb ik jouw hyves eigenlijk?

@all, op t cb was alles goed! ze was niet veel aangekomen, voor de zekerheid over 2 weken weer wegen, ze was wel 4! cm gegroeid, onze reus..
    hoofdje was nog niet zorgwekkend, maar houdt ze in de gaten. ze heeft nog steeds spruw:( maja.. verders ook alles goed, *trots*
    de vpk komt thuis om uit te leggen mbt inbakeren omdat I overdag zo weinig slaapt.. ben benieuwd!

pfft typt sloom met 1 hand.. de andere houdt I vast!
    liefss, taliaa

ps mn nichtje komt vandaag thuis! wat kunnen die kleintjes veel hebben he?

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : is het erg dan dat ze niet veel overdag slapen ?
    Jelmer heeft ook veel wakkere dagen hoor ...maar dan ook wel weer dagen dat hij wel snurkt!
    drinkt I nog bv ?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ syb, I is overdag gewoon erg onrustig en wil alleen op de arm...tis niet erg, maar ze doet alleen hazeslaapjes..
    I drinkt idd nog bv, wel afgekolft! maar productie loopt erg terug, ben dus benieuwd hoe\lang nog..
    hoe is het met jelmers poep en jouw knip?

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Meisje, Ik ken ook een paar kinderen die zo met de voornaam heten, dat vind ik dan weer niet mooi! Maar voor een achternaam, zeker bij jou voornaam, klinkt het super.

@ all, ik heb veel nieuwe foto's op mijn hyves geplaatst, van de vakantie op Texel ;)

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, fijn dat het goed was op het CB! En ook wel fijn van haar hoofdje, dat ze niet al te bezorgd zijn! En dat inbakeren gaat vast helpen, hoor daar veel goede verhalen over.

Syb, ben ook benieuwd hoe het met de poep van Jelmer gaat en met jou onderkantje.

Hier is het enorm aan het rommelen.... buik en rug zijn erg aanwezig ;) Ik maak mezelf maar niet gek, want het kan nog wel meer dan 3 weken duren... helaas voorspeld dat voorwerk niet wanneer het echte werk gaat beginnen :rolleyes: . Mijn beste vriendin was hier net, ze denkt dat het niet meer lang gaat duren... ze herkent veel van mijn 'klachten' bij haar en toen zette het binnen een paar dagen al door. Maar nogmaals....het zegt helemaal niets! Vind het wel spannend hoor!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie ': spannend !

@Talia : oow oke op die manier ..Jelmer kan wel een poosje in de box zich zelf vermaken ....

qua poepen gaat het goed ...meestal lekker dun ...hij krijgt nu nog 2 ml lactulose per dag ...en gisteren had ik even het gevoel dat zijn poepie wat dikker begint te worden ...ik kijk het vandaag even aan ...wou eigenlijk dat spul stoppen ben zo bang dat hij luie darmen krijgt

mijn knip pust nog steeds ...ondanks dat ik iedere dag in een soda badje ga en na het plassen en po*pen de boel schoon spuit ....morgen moet ik weer naar de gyn ...en dan gaat ze misschien het wild vlees aanstippen ...heb er ook echt enorm veel zin in ...lijkt me enig

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, mmmm dat is minder... maar als het daarvan sneller weer goed is... veel sterkte hoor morgen!

Mijn papa belde net, of ik lekker zuurkool bij ze kom eten! Mmmmmm lekker! Vriend is vanavond weer laat thuis, dus dan ben ik niet zo alleen! Fijne avond meiden, spreek jullie snel weer! xxx

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, veel plezier...lekker zuurkool!mmmmmmh

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : eet smakelijk !

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @ makkie eetsmakelijk! En rommelen hoeft idd nog niks te betekenen, maar bij mij volgde het feestje toch wel snel op het echte rommelen!

@ sybje, fijn dat jelmer wel goed poept nu! En bahbah van je knip zeg, kan zijn dat het van het wildvlees blijft pussen! wieweet helpt dat! Succes iig! hoop dat je er snel vanaf bent meid! als jelmer in de box ligt, wat "doet" hij dan?

@ milla, ik hoop lekker wel voor jou hoor!en duim ontzettend hard!

Liefss, taliaa
    ps meisje: tiktak weer een dagje voorbij he!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ik geloof er eigenlijk niks van dat het wilde vlees pust ......het wild vlees komt uit de wijkende plekjes ...zegt ze maar ik zie geen wild vlees ...weet ook niet hoe het er uit ziet ....nou ja morgen zouden we samen kijken :oops:

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    nee wild vlees zelf pust ook niet, maar het houdt mis. wel de wond open, waardoor het blijft pussen? (dit was namelijk bij I dr naveltje zo.. hihi, wel wat anders, maja..)
    Hmm, gezellig samen doosloeren/ mutsstaren;););)
    Pfft, ik hoop wel dat er iets aan gedaan kan worden waardoor je er héél snel vanaf bent!

Liefss, taliaa

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mmmm lekkere verhalen zeg over pussende mutsen :) Geintje hoor! Dat 'hoort' er achteraf natuurlijk ook allemaal bij. Hopelijk ben je er snel vanaf Syb!

Meisje, nog steeds het oergevoel van dat het raak is? Hoopt het zooooo voor jullie!

Milla, nog steeds verder geen rood/spotting? En ga je snel nogmaals testen dan? Jee meid, jij wordt zo ook heen en weer geslingerd tussen je gevoelens... ik blijf duimen voor een positest meid!

Zuurkool was heeeeeerlijk! En fijn met mijn moeder over de bevalling/kraamtijd/baby's gekletst! Was fijn, kan zo goed met mijn moeder lekker tutten en kan haar echt ALLES (tot de genanste details aan toe) vragen! Super! Broertje had alleen wel snel zoiets van.. ik ga naar boven mensen! hahahahaha :) Vriend komt nu naar huis, hij is onderweg vanuit Zutphen... vind het maar niets met dat weer hoor!

Hoe is het met de andere zwangere en inmiddels mama's?

Deel Deze Pagina