Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

@ Makkie mijn temp was 0,5 graad lager dan 2 dagen geleden ;)
    Lief dat je nog door duimt, maar het heeft helaas niet zo veel zin meer.

Ik heb nu ook roze slijmverlies, dus het zit er echt aan te komen, maar ik heb vanaf nu hele goede hoop omdat de utrogestan nu het probleem van het progesteron te kort heeft verslagen, als alles goed is moet ik met alle medicijnen dus vanaf nu echte kansen hebben! En ja dat het deze ronde niet gelukt is is ook logisch (ik heb 3 dagen voor de eisprong geklust, mocht niet later vanwege de 6 follikels)
    Wie weet is december onze maand! Ik heb ook al maanden 3 pendels staan voor december, dus wie weet!
    Ik blijf gewoon positief ;)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, knap weer van je, om toch weer positief verder te kijken! En die 3 pendels, dat klinkt natuurlijk wel heel erg goed! Laten we hopen dat december dit jaar voor jou extra feestelijk wordt!

Ga toch maar niet weg... hihihi net weer last van mijn buik. Ik zit hier lekker thuis! Maar morgen is mijn vriend vrij, dus dan gaan we er samen nog even lekker op uit. Mijn broertje komt zo gezellig even langs en vanavond met mijn hem en mijn vader macen. Daarna door naar mijn zus, de wieg ophalen!

3. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Heb eigenlijk niets bijgelezen omdat het meer dan 30 pagina's :confused: zijn!

@Meisje, hoop zo voor je dat het positief is...veel succes, ik duim voor je!

Verder nog niemand aan het bevallen?

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

ooooh ik zie dat Lot is bevallen!

Lot, Gefeliciteerd met jullie zoon Tygo!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.089
    2.222
    113
    Brabant
    @ meisje, ik vind die zonder contrast toch wel erg naar het positieve neigen hoor! met contrast lijkt het een indrooglijntje( ik heb bij cb wel een indrooglijntje gehad btw en die was echt dun en bij die andere foto is het een brede lijn!) en bij die kruitvattest zie ik ook een lijntje!
    Ik hooooooop het zo

@ milla, dikke knuffel!bahbah...

@ Sybje, hoe is het nu van onderen? gaat het beter nu of voel je geen verschil?

@ krisstel, welkom weer! Hoe is het bij jullie?

@all, vandaag is de juf al langsgeweest voor het inbakeren, het leek meteen wel een ander kind. Helaas was het hun doek, dus ze moest er weer uit en in dr bedje. Natuurlijk na 15 min. weer wakker:( Ik hoop zooooo dat het inbakeren gaat helpen en ze wat meer regelmaat krijgt en dat ze gewoon wat relaxter wordt!
    Verder is het nog steeds een wolk.. *verliefd*

Liefss, Taliaa

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : ooh super zeg ...nu maar snel een inbakker doek kopen dan !

mijn onderkantje gaat helemaal de goede kant op , het voelt in ieder geval al stukken beter ,..is nog wel een kleine beetje open of zo ...maar dat komt helemaal goed !

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Vanochtend voor het eerst bij de bekken fysio geweest. 3 kwartier oefeningen gehad. Anders staan, lopen, opstaan, liggen etc etc. Heb wel veel last gehad vandaag. Volgende week weer terug! Tis toch beginnende bekken instabiloiteit. Als dit niet beter wordt ,m oet ik halve dagen gana werken. Slik, daar zal mn baas blij mee zijn..(not!)

Ook een telefoonjte uit het zieknhuis gehad waar ik ga bevallen. Als de kleine daar geboren is, blijven we beide 24 uur ter observatie. De kleine op de kinderafdeling aan een monitor. En ook moet ik onder benahdeling blijven van de gyn daar. (allemaal ivm antidepressiva die ik slik)
    Ach ja, zo blijf je bezig, gyn, verlosk, fysio....

@milla, ik heb je op het PCO topic al geschreven....kop op he! Ga voor die pendels! Bij mij kwam ie uit (alleen precies een jaar telaat..hhahahah)

@sybje, hoe is het van onderen, na dat aanstippen van gisteren? Nog branderig?

Ik zal vanavond effe terug lezen. Smurf en ik hebben nu honger!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : nee heel soms voel ik het een ietsje pietsje branden ...maar iegnlijk heb er geen last van ...trekt alleen een klein beetje maar dat hoort denk ik ...maar het voelt al stukken beter als voor het aanstippen !

balen van je BI zeg ..hopelijk heb je wat aan je oefeningen en kun je het ergste tegenhouden

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik hoop het ook syb. Dit is niet leuk. Nu doet het niet beel pijn, maar t volet als een blok betton in mn onderrug.

10. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @@sybje ik hoop dat alles snel de goede kant op gaat nu het wilde vlees aangestipt is.

