taliaa dat was wel even schrikken gelukkig gaat het weer beter en anders gewoon bellen hoor! sas rustig aan he al is het niets aan dat je man weg is denk aan je eigen en de kleine, succes! chantje vervelend dat je zo loopt te tobben met de blaasontsteking. Dus de kleine meid ligt er al klaar voor nog even en dan kan ze komen! cira hoe was het bij de vk? nog even en dan de 20 weken echo spannend! mariska wat een mooi muurschilderingen heb je gemaakt, knap zeg! deborah lekker genoten van je weekendje weg? hoe voel je je verder? dames is buikslapen slecht?
Ja het weekendje was heerlijk! Heerlijk genoten even weg uit de dagelijkse sleur! met mij gaat het goed hoor(op de kwaaltjes na), zie me buik nu echt met de week groeien!
@ lot ik slaap niet meer op mijn buik ....als ik op mijn buik lig heb ik het gevoel dat ik ergens op lig op een bultje ...zal wel tussen mijn oren zitten ...maar doe het dus niet meer @deborah : lekker genoten van je weekendje ?
Weekendje was heerlijk! Even weg van de dagelijkse sleur! Helaas gaat zo'n lang weekend erg snel voor bij!
Ja morgen weer aan het werk helaas, wel pas om half 3 beginnen! Maar ben woensdag wel weer lekker! ook komt dan de babykamer!
Spannend hoor Deborah het kamertje. wij gaan deze vanmiddag zelf halen ben zo benieuwd hoe het is ons eigen huisje staat. Lot alles was goed voor het eerst mijn man meegenomen. Hartje klonk echt perfect en ons mannetje is al flink aan de maat volgens de VK. Mijn baarmoeder zit al drie centimeter boven mijn Navel. Sybje meid alweer 9 weken zwanger! wat vliegt de tijd. Chantje kom op de laatste loodjes hoop dat je snel nog even onbezorgd kan genieten van je verlof voor je de kleine meid in je armen heb. Gisterenavond voor het eerst de zwaangerschapsyoga gehad. Was eigenlijk wel moe erna en heb nu rechts net langs mijn heupbot behoorlijk last van mijn buik. (ik denk da dit een van de banden is. Was vannacht echt moeilijk in slaap komen daardoor maar nu is het al wat beter. Als ik morgen nog last heb ga ik de HA maar even bellen.
lot; volgens mij kan buikslapen nu echt nog wel hoor! Ik heb echt nog een hele tijd op mijn buik geslapen en volgens mijn vk was dat prima! Toen mijn buik echt ging groeien vond ik het niet meer prettig en ben ik heel bewust op mijn zij gaan slapen.
@cira ja gaat snel he ......heb zo meteen de zwangeren intake in het zh .......ben benieuwd of er dan een echo is .......mannetje gaat nl niet mee .... nou ja ben benieuwd naar je kamertje cira ! knutselen jullie hem gelijk in elkaar ?
@all gaat gelukkig weer lekker met me. Ik heb gisteravond met mn mannetje aan de phone een hoop lol zitten maken zoals vanouds. Ik ben dit wel gewend dat ie er vaak niet is, maar nu met de hormonen was het gewoon even te veel. Maar het geeft wel stof tot nadenken. We wilden eigenlijk toch best snel een 2e er achteraan, omdat ik ook de jongste niet meer ben. (grijns) En de 1e ook niet zo makkelijk gaat. Maar hij moet volgend jaar voor 4,5 maanden naar Afganistan en om dan zwanger te zijn met al die hormonen, lijkt me dan niet echt verstandig. Zeker niet als ik dan ook BI zou krijgen. En daarbij brengt zo'n uitzending een hoop stress met zich mee, en dat is dan ook niet zo goed. Dus we moeten er nog eens goed over nadenken. Gek he dat je daar nu al mee bezig bent. Vanacht wel heerlijk geslapen. Ik lag echt in coma en ik hoefde er maar 3x uit om te plassen. Die kleine was ook moe, want die hield zich ook lekker rustig. Ik denk alleen dat ie s'nachts op zn knietjes ligt. Ik heb dan echt een hele grote puntbuik in het midden. Wel lekker makkelijk want ik kan zo op beide zijden slapen. Ik heb trouwens wel het idee dat mn buik afgelopen week erg gegroeid is. Werd ook wel tijd ook, want ik had nog niet zo veel. Je kan het nu eindelijk zien dat ik zwanger ben. Enneh een baby kamertje, tja die heb ik nog niet. Waarschijnlijk een maand voor die tijd. Ik heb wel alle spullen in huis. We hebben geen compleet kamertje gekocht, maar een losse commode en een wiegje. Kasten hebben we zat, en daar zetten we gewoon de kwast op, en mn mannetje is handig met knutselen en die maakt nog een speelplank op kniehoogte. Het wordt erg leuk allemaal. De 1e tijd zal ons bed nog in de babykamer blijven staan omdat ik dan op dezelfde etage als de wc zit, en dat is wel nodig met die BI, want traplopen gaat steeds pijnlijker worden.
Sybje mijn ventje kennende staat de kamer waarschijnlijk vanavond al in elkaar Sas fijn dat je vannacht goed geslapen heb. Overigens vind ik het niet gek hoor dat je je eigen nu al met een tweede bezig houdt. Wij denken er ook regelmatig aan vooral betrefende de anto conceptie voor na de zwangerschap. En hoe mooi het zou zijn als het eventueel natuurlijk zou lukken met een tweede kindje. Maar we hebben nog even om na te denken! Laten jullie de kleine dadenlijk ook eerst bij jullie op de kamer slapen?
Ik was nog vergeen te vertellen wij waren donderdag bij de verloskundige en waarschijnlijke ben ik al een weekje verder dan we denken! Gister hoorde ik van mijn nicht dat een meisje die wij kennen haar babytje met 31 weken heeft gekregen! Gelukkig gaat alles goed, maar ze konden het niet meer tegen houden, kindje is echt zo klein.
@cira : wauw doe mij ook zo'n man .... @sas : jeetje zeg dat lijkt em echt zwaar idd ....werkt hij in het leger ? @all heb vanmorgen een intake gehad in het zh ...ons beebje was goed gegroeid ......je zag al beginnende armen en benen ..hihi ! hartje tikte ook nog goed ! wauw wat was ik trots zeg ..... moet alleen wel op het overgeven letten anders wou ze me op laten nemen ...lijkt me een beetje overtrokken ......heb medicijnen mee voor de misselijkheid .....
@sybje yep het is zo'n groen vlekkenmonster dat als je hem in de struiken gooit, dat je hem niet meer ziet. Grijns. Het is ook net een groot kind. Een zand dat die jongen mee naar huis kan brengen. Als ik nu al dat zand zou verzamelen en in een zandbak gooi, dan heb ik straks genoeg als de kleine in de zandbak wil spelen. Maar verder is die grote wel heel erg lief. En zn beroep ach dat neem je dan maar voor lief. Hopelijk neemt je misselijkheid snel af. Gaaf gezicht he zo'n levende echo. Wat ziet het er dan zo van binnen vreedzaam uit. vind je ook niet.
Had ik ook ik geef nog steeds over, maar zolang j3 1,5 liter vocht per dag binnen kan houden hoef je niet opegenomen te worden, anders wel want je kan snel uitdrogen!
@ sybje, moet je nu bij de gyn blijven lopen? of mag je naar de vlos? @ sas, pfft, heftig joh, je mannetje bij t leger! wist ik helemaal niet (zal wel weer niet hebben opgelet) Hoe lang is hij nu weg? hoop dat je die tijd snel doorkomt! Ik vind het altijd verschikkelijk als de mijne weg is, en gelukkig is dat haast nooit @ cira, ohh het kamertje, zwijmel... @ all, hier gaat het nog altijd wisselend. Ben gewoon zooooo moe, maar gelukkig kennen jullie het. Morgen een extra dienst op mn werk, pfft, komt vanzelf een eind aan he? Liefss, Taliaa
@sas : oke dan is hij inderdaad vaak weg .....die van mij neemt ook genoeg zand mee voor de zandbak ....hij is kranmachinist dus dan weet je het wel ..die speelt heel de dag in een mega zandbak .... echo was inderdaad echt gaaf ....hij zit daar zo lekker warmpjes ....zou wel effe willen ruilen hihi ! @deborah ! oke mmhhh weet niet of 1,5 liter op een dag trek maar ik denk dat het helemaal goed komt ......ze hebben me ook vanmorgen gewogen en zo te zien kwam ik meer dan genoeg aan !
sas lekker dat je ff met je man heb bijgekletst. gelukkig voel je je weer wat beter! sybje fijn dat alles goed is gegaan en je toch weer even hebt mogen kijken. de dames die bijna het kamertje af hebben leuk zeg! chantje laatste loodjes succes! cira fijn dat alles bij de vk goed was! taliaa vervelend dat je nu een extra dienst moet draaien als je zo moe bent goed naar je lichaam luisteren. Hier gaat het op zich wel, weinig eetlust en dronk altijd al weinig maar vind het nu echt moeilijk om genoeg te drinken is dit erg slecht?
@lot veel drinken is altijd belangrijk , het is goed voor de afvoer van afvalstoffen in het lichaam , en nu wil je zeker niet te veel afvalstoffen in het lichaam.