@milla dat is niet leuk maar volgende ronde weer kans en dan maar hopen dat er niet te veel folikkels zitten.

ben vandaag weer naar de vk geweest en de kleine is helemaal ingedaalt. is ook wel te voelen want opstaan gaat moeilijk en nu doet mijn bekken ook aan de voor kant zeer.

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla hoop dat je pendels uitkomen, succes.

sybje fijn dat het met je onderkant beter gaat word tijd toch.

Pooh doe maar rustig aan met je bekken en als het moet heeft je baas gewoon pech denk aan jezelf.

Makkie heerlijk zo bijgeslapen toch. Ik ben benieuwd wanneer jullie kleine zich gaat aankondigen!

Hier gaat het goed, mijn onderkant jeukt dus een teken van genezen :) Ben nog wel moe dus ga smiddags nog steeds even slapen. Morgen moet mijn man weer werken dus ben benieuwd hoe die dag gaat zo alleen met Tygo, gaat wel lukken maar zo samen genieten was zo lekker. Vandaag moest Tygo een pasfoto laten maken voor een paspoort omdat wij met kerst naar mijn schoonouders gaan, nou zo'n kleintje verplicht op de foto bij een fotograaf is niet echt wat hij vond het niets en was helemaal verdrietig.

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : ooch jeetje al op de pasfoto hihi waar wonen je schoonouders dan ?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Syb, fijn dat het al beter voelt van onderen!

Pooh, balen van je beginnende BI! Hopelijk kun je met therapie een hoop pijn en elende voorkomen! Ennuh, vette pech voor je baas hoor! Doe je toch ook niet voor je lol......

1ekindje, jullie kleintje ligt dus ook klaar voor de start! Fijn! Nu is het afwachten! Nog even en je mag ook thuis bevallen! Zijn jullie dat ook van plan?

Taliaa, fijn dat het inbakeren I goed beviel! Nu hopen dat je het snel zelf kan doen en dat ze wat vaker en langer gaat slapen.

Lot, ja jeuk lijkt me ook een goed teken daar van onderen. Succes met de kleine vent alleen thuis als je vriend weer gaat werken. Komt vast helemaal goed! Hoewel saampjes vrij zijn en genieten natuurlijk wel erg leuk is. Straks met de kerst weer lekker saampjes vrij of niet?

Zonet terug van mijn zus, wiegje gehaald. Deze staat nu op onze slaapkamer... zoooo schattig! Nu nog een klein beebje er in en het is helemaal perfect! *zucht*zwijmel*verliefd*. Zal morgen een foto maken en plaatsen in mijn album. Meteen samen met mijn zus buikfoto's gemaakt. Zij is nu bijna 21 weken. Zijn echt super leuk en mooi geworden! Als ik ze heb, dan plaats ik ze ook in mijn album!
    Nu ga ik zo naar bed, ben moe! Morgen lekker samen vrij met mijn vriend.

Slaap lekker allemaal! Kus Makkie

14. Milla

Milla Niet meer actief

Ik ben me rot geschrokken!

Mijn man en ik zaten vanavond samen gezellig op de bank tv te kijken toen we ineens een soort van paardengehinnik hoorden. Wij konden het niet plaatsen, de kindjes huilen wel eens maar zo'n geluid was het niet. Na even luisteren kwam het toch van boven..
    Wij dus als een gek naar boven gerend bleek het onze jongste dochter te zijn die in haar bedje lag en geen lucht meer kreeg.. Ze probeerde zo hard in te ademen dat het als geblaf van een zeehond klonk, verder was ze blauw en slap. We zijn als een gek met haar naar beneden gegaan, recht gehouden, zachtjes tegen haar rug geklopt, toen begon ze te hoesten en echt heel eng te 'blaffen' (sorry, kan het niet anders noemen). Deze week is een kindje bij ons in de omgeving van haar leeftijd gestikt in een opgezette adamsappel dus mijn man en ik waren helemaal in paniek, ik dacht echt dat ik haar kwijt zou raken! Toen begon ze te huilen en ze kreeg nog steeds weinig lucht, maar begon wel weer adem te halen, met heel veel lawaai. Mijn man heeft meteen eerste hulpdienst gebeld en we zijn als een gek naar het ziekenhuis gereden..

Na uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis blijkt dat ze pseudokroep heeft. Dat komt voor bij kindjes tussen 0 en 6, de kindjes hebben een bacterie in de luchtweg, gaan gezond naar bed en krijgen in hun slaap een aanval waarbij hun luchtpijp verkrampt en gaan dan zulk soort geluiden maken, het is een aanval die 15 minuten duurt, en daarna eigenlijk niet meer voor komt. Op weg naar huis zat ons lievertje in de auto sinterklaas liedjes te zingen, ik was zo blij, wil er niet bij stil staan wat er had kunnen gebeuren als we haar niet gehoord hadden. Ze is 2,5 jaar oud, maar ik ga toch weer een babyfoon gebruiken. We hebben nu een inhaler en antibiotica. Ik zet zo haar bedje bij ons in de slaapkamer neer ben als de dood dat dit nog een keer gebeurd. Gelukkig is er een remedie; stomen, dus gewoon met je kind in de badkamer gaan zitten, douche aanzetten en zorgen dat de ruimte vol komt met stoom. Hoop niet dat iemand van jullie dit ooit mee maakt, maar dan weten jullie i.i.g wat het te doen als het jullie overkomt.

Ik ben in mijn leven nog nooit zo bang geweest als het moment dat ik haar uit bed heb gehaald, ik moest meteen aan dat andere meisje denken, dacht dat ik haar ook kwijt was :cry:
    Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt.

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    JEEEEE Milla, wat een verhaaaaal zeg!
    Ik snap heel goed dat je je kapot geschrokken bent!
    Goed dat jullie gewoon meteen snel naar het ziekenhuis zijn gegaan, en fijn dat ze jullie daar meteen konden vertellen wat er aan de hand was.
    Pffff.... geeft je wel de schrik van je leven zeg!

Nou, ik heb niet zo veel hoop meer.
    Heb nog een CB gedaan vanochtend, en die geeft ook alleen een heel, heel vaag streepje (bijna niet te zien), negatief dus.
    En ik denk dat als ik zwanger zou zijn, de testen steeds duidelijker zouden moeten worden lijkt me.
    Als ik de 3 CB's onder elkaar leg, dan lijkt die van dinsdag wel duidelijker dan die van woensdag, en die van woensdag lijkt dan nu ook wel duidelijker dan die van vandaag. Misschien is het dan dus toch wel raak geweest, maar is het misgegaan.
    Ik neem me dus bij deze voor om NOOIT meer voor mijn NOD te testen. Dat deed ik al nooit, maar ik had deze ronde zó het gevoel dat het raak was dat ik het eigenlijk bij wijze van spreken alleen maar bevestigd wilde zien door de test.

Pfffff.... laat de ongi nu maar snel doorbreken want dit is ook niks.

X van een verdrietig meisje (ik weet het, er is nog hoop want ben nog niet ongesteld maar is denk ik een kwestie van afwachten).

:cry:

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Oja, heb vandaag voor het eerst in mijn leven (ivm mijn cyclus dan) getempt. Was wel 37,3 (lijkt me best hoog). Maar weet dat het niks zegt want ik denk dat je wat meer inzicht in je cyclus moet hebben om te weten of 37,3 een goede temp is op je NOD.

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje ik zou de moed nog niet opgeven! Misschien makkelijk gezegd hoor.
    Ik testen ook 3x achter elkaar en bleef maar een heel vaag lijntje komen. Heb toen na een week weer pas getest en toen was het lijntje duidelijker!
    Volgens mij staat er in mijn album nog een onduidelijke test. Oh nee die stond op me andere naam Deborah22
    Moet je even etrug lezen op pagina 1 en dan die album aanklikken.

Milla Kroep is super eng! Weet het. Gelukkig ging je kindje snel huilen, huilen betekend meestal iets goeds dat de luchtwegen weer vrij komen! Als die dicht zitten kan een kind ook niet huilen (heb ik geleerd op de ehbo) Altijd schrikken! Ik hoop dat het bij 1x blijft!

Makkie wordt tijd he voor je bevalling ;) Ben heel nieuwsgierig!

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Thanx Deborah!
    Heb even teruggekeken, en zag idd dat jij ook hele vage lijntjes had.
    Tja, wachten is het enige wat ik nu kan doen.
    En maar hopen dat ik geen bloed ga zien!

19. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; wat vreselijk schrikken! Hoe gaat het nu met je kleine meisje?

Meisje; ik blijf gewoon duimen hoor!

Suze is druk aan het oefenen met "tijgeren". Ze draait vooral rondjes en gaat achteruit!
    Nu kijkt ze tv, het zandkasteel. Ze wordt er helemaal wild van hihi

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Milla, meid wat erg! Dit wil je noooooit meer meemaken! Mijn zus heeft ook kroep en was als kind ook wel eens benauwd, maar volgens mij niet zo erg als jullie kleine meid... pfffff wat ontzettend schrikken, krijg helemaal kippevel zeg....

Meisje, ben je nog niets wijzer.. gatsie... hoop dat je snel duidelijkheid krijgt...

Chantje, wat stoer van Suze zeg, tijgeren! Hihihi, scheetig om te zien zeker! En zandkasteel was/is bij mijn nichtje ook hele tijd favoriet geweest!

Debjes, ik doe mijn best hoor, hoop dat de kleine daar ook zo overdenkt! Hoewel, vanmorgen weer heerlijk veel getrappel en geknuffel in bed... vind dat ook nog steeds zo heerlijk! We wachten gewoon geduldig af!

Zometeen matrasje halen wiegje, nog even voor de laatste keer naar de drukkerij en ff bakkie doen bij mijn schoonmoeder.

Deel Deze Pagina